Olen jo monta kertaa pannut merkille, että jonkun uskovan mieli on niin tylsä ja kalkkeutunut, ettei he ymmärrä profetian päälle oikeen mitään. Ensinnäkin kun profetia tulee jollekulle, sen henkilön ajassa ja sen henkil…
Kuka antoi vallan nimittää itse itsensä profeetaksi. Ettekö te tunne Raamattua edes sen vertaa, että tiedätte, ettei itsensä korottaminen ole Jumalan tahdon mukaista? Jos olette tutkineet Raamatun historiaa, niin olette…
Olemme nyt sen verran lähellä ihan Israelin vuoksi, että profetaaliset ajat alkavat ja se tarkoittaa uusien profeettojen nousua kun vanhat pilkatut lähtevät. Pilkkaajat jäävät ja moni pilkkaaja lankeaa häpeään, katuu ja…
Sain tänään 20.1.2021 nähdä kuin näkynä eräänlaisen uninäyn. Olin ollut päikkäreillä, enkä siis nukkunut pitkään mutta siinä heräämisen kynnyksellä sain tämän näkykuvan. Minulle näytettiin aluksi nuorempi Bush ja sitten…
Profetiat alkaa näköjään toteutua. Ei vaan vielä herätä ketään ja se on tietenkin monien summa. Katsotaan nyt Joulun yli, niin ehkä siinä tapahtuu jotain, joka herkimmät sytyttää... pyytää öljyy. No mut siunattuu Joulua…
Iloitsen suunnattomasti, että Jouko alkoi julkaista profetioita taas. Tulet huomaamaan, kuinka Jumala sinua siunaa.
Mä oon alkanu kallistua ajattelemaan lopunaikoja niin, että en enää kiinnitä aikamääreissä huomiota, kuin faktoissa. Nimittäin vain Danielin 12 luvun lopussa on kaksi päivän selvää aikamäärettä. Ensimmäinen on 1290 päiv…
Näin heräämisen hetkellä hyvin lyhyen uninäyn. Siinä oli joku tummahko viiksekäs mies, joka päästi portista väkeä solkenaan, sitä oli valtavasti ja se lähti virtaamaan jalan eteenpäin. Sitten minulle annettiin luku 2 mi…
Tätä ei ole kukaan profetoinut, eikä kukaan oikeen ole tiennyt, kuinka tämä Venäjän johto muuttuu vihamieliseksi Suomea kohtaan. Näin on silti tapahduttava, koska niin moni on profetoinut Venäjän tulon maahamme vihamise…
Kaikki haluaa aina bongata antikristuksen, vaikkei se ole Raamatun sanan mukaan mahdollista. Mikä ihme siinä antikristuksessa on niin jännää, että se pitää jatkuvasti etsiä millon mistäkin? Sanassa sanotaan selvääkin se…
En löytäny mistään sitä aiempaa tai alkuperäistä uninkäyäni tällä palstalla mutta siolloin kerroin jo, että kun profetiat alkavat vyöryä päin näköä totena toteutua, niin se kertoo että silloin loppu tulee äksiti ja ruto…
Olen jatkuvasti törmännyt asioihin, joissa Raamatun sanaa pidetään falskina tai sen kuvauksia ei kunnioiteta, vaan niillä suunnilleen välinpitämättömästi pyyhitään pöytää. Otan pari esimerkkiä, joihin itse jatkuvasti tö…
Koskahan tämä asia menee jakeluun? Antikristus ei ole sama asia, kuin on ilmestyskirjan peto tai Paavalin kuvailema laittomuuden ihminen, joka tulee pyhälle paikalle ja julistaa olevansa Jumala. Perus lähtökohtana antik…
Aikojen alussa ei ollut yhtään ateistia ja se aika kesti pitkään, tuhansia vuosia. Pidettiin kyllä erilaisia jumalia mutta kenellekään ei palkähtänyt mieleenkään, ettei joku olisi joka pitelisi naruja kiinni. Ennen Marx…
Aikojen alussa ei ollut yhtään ateistia ja se aika kesti pitkään, tuhansia vuosia. Pidettiin kyllä erilaisia jumalia mutta kenellekään ei palkähtänyt mieleenkään, ettei joku olisi joka pitelisi naruja kiinni. Ennen Marx…
Rauhaa kaikille, myös teille jotka ette usko ja teille joille minä olen jokin ihme eksyttäjä. Lue tämä silti ajatuksella. Kun mietitään Jeesuksen sanoja, "aikaa te ette ymmärrä" ja Paavalin sanoja "profetia on vajavaist…
Kuolleeksi jo uskottu Isis-johtaja Abu Bakr al-Baghdadi näyttäytyi videolla ensimmäistä kertaa 5 vuoteen. Mutta tämä panee hieman miettimään kuitenkin noita ilmestyskirjan sanoja suhteessa Paavalin laittomuuden ihmiseen…
Heips kaikki! Sain aika kivasti pudotettuu hengenvaarallisesta tilanteesta. Verenpaineet oli jo 210 ja paino 192kg. Oon entinen voimailija ja vammojen takia joutunu urheilun lopettaa. Paino nousi ja masennus. Pääsin nyt…
Kun joku alkaa profetoimaan omalla nimellään joka on vaikkapa Kalle Pappinen, niin suomalaiset tyrmäävät heti kilpaa profetian. Sama koskee vaikkapa lakialoitteita tai kansalaiskirjeitä ym. jos aloittaja on suomalainen …
Heippa, Kissani joka on 100% valkoinen uros, Aapo, joka jäi auton töytäisemäksi 2009 sen takapäähän ja selvisi siitä aika hyvin vaikka nilkuttaakin nyt loppuikänsä. Nyt on kumminkin jo kohta 14 ikää ja sillä on ollut su…