Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2899

1. "Miksi+pitää+verrata+kahvipirttiin+?"Tietenkin+ruunea+jurppii+Kahvipirtin+suosio,+koska+hän+yritti+jo+itsekin+avata+jonkun+vastaavan,+mutta+ei+sinne+tunkua+ollut,+joten+kuihtui+pois.Pippaloissakaan+ei+tainnut+moni+tanssia+ja+kaikki+hänen+aloituksensa+ovat+tuoneet+niinsanotusti+"vesiperän",+vaikka+vetoomus+onkin,+tulkaa++kaikki+tänne+kirjoittamaan!Kuka+uskaltaisi,+koska+suosikit+on+jo+nimetty+ja+kirjoitukset+on+(typeryksesti)+arvosteltu+meille+nikittömille?+Nyt+olisikin+Ruunemannilla+oiva+tilaisuus+näyttää,+kuinka+palsta+toimii,+kun+Pilmari+on+poissa+hetken.Ihmettelen+kuitenkin,+kuinka+tuo+Kahvipirtti+on+tullut+niin+usein+esiin+Ruunen+kirjoituksissa,+joka+kuitenkin+halveksii+meidän+jutusteluja?
  2. Näin+se+menee....jakolaskuMinulle+on+aina+ollut+kirjoitustilaa,+kuten+sinulekin,+enkä+kurkistele+peiliin,+jos+haukkuja+tulee.+Lääkkeetkin+muistan+ottaa!DDVaikka+oletan,+että+aloitus+on+Ruunemanilta,+koska+häntä+on+arvosteltu+kovin+sanoin+jatkuvasti,+niin,+niin,+niin+omalta+kohdaltani+en+vastailisi++kovinkaan+kauan+hänen+saamiensa+viestien+perään.+Mielestäni+palsta+voi+hyvin,+jos+ajattelen+sen+siten,+mitä+toivomus+on;"Kirjoittakaa+asia-aiheista,+jotka+ovat+tuttuja."+Samainen+kirjoittaja+arvostelee+myös,+että+emme+osaa+kirjoittaa+oikein?+Kaikkiko+hänelle+pitäisi+valmiiksi+ruotia,+että+hän+söisi+vain+ne+kala-palat?Täällä+on+useita,+jotka+ovat+olleet+jo+Sirkuksen+ja+Surfin+aikoihin,+kuten+minäkin,+vaikka+silloin+rajoitetuin+määrin,+koska+olin+työelämässä+ja+linja+varasi+meidän+lankapuhelimen.Itse+tutustuin+ja+opin+paljon+Tilastokeskuksessa+ollessani,+kuten+kirjaston+levyjen+kopioinin,+joka+oli+silloin+hitti,+mutta+nythän+on+kaikki+yotuubessa,+joten+vien+kaikki+äänitteeni+kierrätyskeskukseen.Tulin+maininneeksi+siitä+sitten+kotona,+kuinka+ihana+tämä+netti+on,+jolloin+vanhin+lapsistani+sanoi,+että+tuolla+hänen+huoneessa+on+"pelit+ja+vehkeet"+sen`kun+laitetaan+sinullekin+sellainen+ja+siitä+se+alkoi,+tosin+vuotta+en+muista.Tiedän,+että+tämä+on+vanhan+toistoa+kohdaltani,+mutta+lapseni+oli+silloin+(aatamin+aikaan",+oliko+surfi,+tai+murfi,+mutta+Turussa+hän+oli+ja+hän+kielitaitoisena+oli+urkkimassa,+mitä+toiset+maailmalla+tekee,+mutta+samalla+hänen+piti+luoda+helppotajuinen+yhteys+meille+vanhuksille+ja+mikä+paras+"stubit"+olin+minä?Itse+tajuan+tekeleeni,+ainakin+siinä,+että+paperi+ei+lopu,+kuten+joskus+kopiokoneesta?Lopuksi.+Olen+todella+surullinen,+että+nämä+entiset+serifit/luotsit+ovat+sortuneet+tuollaiseen+sanasotaan,+joka+jo+hengen+päälle+sattuu+eräälle.
  3. OK.+olen+hiljaa.
  4. "Naurettavaa+rehvastella,+että+on+itse+maksanut+eläkkeensä."Toivottavasti+kirjoituksesi+ei+kohdistunut+minuun,+koska+tuollaista+en+ole+rehvastellut,+enkä+syyttele+hallitusta+heidän+tekemisistään.Olen+sopeutunut+päätöksiin,+mitä+milloinkin+on+säädetty+ja+talouteni+on+sikäli+kunnossa,+että+sieltä+liikenee+vielä+toistaiseksi+otettavaa.Tulevaisuudesta+en+minäkään+tiedä,+mutta+luotan,+että+yhteiskunta+hoitaa+loput.