Vapaa kuvaus

Kaikkien alojen asiantuntija ja Askon kaveri ;)

Aloituksia

0

Kommenttia

8689

1. Mauser-mieskö+siellä+kitisee?Missä+katkis-miehet+mittailee,+kysyy+mauserin+omistaja.+Pelle.Mausermittaajalle+vielä+jolun+toivotukset+ja+sen+verran+vinkkiä,+että+kasteluletkun+halkaisija+on+helpompi+kertoa,+kuin+sen+kullin,+ellei+sinulla+sitten+ole+kasteluletkun+muotoinen+kyrpä.+Minulla+ei+ole,+enkä+koskaan+ole+nähnyt+ympyrämallista+kyrpää.
  2. Enkö+minä+juuri+vastannut?+En+vaan+viitsinyt+kännystä+kirjautua.Hyvä+avaus+kyllä.+Askoa+aika+turhaan+siinä+tosin+kehuttiin,+koska+hän+jakaa+edelleenkin+väärää+tietoa+keskipaksuudesta.+Asko+kertoo+kymmenen+senttiä+keskipaksuudeksi.+Kukaan+muu+ei+sellaista+kerto+ja+syy+on+se,+koska+kymmenen+ei+ole+keskipaksuus+Suomessa.+Google+osaa+kertoa+kullien+koot+niille,+joita+ne+kiinnostaa.Mitäs+olette+mieltä+palstan+aiheesta?+Onko+koolla+väliä.+Minun+mielestä+on+ja+siltä,+joka+sanoo+ettei+ole,+kysyisin+onko+pieni+yhtä+haluttu+kuin+iso.+Ja+kumman+hän+itse+haluaisi.+Nyt+ei+sitten+puhuta+siitä+noin+kuuden+tuuman+keskikokoisesta+vaan+pienestä+tai+isosta.Askokin+voi+vastata+jos+pystyy.