Hei,
Elämä ravistelee olan takaa, ihmissuhde asioissa myrskyää. Pysyykö vaalea mies päätöksessään vai halajaako jossain vaiheessa takaisin? Minulla on tunteita tätä ihmistä kohtaan, ollut jo vuosia, välillä ne hautasin ja hän tuli vuosi sitten takaisin. Mitä ylipäätään minulle nousee ihmissuhteisiin, saanko kokea onnea vielä tässä elämässä parisuhteen muodossa? Olisin kovin kiitollinen katsannosta, kaikki tuntuu niin tyhjältä tällä hetkellä vaikka positiivinen koitan olla. Unikin hukassa.
KESKIYÖ
6
84
Vastaukset
- Ma.
nosto
Hei
sinä roikut vanhoissa ja lukkiudut täydellisesti.
sinulla on mielestäni muitakin kandidaatteja, mutta et tiedä mitä tehdä.
tämä vaalea kaveri ei oikein tiedä asioistaan, hänellä on monta murhetta elämässään. mieleeni nousevat moottorit ja öljy, ihmissuhteet ovat toissijaisia.
oletko koskaan miettinyt, mikä sinua oikeasti vetää hänessä puoleensa?
minusta teidän energianne ovat täysin vastakkain.
uni on tärkeää! sinun on ulkoiltava ja pistettävä oma terveytesi kaiken muun yläpuolelle. kun mietin, niin mieleeni nousevat kaksoset. he vaikuttavat sinun elämääsi voimakkaasti. en juuri usko horoskooppeihin, vaan tarkoitan oikeita kaksosia.
minulla on sellainen tunne, että sanoin mitä vain, sinä uskot ja toivot kuulevasi tältä vieressäsi vaikuttavalta mieheltä ne 3 sanaa, joissa on taikaa. eli "minä rakastan sinua".
odota ja katso, mutta ole valmis jakamaan itsesi monien muiden "tärkeiden" asioiden kanssa. en tarkoita muita naisia. sellaiselta se näyttää.
t. Keskiyö- Ma.
Tämä oli mielenkiintoista. Tiedän että viime kesänä oli huolta moottorista ja öljystä, iso kallis remontti. En tiedä onko nytkin sitten, sattumoisin myös tällä kysymälläni miehellä on kaksoset! En ole lapsiin nyt missään yhteydessä eron jälkeen.
Olen jo saanut nukuttua ja hyvälläkin mielellä, kiitos hyvistä neuvoistasi. Pyrin noudattamaan niitä. En ole ollut yhteydessä kysymääni mieheen, ei ole kommunikaatio yhteyttä, tilanne solmussa, voi olla vaikka loppu elämän jos se minusta on kiinni. Hänelle kaikki muu kuin parisuhde menee edelle, joten tuon viimeisen kappaleen sanoman ymmärrän täysin. Todella hyvin nähty! Jos sinulle nousee jotain jatkosta, niin kerro vain. Kiinnostaisi se, että koettaako tämä mies ottaa minuun yhteyttä tulevassa? Anteeks lisäkysymys, mutta tunnuit saavan tästä tilanteesta kiinni, sekin askarruttaa, että miten lapsensa olisivat minulle vielä merkityksellisiä, toki ovat ihania, mutta tosiaan en ole yhteydessä heihin, kun en ole mieheenkään, kuuluvat samaan pakettiin. - Ma.
Ma. kirjoitti:
Tämä oli mielenkiintoista. Tiedän että viime kesänä oli huolta moottorista ja öljystä, iso kallis remontti. En tiedä onko nytkin sitten, sattumoisin myös tällä kysymälläni miehellä on kaksoset! En ole lapsiin nyt missään yhteydessä eron jälkeen.
Olen jo saanut nukuttua ja hyvälläkin mielellä, kiitos hyvistä neuvoistasi. Pyrin noudattamaan niitä. En ole ollut yhteydessä kysymääni mieheen, ei ole kommunikaatio yhteyttä, tilanne solmussa, voi olla vaikka loppu elämän jos se minusta on kiinni. Hänelle kaikki muu kuin parisuhde menee edelle, joten tuon viimeisen kappaleen sanoman ymmärrän täysin. Todella hyvin nähty! Jos sinulle nousee jotain jatkosta, niin kerro vain. Kiinnostaisi se, että koettaako tämä mies ottaa minuun yhteyttä tulevassa? Anteeks lisäkysymys, mutta tunnuit saavan tästä tilanteesta kiinni, sekin askarruttaa, että miten lapsensa olisivat minulle vielä merkityksellisiä, toki ovat ihania, mutta tosiaan en ole yhteydessä heihin, kun en ole mieheenkään, kuuluvat samaan pakettiin.Kiitos unohtui
- Ma.
Ma. kirjoitti:
Kiitos unohtui
Palautan vielä tuosta energiasta, että siinäkin olet oikeassa. Minä olen rauhallinen ja toinen varsinainen hyrrä, eli ei pysy paikallaan, suorastaan ahdistuu. Olen myös miettinyt tuota mikä vetää puoleensa, olen tullut siihen tulokseen, että haen turvallisuutta ja jollain tapaa ihailen hänen dynaamisuuttaan, kun itse en aina koe olevani niin "dynaaminen", myös sosiaalisuus on asia mistä tykkään. Mutta, niin hankala vastata, en tarkalleen tiedä, en ole loppujen lopuksi saanut sitä tärkeää turvallisuutta hänen kanssaan.
Ma. kirjoitti:
Palautan vielä tuosta energiasta, että siinäkin olet oikeassa. Minä olen rauhallinen ja toinen varsinainen hyrrä, eli ei pysy paikallaan, suorastaan ahdistuu. Olen myös miettinyt tuota mikä vetää puoleensa, olen tullut siihen tulokseen, että haen turvallisuutta ja jollain tapaa ihailen hänen dynaamisuuttaan, kun itse en aina koe olevani niin "dynaaminen", myös sosiaalisuus on asia mistä tykkään. Mutta, niin hankala vastata, en tarkalleen tiedä, en ole loppujen lopuksi saanut sitä tärkeää turvallisuutta hänen kanssaan.
Hei
kaikki ihmiset etsivät rakkautta ja turvallisuutta. se on sellainen sisäänrakennettu tarve, yksin olemme vain puolikkaita.
anna niiden lasten vain olla, he eivät ymmärrä aikuisten maailmaa ja hämmästyvät uusista ihmisistä, eivät osaa välttämättä laittaa heitä oikeisiin lokeroihin. olet oikeassa siinä, että mies ja hänen lapsensa kuuluvat samaan pakettiin.
mielestäni tästä ei oikein tulisi sillä tavalla valmista, kuin sinä ehkä toivoisit. se olisi jo käynyt toteen, jos niin olisi tarkoitettu. mutta nyt opit taas uuden asian, tiedät millainen ihminen vetää sinua puoleensa! ja samalla sen, mikä ei välttämättä ole sinulle hyväksi.
sosiaalisuutta voi myös harjoittaa itsekin, voi vaikka osallistua johonkin keskusteluryhmään ja kehittää itseään siinä eteenpäin. mutta mielestäni olet fiksu ihminen, ei kaikkien tarvitse olla samanlaisia.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1222513Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2212155Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611563Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1781393- 551278
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751076Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa661041Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi39942- 34940
- 52914