Seppo_Ilmarinen
Vapaa kuvaus
Olen porvarillisesti ajatteleva kommunisti, joka lukeutuu lähinnä Keskustan yläpuolelle.
Aloituksia
128
Kommenttia
663
Hajasijoittamalla maaseutu kukoistukseen
Miksi ihminen muuttaa kaupunkiin? Siksi, ettei hänestä ole maalla eläjäksi. Kyvyt eivät riitä. Kaupungissa, jossa peruna1341071Selviävätkö asiat taivastelemalla?
Taivastelu on verbi, teonsana, joka tarkoitta päivittelemistä, siunailemista ja ihmettelemistä. Onkin ilmeistä, että san71486Poliisi tempaisee
Mediatietojen mukaan poliisi tempaisee huhtikuun 21 ja 22 päivä. Mainittu julkisia varoja nielevä viranomainen toteuttaa45302Muumio ja zombi ajan merkkeinä
Muumio on mätänemiseltä säästynyt ruumis. Näitä ruumiita on tavattu monien eri kansojen joukosta. Kuuluisimmat muumiot o18291Mustien varisten aikakausi
Julistaminen näyttää uudelta tavalta hallita Suomea. Erikoista tässä julistamismuotoisessa hallitsemisessa on se, ettei79278Paavo Väyrynen presidentiksi
Aneemiseen presidentinvaalikarkeloon, etten sanoisi tanhuun, tuli hetkessä luuta nahan ympärille, kun on kerrottu Paavo20277Kasvavan tyhmyyden aikakausi
Suomi muuttuu päivä päivältä yhä tollommaksi. Tolloudella tarkoitetaan tässä syvää aivotoiminnan vajaatoimintaa: itse as23250Onkohan Sipilällä kaikki kotona?
Olin pudota penkiltä lukiessani nettilehdestä pääministeri Sipilän kommentteja työttömiä kurittavasta aktiivimallista. E11244MOT paljasti suuren puhalluksen
MOT –ohjelma äskettäin paljasti ansiokkaasti sen miten mielivaltaisella pohjalla pelottelu niin kutsutulla kestävyysvaje26239Vartiaisen niin kutsuttu tilitys
Uuden Suomen nettilehti otsikoi räväkästi Juhana Vartiaisen päännousemia seuraavaan tapaan: ES –DEMARI VARTIAISELTA HARV24216Eurokepulaisille kirvelevä tappio
On sinänsä sääli, että Matti Vanhaselle kävi niin kuin kävi. Tulos oli odotettu, siinä määrin Keskusta on pihalla maailm0181Keskusta ja Petterin laukka
Olen pitänyt Kokoomuksen Petteriä puolueen ainoana toivona. Nyt näyttää kuitenkin siltä, että myös Petteri on joutunut l1176Urkinta iski heti?
Lähetin palstalle äsken viestin, jossa arvostelin hallituksen aktiivimallia. Viesti näyttää kadonneen. Ilmeisesti pa2175Terveiset Suomesta Rautavaaralta
Keskustalaisuus on perinteisesti ollut maaseutukuntien ja Helsingin ulkopuolisten alueiden merkittävin kehittäjä ja etee79162Euroopan uusi tulevaisuus?
Skenaarioiden laadinta on muodikasta puuhaa. Erityisesti porvarit ovat erikoistuneet laatimaan kaikenlaisia tulevaisuutt25161Porvarillistuneen urheilun rappio
Miksi Suomella menee huonosti? Porvarillinen vastaus kysymykseen on kilpailukyvyttömyys. Porvarin mukaan kilpailukyky sa11149Selkärangaton hallitus
Olin penkiltä lukiessani nettilehdestä pääministeri Sipilän kommentteja työttömiä kurittavasta aktiivimallista. Erityise4146Porvarillinen myyräntyö nakertaa hallitusta
Yritysjohtajat älisevät pääministerin kehotuksesta, jonka mukaan yritysten pitää toimia vastuullisesti. Älinä on kummall50141Iltapäivälehdistön räyhääminen kuriin
Suomalaisella medialla on näköjään tarve kytätyksi tulemiseen. Suorastaan sairaalloinen tarve. Muuten ei voi ymmärtää si2140Orjayhteiskunnan paluu
Orjayhteiskunnan paluu, kauhuromaani, kirjoittajat sattumaministerit x, y ja z. Näin kai voi asian ilmaista, kun tutkii14140