Näetkö minua onnellisena vielä miehen rinnalla? En aina ymmärrä tätä "oppiläksyni" määrää miesten suhteen. Mutta toivoa en ole vielä heittänytkään.. Mielestäni olen ollut sinut itseni kanssa ja osaan elää elämää ilman miestäkin, mutta jostain vielä kiikastaa kun häntä en ole rinnalleni saanut pysymään.
Näkijä
3
<50
Vastaukset
Hei
minusta sinä vaikutat hyvin itsenäiseltä ja vaikuttavalta naiselta. sinä tiedät mitä elämältä haluat, teethän niin työsikin suhteen.
mutta se energia, mitä sinä ympärillesi sähkötät, saattaa puhua toista kieltä. pelkäät katsekontakteja miesten kanssa, varsinkin tuntemattomien miesten kanssa. anna katseesi levätä pari sekuntia kauemmin mieleisesi miehen silmissä. siinä ei ole mitään pahaa tai ylirohkeaa. mutta sinun silmäsi voisivat puhua aivan toista kieltä, kuin suusi.
tällaisen kuvan minä sinusta saan, että olet jotenkin arka. on paljon asioita, joita ei voi selvittää vain sanoin. sympatian ja läheisyydentunteen luomiseen tarvitaan paljon sanatonta viestintää. meikkaa silmiäsi, se antaa lisävarmuutta.
ei sinussa ole mitään vikaa, vain tuo todella syvälle sukeltava arkuus nousee mieleeni. mutta on myös tilanteita, joissa mies on tyytyväinen, jos nainen hoitaa puheet. harjoittele sanatonta viestintää, lue ihmisiä heidän liikeidensä ja käyttäytymisensä perusteella. voit oppia paljon!
kyllä sinä omasi löydät, ihan varmasti.
t. Keskiyö- alkup.
Kiitos. :) Olin vielä hereillä ja huomasin, että katselet täällä meille. Arka olen silmiin miehiä katsomaan, eräs toinenkin näkijä siitä sanonut kerran minulle.. En tiedä miksi näin on, enkä ymmärtänyt ongelmaa kuin vasta kun sen sanoitte. Olen pitänyt silmiäni viehättävämpinä ominaisuuksina itsessäni. Tykkään meikata ripset ja luomet eri sävyillä ja tehdä silmistäni kauniit. :) olin koko nuoruuteni pitkässä suhteessa jossa mies petti. Nyt toinen rakkaus oli myös, mutta aina sekin takkuaa mitättömien riitojen takia.
Hei
juuri tuo katsekontakti on tärkeää, sillä silmäthän ovat sielun peilit. ei tarvitse aina olla sanavalmis, kunhan näyttää silmillään miltä tuntuu.
sinä voit harjoitella sitä vaikka naisten kanssa, jos vielä aristelet miehiä.
nuo pettymykset kuuluvat elämään, ilman niitä me emme arvostaisi loppujen lopuksi kaikkea sitä hyvää, mitä osallemme lankeaa. ja jokainen saa myös paljon hyvää!
sinulla on mielestäni aistilliset silmät, älä katso alaspäin vaan suoraan ylös ja silmiin!
eikö olekin hassu juttu?
mitättömät riidat syntyvät turhasta, silloin kaikki ei ole suhteessa kohdallaan. siinä on jotakin kypsymätöntä, lapsenomaista. ehkä sekään mies ei ole vielä se oikea sinulle.
sinä opit näkemään silmistä mitä ihminen todella ajattelee.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1222513Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2212155Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611563Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1781393- 551278
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751076Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa661041Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi39942- 34940
- 52914