Sillä pelastus on juutalaisista

Amen

Joh. 4:22
Te kumarratte sitä, mitä ette tunne; me kumarramme sitä, minkä me tunnemme. Sillä pelastus on juutalaisista.

27

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hienoa, hyvä asia

      Jeesus oli juutalainen. Ei siis ole muuta tietäå pelastukseen kuin juutalaisen ja juutalaisten kautta.

      oh. 14:6
      Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

      Rinnakkaisviitteet
      Joh. 11:25 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.
      Room. 5:2 jonka kautta myös olemme uskossa saaneet pääsyn tähän armoon, jossa me nyt olemme, ja meidän kerskauksemme on Jumalan kirkkauden toivo. > Siirry
      Hebr. 10:20 jonka pääsyn hän on vihkinyt meille uudeksi ja eläväksi tieksi, joka käy esiripun, se on hänen lihansa, kautta.

    • Uskotko tämän?

      "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

    • KTS (Ei kirj.9

      Alkutekstissä on EK eli "ulos", "pois" jostakin.

      Kyse oli siis siitä, että pelastus tuli ULOS juutalaisista KAIKKIEN kansojen omaisuudeksi.

      TÄSSÄ on kristinuskon punainen lanka eikä missään juutalaisfanittamisessa.

      10:34 Niin Pietari avasi suunsa ja sanoi: "Nyt minä totisesti käsitän, ettei Jumala katso henkilöön,
      10:35 vaan että jokaisessa kansassa se, joka häntä pelkää ja tekee vanhurskautta, on hänelle otollinen.

      HYVÄ!

      • PelastusJuutalaisist

        Mikä saa muslimin raivoamaan raamatullisiin, kristittyjen kirjoituksiin?
        Ainoa syy yhteys hamasiin ja isisiin, terroriateihin.

        KTS 22.5.2014 15:400 SULJE
        "Onko ihan pakko kaikkeen soopaan kansan suostua.
        Just noin me__ iranilaiset__ on aateltu ameriiikkalaisista !
        Vihon viimen mennee kaaliin tääl Pohjolaskii...:o



        KTS (Ei kirj.)1.9.2014 21:370 SULJE
        No sitten loppuu myös israelfanitus tasan tähän paikkaan.
        ja jos ei, niin täältä pesee edelleen!

        Jihad1.9.2014 21:400 SULJE
        Se on Raamatullinen. Ei ole muslimin päätettävissä.

        KTS (Ei kirj.)1.9.2014 21:420 SULJE
        Se on Raamatulla ratsastamista politiikan varjolla eli täältä pesee ja linkoaa!


      • KTS (Ei kirj.)
        PelastusJuutalaisist kirjoitti:

        Mikä saa muslimin raivoamaan raamatullisiin, kristittyjen kirjoituksiin?
        Ainoa syy yhteys hamasiin ja isisiin, terroriateihin.

        KTS 22.5.2014 15:400 SULJE
        "Onko ihan pakko kaikkeen soopaan kansan suostua.
        Just noin me__ iranilaiset__ on aateltu ameriiikkalaisista !
        Vihon viimen mennee kaaliin tääl Pohjolaskii...:o



        KTS (Ei kirj.)1.9.2014 21:370 SULJE
        No sitten loppuu myös israelfanitus tasan tähän paikkaan.
        ja jos ei, niin täältä pesee edelleen!

        Jihad1.9.2014 21:400 SULJE
        Se on Raamatullinen. Ei ole muslimin päätettävissä.

        KTS (Ei kirj.)1.9.2014 21:420 SULJE
        Se on Raamatulla ratsastamista politiikan varjolla eli täältä pesee ja linkoaa!

        Ainoa raivohullu täällä on tämä palstasotkija ja kilometrikopsaaja.

        me kristityt sen sijaan keskustelemme asiallisesti.


      • Iranilaiset ei oleME
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Ainoa raivohullu täällä on tämä palstasotkija ja kilometrikopsaaja.

        me kristityt sen sijaan keskustelemme asiallisesti.

        Anteeksi, mutta ketkä me...? Kyllä kts on palstasotkija, valehtelija.

        KTS 22.5.2014 15:400 SULJE
        "Onko ihan pakko kaikkeen soopaan kansan suostua.
        Just noin me__ iranilaiset__ on aateltu ameriiikkalaisista !
        Vihon viimen mennee kaaliin tääl Pohjolaskii...:o


    • 2+5

      Kyyyllä. Tässä muutamia tunnettuja juutalaisia, joiden kautta voi pelastua:

      Jack Ruby, Meyer Lansky, Louis Buchalter ja David Berkowitz ja Baruch Goldstein.

      • KTS (Ei kirj.)

        ja lisätään vielä ylipappi Kaifas eli Jeesuksen perivihollinen numero yksi niin siitä se lähtee fanittajien suksi luistamaan.

        tai sitten ei...


      • Pers. olalle
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        ja lisätään vielä ylipappi Kaifas eli Jeesuksen perivihollinen numero yksi niin siitä se lähtee fanittajien suksi luistamaan.

        tai sitten ei...

        KTS (Ei kirj.)23.8.2014 12:180 SULJE
        Meijän iranilaisten vallankumouskaarti oli Irakissa jo paljon ennen USA:n ilmaiskuja, joten meillä on ensmäinen pelivuoro!

        Te tuutte kaukaa perästä...


      • KTS (Ei kirj.)
        Pers. olalle kirjoitti:

        KTS (Ei kirj.)23.8.2014 12:180 SULJE
        Meijän iranilaisten vallankumouskaarti oli Irakissa jo paljon ennen USA:n ilmaiskuja, joten meillä on ensmäinen pelivuoro!

        Te tuutte kaukaa perästä...

        Jos sulla on perseet olalla niin kannattaa pysytellä kaukana täältä ettei kirjalliset aivopierut lisäänny entisestään.


      • Tiedoksi vaan

        Raamattu on kristittyjen oppikirja.


    • Hitchens

      Juudas Iskariot

    • KTS (Ei kirj.)

      Tämähän se on tämä lopun ajan eksytys että Jeesuksen tilalle yritetään työntää lihallinen kansa ja Jeesuksesta tehdä pelkkää juoksupoikaa kuten Ruotsin messiaaniset ovat jo tehneet.

      • Terkkuja vaan

        sympaatti
        4.5.2014 18:29
        Niin, KTS on tarkoin varonut levittelemästä mitään oikeita tietoja täällä palstalla ja aavistan millainen järkytys hänelle on kun netissä julkaistaan oikeitakin tietoja. Sehän vetää pohjan pois koko vuosikausien myyräntyöltä, kalvamiselta ja tunnelienkaivuulta, voi raukkaa, kauhea työ menee hukkaan..
        Voisiko palstanvahti järjestää KTS:lle kriisiapua ja terapiaa, ehkä tapaaminen psykiatrin kanssa ja vahvempi lääkitys?


      • Ei muutu
        Terkkuja vaan kirjoitti:

        sympaatti
        4.5.2014 18:29
        Niin, KTS on tarkoin varonut levittelemästä mitään oikeita tietoja täällä palstalla ja aavistan millainen järkytys hänelle on kun netissä julkaistaan oikeitakin tietoja. Sehän vetää pohjan pois koko vuosikausien myyräntyöltä, kalvamiselta ja tunnelienkaivuulta, voi raukkaa, kauhea työ menee hukkaan..
        Voisiko palstanvahti järjestää KTS:lle kriisiapua ja terapiaa, ehkä tapaaminen psykiatrin kanssa ja vahvempi lääkitys?

        Joh. 4:22
        Te kumarratte sitä, mitä ette tunne; me kumarramme sitä, minkä me tunnemme. Sillä pelastus on juutalaisista.


      • KTS (Ei kirj.)
        Terkkuja vaan kirjoitti:

        sympaatti
        4.5.2014 18:29
        Niin, KTS on tarkoin varonut levittelemästä mitään oikeita tietoja täällä palstalla ja aavistan millainen järkytys hänelle on kun netissä julkaistaan oikeitakin tietoja. Sehän vetää pohjan pois koko vuosikausien myyräntyöltä, kalvamiselta ja tunnelienkaivuulta, voi raukkaa, kauhea työ menee hukkaan..
        Voisiko palstanvahti järjestää KTS:lle kriisiapua ja terapiaa, ehkä tapaaminen psykiatrin kanssa ja vahvempi lääkitys?

        Tässä lääkettä palstaluuserille:

        ruotsalainen Shalom-yhdistys on ottamassa irtioton kristillisistä seurakunnista. Tämä messiaanisten poppoo ei usko kolminaisuuteen eikä Jeesuksen jumaluuteen. Heille Jeesus oli tavallinen ihminen, joka kanavoi jumalallisia energioita.

        http://www.dagen.se/dagen/article.aspx?id=234821


      • KTS (Ei kirj.)
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Tässä lääkettä palstaluuserille:

        ruotsalainen Shalom-yhdistys on ottamassa irtioton kristillisistä seurakunnista. Tämä messiaanisten poppoo ei usko kolminaisuuteen eikä Jeesuksen jumaluuteen. Heille Jeesus oli tavallinen ihminen, joka kanavoi jumalallisia energioita.

        http://www.dagen.se/dagen/article.aspx?id=234821

        Tämähän se on tämä lopun ajan eksytys että Jeesuksen tilalle yritetään työntää lihallinen kansa ja Jeesuksesta tehdä pelkkää juoksupoikaa kuten Ruotsin messiaaniset ovat jo tehneet.


      • Ole hyvä
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Tässä lääkettä palstaluuserille:

        ruotsalainen Shalom-yhdistys on ottamassa irtioton kristillisistä seurakunnista. Tämä messiaanisten poppoo ei usko kolminaisuuteen eikä Jeesuksen jumaluuteen. Heille Jeesus oli tavallinen ihminen, joka kanavoi jumalallisia energioita.

        http://www.dagen.se/dagen/article.aspx?id=234821

        Vahinko. Ei olla Ruotsissa, eikä gazassa. Kato kun ollaan ihan Suomessa.
        Kato kun ne muut saa tehdä ihan mitä vaan, sillä minä en viitsi etsiä sinulle muuta kuin tämän.

        https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10632684_464593860348248_7312662459809840488_n.jpg?oh=36f9d82340f2927b5d5566e14573a39b&oe=548A79BA


      • KTS (Ei kirj.)

      • Mitäs meijjän lössi?
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Tämähän se on tämä lopun ajan eksytys että Jeesuksen tilalle yritetään työntää lihallinen kansa ja Jeesuksesta tehdä pelkkää juoksupoikaa kuten Ruotsin messiaaniset ovat jo tehneet.

        Sulla taitaa olla suuria ongelmia. Moni, -ei terroristi sitä ei kristittyjen ja juutalaisten viestintää tohtisi muslimina tulla sotkemaankan.
        Terroristelita puuttuu omatunto, ovat paatuneita.

        KTS 22.5.2014 15:400 SULJE
        "Onko ihan pakko kaikkeen soopaan kansan suostua.
        Just noin me__ iranilaiset__ on aateltu ameriiikkalaisista !
        Vihon viimen mennee kaaliin tääl Pohjolaskii...:o


      • Katsotaanpas vielä
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Ollaan Suomessa, jonne sun lössis on tätä messiaanista paskaa ujuttamassa. Mutta se ei onnistu!

        Kiitos.


      • KTS (Ei kirj.)
        Katsotaanpas vielä kirjoitti:

        Kiitos.

        On katsottu jo.

        Suomen kristillinen kenttä on teiltä suojattu!

        HYVÄ!


      • Tässä totuus
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        On katsottu jo.

        Suomen kristillinen kenttä on teiltä suojattu!

        HYVÄ!

        Eiköhän ne kristityt hoida ihan itse asiansa. Tuskin muslimista ja terroristista on apua heille. Empiirisesti olen seurannut toimiasi. Valehtelusta 1. palkinnon olet kyllä ansainnut. Ikinä en ole suurempaa sekopäätä tavannut. Eikä moni muukaan.

        Islamista
        http://www.reinosav.net/IS - Islamilainen valtio-1.html
        http://aikapommi.wordpress.com/

        sympaatti
        4.5.2014 18:29
        Niin, KTS on tarkoin varonut levittelemästä mitään oikeita tietoja täällä palstalla ja aavistan millainen järkytys hänelle on kun netissä julkaistaan oikeitakin tietoja. Sehän vetää pohjan pois koko vuosikausien myyräntyöltä, kalvamiselta ja tunnelienkaivuulta, voi raukkaa, kauhea työ menee hukkaan..
        Voisiko palstanvahti järjestää KTS:lle kriisiapua ja terapiaa, ehkä tapaaminen psykiatrin kanssa ja vahvempi lääkitys?


      • Turhaa täällä raivoa

    • Kiitos aloittaja. Luojamme on säätänyt niin, että koko luomakunta tulee saamaan 1000-vuotisen levon Israelin jäännöksen toiminnan kautta.

      Hoos. 2:18
      Ja sinä päivänä minä teen heidän hyväksensä liiton metsän eläinten ja taivaan lintujen kanssa ja maan matelevaisten kanssa; ja jousen ja miekan ja sodan minä särjen maasta ja annan heidän asua turvassa.

      Jes:
      11:6 Silloin susi asuu karitsan kanssa, ja pantteri makaa vohlan vieressä; vasikka ja nuori leijona ja syöttöhärkä ovat yhdessä, ja pieni poikanen niitä paimentaa.
      11:7 Lehmä ja karhu käyvät laitumella, niiden vasikat ja pennut yhdessä makaavat, ja jalopeura syö rehua kuin raavas.
      11:8 Imeväinen leikittelee kyykäärmeen kololla, ja vieroitettu kurottaa kätensä myrkkyliskon luolaan.
      11:9 Ei missään minun pyhällä vuorellani tehdä pahaa eikä vahinkoa, sillä maa on täynnä Herran tuntemusta, niinkuin vedet peittävät meren.

      Kohdalleen asettaminen
      http://www.tv7.fi/vod/player/?program=33232

    • Niinpä niin

      amenia vaan.

      • Juud. 1:25
        hänelle, ainoalle Jumalalle ja meidän pelastajallemme Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta, hänelle kunnia, majesteetti, voima ja valta ennen kaikkia aikoja ja nyt ja iankaikkisesti! Amen.
        http://www.youtube.com/watch?v=NLjXt7KxD4c


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe