Seppo_Ilmarinen
Vapaa kuvaus
Olen porvarillisesti ajatteleva kommunisti, joka lukeutuu lähinnä Keskustan yläpuolelle.
Aloituksia
128
Kommenttia
663
Keskusta ja suuri ulina
Se koira älisee, johon kalikka kalisee, vanhaa sananlaskua siteeratakseni. Ex -presidentti näyttää osuneen enemmän kuin483Sekaisin kuin seinäkello
Keskusta on sekaisin kuin seinäkello. Muuta ei voi sanoa siitä hurskastelusta, hääräämisestä ja kaksilla rattailla ajami16115Porvarillinen myyräntyö nakertaa hallitusta
Yritysjohtajat älisevät pääministerin kehotuksesta, jonka mukaan yritysten pitää toimia vastuullisesti. Älinä on kummall50137Keskustalle lisää kannatusta
Olen nuortunut. Näin päättelen siitä, etteivät nuoret kannata Kuskustaa. Juuri mediassa olleen tiedon mukaan Keskustaa k1277PALUU AITOVIERILÄISYYTEEN
Nyt kun Keskustasta tipahti johtaja, näyttävät alkaneen pohdinnat siitä, millaisen johtajan Keskusta tarvitsee. Yllätyks067SYVÄLLISTÄ POHDITTAVAA KESKUSTALLE
Kohta on vaalit. Kansalaisen on aika valpastua. Valpastua seuraamaan oikeaa tietoa, ettei vahingossa äänestä väärin, mik276Tollo yhteiskuntapolitiikka
Juha Sipilän kerrotaan kuittailleen oppositiolle: sen pitäisi katsoa työllisyyslukuja tulonjakotilastojen desimaalipilkk093Selkärangaton hallitus
Olin penkiltä lukiessani nettilehdestä pääministeri Sipilän kommentteja työttömiä kurittavasta aktiivimallista. Erityise4140Onkohan Sipilällä kaikki kotona?
Olin pudota penkiltä lukiessani nettilehdestä pääministeri Sipilän kommentteja työttömiä kurittavasta aktiivimallista. E11239Eurokepulaisille kirvelevä tappio
On sinänsä sääli, että Matti Vanhaselle kävi niin kuin kävi. Tulos oli odotettu, siinä määrin Keskusta on pihalla maailm0177Urkinta iski heti?
Lähetin palstalle äsken viestin, jossa arvostelin hallituksen aktiivimallia. Viesti näyttää kadonneen. Ilmeisesti pa2164Keskusta ja Petterin laukka
Olen pitänyt Kokoomuksen Petteriä puolueen ainoana toivona. Nyt näyttää kuitenkin siltä, että myös Petteri on joutunut l1174Keskustassa vainoharhan ja ahdasmielisyyden aika?
Onko ahdasmielisyys ja vainoharha vallannut Keskustan? Tältä palstaltakin katoavat asialliset kysymykset kuten pieru Sah0117Ketkä täällä saavat keskustella?
Yritin vastata yhteen ketjuun, mutta robotti ei sitä sallinut. Kone kertoi aluksi, että palvelinvirhe, sen jälkeen se ke0119Matti Vanhanen oikeassa
Nyt on Suomi jälleen maailmankartalla. Kiitos Saulin ulkomaanmatkan. Siitä onkin jo aikaa, kun Suomi oli viimeksi karta3120Paavo Väyrynen presidentiksi
Aneemiseen presidentinvaalikarkeloon, etten sanoisi tanhuun, tuli hetkessä luuta nahan ympärille, kun on kerrottu Paavo20275Pututaskut asialla nopeutta säätämässä
Ennen armeijassa kutsuttiin pututaskuiksi yksilöitä, jotka eivät olleet varsinaista mannerheim –ristin tasoa. Nämä henki094Leijonat, kikymaa pienoiskoossa
Valtion sielunmaiseman hyvä ilmenemismuoto on joukkuepeli, tässä tapauksessa jääkiekko. Meneillään on jääkiekon niin kut082Kuntavaalit, ihmisläjädemokratian riemuvoitto
Tieteen mukaan ihminen on apinasta jollakin tavalla syntynyt eläin. Tarina kertoo, että ihmisen alkuperä on Afrikassa, m7117Iltapäivälehdistön räyhääminen kuriin
Suomalaisella medialla on näköjään tarve kytätyksi tulemiseen. Suorastaan sairaalloinen tarve. Muuten ei voi ymmärtää si2137