Vapaa kuvaus

Olen porvarillisesti ajatteleva kommunisti, joka lukeutuu lähinnä Keskustan yläpuolelle.

Aloituksia

128

Kommenttia

663

  1. Mielestäni vanha sananlasku "ei haukku haavaa tee ellei lyö halolla päähän" olisi hyvä ohje kaikille sananvapautta rajoittamaan pyrkiville tahoille ja ennen kaikkea jeesustelijoille. Jeesustelijoilla tarkoitan niitä, jotka toisia vaientamalla pyrkivät saamaan oman mökellyksensä paremmin kuuluville.
  2. Ei ole. "Kepu" on oppositiossa. Ehdottomasti johtavin koplauspuolue on Kokoomus. Koplaamisia on sattunut laajalla rintamalla aina Helsingin apulaiskaupunginjohtajan paikasta lukuisiin ministereihin, jotka ovat nousseet paikoilleen ikään kuin tyhjästä polkaisten. Jyrki koplattiin kaiken lisäksi jopa pääministerin paikalta. Niin että on tässä koplausta kerrakseen. Voikin kysyä, miten näin laajamittainen koplaaminen ylipäätään on mahdollista?