Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuntijasi
profiilit
tuntijasi
tuntijasi
Vapaa kuvaus
Hei tämä on mukava palsta!
Aloituksia
16
Kommenttia
2457
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei
niin, minusta lapsesi ikävöivät isäänsä melko lailla. ehkä he voisivat soitella?
antaisin sellaisen vinkin, että koita saada kumppanisi mukaan joihinkin kotihommiin, vaikka ruoanlaittoonkin.
on mahdollista, että asiat lipuisivat muuten sukkelasti sinun omaan hoitoosi.
älä pidä naimisiinmenolla kiirettä, koska olet vielä niin nuori. sinun ja kumppanisi luonteet kehittyvät vielä eteenpäin, ette ole vielä löytäneet omaa itseänne kumpikaan. se ei tarkoita, ettettekö olisi kypsiä aikuisia. mutta tarkoitan enemmänkin ihmisen syvempiä mieltymyksiä ja kaipauksia ja sellaisia asioita.
menee varmaankin 10v kunnes sinäkin olet siellä huipulla, jolta voit katsella elämää kypsän naisen silmillä. ja silloin saatat haluta sellaisia asioita, joista et vielä nyt osaa edes unelmoida.
näin käy kaikille, ei vain sinulle. siksi ei kannata nyt kiirehtiä minkään kanssa, keskity vain arkeen ja ihaniin lapsiisi, kodissasi on lämpöä ja hyvä henki.
t: Keskiyö
10.01.2012 18:26
Hei
näen mittarin, missä lukemat kohoavat. mutta kuinka tulkita sitä? oletko vaikka lähdössä lomalle, missä on lämpimämpää? tai oletko mahdollisesti vilustunut?
tuohon en keksi vastausta.
no sitten on jokin ostoskeskus tai suurempi kauppa, mihin sinulla on asiaa. se voi jollakin tapaa liittyä työhösi. on kovasti puhumista miehen ja naisen kanssa, ehkä toinen on sinun esimiehesi. mutta siinä on hyvää virtaa, eli asiat ovat hyvin ja menevät liukkaasti eteenpäin.
ei sinun taloutesi ainakaan laskussa ole, tuo mittari ihmetyttää minua vieläkin.
terveyttä ajatellen minun eteeni nousee sinun iho ja nenäsi. onko sinulla punaisia suonia kasvoissasi, sellaisia hiussuonia?
jos on, niin pidä niistä hyvää huolta. muista kesällä aurinkovoide ja talvella niitä tulee suojata, etteivät pääse leviämään.
katsotaan toisen kerran paremmin, nyt en saa enempää selvää.
10.01.2012 18:19
Hei
sinun täytyisi uskoutua jollekin luotettavalle ihmiselle, mitä pikimmin.
pyydä päästä jonkun kivan opettajan puheille, tai sitten terveyssisaren. he pystyvät varmasti auttamaan sinua.
jos sinä karkaat, sinut löydetään ja palautetaan kotiisi. ja sitten olet taas yhtä pitkällä kuin ennen karkausta. se tie ei kannata.
sinä saat apua tilanteeseesi, kun uskallat puhua siitä luotettavalle ihmiselle. hän voi auttaa sinua ihan oikeasti.
ei sinun tarvitse alistua, sinullakin on ihmisoikeudet.
09.01.2012 22:59
Hei
minuakin jäi se kuumotus häiritsemään, tuli itselleni aivan kuuma olo kun viimeksi kirjoitin sinulle. jossakin voisi vaikka palaa, vaikka en halua pelotella sinua, en todellakaan.
et sinä ikuisesti yksin jää, en sellaista tarkoita. mutta katsele rauhallisesti ja maltillisesti. katsele ja kokeile, aisti miltä sinusta tuntuu. mielestäni nyt olisi pikemminkin kevyen seurustelun ja nautinnon aika, ei vielä hääkellojen tai sellaisen.
olen itse tuosta täydestä kuusta hieman sekaisin, siksi en saa tästä enempää kiinni. hyvät illat sinulle.
09.01.2012 22:54
Hei
minusta tuntuu että se edellinen tie on jo kuljettu loppuun. teillä on jotakin jakoa tai velvollisuuksia jäljellä, mutta muuten olette jo aivan eri suunnilla elämissänne.
oikeastaan et edes ole vielä valmis uuteen suhteeseen. sinulle olisi parempi vain seurustella tai käydä ulkona, ilman mitään siteitä ja lupauksia. voisit vahvistaa itseäsi sillä tavalla.
ajautua voi moneenkin suuntaa, mutta se ei varsinaisesti olisi sinun omaa toivettasi. etsi itsestäsi tärkeimmät pilarit tulevallesi ja mietin sitten kuinka ne pystyttäisit. ja kenen kanssa, se selviää vasta sitten kun ensin tiedät mitä oikeasti itse halajat.
sinulle voi tulla jotakin kuumaa, se voi olla työhönliittyvää tai tuleen tai muuhun kuumotukseen liittyvää. en saa siitä paremmin kiinni nyt.
pyörät ovat jo pyörimässä ja jossakin kytee. olen pahoillani ettei tästä tullut tämän järkevämpää selitystä.
09.01.2012 17:23
Hei
sinun elämäsi on kuin kirjavaa mattoa tai kumpuilevaa maastoa. yhdellä lapsistasi voi olla allergiaa, nenä vuotaa.
näen pikaisesti katsoen minulle näkyy pieni puurakennut,se on niinkuin liiteri. ja lapsi käy siellä itsekseen, koska hän haluaa olla omissa ajatuksissaan.
olisiko mahdollista, että lapsesi kaipaa isäänsä? sellainen minulle tässä tulee mieleen.
sinä olet uskollinen itsellesi ja tahdon asioiden hoituvan parhaalla mahdollisella tavalla. olet samalla epävarma, koska joudut jakamaan itsesi moneen osaan. pidä vain linjasi ja pyydä apua silloin, kun kaikki tuntuu kaatuvan sinun harteillesi.
pyydä apua perheeltä, kumppanisi auttaa kun pyydät häntä. minusta sinulla on ihan mukavasti.
09.01.2012 17:14
Hei
en tahdo ottaa kantaa näihin sinun kysymyksiisi, ei taida olla sinullekaan hyväksi miettiä aivan noin erikoisia asioita. keskity vain siihen mitä on, avaa silmäsi ympäristölle ja katsele sitä väreissä.
iloiseksi voi tulla aivan itsekin, ilman ulkopuolista apua. lukemalla, liikkumalla ja vaikka kirjoittamalla. onhan sinulla ystäviäkin. uusi harrastus on tuloillaan.
09.01.2012 17:08
Hei
sinä olet epävarma, niinkuin kuvaan kuuluukin. sinun itsevarmuutesi nuoleskelee vielä vanhoja ruhjeitaan, jotka istuvat syvällä.
ajattele nyt tyttöhyvä, että sinun on pidettävä itseäsi arvokkaana, ennenkuin toinen ihminen voi ihastua ominaisuuksiisi.
siksi olisi kova kiire hyväksyä itsensä ja korostaa niitä hyviä puolia, mitä sinussa on. ja onhan niitä, niitä on jokaisella.
kyllä sinä minun mielestäni löydät kumppanin rinnallesi ja nautit lukeneen miehen asiallisista tarinoista. on siinä muutakin, erotiiikkaa ja liikettä.
en tiedä tuosta sormuksesta, mutta uskon sen olevat sinulle hyvin tärkeää.
hoida itseäsi ja usko osaamiseesi, sillä tavalla mies saa itselleen aidon naisen, eikä mitään epävarmaa pikkutyttöä. jookohan?
09.01.2012 16:52
Hei
mikäs sinun on ollessa, olet tehnyt jo kaikkein tärkeimmät valintasi ja päätöksesi tähän mennessä. lapsiasiakin on järjestyksessä.
minä näen sinulle valkeaa energiaa, puhdasta ja vaniljan valkoista valoa. tarkoituksesi ja periaatteesi ovat puhtaita, olet erittäin rehellinen ihminen.
olet myös auttavainen ja suora puheissasi.
rakkaudessa sinun on aina pidettävä puolesi, ettet joudu tekemään toisenkin tehtäviä ja velvollisuuksia. sinä voisit opetella jarruttelemaan hyvää tahtoasi hiukan, eli älä enää anna kaikkea heti ja pyyteettömästi. ota se vaikka uuden vuoden motoksesi.
ajattele elämä ja rakkaus niinkuin tikapuiksi, joita kiivetään vuorotellen askel askeleelta. työssä on sama juttu, eli teet omat työsi ja sitten on pidettävä pieni tauko.
sinun olosi saattaa olla hieman väsähtänyt, tarvitset väriä ja valoa. energiasi on kuin lunta, sinä tarvitset edes solariumia tai vahvoja lamppuja pintaasi lämmittämään.
09.01.2012 10:27
Hei
sinulla on värikästä pulppuavaa energiaa, mikä hyppelehtii joka suuntaan. tilanne on upea.
olet valmis antamaan itsestäsi enemmän kuin ennen, olet kypsynyt ja olet henkisesti nälissäsi. nyt olisi vastarakkauden vuoro, olisi vuoro nauttia.
minun mielestä sinä kohtaat vastakappaleesi kypsemmällä iällä, silloin palikat kolahtavat äänekkäästi paikoilleen.
nyt sinulla on niin paljon elämää huutavaa energiaa, että sinun on pakko antautua tunteillesi. anna niiden uida ja sukeltaa ja polskuttaa iloaan niin paljon, kuin ne suinkin jaksavat.
ilman vakavia suunnitelmia, hetkistä nauttien, saat kaikkein eniten irti. älä aseta itsellesi turhia rajoja, erotiikkaa on tulossa enemmän kuin uskallat toivoakaan.
09.01.2012 10:21
Hei
näen sinut kirja kädessä, joten uskoisin sinun keskittyvän lukuihisi. iloa saat järjestämällä itse mukavia menoja ja ottamalla yhteyttä sinulle rakkaisiin ihmisiin.
näen ympärilläsi sinistä, syvän sinistä energiaa. se tarkoittaa hyvää ja älykästä aikaa, minä tulkitsen sen niin, että ajankohta olisi hyvä luvuille ja opinnoille. olet rauhallinen, etenkin henkisesti, nyt on hyvä aika lähteä eteenpäin valitsemaasi suuntaan.
08.01.2012 20:55
Hei
näin nopeasti en saa tuosta kaikesta kiinni. mutta yritetään katsoa edes jotakin.
eli, sinulla on kellertävää energiaa, mikä on positiivista ja iloisen hentoista.
minä näen sukeltajan, joka etsii ja tutkii tuntemattomilla vesillä. et välttämättä itse sukeltele, ehkä, siinä tapauksessa tämä on kuvainnollista etsimistä sinun elämässäsi.
minusta toistaiseksi ei tule suuria muutoksia, sinulla on jokin mieltymys ajatuksissasi ja pelkäät puhua siitä muille. jos lähdet toteuttamaan sitä, saat kateellisia piikkejä päällesi. mutta älä lannistu, kateellisia panettelijoita on aina liikkeellä.
en saa sinusta paremmin kiinni, sillä näen syvää vettä. ehkä toisen kerran.
08.01.2012 20:50
Hei
älä ala-arvioi itseäsi, olethan sinä vahva ja reipas nainen. minä tunnen naisen, nyt jo vanhemman, joka jäi leskeksi 35-vuotiaana, hänellä oli 8 lasta, nuorin oli 4v isän kuollessa.
tämä nainen löysi kaikkien ihmettelevien ja ilkkuvien ihmisten ällistykseksi kunnon miehen, josta tuli hyvä isä kaikille näille lapsille. nainen vain sanoi heti alkuun, että uusia lapsia ei enää haluta!
vielä tänä päivänä, yli 80-vuotiaana, hän on erittäin vahva ja älykäs, heidän suhteensa on edelleen hyvässä kunnossa ja aktiivinen.
eli tietenkin sinulla on oikeus rakkauteen, älä vain hötkyile ja pidä kiirettä. sano aivan avoimesti miehille, että sinä olet viiden paketti, että teitä on niin monta.
sinä et tarvitse vierellesi yhtään heikkoa miestä, joka muuttaisi pian mielensä ja jättäisi lapsille pahan olon häipyessään. ole oma vahva itsesi ja pidä pääsi.
se mies, joka katsoo sinua suoraan silmiin ilman hikipisaroita otsallaan, hän on se oikea.
ei kannata kuitenkaan aivan äkkiä viedä miestä kotiin, tapailet sitten muuten ja muissa merkeissä.
sinä löydät omasi vasrmasti, ei ole kysymys kiusasta vaan aivan normaalista miehen ja naisen välisestä intohimosta ja vahvoista tunteista.
08.01.2012 20:43
Hei
työhön tai kouluun kohdistuva kuva tulee minulle vahvimmin näkyviin. asunto taitaa olla toisarvoinen asia sillä hetkellä, kun mietit rahantulolähdettäsi tai opintojasi.
näen sinut jossakin kivitalossa, missä on useita muitakin ihmisiä. opit uutta.
et ole kiiltävän perään, mutta siihen taloon liittyy paljon valoja.
rakkaus tulee sitten, kun olet siihen valmis. anna sen näkyä hyvästä olostasi ja hoidetusta ulkomuodostasi. ota pieni kohennusspurtti uuden vuoden kunniaksi ja pengo samalla vaatekaappiasi, sieltä voisi laittaa vanhoja pois ja hommata jotakin uutta tilalle.
minusta tuo kivitalo, missä on ihmisiä, näyttelee suurinta osaa sinun tärkeyslistallasi.
06.01.2012 10:34
Hei
sinun muutoksiasi on siinä mielessä vaikea hahmotella, koska et ole itsekään valmistellut mitään konkreettista suunnitelmaa, mihin tarttua.
on muutenkin hankalaa puhua ajoista, sillä mielestäni ennustuksissa ei näy aikoja.
minusta sinun koneesi puksuttaa puolella teholla, sinulla olisi enemmänkin annettavaa maailmalle. et ole edes tietojasi ja taitojasi vastaavassa työssä.
pieni, miksei suurempikin haaste voisi tehdä sinut onnelliseksi ja avata uusia näkymiä sydämellesi. sinä et ole vielä siinä työssä, missä olisit onnellinen.
on sinulla ainakin voimia, eli lähtiessäsi kokeilemaan uutta, et ainakaan väsy ja luovuta kovin helpolla. sinun kannattaisi katsella mahdollisuuksia lautasen reunan ylitse.
06.01.2012 10:29
Hei ja hyvää uutta vuotta
et sinä minnekään lähde, olet liian tunnollinen ja älykäs ihminen tehdäksesi sellaisia asioita. vaan meillä kaikilla on omat huonot ja heikot hetkemme, minäkin heitän virtuaalia pippuria muutamien epämukavien ihmisten niskoihin silloin tällöin.
mutta oikeasti, sinä selviät siitä, mihin tosissasi ryhdyt. ja olet ylpeä saavutuksestasi, koska lopussa seisoo se kiitos, eli helpotus ja ihanan kevyt olo.
voit sitten kaiken lopuksi, suorituksesi kunniaksi, palkita itsesi mukavasti, onhan tässä aikaa miettiä sitäkin.
kaikkea ei saa aina niin nopeasti kuin haluaisi, mutta yrittämättä ei saa yhtään mitään.
sinulla on mielestäni jokin toinenkin piikki lihassasi, mikä painaa mieltäsi. mutta en saa siitä kiinni.
06.01.2012 10:21
Hei
minä näen sinun luistelevan liukkaalla jäällä, etkä saa pysäytettyä vauhtiasi.
tiedät itse paremmin, mitä yritän kertoa sinulle. eli, vauhtisi teke kiemuroita, mutta se ei pysähdy minnekkään.
tuo mies taitaa olla uudella niityllä heinää mutustelemassa, mielestäni se episodi on loppuunkuljettu. sinä sen sijaan voisit opetella pysähtymistä ja pientä mietiskelyä, voisit oppia itsestäsi uusia ihania asioita. voisit hoitaa ja helliä itseäsi, niis sisältä kuin ulkoakin.
suhteen loppuminen on aina kova kolaus itsetunnolle ja arjen kuvioille. mutta järjestelemällä niitä uuteen uskoon ja hoitamalla itseään siitäkin pääsee ylitse.
mielestäni voisit pölyn antaa laskeutua menneelle elämällesi ja voisit koittaa rauhoittua. vaarallisinta olisi nyt rynnätä uuden ihmisen syliin, sillä sinä et ole vielä valmis ja siitä ei tulisi mitään. jäisit taas luistelemaan omalle takapihallesi.
ota jonkin aikaa ihan rauhallisesti ja mieti sitten mitä ihan oikeasti elämältäsi haluat. sinulla voi olla vaikka kaukaisia toiveita ja haaveita, niiden toteuttaminen ei ole vielä myöhäistä.
ja hyvää uutta vuotta sinulle!
06.01.2012 10:14
Hei
hyvä kuulla että et tee äkkipäätöksiä, sillä sinähän olet järkevä realisti. mikä ei tietenkään sulje pois sitä, että et saa vastarakkautta ja hellyyttä toivomallasi tavalla.
te voisitte tehdä miehesi kanssa jonkin mukavan lomamatkan aivan kahdestaan, sieltä se kipinä taas syttyisi.
näen teidän suunnittelelevan jonkinlaista matkaa, mistä olisi toivottavaa tulevan jokavuotinen traditio. se uusi rakkaus ja uusi mies on uutta ja ihanaa niin kauan, kun se on uutta. sinä tiedostat sen aivan oikein. mutta arki tulee jokaiseen suhteeseen satavarmasti.
lapsesi ovat hyvässä paikassa kotonaan, minusta se on paras ratkaisu teidän perheelle. sinä voit etsiä itseäsi myös harrastuksista ja teroittamalla muita kykyjäsi.
eikä teidän seksikään huonoa ole.
01.01.2012 16:15
Hei
sinulla on erikoinen nimimerkki. kyllä sinä voit tuntea itsessäsi toisen ihmisen pelon, herkkänä ihmisenä se lyö ihosi läpi itsestään.
kaikki ihmiset eivät ole yhtä vahvoja ja herkkiä. uskaltaminen johtaa usein juurensa kauas lapsuuteen, sieltä se on tullut jo äidinmaidon mukana.
tuolla miehellä on minun mielestäni huono omatunto jonkin asian vuoksi. hän ei pysty muuhun, on mieluiten paikallaan, ettei tee virheitä.
et voi opettaa häntä uskaltamaan, voit vain olla oma itsesi ja näyttää omalla käyttäytymiselläsi, että puhut asioista niiden omilla nimillä. mutta älä pyydä, puhu ainoastaan omasta puolestasi.
31.12.2011 19:32
Hei
sinä voisit lueskella reikistä, se voisi olla hyvä asia kokeilla. kiinnostustakin sinulta löytyisi.
on hyvä olla välillä parkissa ja antaa vain olla. mahdoton sykyily ei välttämättä vie oikeaan osoitteeseen. kun vire palautuu, katsele vaikka netistä kaikenlaisia asioita ja huomaa, mihin kiinnostut ja mistä sydämesi alkaa hakkaamaan nopeammin.
suomessa on paljon hyviä harrastusmahdollisuuksia, jotka eivät maksa paljoa. myös kunnon hoitaminen piristää sinua kummasti. voisit samantien vaihtaa hiusmalliasikin, sekä shampoota.
kaikkia ammatteja tarvitaan, mikään ei ole turhaa. oikeastaan olen melko varma siitä, että sinulla olisi kykyjä reikiin.
31.12.2011 19:25
74 / 123