Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2899

1. Kiitos+mielipiteestäsi.
  2. ""Jospa+Kristiina23+kertoisit+minulle,mikä+on+se+tekijä,joka+saa+Sinut+jatkuvasti+herjaamaan+kirjoituksiani+ja+ylentämään+itsesi+jalustalle+noilla+peukutuksilla?"????No+voi+herttalinsjeesa?+Ei+ne+ole+minun+"peukkuja",+mutta+sitähän+sinä+et+usko.+Kuinka+minä+voin+sinun+peukutuksia+määritellä,+koska+on+siellä+joku,+joka+antaa+sinulle+myös+"yläpeukkuja"++ja+kuinka+monta+niitä+onkaan,+jotka+antaa+sen+"alapeukkun"+?"Alapeukkuja"+ei+lasketa+nykyisin,+kuten+joskus+Lintukameroista+kävijät,+joissa+Ulla+oli+aktiivi+ja+laski,+kuinka+moni+on+käynyt?+Toiset+yritti+hänelle+selittää,+että+se+olet+itse,+mutta+ei+se+ilmeisesti+mennyt+perille+hänelle,+että+hänen+omat+klikkaukset+lisäsivät+aina+kävijämäärää,+johon+viittasin+tuolla+"joka+sulan+kääntämisellä",+vitsihän+se+mielestäni+oli?Aloituksesi+oi:"Heitetään+kehiin+joku+kysely,joku+tapahtuma+lehdestä+luettu?Ei+osata+kuljettaa+ketjua,ei+tavallaan+olla+osa+sitä+kokonaisuutta,jota+yritämme+viedä+eteenpäin".Tuota+minä+en+ymmärtänyt,+että+ei+osata+kuljettaa+ketjua?
  3. "+omituinen+tyyli+"tivata"+ihmisiltä+tietoa..."Just+noin+ja+kun+suurinpiirtein+"lyödään"+vastaus+jo+heti+kysymyksessä+valmiiksi,+tai+ainakin+vaatisi+pitkän+selostuksen,+että+ei+se+noin+mennyt,+mutta+sitten+tulee+heti+uusi+kysymyt,+kunnes+entinen+on+edes+selvitetty,+joten+se+väärä+tieto+jää+elämään+ja+se+"väärätieto"+on+ilmeisesti+maailmalla+pisimpään+elävä+"bacteeri",+jota+ei+mitkään+antibiootit+pysty+tuhoamaan.Se+on+harmillista,+kun+yleisön+tietoon+jää+sitten+väärää+tietoa,+jota+täälläkin+spekuloidaan+aivan+totena,+kuten+Sipilän+syyllisyyttä,+jota+ei+ollut+oikeuden+päätöksen+mukaan.Toki+hänen+sukulaisensa+sai+mittavan+tilauksen,+mutta+tuskin+Sipilä+siihen+vaikutti,+koska+näin+minä+toimisin.Jos+itselläni+on+pienikin+hankinta,+niin+a+i+n+a++aluksi+kyselen+tuttavilta+ja+otan+selvää+myös+toisaalta,+mutta+kyllä+lopuksi+sukulainen+voittaa,+jos+ei+ole+mittavasta+summasta+kysymys.+Ei+tainneet+ne+Vanhasen+"lautakasatkaan"+olla+ihan+todellisia?Tuli+mieleeni+eräs+Valtion+virasto,+jossa+olin+töissä+ja+sieltä+oli+porukka+käynyt+erään+työntekijän+60-v+päivillä+vieden+viirin.+Joku+"koiranleuka"+oli+todennut,+että+tämä+on+varmasti+ainoa,+jonka+olet+itse+hankkinut/ansainnut+aivan+rehellisesti!D+Se+oli+myös+"maantapa",+että+kaikki+vietiin,+mitä+suinkin+saatiin+ja+tuskin+minäkään+voisin+"käteni+pestä",+että+noin+ei+tapahtuisi?ps.+erimieltä+voivat+olla+kiitollisia+siitä,+että+en+tiedä+teidän+puh.nro,+koska+tekstari+täyttyisi+heti!DD
  4. Kokeilen+minäkin+onneani,+josko+en+saa+kirjoitustani+lähtemään,+koska+aikaisemmat+ovat+aina+onnistuneet,+mutta+harvoin+olen+kirjoitellut.+Kaikki+asetuksetkin+on+pysyneet+"reilassa",+siis+salasanat+muistissa,+joten+tuskin+muistan+niitä,+jos+nyt+kysytään,+koska+ei+ole+"kirjallista+dokumenttiä"niistä.Tuosta+tulikin+aihe,+kuinka+vakuutusyhtiöt+toimii?"Toivotaan+että+vakuutusyhtiö+antaa+vielä+apua.+Niillä+tuppaa+olemaan+tapa,+että+kun+kerran+jalkeille+saavat,+niin+myöhemmät+vaivojen+j.n.e"Minulle+meinasi+käydä+"ohraisesti",+koska+olin+nuori+ja+tietämätön,+kunnes+jostain´syystä+"tomertauduin",+kun+hieman+luin+sääntöjä.Työmatkalla+tapahtunut+autokolari,+jossa+viisi+niskanikamaani+murtui+ja+olin+Töölön+sairaalassa++kallovedossa+8+vko+ja+sen+jälkeen+sairaslomalla+"ikuisuuden"+niiden+niskatukien+kanssa.+Kyllä+hoitoja+tuli+riittävästi+Vakuutusyhtiölä,+mutta+aina+täytyi+laittaa+kirjallinen+anomus+Lääkärin+lausuntoineen.Sitten+tulikin+"kiva"+yllätys,+koska+se+oli+työtapaturma+(työmatkalla+tapahtunut)+ja+Vakuutus+Yhtiöt+kävivät+väittelyä+kumpi+maksaa+ja+"ylläripylläri",+työnantajani+Vakuutus+Yhtiö+oli+ilmeisesti+pistänyt+paperit+ns.+Ö-+mappiin`?+Löytyihän+ne+sieltä+vihdoinkin,+mutta,+mutta,+mutta,+anti+olla+.+Kaikkihan+on+tätä+"sotaa"+joutuneet+käymään+Vakuutus+Yhtiöiden+kanssa,+joten+minulla+ei+ole+kuin+pakolliset+autovakuutukset.Olen+joskus+kirjoittanut,+että+suljen+koneeni+heti+klo+17-18+jälkeen,+mutta+nyt+on+poikkeus,+koska+telkkarini+hajosi+ja+pakko+on+katsoa+ainakin+Salkkarit!D,+siis+ainakin+jotain?+Hämmästyin,+että+"ruutu"+on+maksullinen,+joten+"Haluatko+miljonääriksi"+jää+näkemättä,+mutta+on+minulla+hyviä+kirjoja+luettavaksi.Hautajaiset+on+itketty,+joten+jatketaan+tästä.
  5. "Minulla+on+yli+pari+tonnia+noissa+kalastuvälineissä+kiinni,+eikä+siinä+ole+edes+veneen+hintaa,että+joka+härjillä+ajaa+ja+sillei?"+Vai+niin,+että+nyt+aloit+omaisuudesta+kehua?Kirjoita+vain+ilman+välilyöntejä,+koska+omaa+itseäsi+se+kuvastaa,+kuinka+on++oppi+mennyt+perille+joskus?"Pitäkää+palstanne+kirjanoppineet"??+Oliko+kannustava+kirjoitus,+kun+sinulle+kuitenkin+ystävällisesti+ohjeistettiin,+kuinka+pilkun+jälkeen+tulee+välilyönti?No,+"nootti"+on+otettu+vastaan+ja+vastattu+siihen.