Vapaa kuvaus

Jyrki Soini. Olen perheellinen. Asun helsingissä. Kristus Jeesus on Herra. Linkit: http://evotuhat.wordpress.com/about/

Aloituksia

150

Kommenttia

14002

  1. Kiitos aloittaja. Luojamme on säätänyt niin, että koko luomakunta tulee saamaan 1000-vuotisen levon Israelin jäännöksen toiminnan kautta.

    Hoos. 2:18
    Ja sinä päivänä minä teen heidän hyväksensä liiton metsän eläinten ja taivaan lintujen kanssa ja maan matelevaisten kanssa; ja jousen ja miekan ja sodan minä särjen maasta ja annan heidän asua turvassa.

    Jes:
    11:6 Silloin susi asuu karitsan kanssa, ja pantteri makaa vohlan vieressä; vasikka ja nuori leijona ja syöttöhärkä ovat yhdessä, ja pieni poikanen niitä paimentaa.
    11:7 Lehmä ja karhu käyvät laitumella, niiden vasikat ja pennut yhdessä makaavat, ja jalopeura syö rehua kuin raavas.
    11:8 Imeväinen leikittelee kyykäärmeen kololla, ja vieroitettu kurottaa kätensä myrkkyliskon luolaan.
    11:9 Ei missään minun pyhällä vuorellani tehdä pahaa eikä vahinkoa, sillä maa on täynnä Herran tuntemusta, niinkuin vedet peittävät meren.

    Kohdalleen asettaminen
    http://www.tv7.fi/vod/player/?program=33232
  2. Fukushima saastuttaa edelleen. Millaiseen tulevaisuuteen uskot?
    http://www.youtube.com/results?search_query=fukushima

    Tsernobyl = koiruoho
    http://www.sanakirja.org/search.php?id=5315&l2=22
    http://www.youtube.com/results?search_query=chernobyl

    Ilm:
    8:7 Ja ensimmäinen enkeli puhalsi pasunaan; niin tuli rakeita ja tulta, verellä sekoitettuja, ja ne heitettiin maan päälle; ja kolmas osa maata paloi, ja kolmas osa puita paloi, ja kaikki vihanta ruoho paloi.
    8:8 Ja toinen enkeli puhalsi pasunaan; niin heitettiin mereen ikäänkuin suuri, tulena palava vuori; ja kolmas osa merta muuttui vereksi,
    8:9 ja kolmas osa luoduista, mitä meressä on ja joissa henki on, kuoli, ja kolmas osa laivoista hukkui.
    8:10 Ja kolmas enkeli puhalsi pasunaan; niin putosi taivaasta suuri tähti, palava kuin tulisoihtu, ja se putosi virtoihin, kolmanteen osaan niistä, ja vesilähteisiin.
    8:11 Ja tähden nimi oli Koiruoho. Ja kolmas osa vesistä muuttui koiruohoksi, ja paljon ihmisiä kuoli vedestä, koska se oli karvaaksi käynyt.
    8:12 Ja neljäs enkeli puhalsi pasunaan; niin kolmas osa auringosta ja kolmas osa kuusta ja kolmas osa tähdistä lyötiin vitsauksella, niin että kolmas osa niistä pimeni ja päivä kolmannelta osaltaan oli valoton, ja niin myös yö.
    http://www.youtube.com/watch?v=po2BZoe_L3w
    Kuten tiedämme, Raamattu ei kaadu. Miksi siis haluat pettää itseäsi? Tiedän kyllä, että lankeemuksen myötä pelko alkoi vaivata ihmiskuntaa. Pelko saattaa olla hyvinkin tuhoisaa.

    Luuk. 21:26
    Ja ihmiset menehtyvät peljätessään ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa; sillä taivaitten voimat järkkyvät.

    Herran pelko on viisauden alku. Herran pelko poistaa pelkotilat ja antaa rauhan.

    Fil. 4:7
    ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.
  3. > Sanoma Suomen kansalle on tämä, sanoo Jumala, kun ahdistuksen päivät tulevat ja portti avataan idästä nousevalle kuninkaalle ja sen sotilaille, teillä ei ole yhtään ystävää Euroopassa. Teillä ei ole yhtään kansaa, joka nostaisi asetta teidän puolestanne Venäjää vastaan. Sinä Suomen kansa tulet olemaan yksin, yksinäisempi kuin talvisodan päivinä, mutta sama enkeli, joka taisteli teidän rinnallanne talvisodan päivinä, tulee taistelemaan teidän rinnallanne ja Minä tulen huolehtimaan siitä, että se Venäjän sotilas, joka nousee teidän maahanne, ei häpäise teitä eikä ota eikä turmele öljyä eikä viiniä. Ruokatavarat tulevat nousemaan arvaamattomiin hintoihin teidän maassanne. Koiniks-mitta nisuja tulee maksamaan denarin ja kolme koiniksia ohria denarin, mutta öljyä ja viiniä ei turmella. Öljy on Jumalan Pyhä Sana ja viini on Jumalan Sana. Teille jää vain yksi paikka, mihin te voitte paeta, kun ahdistuksen päivät tulevat, sanoo Jumala ja se paikka on Jumalan Sana.

    Ei yksikään valtio ota vastaan teidän pakolaisianne. Te yritätte paeta Amerikkaan, te yritätte paeta Kanadaan, mutta teitä ei oteta vastaan, niinkuin ei otettu vastaan Israelin lapsiakaan Saksan ahdistuksen päivinä, vaan heidät palautettiin Saksaan. Niin tulevat länsimaat palauttamaan teidätkin takaisin kotimaahan, sillä Minä Herra haluan sen sillä tavalla. Minun tieni, eivät ole teidän teitänne, mutta joka turvaa Minuun ja pysyy Minun Sanassani, hänellä on leipää ahdistuksen keskellä ja hänellä on lepo minun Sanassani, sanoo Jumala, sillä eikö teidän päivänne ole minun kädessäni sanoo Herra. Enkö Minä ole Jumala ahdistuksen päivinäkin? <
    http://www.kolumbus.fi/gematria/profetia.htm
  4. Kolme Miekkaa Suomelle ja Googin sota
    Leo Mellerin saarnasta 2005 Turussa

    Tässä kaupungissa kuoli vuonna 1930 mies, jonka kaltaista Piispaa ei Suomella ole ollut koskaan. Turun arkkipiispa Gustaf Johanssonista (1899-1930) ja saarnan jälkeen hänelle ilmestyi suuri enkeli miekka kädessään Turun Tuomiokirkossa vuonna 1920. Enkeli sanoi Johanssonille tuovansa viestin Jumalalta ja aiheenaan Suomen tulevaisuus, näytti miekkaa sanoen: ”kansasi tulee kokemaan kolme tällaisen miekan iskua ja näkemään kolme suurta sotaa jolloin miekka isketään Suomeen, yksi isku on jo tullut mutta kaksi on vielä tulematta. Suomi tulee kestämään nämä kaksi miekan iskua mutta kolmas on uppoava syvälle ja kahvaa myöden, ellei Suomen kristityt palaa takaisin raamattuun ja täyty Pyhällä Hengellä sekä tee parannusta kaikessa missä parannusta voi löytyä”.
    Kaksi maailmansotaa on käyty ja Suomi niistä on selvinnyt. Ei tarvitse olla kovin valistunut kun käsittää mitä kolmas miekan isku tarkoittaa eikä käsittää mitä on tapahtumassa tuossa itärajan toisella puolella parasta aikaa. Sieltä on tuleva kokonaisvaltainen Idän Punaisen Pedon nousu jota ei pysäytä enää mikään. Se on oleva ns. Googin sota. Presidentti Putin on näyttänyt jo kasvonsa mutta en väitä että Googin henki hänet valtaisi ja juuri hän olisi se joka on tuon sodan takana mutta Venäjä selvästikin valmistautuu Googin sotaan.
    Kun se Googin sota tulee, on turha suomalaisten luulla että selviäisimme siitä ns. Ahtisaari – Halonen politiikkalinjalla koskemattomina. Kun tämä sota tulee, se on kolmas maailmansota Raamatun kirjojen mukaan. Tämä on ihme kun jostain kaukaisuudesta vuosikymmenten takaa Turun tuomiokirkosta tulee viesti jossa enkeli, miekka kädessä on ilmoittanut mitä tulee meille tapahtumaan, Arkkipiispa Johanssonin kautta.
    Missä on raamattu tämän päivän kristillisyydessä? on sosiologia, on psykologia, on humanistisia tieteitä. Mutta missä on Raamattu tänä päivänä oppikirjana?
    Jos me uskomme että taivaassa on joku joka puhuu ja maan päällä hän vaikuttaa Pyhänä Henkenä. Hän kuuntelee meitä ja me kuuntelemme häntä, meillä on kahden keskeinen keskustelu Pyhän Hengen kanssa. Jos me uskomme tämän, tulee kysyä: mitä Henki sitten puhuu ja Jumalan henki sitten sanoo Suomenniemelle?