Vapaa kuvaus

Hei tämä on mukava palsta!

Aloituksia

16

Kommenttia

2457

1. Hei

nimenomaan, sinun olisi hyvä rauhoittua ja antaa pölyn laskeutua. mutta helppohan minun on sanoa.......
    minä näinkin sen asunnon, missä oli omituista voimaa, mutta siitä ei saanut selvää!

no minusta se kala oli oksettavan ruma ja liukas, sellainen että siitä täytyykin päästää irti. tiedä näistä eläimistä, on parempi yrittää keskittyä siihen sanomaan, mitä ne voisivat symbolisoida. minusta sinun on todellakin päästettävä irti ja annetta kalan mennä omia menojaan. se ei ole sinun suuntasi.

kyllä sellaiseen käteen putoaa hyvää, mikä on avoin ja rehellinen. siihen putoaa elämä kaikkine muotoineen. siihen putoaa sadetta ja lämpöä, tuulta ja kyyneitä. avoin käsi on merkki siitä, että on valmis kaikkiin mahdollisuuksiin. avoimuus on rikkautta!

on jännittävää ajatella, mitä kaikkea avoimeen käteen voikaan tipahtaa. ne kaikki putoilevat enteet ovat mahdollisuuksia, jotka kasvattavat sinua ihmisenä ja ohjaavat sinua eteenpäin. kuulehan, älä koskaan anna kenenkään tanssia sielullasi, sellaisessa tilanteessa on parasta poistua aitiopaikalta ja kääntää selkä koko teatterille. et sinä sellaista tarvitse!

t. Keskiyö
  2. Hei

sinä taisitkin jo odotella, että ehtisin taas kirjoittelemaan. kiitos!

oikeastaan on hyvä ja helppoa jatkaa siitä, että se entinen suhde on vihdoinkin kuopattu ja mullattu. sen pituinen se, vai mitä?

aikoja en pysty koskaan kertomaan, koska en usko että aikaa on oikeasti edes olemassakaan. mutta koitan keskittyä sinuun muuten.
    näen miehen, jolla on valkoiset kaulukset, kauniisti silitetyt. hän on sellainen vanhan kansan mies, joka uskoo suomeen ja vanhoihin arvoihin. hän on turvallinen, mutta saatat pitää häntä myös pitkäveteisenä. todellisuudessa hän on kuitenkin vahva sielultaan ja mielipiteiltään, hän ei kaadu pienessä tuulessa.

ehkä olette jo tavanneetkin, ainakin ohimennen. mutta mitä onneen tulee, eihän sinun tarvitse sitä jonottaa! hyvä ihminen, sinä teet ensin itse itsesi onnelliseksi ja sen jälkeen sinulla on, mistä antaa toiselle.
    ei ole hyvä sähköttää ympärilleen epävarmuutta ja arkuutta, sinullakin on kykyjä ja asioita, joista voit olla onnellinen ja varma. tarkoitan hyvällä, että uskot itseesi ja kaikkeen siihen, mitä sinä osaat! monet naiset ovat epävarmoja ja arkoja, mutta ilman uskoa itseensä sitä ei pärjää. heikolla itsetunnolla kohtaa vääränlaisia kumppaneita, jotka aavistavat kiltin naisen heikkouden ja osaavat käyttää tätä hyväksi. ole siis varuillasi ja luota itseesi, sellainen positiivisuus loistaa silmistä ja herättää kiinnostusta ympäristössä.

et sinä yksin jää, mutta valitse harkiten, se olkoon mottosi! muutama viikko tai kuukausi sinne tai tänne, kysymyshän on suuresta asiasta, eikö vain?

t. Keskiyö
  3. Hei

voi kun sinua voisi rutistaa ja silittää päätäsi, olet niin jännittynyt ja kauhuissasi ja stressaantunut!
    mutta kun tälläkin kaikella on tarkoituksensa. ensin on vain suoritettava tuo muutto ja kaikki siihen liittyvä loppuun asti, siihen menee jo jokainen kalori ja voimanhitunen. sitten sinä vielä suret ulkonäköäsi, mikä on ihan kunnossa!!

kyllä teille tulee mukava kohtaaminen, toki siihen kohdistuu kamalasti odotuksia molemmilta puolilta. olette aluksi hieman jäykkiä, röhitte ja kakistelette kurkkuanne kuin teini-ikäiset. mutta sekin on vain suloista kokeilua ja hermojen laukaisua.

minusta tuntuu, että tässä on 50-50 mahdollisuudet, eli ainakin tulee tasapeli!
    te tulette kumpikin tuntemaan samaa ja päätymään samaan lopputulokseen.
    minä näen vierelläsi pitkähkön hyväkroppaisen miehen ja hän on vihdoinkin se oikea. niinkuin aina, mielestäni tähän kuvaan kuuluu vielä toinen poika sinun poikasi lisäksi. ja iänpuolesta pienempi lapsi, joten välillä sinun lapseksesi olen ajatellut.

ilman yritystä ei tule mitään. ja ihmisenä sinä, jos joku, on ansainnut vihdoinkin onnea ja menestystä. vaikka menestyksestä voin sanoa, että olet jo pyrkinyt pitkälle ja suorittanutkin ties mitä. ja olet aina auttanut muitakin heikompiosaisia siinä sivussa.
    ennenkuin tämä vuosi on mennyt umpeen, sinä tiedät kuka on se oikea kumppani ja niin se menee. ja siitä se alkaa, se on aitoa rakkautta.

voi kun minä voisin kertoa tarkemmin!! missään tapauksessa tämä seuraava tapaaminen ei ole turha. älä vain laita itseäsi kilpailuun tai antaudu liian helpolla. katso, kuuntele ja haistele ilmaa! mieskin on erittäin jännittynyt tästä kaikesta. te ette kumpikaan ole oma itsenne ja te olette hirveän rakkaudennälkäisiä molemmat. mieti kysymyksiä ja seuraa hänen silmiään.

tarvitaan enemmän kuin yksi tapaaminen, ennenkuin tunteet selviävät. alussa se on kuin pullataikinan tekoa, se paisuu ja pullistelee, mutta ne pullat on myös paistettava!

laita kauhu syrjään ja tee hiuksistasi niin kuohkeat, kuin ikinä pystyt. loppu menee omaa herttaista rataansa, osaathan sinä puhua ja nauraa! te olette kumpikin oikeasti etsimässä elämänkumppania. ja minä olen koko sydämellä mukana toivomassa kaikkea hyvää yrityksellenne.

t. Keskiyö
  4. Hei

sinä roikut vanhoissa ja lukkiudut täydellisesti.
    sinulla on mielestäni muitakin kandidaatteja, mutta et tiedä mitä tehdä.

tämä vaalea kaveri ei oikein tiedä asioistaan, hänellä on monta murhetta elämässään. mieleeni nousevat moottorit ja öljy, ihmissuhteet ovat toissijaisia.
    oletko koskaan miettinyt, mikä sinua oikeasti vetää hänessä puoleensa?
    minusta teidän energianne ovat täysin vastakkain.

uni on tärkeää! sinun on ulkoiltava ja pistettävä oma terveytesi kaiken muun yläpuolelle. kun mietin, niin mieleeni nousevat kaksoset. he vaikuttavat sinun elämääsi voimakkaasti. en juuri usko horoskooppeihin, vaan tarkoitan oikeita kaksosia.

minulla on sellainen tunne, että sanoin mitä vain, sinä uskot ja toivot kuulevasi tältä vieressäsi vaikuttavalta mieheltä ne 3 sanaa, joissa on taikaa. eli "minä rakastan sinua".
    odota ja katso, mutta ole valmis jakamaan itsesi monien muiden "tärkeiden" asioiden kanssa. en tarkoita muita naisia. sellaiselta se näyttää.

t. Keskiyö