Kristiina23

Kristiina23 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Liittynyt 11v sitten
36 aloitusta · 2899 kommenttia
Uusimmat aloituksetSuosituimmat aloituksetUusimmat kommentit
Täällä+Hämeessä++23+mittarissa+ilta-auringossa+ja+se+tekee+kesämökkiläisille+ehkä+hieman+takapakkia,+jos+innostuvat+jo+nyt+kesästä,+koska+yöpakkasia+tulee,+se+on+varma.Anti`olla+viimeinen+kevät,+kun+alan+kasvatella+kurpitsoita,+tai+mitään+yrttejä+sisällä,+sillä+ei+se+onnistu+pienessä+kämpässä+ja+mihin+minä+ihan+oikeasti+niitä+tarvitsenkaan?Lapseni+perhe++(4-henkinen)+on+minulle+oikea+"ruokavarasto",+koska+aina+heillä+on+ylimääräistä+ruokaa,+koska++"eilistä+ei+syödä"+tyyliin,+joten+kyllä+mummi+syö+ja+niin+syökin,+...paitsi,...he+käyttävät+aivan+omituisia+mausteita.Maltailla+maustettua+leipää,+joka+on+kuminalla++lisätty?+Voi+"zeezusmaaria",+että+voin+inhota+noita+silloin,+kun+menen+heille+aamuisin+ja+haluan+kahvini+kanssa+jonkun+voileivän.+Onneksi+heillä+on+aina+tuota+kasvis`puolta,+siis+salaattia,+kurkkua,+tomattia,+paprikaa,+varsiselleriä,+valkosipulista+puhumattakaan,+joten+ainahan+niillä+maltaan+ja+kuminan+saa+"peitetyksi"!DIhanaa+Skillan,+että+olet+niin+"ulalla",+kuin+minä+noista+otteluista,+mutta+nyt+peittosin+sinut,+koska++menin+nukkumaan+niin+laitoin+Yöradion-+päälle+ja+eikös+sieltä+tullut+Tapparan+kultajuhla?+Arva,+tuliko+uni?Tuli+se+sitten,+kun+juhlat+oli+ohi,+mutta+toivottavasti+en+elä+niin+kauan,+että+tuo+lapsenlapsi,+joka+pelaa+jääkiekkoa+ja+"jalista"+pääsee+telkkariin,+koska+riittää,+kun+luen+hänen+tuloksiaan+lehdestä.+Hienolta+tuntui+myös+tytön+nimi+lehdessä+luisteluista+voittajana,+kun+katselin,+että+moni+poikakin+olisi+jäänythänen+jälkeensä.Kuka+tuo+Vappusiman+ja+kuka+shampanjan+ja+nakit+tietenkin+mansikoiden+kera,+sinappia+unohtamatta?
"Kauas+keskustelu+itsemurhateemasta+tosiaan+on+harhautunut."Näin+minäkin+näen+asian,+jos+vain+tilastokeskuksen+lukuihin+vedotaan,+koska+siellä+on+tuo+kuolemansyy+ollut+hyvinkin+hataralla+pohjalla,+kunnes+ryhdyttiin+tilastoimaan+asiaa+uudelleen+kansainvälisen+käytännön+mukaan.Onkohan+toisissa+maissa+sama+käytäntö+tilastoissa?+Kuinka+määritellään+esim.+alkoholin+vaikutus+kuoleman+syyhyn,+jos+on+juovuksissa+ajanut+kolarin+ja+kuollut,+niin+kuolemansyy+on+joku+niskanikamien+murtuma,+tai+veljeni+osalta+aortan+repeämä,+ei+suinkaan+alkoholi.?Noista+asekätköistä+en+tiedä+mitään+ja+ainakaan+meillä+ei+ollut+niitä,+kuin+isälläni+joku+sodasta+"saatu+parabellum"++käsiase,+luvaton,+joka+joutui+olosuhteista+poliisille,+joten+se+siitä.Isäni+kyllä+opetti+jo+meidät+lapsina+ampumaan,+olikohan+jotain+sodan+traumoja,+mutta+oli+siitä+hyötyäkin,+sillä+osasin+sentään+"pienarilla"+ampua+ja+ilmakiväärillä+olin+lyömätön.