Hei vaan,
Olenkin ollut sinuun jo aikaisemminkin yhteydessä,aiemmin syksyllä :)
Nyt olen tapaillut erästä punapartaista mieshenkilöä vajaat kaksi kuukautta ja kysymyksiä on taas alkanut herätä jos jonkinmoisia.Tämä mieshenkilö vaikuttaisi hyvinkin potentiaaliselta miesehdokkaalta ja olisinkin nyt tarvinnut apuasi.Miltä vaikuttaisi meidän yhteinen taival? Vai leikkiikö tämä mies vain?Miksi minun on niin vaikeaa hyväksyä ja uskoa että joku välittäisi myös minusta?Näin myös eräänlaisen "näyn" kun olin juuri alkanut tapailemaan tätä miestä,siinä kimalteli kultainen sormus auringonpaisteessa,osaatko kertoa mitä se tarkoittaa?Kiitos jos ehdit vastaamaan myös minulle.
Parahin Keskiyö
1
56
Vastaukset
Hei
sinä olet epävarma, niinkuin kuvaan kuuluukin. sinun itsevarmuutesi nuoleskelee vielä vanhoja ruhjeitaan, jotka istuvat syvällä.
ajattele nyt tyttöhyvä, että sinun on pidettävä itseäsi arvokkaana, ennenkuin toinen ihminen voi ihastua ominaisuuksiisi.
siksi olisi kova kiire hyväksyä itsensä ja korostaa niitä hyviä puolia, mitä sinussa on. ja onhan niitä, niitä on jokaisella.
kyllä sinä minun mielestäni löydät kumppanin rinnallesi ja nautit lukeneen miehen asiallisista tarinoista. on siinä muutakin, erotiiikkaa ja liikettä.
en tiedä tuosta sormuksesta, mutta uskon sen olevat sinulle hyvin tärkeää.
hoida itseäsi ja usko osaamiseesi, sillä tavalla mies saa itselleen aidon naisen, eikä mitään epävarmaa pikkutyttöä. jookohan?
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381309
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä38869Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad29607Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26548Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30536- 24531
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17493Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16492