Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
h-x
profiilit
h-x
h-x
Vapaa kuvaus
Kaikkien alojen asiantuntija ja Askon kaveri ;)
Aloituksia
0
Kommenttia
8647
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oletko+tehnyt+gallupin,+vai+lohdutteletko+itseäsi?
19.11.2016 09:42
"Totta.+Naiset+tykkää+sopivan+isosta+15/12cm+kalusta."
Tuohan+ei+ole+missään+nimessä+iso.+Miksi+sinä,+Asko+sanot+sitten+oikeasti+isoja,+jos+sinun+mielestä+keskikokoinen+kullikin+on+iso?
19.11.2016 09:07
Aika+outo+mulkku.+Jos+kullin+juureen+laittaa+renkaan,+se+estää+esinahkaa+liikkumasta?+Älä+vitussa+tuollaisia+höpise+:D
18.11.2016 19:04
Se+onkin+sitten+hyvä+naisten+kannalta.+Tuollaisia+keskivertomulkkujahan+on+eniten.
Katso+Google.+
"This+study+found+the+average+penis+size+to+be+as+follows:
Average+size+for+an+erect+penis+is+14.2+cm+(5.6+inches)
Average+circumference+of+an+erect+penis+is+12.2+cm+(4.8+inches)."
Aika+lähellä...
18.11.2016 19:01
Piekse+rukkastasi.+Ei+sinusta+taida+muuhun+olla.
Minun+kirjoitukset+tunnistaa+nikistä.
16.11.2016 21:49
Oletkohan+sinäkin+häxy?+Kaikki+isomunaiset+näkyy+olevan+ja+se+mairittelee+minua+:D
16.11.2016 13:47
Hyvä+posti+;)
Koolla+on+väliä,+sen+se+kertoi.
"yllättävän+helpostihan+se+meni+vaivihkaa+synnyttäneen+naisen+uumeniin"
Vaimosiko+synnytti+vaivihkaa?+Heh+heh.+Vitsi+vitsi...
16.11.2016 09:47
Aika+moni+pystyisi+elämään+noiden+haittavaikutusten+kanssa,+elettyään+jo+nykyään+sillä+12-senttisellään.
Noita+14-15+sentin+pätkiä,+niitähän+nyt+kuitenkin+suurin+osa+onkin.+Hekään+tuskin+kieltäytyisivät+muutamasta+lisäsentistä.
16.11.2016 09:40
Talosta+löytyy+isompaa+ja+tuo+ei+ole+maksamakkaraa,+perkele+😎
15.11.2016 19:44
Ei+minkään+takia.
Näyttäkää+minulle+yksikin+kulli,+joka+pienenee,+kun+sen+täyttää+verellä.
Paskanpuhuminen+saa+riittää.+Ei+ihan+kaikkea+paskaa+pidä+uskoa,+vaikka+se+pienimunaisten+lohduksi+olisikin.
15.11.2016 17:36
Montaa+olet+kokeillut?+Eikös+ne+ole+aika+harvinaisia?
14.11.2016 22:28
Lopeta+Asko.+En+kaipaa+enää+yhtään+muokattua+kuvaa+"isosta"+kullistasi.+Viimeinen+pisara+oli+laajakulmakuva+perseestäsi.+Oletko+ajatellut+myydä+siivun+siitä+Poutulle?
12.11.2016 19:27
Kullilleen+voi+tehdä+mitä+itse+haluaa.+Vaikka+kasvattaa+sitä.+Aika+monelle+kelpaisi+lisäsentit.
En+epäile,+etteikö+sitä+kullia+kasvattaa+voisi.+Mutta+kovan+työn+takana+ovat+sentit,+sen+uskon.
12.11.2016 15:24
Kaikki+saatavilla+olevat+oikeat+lähteet.
12.11.2016 11:35
Etkö+saanut+vielä?+
Kuka+sieltä+sitten+vastasi+kuvan+kanssa?+Ei+kai+ns.+muijasi,+eli+oikea+kätesi?
11.11.2016 18:20
Laitoin+TAAS+Askolle+postia+ja+Asko+TAAS+vastasikin.+Mutta+toiveestani+huolimatta,+kyseli+TAAS+ensimmäisen+tervehdyksen+jälkeen+pyllyä.+
Laittoi+TAAS+myös+kuvan+17/12-mitan+olevasta+kalustaan+ikään+kuin+kiihottaakseen+minua.+Kalu+näytti+EDELLEEN+aika+ohuelta+ja+muutenkin+väärin+mitatulta.+Epäilenkin,+että+nuo+luvut+on+saatu+kannikoiden+välistä+mittaamalla+ja+molemmat+peukut+mittanauhan+ja+naperon+välissä.+
Asiallisuutta+jatkossa+meileihin,+Asko.+Ja+lopeta+se+pyllyn+kysely.+Tai+kysy+vielä+kerran.+Voisin+sulle+antaakin,+kun+olet+sellainen+lutuinen+homopuppeli,+joka+ei+pikkuruisella+löysähköllä+pippelillään+tekisi+kärpäsellekään+kipiää.
Älä+enää+muuta+osoitettasi.
11.11.2016 16:01
Laitoin+Askolle+postia+ja+Asko+vastasikin.+Mutta+toiveestani+huolimatta,+kyseli+heti+ensimmäisen+tervehdyksen+jälkeen+pyllyä.+
Laittoi+myös+kuvan+17/12-mitan+olevasta+kalustaan+ikään+kuin+kiihottaakseen+minua.+Kalu+näytti+aika+ohuelta+ja+muutenkin+väärin+mitatulta.+Epäilenkin,+että+nuo+luvut+on+saatu+kannikoiden+välistä+mittaamalla+ja+molemmat+peukut+mittanauhan+ja+naperon+välissä.+
Asiallisuutta+jatkossa+meileihin,+Asko.++Ja+lopeta+se+pyllyn+kysely.
10.11.2016 20:20
Hienosti+vastattu.+Harvoin+näkee+noin+asiallista+tekstiä+täällä.
10.11.2016 16:07
Mikä+sun+meiliossu+on,+Asko?
Haluatko+tosiaan+alkaa+meilailla+mun+kanssa?+Et+sitten+kinua+persettä,+sinä+senkin+umpihomo+;)
Ole+asiallinen,+niin+saat+asiallista+vastinetta,+mutta+pyllyä+en+valitettavasti+sinulle+anna,+kun+se+on+jo+varattu.
Oletko+kokeillut+seuranhakupalstaa?+Siellä+on+paljon+homoja,+jotka+kertovat+olevansa+ukkomiehiä,+eli+kaapissa+olevia+homoja.+Kyllä+joku+sinunkin+kanssa+heltyy+puuhastelemaan.+Tai+käy+niillä+leväreillä.+Sinähän+ne+metkut+tiedät,+siitä+päätellen,+kun+niistä+aina+jankkaat.
Muista:+Älä+kinua+minulta+pyllyä,+vaikka+kuinka+mielesi+tekisi.+En+myöstään+suostu+sinua+panemaan,+koska+mulkkuni+ei+ole+mikään+talikko.
Mutta+muuten+ajatus+on+hyvä,+kunhan+et+kinua+pyllyä.
10.11.2016 16:05
Meillä+päin+on+kondomin+käyttö+muuta,+kuin+sormiin+asettelua.+
Käytätkö+itse+pässiä++nussiessasi+kumia?+Kyllä+kannattaisi.+Pässi+voi+saada+taudin.+
Myönnät+sentään,+että+Rfsu+erehtyy.+Hyvä+alku+oikean+tiedon+hyväksymiseen.
09.11.2016 17:19
47 / 433