Vapaa kuvaus

Hei tämä on mukava palsta!

Aloituksia

16

Kommenttia

2457

1. Hei

sinä kannat paljon huolta kaikista ihmisistä, älä unohda samalla itseäsi.

nähdäkseni sinä et nyt tunne oloasi aivan varman päällä. teillä ei puhuta ihan kaikesta. sinä autat siskoasi ja muitakin ihmisiä. olet hyvin oikeudentajuinen ja uskot rehellisyyteen.

en oikein usko, että tämä sama kumppanisi olisi se viimeinen vierelläsi. mutta talon ja rakkautta sinä elämääsi varmasti saat. siinä talossa on osaksi vanhoja huonekaluja, siis oikeasti vanhoja ja arvokkaitakin.

vauva voi syntyä odotettua aikaisemmin. uskoisin vauvan olevan terve, vaikka hän ehkä happikaappiin (mikä se on suomeksi?) aluksi joutuukin.
    synnytys onnistuu kyllä, hän saa ainakin yhden tyttären.

t. Keskiyö
  2. Hei Tsenkka

minulla tuo vaihtelee, välillä en tahdo ennustaa ollenkaan ja toisanaan on taas palava halu kirjoittaa. kai se on muutenkin elämässä niin.....

minä kirjoitan ihan intuition välityksellä. tapahtumat välähtelevät päässäni ja tunnen myös kipua toisen kautta. usein minua ärsyttää, kun kysytään samaa asiaa monta kertaa. netti on monelle ainoa tapa uskaltaa kysyä anonyymisti asioistaan, nehän ovat arkaluontoisia. pelkän yhden tai kahden rivin kysymykseen vastaan harvoin, jos ollenkaan. nehän ovat vain ajanviete leikkiä monelle.

mutta kyllä sen toisen tuskan tuntee, kun se tulee sydämestä. minulla ei ole lahjaa puhua ajoista, enkä edes oikeasti usko ajan olemassaoloon. tämä kaikki on illuusiota. uskon hyvään energiaan ja kun olen itse hyvässä vedossa, annan mielelläni omista voimistani muillekin.

mutta en anna lypsää itseäni tyhjiin, rajansa silläkin. kun kysyjä tahtoo todella pitkiä ja syviä vastauksia, silloin pyydän ottamaan yhteyttä sähköpostitse. siellä kirjoittamani laajat katsannot ovat todellakin työtä, mihin uppoaa paljon aikaa ja voimia.
    minun voimanlähteeni on Ylin.

terveisin Keskiyö
  3. Hei

kyllä me kaikki teemme virheitä ja niistä opitaan. mutta ei yksi ihminen voi kaikkia virheitä tehdä, et voi syyllistää itseäsi kaikkeen.
    on myös ns. kohtalo, joka antaa iskuja ja potkii eteenpäin. vasta jälkeenpäin ihminen huomaa miksi niin kävi. tulevassa on aina myös paljon uusia mahdollisuuksia.

olet tehnyt paljon töitä ja teet niitä jatkossakin. sinulla on myös onnea työsi kanssa, vaikka se nyt vaikealta tuntuukin.
    sinusta tuntuu, kuin olisit vanhentunut hetkessä kymmenen vuotta. jouduit avaamaan silmäsi epämiellyttäville asioille, sinulta vedettiin matto jalkojen alta.

työasiassa sinua ymmärtää ja tukee fiksu nainen, jolla on myös vaikutusvaltaa. ole avoin hänen kanssaan.
    tässä on tavallaan kaksi miestä, jotka ovat lähteneet eri suuntiin. keskelle jäi tyhjiö. tätä voi jatkua vielä jonkin aikaa, sinun on pysyttävä pystyssä ja otettava vastaan mitä tuleman pitää. mutta toki oikeus on puolellasi, edelleen sanon että tuo fiksu nainen osaa auttaa sinua. hän tuntee rakkaasi ja pitää sinun puoltasi asioissa.

ajoista minä en valitettavasti osaa puhua. mutta tulevassa sinulla on työtä ja siellä on mukavia ihmisiä, tutustut uusiin ystäviin.
    sinun kannattaisi kerätä itseesi kunnon uhma, mistä saat voimaa! ala vaikka siivota tavaroitasi ja heitä turhat menemään. mennyt on mennyttä, se energia on kulunut loppuun, et sinä sitä enää tarvitse.

et voi tällä hetkellä luottaa moneenkaan, mutta itseesi voit luottaa sitäkin enemmän. sinun tuleva kotisi on kauempana, et jää nykyisille nurkille haavojasi nuolemaan. ensin työasiat kuntoon, sitten sinä voit nostaa kytkintä.

t. Keskiyö