Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
JarmoEklund
profiilit
JarmoEklund
JarmoEklund
Vapaa kuvaus
www.pelastussanoma.fi
Aloituksia
91
Kommenttia
2401
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin, sanos muuta kun Raamattuun uskoo:
Etkö ymmärrä mikä ero on Jeesuksen tulemuksella ja pyhien tempauksella? Sakaraja 14:4-11 Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen hyvin suureksi laaksoksi: toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen ja toinen puoli etelään päin. Ja te pakenette minun mäkieni väliseen laaksoon, sillä mäkien välinen laakso on ulottuva Asaliin asti. Te pakenette, niinkuin pakenitte maanjäristystä Ussian, Juudan kuninkaan, päivinä. Ja Herra, minun Jumalani, tulee; kaikki pyhät sinun kanssasi. Sinä päivänä ei ole valoa: loistavat tähdet sammuvat. Se on oleva yhtämittaista päivää-Herralle on se tunnettu-ei vaihdu päivä ja yö; ja ehtoolla on oleva valoisata. Sinä päivänä elävät vedet virtaavat Jerusalemista: toiset puolet niistä Idänmerta kohti, toiset puolet Länsimerta kohti. Niin on tapahtuva kesät ja talvet. Herra on oleva koko maan kuningas. Sinä päivänä on Herra oleva yksi ja hänen nimensä yksi. Koko maa muuttuu tasaiseksi kuin Aromaa Gebasta Rimmoniin asti, Jerusalemin eteläpuolelle. Ja tämä on oleva korkea ja oleva asuttu, paikallansa, Benjaminin portista entisen portin sijaan asti, Kulmaporttiin ja Hananelin-torniin asti, kuninkaan viinikuurniin asti. He asuvat siellä, eikä vihitä sitä enää tuhon omaksi, ja Jerusalem on oleva asuttu, oleva turvassa.
On siis melko omituista tekstiä Raamatussa, mikäli tämän saat yhdistettyä siihen mitä todella tapahtuu Jeesuksen paluun yhteydessä.
06.03.2015 11:10
Tässä linkki: http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Mita pian tapahtuu (Olav Rogden naky).htm
05.03.2015 19:00
Niin.... lisää otteen Olav Rodgen näystä ko. kansankirkoista:
Kristittyjen piirissä on tilanne masentava. Eilen sunnuntaina olivat rukoushuoneet ja kirkot täynnä ihmisiä. Nyt monet seurakunnat ovat ilman paimenta ja monta jäsentä on myös poissa. Monissa seurakunnissa on vain harvoja jäseniä jäljellä, mutta silti niissä on väkeä. Monet kävijöistä ovat niitä, joita tuo "suuri onnettomuus", niin kuin sitä sanotaan, on kohdannut. Ihmiset tahtovat kuulla Jumalan sanaa, mutta turhaan. Joku yrittää lukea. "En voi lukea." Toiset itkevät. Suuri yleisö on yksimielinen siitä, että kristinusko on pääsyynä tuohon valitettavaan tapaukseen. He tahtovat saada siihen selvyyden kristityiltä ihmisiltä. Monet ihmiset etsivät apua Jumalalta. He ovat syvästi onnettomia.
Useimmissa kokouksissa vallitsee suoranainen sekasorto. Eräässä paikassa mies pui nyrkkiään ja huutaa papille: "Se on sinun syysi, että meistä niin moni jäi jäljelle. Sinä et koskaan kertonut siitä, että Jeesus tulee noutamaan omansa ja vielä vähemmän sydämen puhtaudesta ja Pyhän Hengen kasteesta, etkä siitä, että kaikki pitää olla selvänä Jumalan ja ihmisten välillä. Minä tiedän, mikä minulla oli esteenä, vain pikkuasiat, pikkuasiat, mutta, mutta. . . Herra Jumala auta!" "Vaikene", pappi sanoo. Hän luulee täyttäneensä velvollisuutensa. Tällä tavalla toinen syyttää toistaan: itkien ja valittaen.
05.03.2015 18:59
No on aika selvää että ihmiset hakeutuvat kirkkoihin ylösoton jälkeen synnin tunnossa.
05.03.2015 18:53
Huomatkaa eräs piirre näissä kaikissa ketjuissa ja kommenteissa. Meillä muutamilla on 100% yhteinen henki, Ninni, Seurailija, Sinettisormus ja moni muu... katsokaa vaikka. Huomaatte pian että vaikka kuinka vaikeista asioista keskustelisimme, niin henki on sama. Siinä on Jeesuksen Kristuksen tuoksu.
03.03.2015 22:17
Minä tunnen adventistien opit perusjuuriaan myöden ja voin sanoa että ne ovat peräti hyvin kaukana todellisuudesta jo ihan suoraan Raamattua vasten peilaten. Huomasimme äitini kanssa tämän jo 90 luvulla jonka jälkeen olemme ottaneet etäisyyttä ko. kirkosta. Ottakaa huomioon että olemme adventtikirkon perustajasuku. Isoisäni isä oli perustamassa Suomeen adventtikirkkoa, eikä silloin ollut tällaisia oppeja joita ne nyt opettaa.
03.03.2015 22:12
Niinpä, rakkaani, Ninni ja Seurailija. Tämä oli todella arka aihe, joka jakaa mielipiteet hiuksen hienosti mutta TE rakkaat uskonveljet ja sisaret, te ymmärrätte sen syvemmän poinit. VALITETTAVASTI, kuten Ninni sanoi.
03.03.2015 14:37
Tein jutun Euroviisu edustuksestamme: http://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Paivittain.html
Käykää lukemassa, kun ehditte.
03.03.2015 09:40
Nyt mä ymmärrän miks KTS kirjoittaa (ei kirj.) perään.
02.03.2015 20:01
Ilmoitan että käytän myös tulevaisuudessa JeesusTULEE nimimerkkiä koska en koko ajan jaksa kirjautua. Se on ärsyttävää. Paljon nopeammin mä kirjoitan tohon nimimerkin ja lasken noi summat.
02.03.2015 20:00
Room 14
1 Heikkouskoista hoivatkaa, rupeamatta väittelemään mielipiteistä.
2 Toinen uskoo saavansa syödä kaikkea, mutta toinen, joka on heikko, syö vihanneksia.
3 Joka syö, älköön halveksiko sitä, joka ei syö; ja joka ei syö, älköön tuomitko sitä, joka syö, sillä Jumala on ottanut hänet hoivaansa.
4 Mikä sinä olet tuomitsemaan toisen palvelijaa? Oman isäntänsä edessä hän seisoo tai kaatuu; mutta hän on pysyvä pystyssä, sillä Herra on voimallinen hänet pystyssä pitämään.
5 Toinen pitää yhden päivän toista parempana, toinen pitää kaikki päivät yhtä hyvinä; kukin olkoon omassa mielessään täysin varma.
6 Joka valikoi päiviä, se valikoi Herran tähden; ja joka syö, se syö Herran tähden, sillä hän kiittää Jumalaa; ja joka ei syö, se on Herran tähden syömättä ja kiittää Jumalaa.
7 Sillä ei kukaan meistä elä itsellensä, eikä kukaan kuole itsellensä.
8 Jos me elämme, niin elämme Herralle, ja jos kuolemme, niin kuolemme Herralle. Sentähden, elimmepä tai kuolimme, niin me olemme Herran omat.
9 Sillä sitä varten Kristus kuoli ja heräsi eloon, että hän olisi sekä kuolleitten että elävien Herra.
10 Mutta sinä, minkätähden sinä tuomitset veljeäsi? Taikka sinä toinen, minkätähden sinä halveksit veljeäsi? Sillä kaikki meidät asetetaan Jumalan tuomioistuimen eteen.
11 Sillä kirjoitettu on: "Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, minun edessäni pitää jokaisen polven notkistuman ja jokaisen kielen ylistämän Jumalaa".
12 Niin on siis meidän jokaisen tehtävä Jumalalle tili itsestämme.
01.03.2015 11:31
Älä tuo tota pedonmerkkipäiväsoopaa tänne, ellei sulla ole sen tueksi Raamatun sanaa.
01.03.2015 11:22
Tunnistatte helposti totuuden siitä kun seuraatte ajatustenvaihtoketjuja ja katsotte kumpi opetusmallli korottaa Jeesusta Kristusta vapahtajaamme ja Kristuksen työn merkitystä sekä haluaa jokaisen lähemmäs ristin armontyön anteeksiannon saavuttamista.
Toisaalta taas kumpi korottaa omien tekojensa merkitystä lakaisten juuri siksi Jeesuksen taka-alalle, näkemään jokaisen itsensä tekemässä itse omin "hyvin" teoin itsensä Jumalan silmissä kelvolliseksi ja Taivaaseen kelpaavaksi ilman Jeesusta, yhtä hyvänä teoissaan kuin hän on. Se on baabelin tornin tekemistä parhaimmillaan.
01.03.2015 09:26
Kyllä näin on ja siksi juuri ihminen ei ole tehty sapattia varten, vaan päinvastoin. On jopa lääketieteellisesti todistettu että ihmisen elimistö toimii viikon syklissä ja tarvitsee lepopäivän. Lauantain sen ei tarvitse olla, koska johan jo lapsinkin voi laskea ettei Jeesus pelkästään lauantaita levännyt, koska se ei ole kolmea päivää ja kolmea yötä. Ehkä hänet ristiinnaulittiin torstaina päivällä ja hän nousi sunnuntaiaamuna. Perjantai oli pääsiäissapatti ja lauantain normaali sapatti. Olis siis tuplapyht. Jeesuksen haudassa lepäämisellä siis ei ole lepopäivän kanssa mitään relevanttia merkitystä.
Sitten mitä Jumala sanoi lepopäivästä muuta kuin pyhittäkää se. Tuli ilta ja aamu ja uusi päivä... päivä siis alkaa aamusta, joten lepopäiväkin alkaa aamusta ja päättyy ehtoolle, eikä suinkaan edellisestä illasta ja päättyy ehtoolle. Tokihan ihmiset lepäävät yön muutenkin nukkumalla mutta näin sanan valossa muuten...
Sitten on nämä aikavyöhykkeet... miten Jumala reagoi niinhin? Sapatti on sen valossa 48h pitkä ajanjakso kun jossain päin maailmaa on koko ajan sapatti. No tämä yhdistää jo Jeesuksen 48h levon kolmanteen päivään.
01.03.2015 08:54
Kiitos nimittelystäsi, tässä avoin toinen poskeni. Teet yhden synnin, olet tehnyt ne kaikki. Olet kiivennyt ihan omin voimin puuhun hedelmäksi, jonka moni kyllä tunnistaa. Paras että tuulenpuuska pudottaa sinut alas, ennen kuin joku syö sinusta. Pudottaisi jotta voisit mennä rikki, maatua ja kasvaa sitten uutena luomuksena.
28.02.2015 21:18
On olemassa myös se toinenkin tie, jota Ainasoja varmaan näkee minussa. Se on tämä luterilaisliberaalinen mauton/suolaton ja laimea laodikean kristillisyys, joka on tehnyt Jeesuksesta Kristuksesta anteeksiantoautomaatin. Tällä tavalla kristillisyys sallii juuri homoliitot ja kaikki muut "newage" kulttuurin kirkoissamme. Se on populistinen suuntaus, jossa kansa päättää mitä kirkossa puhutaan. Tästä on olemassa William Boothin hyvä profetiakin, jos joku haluaa googlata.
Tämä luterilaisliberaalinen kristillisyyden suurin pointti on antaa anteeksi katumatonta syntiä. Tämä erottaa minun opetukseni Ainasojan opetuksesta teoissamme yhtä kauas kuin se erottaa liberalismin armossa. Kultainen keskitie, kavahda syntiä, näe syntisyytesi, kadu tekojasi ja tee parannuksen tekoja joka päivä. Pyri parempaan, saavutat joka päivä vähän muttet koskaan täysin, joka tarkoittaa että jos olet rikkonut yhdenkään, olet rikkonut ne kaikki, joten Kristus on AINOA KEINO pelastua. Voimme pyrkiä parempaan ja parempaan muttemme koskaan saavuta KELPAAMISTASOA ilman Kristusta.
28.02.2015 19:33
Niin, en minäkään muuten kommentoisi, enkä jaksaisi keskittyä "karjalanmäntyyn" mutta kun minä pidän hyvin tärkeänä puuttua sellaiseen asiaan, joss joku tuo jotain sellaista oppia joka vie pois etäämmälle Jeesuksen Kristuksen armon piiristä. Tämän kaltainen omiin tekoihin huomion kiinnittävä ja siitä pelastutietä hakeva opetus on turmiollista. Se on itseasiassa yhtä turmiollista kuin epäjumaliin opettaminen tai muuhun okkultismiinkin.
Kun meillä ei ole mitään muuta keinoa kuin yksin Jeesus, niin on olennaista keskittyä siihen, mitä se on. Kuten olen kyllä varsin selvästi tuonut ilmi, kavahtakaa kaikkea syntiä mutta älkää valehdelko olevanne synnittömiä teoissanne ja ajatustenne tasolla. Siinä olkaa varsin nöyriä, koska meidän lihamme on mitä se on... valitettavasti.
Saamme tulla täydelliseksi myös lihassa, mutta se ei tapahdu tässä ajassa. Tässä ajassa me roikumme yksistään sen yhden kortin varassa, joka on Jeesus Kristus.
28.02.2015 19:23
Aloitukselle ISO Amen! Juuri näin se menee, mulla ei ainakaan ole mitään lisättävää.
28.02.2015 18:05
Voihan tässä joku ulkopuolinen arvioida kuka syyttää ja ketä. Syyttäjä syyttää syyttäjän hengessä. Mutta puolustaja puolustaa puolustajan hengessä. Nahkurin orsilla tavataan, tuomiopäivänä voit nähdä mikä oli totuus ja miksi kannattaa panostaa koko elämä Jeesuksen Kristuksen anteeksiantoon, eikä omiin hyviin tekoihin. Tosin, et sinä tiedä mitä minä teen ja missä asemassa olen, joten vaikeaa sinun on minua tuomita, kuten tuossa ylläkin taas olet tehnyt.
28.02.2015 16:54
Meissä ei olisi Kristuksen henki ja totuuden henki, ellemme vaistomaisesti hylkisi syntiä ja syntisyyttä. Me muutumme uskoon tultuamme MUTTA emme tule täydeliseksi, JOKA TAAS on Jumalan mitta, ennen kuin täydellisyys tulee luoksemme, kun Jeesus saapuu.
28.02.2015 13:35
108 / 121