korpikirjailija

korpikirjailija profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

🫠

Liittynyt 11v sitten
105 aloitusta · 7425 kommenttia
Huomenta+Korvesta@+Olen+neutraali+tälle+stalkkaajalleni,+ei+hän+lopeta,+hänen+"strategia"+säilyy+entisellään.Anteeksi+pyyntöni+oli+vain+feikkiesitys.+Kirjoitukseni+kääntyy+siten,+että+sinä+skillan+kannat+minun+heittämiä+kiviä+repussasi,+näin+en+tee+koska+minä+en+heittele+kiviä+syyttömiin.Hän+on+viisas+ja+osaa+hommansa,+mutta+minua+hän+ei+pysty+huijaamaan.+No,+mutta+ei+hän+minulle+voi+mitään,+kirjoitan+omista+touhuistani+kuten+aina+nojatuolissa.+Aamun+asiaa+😊+Virtsatirtulehdus+on+ollut+koko+aikuisiän +vitsaukseni,+onneksi+tämä+aamu+alkoi+jo+paremmin,+nyt+lääkkeet+puree.+Tänään+ajattelin+käyttää+lehtipuhallinta+ja+puhdistaa+terassit+ja+pihapiirin+puista+pudonneista+lehdistä.+Illalla+loimutamme+lohta.+Ihanat+isot+auringonkukat+ovat+avautuneet+🌻
Huomenta+Arja+@+Oletko+saanut+faceesi+nojatuolilaisista+uusia+ystäviä+yksinäisyyteesi+vedoten.+Muistan+kun +yritit+Facebookissa+ystäväkseni+heinäkuun+25.+vuonna+2019.+Kerroit,+että+olet+hyvin+yksinäinen. +Vilkaisin+ystävälistaasi.+Sinulla+oli+yli+900+"ystävää".+Vastasin+"Hei+Arja!Sain+kaveripyyntösi.+Hyväksyin+pyyntösi,+mutta+haluan+tietää+kuka+olet+ja+miksi+pyysit+minut+ystäväksesi.+Nimesi+ei+ole+minulle+tuttu.Kaikki+faceystäväni+tunnen+henkilökohtaisesti+joten+kerro+itsestäsi+ja+miksi+haluat+tutustua+minuun."+Vastasit.+"Lapsenlapseni+auttoi+minua+tässä,+fb:eessä.+Minulla+ei+ollut+vielä+kavereita+joten+pyysin+sinua.+Eihän+se+haittaa?+😊"+Vastssin"Onhan+sinulla+paljon+kavereita+mikä+näkyy+facekaverisivustollasi.+Tunnen+kaikki+facekaverini+eikä+minulla+ole+yhtään+tuntematonta+ystävää.+Olen+pahoillani,+mutta+en+hyväksy+selitystäsi."+Vastasit"harmi,+kiitos+viestistäsi+aila,+lapsenlapseni+auttaa+minua+facebookissa."+Hylkäsin+pyyntösi.+Et+jättänyt+asiaa+siihen+vaan+hakeuduit+entisen+mieheni+sukulaisen+kaveriksi,+jotta+pääset+seuraamaan +viestittelyäni.+Sain+sinut+kiinni+kommentoidessasi+minulle+Arja+Kuusistona.+Otin+yhteyttä+rouva.Juntuseen,+joka+kertoi+saman+tarinan+pyytäessäsi+häntä+ystäväksesi.Hän+poisti+sinut+heti+ystävälistaltaan.+Tiedät+nimeni+ja+osan+sukulaisteni+nimiä.+Nimien+perusteella+pääset+katsomaan+profiili-+ja+taustakuviani.+Näiden+kuvien+perusteella+jatkat+stalkkaamistani..+Nyt+kävit+arkistossa+vetämäss+ketjuun+kirjoituksiani.+Ettäkö+minulla+olisi+monta+vihamiestä...No,+ei+ole+kuin+yksi.+Korvessa+vielä+tuulista,+mutta+poutaa,+aloitamme+nyt+aamusta+esikoisen+kanssa+roskakuorman+keruuta+peräkärryyn+ja+viemme+vanhoja +roihnia+Majasaaren+jätteenkäsittelyasemalle.+Jatka+sinä+oman+jätekuormasi+keruuta.+.
No,+ei+🤣
Huomenta+Skillaan@,+kannattaako+huomiota++puska+ilkkujallekaan+jakaa?+Olet+usein+painottanut+ilkeilyviestien+ohittamista,+ohitetaan.No,+aamu+on+alkanut+aurinkoisena.+Forecan+sääennusteissa+sadepisaroita+pitkin+päivää,+mutta+sadetutka+on+luotettavampi+se+osoittaa+pilvien+ohittavan+niemeni+iltapäivän+aikana.Selailin+kesäteattereita+korven+alueella,+alkaa+tulla+kiire+jos+tälle+kesälle+aijon+käydä.+Puolangan+Pessimismimusikaali+kiinnostaa.++Josko+viikolla+ajeleisin+sitä+katsomaan.Samalla+voisin+ostaa+jotain++pessimismituotteita,+T-paitaa+...Mitäpä+se+hyvejää+tai+...Hankala+akka.No,+katotaan,+nyt+kahvin+keittoon.