Vapaa kuvaus

www.pelastussanoma.fi

Aloituksia

91

Kommenttia

2401

  1. Profetiat alkavat toteutua

    Näin viime yönä sellaista unta että yhtäkkiä profetiat joita oli julkaistu ja monia joita oli haukuttu väärinä, alko tot
    Profetiat
    58
    1042
  2. Jouko Pihon profetiat

    Iloitsen suunnattomasti, että Jouko alkoi julkaista profetioita taas. Tulet huomaamaan, kuinka Jumala sinua siunaa.
    Profetiat
    8
    880
  3. Pelastussanoma 10 vuotta

    Hei kaikki Suomi24 kirjoittajat! Avasin pelastussanoma sivuston pääsiäisenä 2.4.2007 ja nyt siitä on kulunut 10 vuotta!
    Profetiat
    15
    821
  4. Miksi itse itsenne nimitätte profeetakasi?

    Kuka antoi vallan nimittää itse itsensä profeetaksi. Ettekö te tunne Raamattua edes sen vertaa, että tiedätte, ettei its
    Profetiat
    24
    773
  5. Ateistit tyrehdyttää kaikki orastavat keskutelut

    Miksi täällä aina on nykyään niin hiljaista? Siksi koska aivottomille sosiaoppatti trolleille ei ole täällä enää mitään
    Profetiat
    85
    677
  6. Uni USA:n demokraateista

    Sain tänään 20.1.2021 nähdä kuin näkynä eräänlaisen uninäyn. Olin ollut päikkäreillä, enkä siis nukkunut pitkään mutta s
    Profetiat
    28
    621
  7. Turkki alkaa takkuilla

    Heippa, Kissani joka on 100% valkoinen uros, Aapo, joka jäi auton töytäisemäksi 2009 sen takapäähän ja selvisi siitä aik
    Kissojen terveys
    5
    617
  8. Niilo Ylivainion profetia on ajan merkki

    Kun te näette idänstä tulevan myrsyn jonka pilvet alkavet ulottua maahamme saakka, tuntuu että on tulossa rajuilma, niin
    Profetiat
    22
    495
  9. Finnair joutuu onnettomuuteen

    Olen vuosia sitten saanut henkeeni ymmärtää että Finnair on suuren suojeluksen varassa lennellyt ilman onnettomuuksia ja
    Profetiat
    38
    473
  10. Hyvä kysymys - Pelottaako Jeesksen kohtaaminen?

    Kristityt jakaantuvat kahteen osaan, toinen kieltää tempaukset ja kavahtaa kovasti jos joku puhuukin Jeesuksen paluusta.
    Profetiat
    58
    439
  11. Ateismi on ainoa oikea uskonto

    Ateismi poikkeaa muista uskonnoista sillä tavalla että siihen on uskottava sokeasti koko ajan. Sille ei tule koskaan vas
    Profetiat
    58
    426
  12. Yksi päivä tuossa on kohta tulossa 24.7.

    Omerin laskennassa voidaan tulkita se vielä niin että ensin lasketaan 7 viikkoa helluntaille ja siitä 50 päivää joka osu
    Profetiat
    33
    421
  13. Henkimaailmaa testataan

    Tehdään eräs henkimaailmaa koskeva tieteellinen koe!?
    Profetiat
    32
    408
  14. Kukaan ei ole profeetta omalla maallaan

    Kun joku alkaa profetoimaan omalla nimellään joka on vaikkapa Kalle Pappinen, niin suomalaiset tyrmäävät heti kilpaa pro
    Profetiat
    9
    364
  15. Palsta pysyy vaikka keskustelua!

    Tämä palsta ei elvy kirjoituskelpoiseksi niin kauan kun täällä solvataan ketä sitten ikinä tahansa, uskovat solvaa ateis
    Profetiat
    45
    325
  16. Jokohan tänne uskaltais mitään kirjottaa?

    On pakko ollu pysyä poissa hetki kun jotain jos sanoo, niin pian palsta täyttyy "jarmopilkasta". Nytkin kokeilen vaan
    Profetiat
    29
    311
  17. Suomi 24:lle kiitos!

    Olette huomioineet ongelman ja vastanneet siihen.... olen todella iloinen että ymmärrätte kuitenkin ja ongelma on tiedos
    Profetiat
    30
    301
  18. Missä johtaja - kysyy Jouko Piho sivuillaan

    28.5.2017 Jouko Piho: Missä on tämän ajan johtaja? Eino Leino kaipasi runossaan ”Kun kello seisoo” Suomeen johtajaa. S
    Profetiat
    14
    272
  19. Pääministerimme 19.4.2015

    Profetiassa sanotaan että urheilullinen pääministerimme on ymmällään kun Venäjä tulee rajojemme yli. Hän ei tiedä mitä t
    Profetiat
    20
    223
  20. Pari raamatullista faktaa Odottajat nimimerkistä

    Kun mietitte että mitä tämä Odottajat nimerkki oikein edustaa, niin näytän pari tosiasiaa: 1. Hän esimerkiksi pilkkaa J
    Profetiat
    18
    201