Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
h-x
profiilit
h-x
h-x
Vapaa kuvaus
Kaikkien alojen asiantuntija ja Askon kaveri ;)
Aloituksia
0
Kommenttia
8647
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
http://fuck-me-now.tumblr.com/post/151094512416
Miten+tuo+on+muokattu?+Osaako+joku+neuvoa+teksniikan,+millä+kyrvän+saa+näyttämään+tuollaiselta?
13.02.2017 14:42
Et+sinä+voi+antaa+muita+kuin+kateellisen+mielipiteesi.+Ja+se+on:+Isoja+kulleja+ei+ole+eikä+tule.+Kaikki+yli+13cm+ovat+kusetusta+ja+muokkausta.
13.02.2017 14:31
Ja+9-senttinen+noin+6+cm?+6+noin+kolme+ja+siitä+alaspäin+aletaan+mennä+pilluihin.+Olet+hauska+heppu+kullikateutesi+kanssa.
13.02.2017 14:30
Onko+myös+12-senttinen+oikein+mitattuna+vain+9cm?
13.02.2017 09:02
Askoa+harmittaa+kaikki+toisten+yli+13-senttiset.
Ja+hän+on+ratkaissut+asian+niin,+että+väittää,+ettei+sellaisia+olekaan,+kuin+yli+13-senttinen.+Ne+on+muokattu,+mitattu+perseestä+tai+jotain,+kunhan+eivät+ylitä+hänen+mittojaan.
13.02.2017 09:01
Naiset+eivät+tykkää,+niinkö?+Jos+sinun+kyrvästä+eivät+tykkää,+se+voi+kertoa+kyrvästäsi+enemmän,+kuin+naisista+;)
13.02.2017 08:59
Laita+nyt+sellainen+yksittäisen+kullin+kuva.+Tuossahan+tulee+satunnaisia+kulleja+ja+pilluja++näkyviin+tuossa+linkissäsi.+Kuvat+vaihtuvat+koko+ajan.+Tarkkuutta,+pyydän.
Mikähän+se+siinä+on+edelleenkin+niin+vaikeaa,+että+yhtään+muokatun+kullin+kuvaa+ja+selitystä+miten+muokattu,+ei+vaan+näy?
13.02.2017 08:58
Defenssiä+mulla,+juu,+mutta+oletkos+sinä+laittanut+sitä+pyytämääni+muokatun+kullin+kuvaa,+ja+selitystä,+miten+se+on+muokattu?
13.02.2017 08:52
Pitääkö+15-senttinenkin+jo+mitata+perseestä?
Tuo+kymmenen+ympäryksenä+on+kyllä+aikamiehelle+harvinainen.
12.02.2017 18:57
Ei+se+pieni+ole.+Jos+se+on+normaalin+paksuinen,+noin+12-13+cm+ympärys,+on+se+aika+normaali.+
Pienempiäkin+on+ainakin+yksi+Oulussa.+Siellä+on+13/10,+joka+vaikuttaa+jo+aika+pieneltä+ja+ohuelta.
11.02.2017 20:18
Olen+lukenut+täältä,+että+yli+13-senttisiä+ei+olekaan.+Jos+jollain+on+vaikkapa+15cm+levossa,+kutistuu+se+kolmeentoista,+kun+sen+mulkun+paisuvaiset+täyttää+verellä.
On+kyllä+ollut+ihme+väittämiä.+Muutama+päivä+sitten+sai+lukea,+että+kullit+ovat+samankokoisia+kaikki.+On+vain+lihakulleja,+jotka+kutistuu,+ja+pieniä+jotka+turpoaa.+Onkohan+sen+väitteen+esittäjän+aivot+turvonneet?
11.02.2017 11:16
https://alastonsuomi.com/n89/images
https://alastonsuomi.com/n89/images/2547643?fromPage=0
Tuossa+etusivulla+olevan+Gifin+laitan+sinulle.+Kerrotko,+miten+se+mulkku+on+muokattu?+
Näyttää+aika+isolle.+En+jaksa+alkaa+kaikkia+AS-kulleja+sinulle+linkkaamaan.+Linkkaa+sinä+sellaisia+muokattuja,+ja+naureskellaan+sitten+porukalla+niille.
Muista+selittää+se+tekniikka,+mikä+sai+muokatun+kullin+menemään+AS-sensuurista+läpi.+Voit+käyttää+niitä+antamiasi+linkkejä,+joita+kukaan+ei+pyytänyt,+hyväksesi.
Kyllä+sinua,+pullukka,+pitää+vähän+komentaa.+Et+muuten+saa+isoa+persettäsi+sohvan+pohjalta+ylös+:D
Ja+yleisesti:
Itse+en+ole+todellakaan+viitsinyt+koskaan+rekisteröityä+AS:een.+En+ole+katsonut+tarpeelliseksi.+Toki+enemmän+näkisi+niitä+kadehdittavia+mulkkuja+(ei+Askokaan+sieltä+pilluja+bongaile),+mutta+ihan+riittävästi+näen+niitä+muutenkin+ja+voin+muokata+niitä+tavoittamiani+ihan+käsipelillä,+jos+siltä+tuntuu.
11.02.2017 11:12
Tuossa+on+aika+ovela+logiikka.+Jos+esim.+autoliikkeessä+on+kaikki+autot+punaisia+ja+sinä+väität+niitä+totuuden+vastaisesti+sinisiksi,+niin+minunko+pitäisi+todistaa+ne+autot+punaisiksi?+Minun?
Ei+kuules+pullukka.+Sinähän+se+väität+AS-kaluja+muokatuiksi.+Todisteet+esiin!+
Minä+en+ole+väittänyt+niitä+miksikään.+En+muokatuiksi,+enkä+muokkaamattomiksi,+kunhan+kyselen+uteliaisuudesta,+että+onko+siellä+muokattuja+ja+miksi+niistä+ei+saa+yhden+yhtä+kuvaa+tänne.
En+juuri+käy+siellä+kulleja+kyttäämässä.+On+enemmänkin+sellaisten+kateellisten+hommia+ne+mulkkukyttäilyt.+Ne+mitä+on+tänne+linkattu,+toki+tarkistan.+Ja+jostain+syystä+aina+ne+isot+kullit+ovat+mielestäsi+muokattuja.+Heh+heh.+Miksiköhän.
Nyt+töppösormet+töihin+ja+sitä+kuvaa+kehiin.+Kerro+sitten+millä+metodilla+se,+ilmeisesti+suuri+kulli,+on+muokattu.+Et+kai+sinä+pieniä+sentään+muokatuiksi+epäile?
10.02.2017 16:09
Sinä+väität+muokatuiksi+kulleja,+mutta+kyselet+minulta+muokkaamattomia?+Olethan+melkoinen+epeli.
Laita+nyt+vaan+sellainen+muokattu+ja+kerro,+miten+se+on+muokattu,+niin+minä+laitan+sinulle+sitten+sellaisen+muokkaamattoman+ja+kerron,+miten+sitä+ei+ole+muokattu.
Nyt+vauhtia+niihin+paksuihin+töppösormiin+ja+nauretaan+yhdessä+huonoille+muokkauksille.+Sen+tiedän,+että+minun+laittamat+kullit,+jos+sellaisia+laitan,++eivät+sinua+naurata+:D
10.02.2017 06:26
Älä+jauha+paskaa.+Miten+esim.+13-senttinen+jäykkä+kulli+voi+olla+yhtä+iso+kuin+jäykkä+18-senttinen?
09.02.2017 16:48
Yksi+kuva+muokatusta,+please,+tai+turpa+kiinni.+Mikä+vittu+siinä+on+niin+vaikeaa,+jos+niitä+siellä+on.+
Ja+kertonet,+mistä+huomasit+muokkauksen?+Anna+tulla+nyt+vaan+ja+lopeta+kitinä.
Jos+sinulta+on+kommentointi+kielletty,+johtuu+se+melko+varmasti+kommenteistasi,+joissa+väität+vastoin+tietoasi+kaikkia+omaa+kulliasi+isompia+muokatuiksi...+Eiks+niin?
09.02.2017 16:45
Asko+tulee+kohta+korjaamaan+mitat.+
13/10+on+hänen+mielestä+ainoa+oikea+mitta+ja+jos+siitä+kulli+poikkeaa+ylöspäin,+on+se+väärin+mitattu.
09.02.2017 06:47
Sinä+sanot+että+kaikki+on+muokattuja.+Laita+muutama+malliksi+ja+kerro+mistä+tajusit+muokkauksen.+Ei+pitäisi+olla+liian+kova+pala+kaiken+kitinän+jälkeen.
08.02.2017 21:12
Ei+tuo+kaapilta+vaikuta.+Reilusti+kertoo,+mistä+tykkää.
07.02.2017 18:42
Laita+muutama+malliksi,+kun+nyt+tiedät,+mistä+niitä+löytyy.
Olen+kuullut,+että+AS+raakkaa+muokatut+pois.+Niin+Askolle+kävi,+kun+yritti+Ron+Jeremyn+kuvaa+tarjota+sinne+omanaan,+ja+oli+muokannut+sitäkin+isommaksi.
Nyt+niitä+muokattuja+esiin+ja+kertokaa,+mistä+huomasitte+muokkauksen.+Syyksi+ei+riitä,+että+kulli+näytti+omaa+isommalta.
07.02.2017 11:34
36 / 433