Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
h-x
profiilit
h-x
h-x
Vapaa kuvaus
Kaikkien alojen asiantuntija ja Askon kaveri ;)
Aloituksia
0
Kommenttia
8647
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olet+sinä+homo,+mutta+sitä+analyysia+vaan+ei+ole+näkynyt.
03.03.2017 20:35
Nappiin+meni.+Olen+ollut+lomalla+tältä+palstaltakin.+Mitäs+minä+täällä+itse+kirjoittelen,+kun+Asko+kertoo+ainakin+kuuden+muun+kirjoittajan+olevan+minä.+On+se+epeli.
Suomessa+olen+taas+sunnuntaina+ja+lupaan+ilahduttaa+Askoa+muutamilla+totuuksilla.+Hän+kärsii+pienestä+munasta,+ja+minä+lohdutan+häntä+parhaani+mukaan.
Kaikille+palstalaisille+terkut+ja+ihan+kuin+olisin+huomannut+erään+vanhan+tutunkin+kirjoitelleen+tänne+lähipäivinä.
03.03.2017 20:33
Ei+kestä+kiittää.+Nämä+ovat+aina+yhtä+hauskoja+nämä+kokokeskustelut.+
Asko+kuvittelee,+että+hänellä+on+keskikokoinen+muna,+ja+kun+se+ei+ole,+niin+hän+määrittelee+keskikoon+uudestaan.+Ja+juu.+Omaan+kokoonsa+sointuvaksi.
Ymmärrettävää+on,+että+naisista+hän+ei+tiedä+mitään.+Lähimpänä+vulvaa+hän+kun+on+ollut+synnytyksessään,+kun+hänet+keisarileikattiin,+eli+ei+silloinkaan+koskettanut+tavaraa,+eikä+kosketa+jatkossakaan.
Ehkäpä+hän+siksi+onkin+erityisen+ärtsy+:D
23.02.2017 17:38
Milloinkas+sinä+Asko+aiot+sen+muokatun+kullin+meille+näyttää?+Selityksen+kanssa?+Kerrot,+kuinka+se+laittamasi+kulli+on+muokattu.+Jos+ei+kuulu+mitään,+lopeta+höpinät+ja+häpeä!!!
Ei+se+muokattu+ainakaan+tuo+ole,+mitä+kehut+5-vuotiaan+kulliksi?
Minä+en+olekaan+aikoihin+kertonut+sinulle,+pölkkypäälle,+että+minun+kirjoitukset+tunnistat+tuosta+kyrpäni+paksuisesta+makkarasta+tuossa+nikkini+kuvassa.
Normaali+kulli+ei+ole+vieläkään+13.5/10cm.+Sellainen+on+pieni+ja+ohut,+mutta+kyllä+sellaisellakin+pissii,+kuten+olet+huomannut.+Kastuuko+housusi+pissatessa,+voitko+sanoa?
23.02.2017 17:34
Pistä+pullukka+nyt+vaan+sitä+kuvaa+tulemaan.+Toisin+kuin+väität,+aika+moni+siellä+käy.+
Nyt+se+kuva+ja+selitys,+mistä+tunnistit+muokatuksi.+Muuten+totean+sinut+paskanjauhajaksi.+Mitä+toki+olet+muutenkin.
23.02.2017 16:02
Joku+sentään+osaa+tunnistaa+kirjoittajiakin,+ainakin+minun+kohdalla+osui+oikeaan.
23.02.2017 14:38
"Itse+tuotan+naiselleni+vaginaorgasmin+kalullani,+joka+on+lähempänä+15+kuin+20cm.+Paksuus+about+10+-+12cm.+
-+En+tiedä+kun+en+Ile+mitannut+aikoihin.+"+<--+Asko+kertoo.
Miksi+sinä,+Asko,+olet+väittänyt+kaluasi+12+cm+ympäryksiseksi,+kun+nyt+kerrot,+että+se+voi+olla+kymmenenkin?
Se+on+toki+totta,+että+se+taatusti+on+lähempänä+15cm,+kuin+20cm.+Se+voi+nimittäin+olla+lähempänä+kymmentä,+kuin+viittätoista.+Epeli+;)
23.02.2017 14:36
Asko+haluaisi+runkkumatskua.+On+se+epeli.+
Ja+koville+ottaa,+kun+jollain,+täysin+tuntemattomalla,+voisikin+olla+iso+kulli.+Silloin+alkaa+jaarittelu+ja+väittäminen+siitä,+että+pieni+se+isokin+kulli+oli,+koska+isoja+ei+vaan+ole...+:D
Ymmärrän+Askon+tuskan.+Pienikullisena,+hän+ei+voi+tehdä+muuta,+kuin+yrittää+saada+kaikki+muutkin+kullit+samaan,+omaan+kategoriaan.
Jokos,+Asko,+kohta+laitat+näkyville+sellaisen+muokatun+AS-kullin?+Olen+tässä+odotellut+jo+jonkin+aikaa,+mutta+eipä+vaan+näy.+Alahan+pullukka+hommiin,+tai+saat+nenänakkeja!!!
23.02.2017 14:31
Ukon+kulli+oli+vain+kolmetoista,+kertoo+sinulle+kohta+palstan+totuudentorvi,+Asko+:D
Ja++lisäksi+hän+saattaa+kertoa,+että+minä+kirjoitin+sinun+jutun.+Eli+ei+uutta+auringon+alla.
23.02.2017 09:44
No,+nyt+kun+on+löytynyt+yksi,+joka+ei+ole+muokattu,+niin+voisiko+saada+yhden+sellaisen+muokatunkin+näkyviin?
Laita+vaan+reippaasti+muokattu+näkyviin+ja+kerro,+mistä+keksit+muokkauksen.+Lopeta+kitinä+ja+käy+hommiin!
Nopeasti+nyt.+Ei+tässä+ole+koko+päivää+aikaa...
23.02.2017 09:42
No+nytkö+perussuomalaisetkin+on+vedetty+juttuun+mukaan?+Olen+aina+tiennyt,+että+persut+ovat+pienimunaisia,+mutta+kiitos+vahvistuksesta.+Heh+heh.
Aika+pieni+tosiaan+toi+muna.+Pieni+se+olisi,+vaikka+se+olisi+13,5/10.5-kokoinenkin,+mitä+se+kyllä+saattaa+ollakin.+Pienihän+on+pieni,+vaikka+voissa+paistaisi.
Tietääkö+Asko,+miten+tuota+on+muokattu?+Kaikkia+kuulemma+on+:D
23.02.2017 08:08
https://chaturbate.com/singed96/
Tämä+on+muokannut+hyvin...+Vielä+näkyy+jonkin+aikaa.
22.02.2017 21:02
Olen+oppinut+Askon+metkut.+On+ukko+aivan+saatanan+kateellinen+kaikille+mulkuille.
22.02.2017 20:45
Tuo+voi+ollakin+sen+13/10,5,+mutta+luulen,+että+Asko+tulee+väittämään+tuota+11/8-malliksi.
Nyt+joku+voisi+vielä+kertoa,+miten+tuota+on+muokattu...
22.02.2017 17:06
Asko+se+taas+sotkee+omia+mittojaan+tälle+asialliselle+palstalle.+Oppiikohan+hän+koskaan?
22.02.2017 14:15
Taidat+sinä+olla+kiimassa,+senkin+kaappi.
Aika+paljon+noita+homohäksyjä+tuntuu+pyörivän+täällä,+kun+vain+sinä+olet+heidän+lisäkseen,+kaappispede.
22.02.2017 14:13
Laita+sinä+yksi+muokatun+kullin+kuva,+niin+minä+voin+laittaa+sitten+sinulle+mauokkaamattoman.+Sopiiko,+vai+sovitaanko,+että+et+sinä+löydä+niitä+muokattuja?
Oliko+Simo+Salminen+hyvä+tuttu+ja+maksoitko+alipalkkaa+sille,+spede?
22.02.2017 14:09
Tuota,+kuules+pullukka.+Minä+en+väitä+niitä+kuvia+muokatuiksi.+Sinä+väität.+Todista+puheesi,+tai+tulkitsen+ne+siksi,+mitä+ne+ovat,+eli+paskapuheeksi.
Annapa+tulla+nyt+vaan,+äläkä+ulise!++Ja+kerro+muokkaustekniikasta+myös,+kun+tunnut+siitä+tietävän+:D+Hah+hah.
Onhan+se+perkeleen+kumma,+että+suu+vaahdossa+kitistään+muokatuista+kulleista,+mutta+kun+yhtä+esimerkkiä+pyytää,+niin+montako+tulee?+Juuh.+Ei+Yhtään+:D
Spedet+asialla.+Pienimunaiset+spedet...
22.02.2017 14:07
Olen+odotellut+että+joku+laittaisi+yhden+ja+selittää+kuinka+se+on+muokattu.
Suurin+osa+kuvan+laittajista+ei+osaa+eikä+halua+kuviaan+muokata.
22.02.2017 08:24
Hyvin+dissattu.+Mitta+on+kalun+vieressä,+oi+sinä+puusilmä.
Ja+vieläkään+15+cm+ei+ole+iso.
21.02.2017 08:20
34 / 433