Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2892

1. "siis+ohjaili+miljaardin+valtion+siis+veronmaksajien+rahaa+omien+l+ä+h+i+-omaisten+omistamaan+firmaan+,"Niinhän+annettiin+ensin+ymmärtää,+mutta+muistatko,+saiko+Sipilä+syytteen+ja+ohjailiko+todellakin,+vai+oliko+sittenkin+rehellinen+kilpailu,+jonka+Sipilän+sukulaisen+firma+voitti?Enempi+närkästynyt+olin+siitä+uutisesta,+jossa+rehtori++omi+itselleen+(100+)+koululle+tarkoitettua+tietokoneen+ja+myi+ne+omaan+"taskuunsa"+pistämillä"+rahoilla.+Entä+firmojen+ostohankinta+päätöksiä+tekevät,+jotka+suosivat+omia-+tai+sukulaistensa+firmoja+ja+siis+eivät+kilpailuta+hankintoja.
  2. Kokeilen+minäkin+onneani,+josko+en+saa+kirjoitustani+lähtemään,+koska+aikaisemmat+ovat+aina+onnistuneet,+mutta+harvoin+olen+kirjoitellut.+Kaikki+asetuksetkin+on+pysyneet+"reilassa",+siis+salasanat+muistissa,+joten+tuskin+muistan+niitä,+jos+nyt+kysytään,+koska+ei+ole+"kirjallista+dokumenttiä"niistä.Tuosta+tulikin+aihe,+kuinka+vakuutusyhtiöt+toimii?"Toivotaan+että+vakuutusyhtiö+antaa+vielä+apua.+Niillä+tuppaa+olemaan+tapa,+että+kun+kerran+jalkeille+saavat,+niin+myöhemmät+vaivojen+j.n.e"Minulle+meinasi+käydä+"ohraisesti",+koska+olin+nuori+ja+tietämätön,+kunnes+jostain´syystä+"tomertauduin",+kun+hieman+luin+sääntöjä.Työmatkalla+tapahtunut+autokolari,+jossa+viisi+niskanikamaani+murtui+ja+olin+Töölön+sairaalassa++kallovedossa+8+vko+ja+sen+jälkeen+sairaslomalla+"ikuisuuden"+niiden+niskatukien+kanssa.+Kyllä+hoitoja+tuli+riittävästi+Vakuutusyhtiölä,+mutta+aina+täytyi+laittaa+kirjallinen+anomus+Lääkärin+lausuntoineen.Sitten+tulikin+"kiva"+yllätys,+koska+se+oli+työtapaturma+(työmatkalla+tapahtunut)+ja+Vakuutus+Yhtiöt+kävivät+väittelyä+kumpi+maksaa+ja+"ylläripylläri",+työnantajani+Vakuutus+Yhtiö+oli+ilmeisesti+pistänyt+paperit+ns.+Ö-+mappiin`?+Löytyihän+ne+sieltä+vihdoinkin,+mutta,+mutta,+mutta,+anti+olla+.+Kaikkihan+on+tätä+"sotaa"+joutuneet+käymään+Vakuutus+Yhtiöiden+kanssa,+joten+minulla+ei+ole+kuin+pakolliset+autovakuutukset.Olen+joskus+kirjoittanut,+että+suljen+koneeni+heti+klo+17-18+jälkeen,+mutta+nyt+on+poikkeus,+koska+telkkarini+hajosi+ja+pakko+on+katsoa+ainakin+Salkkarit!D,+siis+ainakin+jotain?+Hämmästyin,+että+"ruutu"+on+maksullinen,+joten+"Haluatko+miljonääriksi"+jää+näkemättä,+mutta+on+minulla+hyviä+kirjoja+luettavaksi.Hautajaiset+on+itketty,+joten+jatketaan+tästä.
  3. Minun+kaksi+virhettä+on,+että+oletin+edellä+ajavan+jatkavan+matkaa+risteyksessä,+mutta+ei+jatkanutkaan,+joten+siinä+puskurit+kiinni.+Se+eka+oli+oma+moka,+sillä+katsoin+vain+tulevia+autoja,+mutta+sieltä+tulikin+"motskari"aika+haipakkaa,+jota+en+nähnyt+ja+nyt+osaan+varoa++a+i+n+a+katsoa,+tuleeko+vaikka+kissa!DDNo+tuo+toinen+meinasi+käydä+aika+hankalaksi+valittaen+niskavikojaan,+joka+ei+sitten+"poikinutkaan"+sen+enempää.+Muistaakseni+poliisit+kävivät+molemmat+tapaukset+toteamassa+ja+sakkoja+en+muista,+mitä+sain?