keskiyö

Tsenkka

Miten sinä toimit selvännäkijänä?
Minulla tunteet tulevat aamuisin, jos tapahtuu jotain erikoista, tunne tulee ajatuksíini. Tosín vaikeampaa on netin kautta tuntemattomílle kysyjille.

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei Tsenkka

minulla tuo vaihtelee, välillä en tahdo ennustaa ollenkaan ja toisanaan on taas palava halu kirjoittaa. kai se on muutenkin elämässä niin.....

minä kirjoitan ihan intuition välityksellä. tapahtumat välähtelevät päässäni ja tunnen myös kipua toisen kautta. usein minua ärsyttää, kun kysytään samaa asiaa monta kertaa. netti on monelle ainoa tapa uskaltaa kysyä anonyymisti asioistaan, nehän ovat arkaluontoisia. pelkän yhden tai kahden rivin kysymykseen vastaan harvoin, jos ollenkaan. nehän ovat vain ajanviete leikkiä monelle.

mutta kyllä sen toisen tuskan tuntee, kun se tulee sydämestä. minulla ei ole lahjaa puhua ajoista, enkä edes oikeasti usko ajan olemassaoloon. tämä kaikki on illuusiota. uskon hyvään energiaan ja kun olen itse hyvässä vedossa, annan mielelläni omista voimistani muillekin.

mutta en anna lypsää itseäni tyhjiin, rajansa silläkin. kun kysyjä tahtoo todella pitkiä ja syviä vastauksia, silloin pyydän ottamaan yhteyttä sähköpostitse. siellä kirjoittamani laajat katsannot ovat todellakin työtä, mihin uppoaa paljon aikaa ja voimia.
      minun voimanlähteeni on Ylin.

terveisin Keskiyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      46
      5450
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      239
      5446
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      229
      2944
    4. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      144
      2464
    5. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      69
      2091
    6. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      70
      1860
    7. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      210
      1749
    8. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      53
      1394
    9. Miksi et voi tutustua minuun irl?

Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.
      Ikävä
      187
      1379
    10. Martina tienaa itse rahansa

Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      345
      1281
    Aihe