Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
h-x
profiilit
h-x
h-x
Vapaa kuvaus
Kaikkien alojen asiantuntija ja Askon kaveri ;)
Aloituksia
0
Kommenttia
8647
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuules+pullukka.+Kyllä+ylläpito+näkee,+mistä+mitkäkin+viestit+tulevat.+Nolaat+itsesi,+mutta+se+ei+ole+ensimmäinen+kerta.
Minä+kirjoitan+tällä+regatulla+nikillä,+jonka+tunnistaa+helposti+tuosta+kyrvän+paksuisesta+makkarasta...
Saattaa+olla,+että+banni+tuleekin+sinulle+paskan+jauhamisesta.+Se+olisi+sääli,+koska+olet+ainoa+syy,+miksi+vielä+jaksan+täällä+trollailla.+Olet+hupiukko,+kuten+risumies+sen+sanoisi.+Hän+puhui+myös+eräästä+syylästä,+mutta+en+kehtaa+sitä+tässä+toistaa.+Liittyy+kyrpään,+sen+verran+voin+paljastaa+😊
08.03.2017 10:07
Se+saa+olla+normaalikin,+eli+tuota+isompi,+olettaisin.
07.03.2017 21:42
Yritäpä,+pullukka,+kirjoitella+asiallisesti.+Muuten+joudun+taas+poistamaan+sinut+palstalta.
07.03.2017 20:36
Asko+raapustellikin+nyt+pitkän+postin.+Hauskoja+juttuja+mutta+voisi+kirjoittaa+selvemmin.
07.03.2017 09:53
Kerro+ihmeessä.+Tosin+mölinäsi+jokainen+arvaa.
Mielipiteesi+on+väärä+ja+se+pitää+tietenkin+oikaista.+Minä+yhtenä+olen+oikomassa+paskapuheitasi+ja+vääriä+väitteitäsi.
Käy+päälääkärillä.+Elät+harhoissa.
07.03.2017 08:39
Alkaa+jo+vähän+sääliksi+käymään+sinua.
Käy+oikeasti+useammin+hoidossa.+Oireet+on+tosi+pahana.
07.03.2017 08:35
Askolla+näkyy+olevan+paniikki+päällä.
Uskotko,+Asko,+että+kukaan+ei+usko+höpinöitäsi+siitä,+että+minä+kirjoitan+kaikki+muut+viestit+sinun+viestien+lisäksi?+Saatanhan+toki+kirjoittaa+sinunkin+viestit,+kun+ahkera+olen+:D++Spede+olet.
Miksi+sinulle+on+niin+tärkeä+saada+kaikki+kullit+pieniksi?+Eikös+niitä+ole+erilaisia+ja+monen+kokoisia?
07.03.2017 08:09
Nyt+ollaan+ytimessä.
06.03.2017 21:37
Olet+häksy...+😂
Ehdin+ennen+Akea.
06.03.2017 19:28
Mä+olen+sille+tuota+tolkuttanut+ainakin+viisi+vuotta,+mutta+ei+se+usko.+
Se+siinä+onkin+niin+hauskaa,+että+jatkan+ainakin+seuraavat+viisi+vuotta+Askon+valmentamista.
Se+parka+luulee,+että+kaikki+ovat+pienellä+liikkeellä.+Miksiköhän?+Noooh.+Antaa+olla+vastaamatta,+ettei+Ake+suutu.
06.03.2017 13:25
Juu.+Se+kannattaa+tehdä.+Ja+on+naisenkin+mukavampi+nuoleskella+kellejä,+kun+ei+tule+karvoja+suuhun+;)
Asko+on+tainnut+ihastua+suhun?+Laittoi+jo+kuvasi,+ihan+lupaa+kysymättä+tietenkin,+tuohon+uuteen+avaukseensa.+On+se+epeli.+Epäilee+vieläkin+kulliasi+pieneksi+:D
06.03.2017 10:04
Ehkä+sinun+kulliin+ei+vaikuta.+
Voi+toki+olla,+ettei+sinun+pienessä+munassa+eroa+huomaa+siitä,+onko+käyttänyt+erektiolääkettä+tai+ei.+Sori+siitä+;)
06.03.2017 09:22
Mitä+yrität+selittää?
06.03.2017 09:19
Eiköhän+se+ole+sinun+homma+todistaa+väitteesi?+Miksi+minä+todistelisin+sinulle+yhtään+mitään?
Asko+ei+asu+Amerikassa.+Ei+ole+käynyt+Piippolaa+etelämmässä+ja+rauhaa+turvaa+parhaiten,+pysymällä+siellä+mamman+pehkuissa,+missä+on+ollut+tähänkin+asti.
Nooh.+Ei+pitäisi+umpihullua+kiusata,+mutta+itsehän+tänne+änkeät.
Noi+karju-jutut+on+niin+eilistä.+Lopeta,+tai+saat+nenänakkeja+:D
06.03.2017 09:18
Tuossahan+tuo+kuva+on.+Oletko+kenties+sokea?
06.03.2017 09:14
Kyllä+se+on.+Miten+voit+tietää+ettei+ole?
Näytäpä+sinä,+Asko,+millaiset+jouhet+sinun+palleissa+on,+vai+onko+sulla+palleja+ollenkaan?
06.03.2017 09:11
Askolle+kaikki+ilman+kirjoitusvirheitä+kirjoittavat+ovat+epäluotettavia+ja+hän+toteaa+heidät+homoiksi+heti+kättelyssä.+Asko+on+epeli.
Sitä+paitsi,+meillähän+ei+ole+samanlainen+sanavarasto.+Se+vaan+on+tosiaan+erilainen+kuin+tuolla+palstalle+asiattomuuksia+kirjoittavalla+pösilöllä.
Asko+on+maailman+kateellisin+ihminen.+Ei+pelkästään+kullikateellinen.+Itse+kun+hän+ei+ole+käynyt+Piippolaa+etelämmässä,+luulee,+ettei+muutkaan+ole.+
Hyvin+on+saanut+poika+mulkulleen+kommentteja.+Sitähän+hän+halusikin+ja+hyvin+onnistui.+Joukossa+ei+ollut+kuin+yhden+katkeron+happamia+kommentteja.+En+kerro+kenen,+koska+ei+tarvitse...
06.03.2017 07:46
Askon+lisäksi+tänne+ei+kirjoita+kuin+häksät.+Heh+heh.+On+se+epeli+:D
Askolle+normaalia+pienikullisen+todellisuuspakoa.+Pää+pensaaseen,+niin+voi+pitää+sen+luulonsa,+että+kaikilla+on+samankokoinen,+yhtä+pieni+napero,+kuin+Askolla+itsellään.
Asko+pyytelee+videokuvaa+mittauksista.+Jos+jostain+syystä+sellaisen+sellaisen+saisikin,+kehuu+myös+sen+muokatuksi.
Pikku+vinkki+sulle,+Mietteliäs12345:+Siivoa+puskaa+siistimmäksi.+Ja+ei+haittaa,+vaikka+palleroistakin+olisi+karvat+ajeltu.+Nykyään+monet+nuoret+siistivät+karvoitustaan.+Ei+sellainen+ole+neitihommaa+muiden+kuin+"askojen"+mielestä.
06.03.2017 07:38
Ei+askolle+kelpaa+tuosta+jutusta+kuin+se+typerä+kalun+pieneneminen+seisokkiin+noustessa.+Ja+toki+tuo+pieni+keskimitta.
05.03.2017 17:07
Kirjoitat+asiaa,+Yyhyyhyy.+Hyvä,+isohko+kulli.+Tuo+on+normaalipaksuinen,+mutta+koska+se+on+muutaman+sentin+normaalia+pitempi,+se+voi+vaikuttaa+ohuelta.+Ei+se+sitä+ole.
Itse+asiassa+tuo+kulli+on+kolmisen+senttiä+tuon+kateellisen+Askon+kalua+paksumpi.+Siksipä+hän+dissaakin+aina+isomulkkuisia,+kun+häntä+vituttaa+oma+nykerönsä.
Ja+Askolle+tiedoksi;+olin+sentään+vähän+eri+aikavyöhykkeellä,+kuin+mitä+Haaparanta+on.+Mukavaa+oli.+Rahaa+paloi+sen+perskeleesti,+mutta+minkäs+teet.+Lystiä+pitää+olla.+Pitkät+lennot+väsyttää+ja+taidankin+sipaista+pienet+päikkärit+hetimiten+;)
05.03.2017 11:07
33 / 433