Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2892

1. Ja+kuinkahan+moni+aloitus+sinulta+taas+tulee+samasta+aiheesta+ja+onnettomista+aloituksista,+joihin+kukaan+ei+vastaa?Kieltämättä+olet+pilannut+maineesi+ennen+niin+hyvänä+kirjoittajana+ja+nyt+surkeana+ruikuttajana,+mutta+miksi?Olitko+serifinä+todellakin+oikeudenmukainen,+vai+olitko+jo+silloin+"kukko+tunkiolla"+ja+tunnistit+Pilmarin+tulevan+kanojesi+reviriile?No,+turha+sitä+on+arvailla,+koska+te+kaksi+kukkoa+satuitte+samalle+tunkiole+ja+siihen+liittyi+vielä+kaksi+muutakin+"päsmäriä",+mutta+me+"kanat"+kaakatamme+toisten+kukkojen+perään.Turha+tulla+Kahvipirttiin+valittamaan+yksinäisyyttään,+jos+ovea+ei+osaa+avata,+saati+kahvia+löytää?
  2. Taas+niin+ihania+kirjoituksia,+joista+tulee+mieleen+jos+jonkinmoista+juttua+mieleen,+joten+jos+olisimme+livenä+Pirtissä,+niin+johan+siinä+porina+kävisi.Nuo+Laten+ja+suleman+jutut+on+hauskoja,+kuten+sulema+totesi+tuosta+mökötyksestä,+että+asia+unohtuu.+Minulle+kävi+usein+niin,+sillä+mieheni+on+mestari+mököttäjä+ja+minä+sitten+yritin+sisuuntua,+että+enpäs+puhu+minäkään.+Mutta,+kuis´sitten+kävikään?+Huonosti.:))Latekin+totesi,+että+samat+jutut+toistuu+nykyisin,+mutta+minulla+ne+toistui+jo+nuorena,+kun+siskoni+kirjoitti+alvariinsa+kotiin+ja+minun+olisi+pitänyt+myös+pistää+kuulumiset,+niin+kerran+ainakin+kirjoitin,+että+lukekaa+se+entinen+kirje!Skillan+myös+kirjoitti,+että+ei+ole+kokenut+rekiajelua+hevosella.+Voi+herra+sun+kanssas,+sillä+paljosta+olet+paitsi+jäänyt,+vai+oletkohan?+En+usko,+että+autollakaan+huristelit+silloin+nuoruudessasi,+mutta+usein+olen+miettinyt,+että+meillä+siskoni+kanssa+oli+kuin+silloinen+auto+meidän+hevonen,+jolla+kerhoihin+mentiin.Koska+asuimme+"takahikiänperiferiassa",+johon+tuli+tiekin+vasta+silloin,+kun+Saimaan+syväväylää+tehtiin+joskus+1967+lopulla,+niin+hevospelit+ja+veneet+oli+suksien+lisäksi+kulkuvälineinä,+unohtamatta+potkukelkkoja+ja+polkupyöriä,+sikäli+kun+niitä+saatiin+ostettua,+mutta+kyllä+silloinkin+"keulittiin"+ja+ainakin+kerran+voitin!;))???No+nops++nops+tuon+muistin+kanssa,+koska+ei+silloin+"keulittu",+vaan+ajettiin,+....niin+miten?+Olisiko+se+ollut+suoraan+ilman+ohjaustankoon+koskematta?ps.+kiitollisuudella+ajattelen+Kahvipirtin+ihanaa+harmoniaa,+johon+voi+tulla++"ihan+itsenään",+kun+tuolla+"ulkona+tuulee".D
  3. "hwenk.kotaisuus"Tarkoitatko+nyt+henkilökohtaisuus?+Taitaa+jo+"pullon+pohja"+häämöttää?+Jaksatko+varmasti+valvoa+koko+yön+ja+seurata+palstaa?Oletko+nyt+aivan+varma,+että+et+ole+itse+kirjoitellut+niitä+henkilökohtaisia+viestejä,+joissa+kehotat+toisia+kirjoittajia+painumaan+"hevon+v..ttuun",+tai+tuonne+80++palstalle.??Koska+aloitus+on+sinun+Pilmari,+niin+oletan,+että+itse+teit+tämän+toivomuksen;+"Kummallisinta+on+kirjoitella+vain+kirjoittamisen+ilostamiettimättä+josko+voisi+kertoa+asiansa+toisin+menemättä+henkilökohtaisiin+loukkaaviin+asiattomuuksiin".??Onhan+tuo+mainio+ehdotus,+jota+komppaan,+mutta+kuka+on+teistä+kolmesta+on+se+rohkein+mies,+siis+lopettaa+tuon+vuosia+jatkuneen+kinastelun+ja+näin+osoittaa,+että+ei+ole+"unohtanut+lääkkeitään"+ja+katsoo+sinne+kuuluisaan+peiliin,+josta+mukamas+kaiken+sairauden+näkee?:))Hitsi,+että+tekisi+mieli+sanoa+teille,+että+nyt+ne+turvat+tukkoon+ja+aletaan+tämä+vuosi+ns.+"puhtaalta+pöydältä",+jossa+ei+muistella+menneitä+jokaikisessä+viestissä.Oma+ehdotukseni+on+sinulle+Pilmari,+että+avaat+keskustelun+vain+tällä+nikillä,+olkootpa+ne+sitten+kirkonmenoja,+raveja+tai+pörssikursseja,+mutta+et+mainitse+siellä+palstan+toisia+nikkejä.Toinen+kehoitus+on+Ruuneperille,+että+älä+ala+rustailla+yön+synkkinä+tunteina+mielipahaasi+Pilmarin+jutuista+ja+joissa+vetoat+toisia+sinua+kannattamaan,+koska+se+kuulostaa+lasten+hiekkalaatikko+keskustelulle.No,+vaalierkki/funtsija+on+tietenkin+se+toinen+pahe+Ruunen+kanssa+Pilmarin+kategoriassa,+koska+molemmat+olette+olleet+serifeinä,+vai+luotseina+ja+hänen+mielestään+kohdelleet+häntä+epäoikeudenmukaisesti?Siinäpä+oikea+rubikin+kuutio+ratkaistavaksi+näiden+kesken,+kun+uudet+tulokkaat+eivät+tiedä,+tai+tietää+osan,+koska+onhan+se+toistettu+täällä,+mutta+kuka+jaksaa+lukea+esim.+vanhaa+Iltistä?Kirjoitin+tämän+siksi,+että+kuvittelen+heidät+naapureiksini.+Voi+herra+paratkoon!+Onneksi+eivät+ole.