Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
h-x
profiilit
h-x
h-x
Vapaa kuvaus
Kaikkien alojen asiantuntija ja Askon kaveri ;)
Aloituksia
0
Kommenttia
8647
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Muuten+typerään+postiisi+totean+vaan,+että+minun+kirjoitukset+tunnistaa+nikistä.
13.10.2016 15:57
Tarttee.
12.10.2016 19:35
Niin.+Et+sinä+usko+sitäkään,+että+jollain+voi+olla+keskikokoa+isompi+kulli,+etkä+sinä+usko,+että+minä+kirjoitan+tällä+omalla+nikillä.
Jätit+vastaamatta,+kirjoitatko+sinä+aina+samalla+nikillä?+Voit+vastata,+mutta+taidan+tietää+vastauksen+:D
12.10.2016 17:42
Satuin+paikalle+ja+en+kimpaantunut.+Miksi+olisin+kimpaantunut,+kun+sain+lukea+hauskan+ja+kateellisen+avauksesi?
Oletko+ihan+kaikille+kateellinen,+joilla+arvelet+olevan+omaa+naperoasi+isompi?+Älä+viitsi.+Siinä+voi+olla+kova+homma.
12.10.2016 17:38
Minä+esiinnyn+AINA+omalla+nikilläni.+Mites+sinä?
12.10.2016 17:31
Tuskinpa+sinua+mikään+mittauskuva+tyydyttää.+Nimittäin,+ellei+kuva+ole+pienestä+nappulasta.+Sellaista+et+ehkä+epäilisi+perseestä+mitatuksi.
Täällä+on+ollut+yli+20-senttisistä+paksuista+kyrvistä+kuvia,+ja+aina+sinä+olet+itkenyt+ne+muokatuiksi.+Esim.+se+AS:n+kaveri,+joka+naisensa+kanssa+poseerasi.+Ja+myös+se+pojka_87+laittoi+ihan+mitan+kanssa.+Väitit+muistaakseni+mittaa+muokatuksi+:D
Jos+joku+laittaisi+A4+arkin+ohjeittesi+mukaan+ja+kullinsa+verrokiksi,+väittäisit+sitä+arkkiakin+muokatuksi.
16/12+taas+on+ihan+keskivertokulli+paksuudeltaan+ja+pituuskaan+ei+ole+kuin+sentin+tutkittua+pitempi.+
Kuka+sellaisesta+viitsisi+kuvaa+laittaa.+Yleensä+kuvia+laitetaan+oikeasti+isoista.
Taitaa+olla+sinun+aika+vaikea+myöntää,+että+keskikokoa+isompiakin+on+olemassa?
12.10.2016 17:28
Mites+siihen+paksuusmittaukseen?+Paksuudesta+tässä+sentään+keskusteltiin.
12.10.2016 12:12
Ei+se+saata+olla.+
Sinulle+kaikki+on+häxyjä.+Varsinkin,+jos+erehtyy+ilmoittamaan+yli+kymmenen+sentin+keskipaksuusmittaan+kasvaneen+kullin+olevan+itsellään.
11.10.2016 15:39
Milloin+joku+on+puhunut+tai+kirjoittanut+28-senttisistä+kyrvistä?
Isot+alkavat+siitä+18-19+sentin+hujakoilta.+Jos+meinaan+paksuutta+riittää.+Ovat+perin+harvinaisia.
11.10.2016 13:19
Isoa+on+syytäkin+kehua.+Et+kai+kuvittele,+että+sinun+kullia+kukaan+kehuisi?
11.10.2016 09:04
Jos+mittaisin+kyrpäni+paksuutta,+käyttäisin+kyllä+tosiaankin+jotain+muuta,+kuin+työntömittaa.+
Miten+sinä+insinöörinä+mittaat+työntömitalla+kyrvän+paksuuden?+
Minulla+on+muutamia+inssikavereita,+ja+vaikka+inssejä+monesti+haukutaankin,+minun+kaverit+ainakin+ovat+fiksuja.+He+keksisivät+paremman+konstin+kyrvän+paksuuden+mittaamiseen.
11.10.2016 09:01
Eli+hivenen+normikokoista+isompaa+ei+löydy+kenenkään+puntista?+Aika+outoa+niin+kuin+keskikoon+kannalta.
11.10.2016 08:47
Kertovat,+että+noita+tummempia+ihmisiä+ei+enää+nykyään+kutsuta+tuolla+nimikkeellä+;)
Heissä+on+eroja,+kuten+on+valkaistuissakin+ihmisissä.+Afrikasta+ovat+kaikki+ihmiset+lähteneet,+ja+jos+puheet+mustien+isoista+pitäisivätkin+paikkansa,+ovat+sentit+lähteneet+värin+myötä.
Isoja+ja+pieniä+löytyy+kaikilta+roduilta.
09.10.2016 20:46
Voi+luoja+mikä+tollo...
Jatka+hauskoja+juttujasi+ja+neuvo+myös+kondomivalmistajia+kyrvän+paksuuden+ja+kondomien+ympärysmittojen+ilmoittamisessa.
09.10.2016 13:06
Tässä+erään+mielipidekyselyn+satoa:
Here,+the+women+opted+for,+on+average,+a+penis+that+was+6.4+inches/16.3+cm+long+and+with+a+circumference+of+5.0+inches/12.7+cm.
But+in+a+long-term+relationship,+size+was+slightly+less+of+an+issue,+with+the+average+preference+being+a+length+of+6.3+inches/16.0+cm+and+circumference+of+4.8+inches/12.2+cm.+
d_ram+sen+tuossa+kertoikin.+
http://www.dailymail.co.uk/health/article-3220940/The-perfect-penis-SMALLER-think-Women-prefer-slightly-average-appendages-bothered-size-long-term-relationship.html
Ja+siinä+ei+ole+mitään+ihmeellistä,+että+pitkässä+suhteessa+peniksen+koko+ei+ole+niin+tärkeä.
08.10.2016 15:15
Ei+ison+lepokalun+tarvitse+paljoa+kasvaakaan+erektioon.+Sehän+on+iso+jo.+Riittää+kun+kovettuu.+Mutta+ei+se+kutistukaan,+kun+lämmin+veri+täyttää+sen+paisuvaiset.
08.10.2016 12:02
Mihin+se+nyt+on+syypää?+Hah+hah,+epeli.+Etpä+osaa+vieläkään+tunnistaa+kirjoittajia.+
Minä+annan+vihjeen:+Minä+kirjoitan+tällä+nikillä,+jonka+kuvassa+on+tuo+kyrvän+paksuinen+makkara.
08.10.2016 10:30
Etkö+muista,+että+kaluhan+pienenee,+kun+se+erektoituu?
Eli+tuon+mukaan+seisokkia+ei+kannata+ylläpitää,+koska+silloin+kalu+näyttää+pienemmältä.+
Asko+kertoi+tuon+asian.+Veltto+kulli+kuulemma+kutistuu,+kun+se+saa+paisuvaiset+täyteen+verta.+Eli+silloin,+kun+pitää+ruveta+tosissaan+panemaan,+kulli+on+pienimmillään.+
Se+epeli+;)
En+minä+toki+ole+moista+huomannut,+enkä+yhtään+sellaista+kullia+tiedä.+Olisiko+kenelläkään+sellaista+kullia,+tai+tietääkö+kukaan+moista+luonnonihmettä?
Nyt+sitten+Askon+vastaus;++minulla+on+15+cm+velttona+ja+12+cm+jäykkänä,+sitä+ei+hyväksytä+vastaukseksi.
08.10.2016 10:27
Haista+sinä+Asko+vittu,+jos+jostain+löydät+:D
Vai+että+siivousalan+expertti+tällä+kertaa+;)
Minä+myös+olen+käynyt+halleissa+muutamia+kertoja.+Kerran+olen+yhden+pervon+nähnyt+seisottavan+saunassa+kyrpäänsä.+Mutta+sinä,++siivoojana,+näet+paljon+seisovia+kyrpiä+ja+vielä+ehdit+mitatakin+ne?+
Ou+mai+gaad.+
Spede.
07.10.2016 14:45
Paremmin+olisi+sopinut+nikki,+Asko+-12+cm.
07.10.2016 14:39
52 / 433