Vapaa kuvaus

Jyrki Soini. Olen perheellinen. Asun helsingissä. Kristus Jeesus on Herra. Linkit: http://evotuhat.wordpress.com/about/

Aloituksia

150

Kommenttia

14002

1. Sanoma on hyvä:)
  2. Aamen. Koko luomakunta saa iloita Israelin jäännöksen "hoosianna" -kutsun ja lepopäivän läheisyydestä:)

Luuk. 13:35
    Katso, 'teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi.' Mutta minä sanon teille: te ette näe minua, ennenkuin se aika tulee, jolloin te sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen.'"

Hoos. 6:2
    Hän tekee meidät eläviksi kahden päivän kuluttua, kolmantena päivänä hän meidät herättää, ja me saamme elää hänen edessänsä.

5Moos. 30:6
    Ja Herra, sinun Jumalasi, ympärileikkaa sinun sydämesi ja sinun jälkeläistesi sydämet, niin että rakastat Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi, että eläisit.

Sokeri pohjalla. Liikutun.

Hoosea:
    2:16 Sinä päivänä, sanoo Herra, sinä puhuttelet minua: 'Minun mieheni', etkä enää puhuttele minua: 'Minun Baalini';
    2:17 ja minä poistan baalien nimet hänen suustansa, eikä niiden nimiä enää mainita.
    2:18 Ja sinä päivänä minä teen heidän hyväksensä liiton metsän eläinten ja taivaan lintujen kanssa ja maan matelevaisten kanssa; ja jousen ja miekan ja sodan minä särjen maasta ja annan heidän asua turvassa.
    2:19 Ja minä kihlaan sinut itselleni ikiajoiksi, kihlaan sinut itselleni vanhurskaudella ja tuomiolla, armolla ja laupeudella,
    2:20 kihlaan sinut itselleni uskollisuudella, ja sinä olet tunteva Herran.
    2:21 Sinä päivänä minä kuulen, sanoo Herra, minä kuulen taivasta, ja se kuulee maata,
    2:22 ja maa kuulee jyviä, viiniä ja öljyä, ja nämä kuulevat Jisreeliä.
    2:23 Ja minä kylvän hänet itselleni tähän maahan, minä armahdan Loo-Ruhamaa ja sanon Loo-Ammille: 'Sinä olet minun kansani'; ja hän vastaa: 'Minun Jumalani.'"
  3. Lopunajan merkki. Idän karhu uhkaa.

> Kun se Googin sota tulee, on turha suomalaisten luulla että selviäisimme siitä ns. Ahtisaari – Halonen politiikkalinjalla koskemattomina. Kun tämä sota tulee, se on kolmas maailmansota Raamatun kirjojen mukaan. Tämä on ihme kun jostain kaukaisuudesta vuosikymmenten takaa Turun tuomiokirkosta tulee viesti jossa enkeli, miekka kädessä on ilmoittanut mitä tulee meille tapahtumaan, Arkkipiispa Johanssonin kautta.

Missä on raamattu tämän päivän kristillisyydessä? on sosiologia, on psykologia, on humanistisia tieteitä. Mutta missä on Raamattu tänä päivänä oppikirjana? Jos me uskomme että taivaassa on joku joka puhuu ja maan päällä hän vaikuttaa Pyhänä Henkenä. Hän kuuntelee meitä ja me kuuntelemme häntä, meillä on kahden keskeinen keskustelu Pyhän Hengen kanssa. Jos me uskomme tämän, tulee kysyä: mitä Henki sitten puhuu ja Jumalan henki sitten sanoo Suomenniemelle? <
    http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Kolme Miekkaa Suomelle.htm

- Nyt on nähty separatistijohtaja Venäjän Karajalassa. Mitä ihmettä hän siellä? No vastaushan voi olla että hän on kokemuksellaan kosultoimassa miten rajakahakka saadaan aikaan? Virossahan juuri tehtiin tänään virkamiehen kidnappaus rajalla, josta ei ole tietoa miten siinä lopulta lähtee käymään. Näistä tällaisista yleensä syntyy isot ja herkät rähinät.
    http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Miekka Suomelle.htm

Herra Suomea varjelkoon.
    http://www.youtube.com/watch?v=naHhjLHLTK8
  4. Ihminen lankesi ja karkotettiin paratiisista geneettisesti saastuneeseen maailmaan.

1.Moos:
    3:16 Ja vaimolle hän sanoi: "Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat, kivulla sinun pitää synnyttämän lapsia; mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva."
    3:17 Ja Aadamille hän sanoi: "Koska kuulit vaimoasi ja söit puusta, josta minä kielsin sinua sanoen: 'Älä syö siitä', niin kirottu olkoon maa sinun tähtesi. Vaivaa nähden sinun pitää elättämän itseäsi siitä koko elinaikasi;
    3:18 orjantappuroita ja ohdakkeita se on kasvava sinulle, ja kedon ruohoja sinun on syötävä.
    3:19 Otsasi hiessä sinun pitää syömän leipäsi, kunnes tulet maaksi jälleen, sillä siitä sinä olet otettu. Sillä maasta sinä olet, ja maaksi pitää sinun jälleen tuleman."
    3:20 Ja mies antoi vaimolleen nimen Eeva, sillä hänestä tuli kaiken elävän äiti.
    3:21 Ja Herra Jumala teki Aadamille ja hänen vaimollensa puvut nahasta ja puki ne heidän yllensä.
    3:22 Ja Herra Jumala sanoi: "Katso, ihminen on tullut sellaiseksi kuin joku meistä, niin että hän tietää hyvän ja pahan. Kun ei hän nyt vain ojentaisi kättänsä ja ottaisi myös elämän puusta ja söisi ja eläisi iankaikkisesti!"
    3:23 Niin Herra Jumala ajoi hänet pois Eedenin paratiisista viljelemään maata, josta hän oli otettu.

http://ennustuksia.com/2013/06/12/ihmisen-kirjan-muokkaaminen/
  5. Selitä.
  6. Ååppå. Luonnontutkimus ei kiinnosta, jos on päättänyt pysyä ateistina.
    https://www.google.fi/?gws_rd=ssl#q=mahdoton+evoluutio

Kuka Jeesus?
    http://www.nic.fi/~jlindell/messias.htm

Jumala kääntää kenet kääntää milloin kääntää.

Apt:
    26:8 Miksi on teistä uskomatonta, että Jumala herättää kuolleet?
    26:9 Luulin minäkin, että minun tuli paljon taistella Jeesuksen, Nasaretilaisen, nimeä vastaan,
    26:10 ja niin minä teinkin Jerusalemissa. Paljon pyhiä minä suljin vankiloihin, saatuani ylipapeilta siihen valtuuden, ja kun heitä tapettiin, annoin minä ääneni sen puolesta.
    26:11 Ja kaikkialla synagoogissa minä usein koetin rankaisemalla pakottaa heitä herjaamaan Jeesusta, ja menin niin pitkälle vimmassani heitä vastaan, että vainosin heitä aina ulkomaan kaupunkeihin saakka.
    26:12 Kun näissä asioissa matkustin Damaskoon ylipappien valtuudella ja suostumuksella,
    26:13 näin minä, oi kuningas, tiellä keskellä päivää taivaasta valon, auringon paistetta kirkkaamman, leimahtavan minun ja matkatoverieni ympärillä,
    26:14 ja me kaaduimme kaikki maahan, ja minä kuulin äänen sanovan minulle hebreankielellä: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Työläs on sinun potkia tutkainta vastaan.'
    26:15 Niin minä sanoin: 'Kuka olet, herra?' Ja Herra sanoi: 'Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.
    26:16 Mutta nouse ja seiso jaloillasi; sillä sitä varten minä olen sinulle ilmestynyt, että asettaisin sinut palvelijakseni ja sen todistajaksi, mitä varten sinä olet minut nähnyt, niin myös sen, mitä varten minä sinulle vastedes ilmestyn.
    26:17 Ja minä pelastan sinut sekä oman kansasi että pakanain käsistä, joitten tykö minä sinut lähetän
    26:18 avaamaan heidän silmänsä, että he kääntyisivät pimeydestä valkeuteen ja saatanan vallasta Jumalan tykö ja saisivat uskomalla minuun synnit anteeksi ja perintöosan pyhitettyjen joukossa.'
    26:19 Sentähden, kuningas Agrippa, minä en voinut olla tottelematta taivaallista näkyä,
    26:20 vaan saarnasin ensin sekä Damaskon että Jerusalemin asukkaille, ja sitten koko Juudean maalle ja pakanoille parannusta ja kääntymystä Jumalan puoleen, ja että he tekisivät parannuksen soveliaita tekoja.
    26:21 Tämän tähden juutalaiset ottivat minut kiinni pyhäkössä ja yrittivät surmata minut.