Vapaa kuvaus

www.pelastussanoma.fi

Aloituksia

91

Kommenttia

2401

  1. Miksi joku luulee, että aito profetia on aina täydellistä?

    Olen jo monta kertaa pannut merkille, että jonkun uskovan mieli on niin tylsä ja kalkkeutunut, ettei he ymmärrä profetia
    Profetiat
    6
    79
  2. Miksi itse itsenne nimitätte profeetakasi?

    Kuka antoi vallan nimittää itse itsensä profeetaksi. Ettekö te tunne Raamattua edes sen vertaa, että tiedätte, ettei its
    Profetiat
    24
    772
  3. Profetaalinen aika alkaa

    Olemme nyt sen verran lähellä ihan Israelin vuoksi, että profetaaliset ajat alkavat ja se tarkoittaa uusien profeettojen
    Profetiat
    9
    122
  4. Uni USA:n demokraateista

    Sain tänään 20.1.2021 nähdä kuin näkynä eräänlaisen uninäyn. Olin ollut päikkäreillä, enkä siis nukkunut pitkään mutta s
    Profetiat
    28
    618
  5. Hyvää Joulua tänne S24:lle

    Profetiat alkaa näköjään toteutua. Ei vaan vielä herätä ketään ja se on tietenkin monien summa. Katsotaan nyt Joulun yli
    Profetiat
    6
    60
  6. Jouko Pihon profetiat

    Iloitsen suunnattomasti, että Jouko alkoi julkaista profetioita taas. Tulet huomaamaan, kuinka Jumala sinua siunaa.
    Profetiat
    8
    877
  7. Lopunajat paketissa

    Mä oon alkanu kallistua ajattelemaan lopunaikoja niin, että en enää kiinnitä aikamääreissä huomiota, kuin faktoissa. Nim
    Profetiat
    27
    73
  8. Uni tänä aamuna 4.2.2020

    Näin heräämisen hetkellä hyvin lyhyen uninäyn. Siinä oli joku tummahko viiksekäs mies, joka päästi portista väkeä solken
    Profetiat
    86
    183
  9. Venäjän johto uusiksi

    Tätä ei ole kukaan profetoinut, eikä kukaan oikeen ole tiennyt, kuinka tämä Venäjän johto muuttuu vihamieliseksi Suomea
    Profetiat
    16
    67
  10. Miksi antikristus niin kiehtoo kaikkia?

    Kaikki haluaa aina bongata antikristuksen, vaikkei se ole Raamatun sanan mukaan mahdollista. Mikä ihme siinä antikristuk
    Uskonnot ja uskomukset
    9
    30
  11. Stockman konkurssiin

    En löytäny mistään sitä aiempaa tai alkuperäistä uninkäyäni tällä palstalla mutta siolloin kerroin jo, että kun profetia
    Uskonnot ja uskomukset
    12
    39
  12. Jumalan sana profetioissa ei ole falski ja sinne päin selitettävissä

    Olen jatkuvasti törmännyt asioihin, joissa Raamatun sanaa pidetään falskina tai sen kuvauksia ei kunnioiteta, vaan niill
    Profetiat
    3
    31
  13. Antikristus ei ole sama asia kuin laittomuuden ihminen

    Koskahan tämä asia menee jakeluun? Antikristus ei ole sama asia, kuin on ilmestyskirjan peto tai Paavalin kuvailema lait
    Profetiat
    31
    185
  14. Pian koittaa aika, kun ateismi ei ole enää vaihtoehto

    Aikojen alussa ei ollut yhtään ateistia ja se aika kesti pitkään, tuhansia vuosia. Pidettiin kyllä erilaisia jumalia mut
    Profetiat
    16
    39
  15. Pian koittaa aika, kun ateismi ei ole enää vaihtoehto

    Aikojen alussa ei ollut yhtään ateistia ja se aika kesti pitkään, tuhansia vuosia. Pidettiin kyllä erilaisia jumalia mut
    Profetiat
    45
    38
  16. Vanhat profetiat

    Rauhaa kaikille, myös teille jotka ette usko ja teille joille minä olen jokin ihme eksyttäjä. Lue tämä silti ajatuksella
    Profetiat
    33
    69
  17. Ilmestyikö laiton tänään?

    Kuolleeksi jo uskottu Isis-johtaja Abu Bakr al-Baghdadi näyttäytyi videolla ensimmäistä kertaa 5 vuoteen. Mutta tämä pa
    Profetiat
    17
    28
  18. 192 oli lähtö...

    Heips kaikki! Sain aika kivasti pudotettuu hengenvaarallisesta tilanteesta. Verenpaineet oli jo 210 ja paino 192kg. Oon
    Laihdutus
    4
    121
  19. Kukaan ei ole profeetta omalla maallaan

    Kun joku alkaa profetoimaan omalla nimellään joka on vaikkapa Kalle Pappinen, niin suomalaiset tyrmäävät heti kilpaa pro
    Profetiat
    9
    363
  20. Turkki alkaa takkuilla

    Heippa, Kissani joka on 100% valkoinen uros, Aapo, joka jäi auton töytäisemäksi 2009 sen takapäähän ja selvisi siitä aik
    Kissojen terveys
    5
    614