Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Liittynyt 11v sitten
105
aloitusta ·
7425
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Huomenta+skillan,+en+yllättynyt+ketjuun+tehdystä+massiivisesta+hyökkäyksestä.+
Tämä+ns.+"naakkaparvi"+on+tuttu+ilmiö.+Viestit+noudattavat+samaa+strategiaa+vuodesta+toiseen.+Elokuu+on+aikaa+jolloin+"parvi"+aktivoituu.
Strategiaan+kuuluu+löytää+mm.+korppis+puskasta.+Yleensä+se+tapahtuu+jos+joku+kirjoittaa+positiivista++Korpista+tai+jos+joku+kirjoittaa+negatiivistä+demeteristä+.
Uuden+korppista+halveksivan+ketjun+aloitus+kuuluu+myös+strategiaan.
No,+tilannetta+vuosia+seuranneena+tiedän+kommenttien+kaavan.
Tästä+ei+sen+enempää.
Eilinen+ilta+oli+leppoisa,+tuuleton+liekittää+lohta+grillissä.+Kyllähän+liekityksen+toteutus+vaatii+aikaa+ja+kärsivällisyyttä+varsinkin+kun+naulasin+lohen+pyrstö+alaspäin+liekityslautaan.+Lautaa+piti+käännellä+ja+liekkiä+piti+suunnata+paksumpaan+yläosaan+ja+hommaan+piti+keskittäytyä.
Lohi+valmistui+juuri+kun+vieraat+saapuivat.+Kiireeni+loppui+siihen,+pöytä+oli+katettu+ja++aloitimme+ruokailun.+Istuimme+pimenevässä+illassa+nauttien+rapean+mehukkaasta+lohesta+ja+laatikkopuikuloista.+
Esikoinen+lämmitti+saunan+ja+hoiti+tiskin.
Tänään+on+pilvistä+ja+tuulista,+sadetta+lupailee.
08.08.2021 10:30
Huomenta+Korvesta@+
Olen+neutraali+tälle+stalkkaajalleni,+ei+hän+lopeta,+hänen+"strategia"+säilyy+entisellään.
Anteeksi+pyyntöni+oli+vain+feikkiesitys.+Kirjoitukseni+kääntyy+siten,+että+sinä+skillan+kannat+minun+heittämiä+kiviä+repussasi,+näin+en+tee+koska+minä+en+heittele+kiviä+syyttömiin.
Hän+on+viisas+ja+osaa+hommansa,+mutta+minua+hän+ei+pysty+huijaamaan.+
No,+mutta+ei+hän+minulle+voi+mitään,+kirjoitan+omista+touhuistani+kuten+aina+nojatuolissa.+
Aamun+asiaa+😊+
Virtsatirtulehdus+on+ollut+koko+aikuisiän +vitsaukseni,+onneksi+tämä+aamu+alkoi+jo+paremmin,+nyt+lääkkeet+puree.+
Tänään+ajattelin+käyttää+lehtipuhallinta+ja+puhdistaa+terassit+ja+pihapiirin+puista+pudonneista+lehdistä.+Illalla+loimutamme+lohta.+
Ihanat+isot+auringonkukat+ovat+avautuneet+🌻
07.08.2021 10:30
Ilta+on+laskenut+Korven+ylle.+
Ihmisillä+on+eriaikoina+erilaisia+mottoja.+Viimeaikojen+mottoni+on+ollut,+"kyllä+tämä+tästä".
Tällä+en+suinkaan+tarkoita+ketään+vaan+ihan+itseäni.+Viikko+kärvistelty,+tänään+antipiootit+menivät+vaihtoon+josko+huomenna+pelittäisivät🤔
No,+perjantai+hurahtanut+ohi,+ensin+mustaviinimarjapuskissa+sitten+autokuskin+hommissa.++Palasin+äskeen+viimeiseltä+keikalta+kirkolta.+Oli+kiva+huomata,+että+korvessa+on+elämää.+Kalkkisillan+terassilla+soitettiin+livemusaa+ja++Onnela+ravintolaan+oli+jono.+Rantapuistossa+istui+nuoria+"limpsoineen".+Pizzakuskit+kiireisinä.
Elämää+kuten+aina+ennenkin
Ulkona+nyt+jo+pimeää,+napsautin+pihavalot+päälle+eka+kertaa+tälle+kesälle.+
Täällä+palstalla+on+ollut+yhden+aiheen+turpakäräjät,+vaikka+mitä+se+hyvejää.+Mikkään+ei+muutu+ja+jos+ei+muutu+niin+mikäpä+hänessä,+yötä+😴
06.08.2021 23:18
Muistan+toki+ketä+kutsuin+Olmiksi+🤣
06.08.2021 10:23
Kauniisti+kirjoitit+skillan.+On+varmaan+henkisesti+raskasta+kantaa+kivireppua+15-vuotta+uskaltamatta+luopua+yhdestäkään+kivestä+joka+osui.+Etenkin+kun+kivien+heittäjä+ei+kanna+syyllisyyttä,+koska+ei+tiedä+mistä+joku+tuntematon+on+osuman+saanut.+
Itse+en+kanna+kivireppua.+En+ole+katkeruuteen+taipuvainen+enkä+ole+manipuloitavissa.+Jokainen+uskoo+mitä+uskoo.+Kunnioitan+Makriinaa,+hän+on+realisti+hän+näkee+rivien+välistä+totuuden.+
Tähän+päivään+on+herätty,+joku+väärällä+joku+oikealla+jalalla,+mutta+herätty.+Se+kuinka+päivämme+haluamme+viettää+riippuu+siitä+minkä+koemme+mieleiseksemme.+Haukkua+netissä+minua+tai+poimia+vaikkapa+mustaherukoita,+se+on+minun+tämän+päivän+yksi+puuha.+Nuoret+kuskaan +laivasatamaa,+lähtevät+Kainuun+merelle+viettämään+saaripäivää.+
Eilen+kun+kävelin+Hepokönkäälle+tasaista+metsäpolkua+pitkin,+heräsi+ajatus,+josko+yrittäisin+pururadalle+kuntoani+kokeilemaan.+
Kaunista+päivää+ja+hyvää+mieltä+kaikille.
06.08.2021 08:55
Voi+sinua+demeter,+et+osaa+antaa+anteeksi+vaikka+olen+pyytänyt+julkisesti.+Jatkat+syyttelyäni.+No,+onko+hohtoa+kun+on+joutunut+"raadeltavaksi"+🤔++eikä+saa+sielun+rauhaa.+Kärsimystä,+sydän+veriä+myöten+lyötynä?+Kuten+nämä/tämä/sinä.
Ihana+päivä+Puolangalla+teimme+luontoretken+Hepokönkään+vesiputoukselle+ja+seurasimme+Puolangan+kesäteatterissa+pessimismimusikaalia.
Pessimisti+ei+pety+on+hauska+anti+kainuun+murteen+koukeroissa.+Niin+pessimismi+näyttää+
vallanneen+mielenne.
+Olisiko+syytä+käydä+tuulettumasssa+jossain+vaikka+luontopolulla.
05.08.2021 23:28
Näin+tässä+taas+kävi,+kommenttini+teema+oli+terveydenhoitojärjestelmämme+pettäminen.+
Sen+tulkitsi+stalkaajani+sanavarastonsa+käytetyimmillä+sanoilla+kusi/paska+ja+ulosteet.
No,+ei+synny+keskustelua,+ei.
05.08.2021 12:44
Nyt+on+mökkitontin+varastojen+nurkista+rojut+siivottu+ja+jäteasemalle+toimitettu.+Viisi+tuntia+töitä.+Eipähän+jäänyt+aikaa+kipuilla+kun+töitä+paiski.+
Terveydenhuolto+petti+minut+pahemman+kerran.+Sairastuin+lauantai-itana.+Sunnuntai+aamuna+pyysin+päivystyksestä+lähetettä+labraan,+luvattiin+ja+maanantaina+vein+näytteet,+joita+ei+oltu+käsitelty,+koska+lähetettä+ei+ollut+toimitettu+sinne.+
Odottelin+tuloksia,+ei+kuulunut+mitään.Eilen+soitin, +selvisi,+että+näytteitä+ei+ollut+tutkittu.+
Uusi+lähete+labraan.+
No,+siinä+työn+touhussa+sain+pidäteltyä+pissiä+kolme-+ja+puolituntia,+sitten+sairaalaan+putkiin+pissimään+😁+Tulehdusarvot+olivat+reilusti+koholla.+Palvelu+alkoi+pelaamaan,+sain+välittömästi+lääkereseptin.+
Lähdemme+tänään+Puolangalle+kesäteatteriin+ja+pistäydymme+Hepokönkään+putouksilla.+
Hyvä+fiilis,+kivut+ohi,+nyt+lähden+ajelemaa+kirkolle+tarjouslohen+perään.+Ehkäpä+loimutamme+lohta+viikonlopulla.+
Näin+täällä+Korvessa +kaikki+muuttui+kun+TK-lakkautettiin+ja+siirettiin+KAKS.n+yhteyteen.+
On,+toimittava+jos+sairaanhoitaja+on+tehnyt+virheen.+On+osattava+lukea+lääketieteen+termistöä,+on+osattava+mennä+omakantaa+toteamaan,+että+lääkkeet+on+saatavana+Apteekista.+
Avutta+jää+jos+tyytyy+kärvistelemään.+
Mutta+oikein+hyvää+matkaa+Skillan+ja+muille+tapahtumarikasta+torstaita.
05.08.2021 10:09
Huomenta+Arja+@
+Oletko+saanut+faceesi+nojatuolilaisista+uusia+ystäviä+yksinäisyyteesi+vedoten.+
Muistan+kun +yritit+Facebookissa+ystäväkseni+heinäkuun+25.+vuonna+2019.+Kerroit,+että+olet+hyvin+yksinäinen. +Vilkaisin+ystävälistaasi.+Sinulla+oli+yli+900+"ystävää".+Vastasin+
"Hei+Arja!
Sain+kaveripyyntösi.+Hyväksyin+pyyntösi,+mutta+haluan+tietää+kuka+olet+ja+miksi+pyysit+minut+ystäväksesi.+Nimesi+ei+ole+minulle+tuttu.
Kaikki+faceystäväni+tunnen+henkilökohtaisesti+joten+kerro+itsestäsi+ja+miksi+haluat+tutustua+minuun."+
Vastasit.+
"Lapsenlapseni+auttoi+minua+tässä,+fb:eessä.+Minulla+ei+ollut+vielä+kavereita+joten+pyysin+sinua.+Eihän+se+haittaa?+😊"+
Vastssin
"Onhan+sinulla+paljon+kavereita+mikä+näkyy+facekaverisivustollasi.+Tunnen+kaikki+facekaverini+eikä+minulla+ole+yhtään+tuntematonta+ystävää.+Olen+pahoillani,+mutta+en+hyväksy+selitystäsi."+
Vastasit
"harmi,+kiitos+viestistäsi+aila,+lapsenlapseni+auttaa+minua+facebookissa."+
Hylkäsin+pyyntösi.+
Et+jättänyt+asiaa+siihen+vaan+hakeuduit+entisen+mieheni+sukulaisen+kaveriksi,+jotta+pääset+seuraamaan +viestittelyäni.+Sain+sinut+kiinni+kommentoidessasi+minulle+Arja+Kuusistona.+Otin+yhteyttä+rouva.Juntuseen,+joka+kertoi+saman+tarinan+pyytäessäsi+häntä+ystäväksesi.Hän+poisti+sinut+heti+ystävälistaltaan.+
Tiedät+nimeni+ja+osan+sukulaisteni+nimiä.+Nimien+perusteella+pääset+katsomaan+profiili-+ja+taustakuviani.+
Näiden+kuvien+perusteella+jatkat+stalkkaamistani..+Nyt+kävit+arkistossa+vetämäss+ketjuun+kirjoituksiani.+
Ettäkö+minulla+olisi+monta+vihamiestä...No,+ei+ole+kuin+yksi.+
Korvessa+vielä+tuulista,+mutta+poutaa,+aloitamme+nyt+aamusta+esikoisen+kanssa+roskakuorman+keruuta+peräkärryyn+ja+viemme+vanhoja +roihnia+Majasaaren+jätteenkäsittelyasemalle.+
Jatka+sinä+oman+jätekuormasi+keruuta.+
.
04.08.2021 09:40
Korvessa+on+koiranilma,+joten+oli+aikaa
luoda+yhteys+Havanesekoira-neidin+kanssa.+
Olinhan+tuota+samaa+yhteyttä+toteuttanut+vanha-herran+Topi-koirankin+kanssa.+
Topin+kanssa+yhteistyö+alkoi+kun+olin+siirtynyt+punaisen+lihan+syönnistä+keveämpään.+
Otin+kinkkusiivuja+pakasteesta+ja+annoin+sulaa.+Nappiruokaa+oli+Topin+emäntä+pistänyt+keittiö+nurkkaan,+niin+kuivakasta+ajattelin,+Meistä+tuli+Topin+kanssa+hyviä+ystäviä,+jääkaapin+ovella+tavattiin.+Itkin+kun+kuulin+Topin+kuolemasta,+no+hyvän+elämän+se+eli,+ihmisiässä+noin+100-vuotiaaksi+eli.+
Tänään+neiti-Havanese+vajaa+vuoden+ikäinen+teinityttö+haistoi+sormistani+kermajuuston+hajun,+tiesin+sen+intohimosta+juustoihin.+Neiti+seurasi+minua+keittiöön.+Sipersin+juustoa+pikku-neidille,+sain+kerralla+luottoyhteyden+koiraan.+
En+ole+ikään+halunnut+koiraa+saati+kissaa+itselleni,+mutta+vieraina+ja+isäntiensä+silmänpidon+alla+tykkään+niistä.+Ovat+ne+ihania.
03.08.2021 18:47
No,+ei+🤣
02.08.2021 12:33
Marja+Areena+Oy+on+Pielavedellä+sijaitseva+marjatila.+Se+kuuluu+Reko-lähiruokaketjuun.+Rekoyrittäjät+välittävät+tuotteita+suoraan+kuluttajille+ilman+välikäsiä.++Tuotteet+tilataan+etukäteen,+asiakas+noutaa+sovittuina+aikoina+tilauksensa+jakeluautosta.
Marja+Areena+Oy.n+ns.+kasvihuonevadelmat+kasvatetaan+kasvihuoneenomaisissa+isoissa+muoviputkissa.+Tila+tuottaa+myös+avomaan+vadelmaa.+Isot+ns.+kasvihuonevadelmat+maksavat+4+e/2.50+g+ja+avomaalla+kasvatetut+3,80/2.50+g
Googlaa.+Marja+Areena+Oy,+tuottaa+laadukasta+marjaa.+Olen+vakiasiakas.
02.08.2021 12:13
Omituisena+koen+kirjoitukseni+olevan+kehumista.+Jos+syön+mitä+kirjoitan,+sehän+on+ruuasta+keskustelua+ja+kuten+kirjoitin...ruoka+mikä+ihana+tekosyy.....sillä+sanonnalla+voidaan+kuitata+monta+asiaa.+
Tiedän,+että+muutkin+syövät+ja+käyvät+ravintolassa+ja+kestittävät+vieraita.+🤤
Puolukka+sopii+monen+ruuan+lisuksi.+
Massumme+on+solokkusankko,+jonne+päivän+ruuat+kulkeutuvat.+Siellä+voi+olla+kylki+kyljin+aamupalan+kaurapuuroa+marjoilla,+päiväkahvin+hedelmäleivos,+päivällisen+lohipaistos+ja+iltapalan+näkkäri+juustolla.
02.08.2021 11:43
Esikoiseni+kävi+eilen+ruokaostoksilla+tuoden+ison+kassillisen+erikoistuotteita.+Valmistaa+tänään+vegepäivällisen+itämaiseen+tapaan.+Huomiseksi+tulossa+jotain+muuta+erikoisempaa+ruokaa.
En+lukenut+linkkiä,+mutta+avokadoista+en+tykkää+ja+miksikö,+koska+ne+muuttuvat+avattuna+pian+pilkulliseksi+kuin+matojen+syömäksi.+Maku+on+hyvä,+mutta+ulkonäkö+ei.+En+ole+ostanut+täällä+kotimaassa+erikoishedelmiä.+Karibialla+ja+Kauko-Idän+reissuilla+kävin+läpi+about+kaikki+erikoishedelmät.
Keräsin+punaviinimarjat+jo+pakkaseen,+mustaherukat+seuraavaksi.+Mansikoita+olen+jo+hamstrannut+ja+eilen+hain+lähituottajalta+vadelmia.+Puolukkas+menee+vuodesss+eniten,+joten+sitä+ostan+pari+kolme+sankollista+sekä+mustikoita+sankon.+Lakkaa+voin+ostaa+maistiaiseksi,+mutta+se+ei+ole+makuuni.
Eilen+keitin+aamiaiselle+kaurapuuroa,+lisuina+punaherukoita,+kauraleipää,+voita,+juustoa,+kylmäsavulohta+sekä+villirucolaa,+kurkkua+ja+tomaatteja.+Sellainen+vakio+aamiainen.
Juttelimme+pojan+kanssa+ravintola+ruokien+annosten+ulkonäöstä,+ne+kun+usein+ovat+pelkistettyjä.+Itse+suosin+tarjottavien+lisukkeiden+runsautta,+makujen+vastakohtia.
Tällaista+tupsahti+mieleeni+aloituksesta,+ruoka+mikä+ihana+tekosyy+😁
02.08.2021 10:44
Mistä+sinä+niitä+sinuun+kohdistuvia+piikkejä+löydät?+
Huomion+haku+ei+ole+minun+juttuni,+en+elä+huomion+kaipuussa.+Kirjoittelen+omaksi+ilokseni.+
Puskalle+heitän+vastauksia,+koska+hän+tulee+tietoisesti+hakemaan+minun+huomiotani.+Puskalle+heitetyn+piikin+takana+on+aina+omanlaiseni+huumori,+joka+ei+välttämättä+avaudu+ulkopuoliselle.+
Korvessa+sataa,+eilen+tuli+myös+ajottaisia+sadekuuroja,+mutta+ehdin+niiden+välissä+kerätä+loput+punaviinimarjat.+Iltapäivällä+hain+lähituottajalta+mehukkaita+kasvihuonevadelmia.+Tänään+valmistan+vadelmatortun+huomisille+vieraille.+Suolaiseksi+tarjottavaksi+paistan+kylmäsavulohipiirakan.+Pirtissä+tehtäviä+töitä,+ulkotyöt+on+nyt+huililla.+
Nyt+jo+vesilammikoita+maan+pinnalla,+jospa+syksyn+tulo+nurmikon+ja+puiden+lehtien+kellastumisina+hidastuisi.+
Nyt+aamupalan+tekoon.
02.08.2021 10:16
Huomenta+Skillaan@,+kannattaako+huomiota++puska+ilkkujallekaan+jakaa?+Olet+usein+painottanut+ilkeilyviestien+ohittamista,+ohitetaan.
No,+aamu+on+alkanut+aurinkoisena.+Forecan+sääennusteissa+sadepisaroita+pitkin+päivää,+mutta+sadetutka+on+luotettavampi+se+osoittaa+pilvien+ohittavan+niemeni+iltapäivän+aikana.
Selailin+kesäteattereita+korven+alueella,+alkaa+tulla+kiire+jos+tälle+kesälle+aijon+käydä.+Puolangan+Pessimismimusikaali+kiinnostaa.++Josko+viikolla+ajeleisin+sitä+katsomaan.
Samalla+voisin+ostaa+jotain++pessimismituotteita,+T-paitaa+...Mitäpä+se+hyvejää+tai+...Hankala+akka.
No,+katotaan,+nyt+kahvin+keittoon.
01.08.2021 09:56
Pitäiskö+sinun+hommata+suurennuslasi+kuvieni+katseluun+🤣
29.07.2021 13:11
Terveiset+Kirkolta@+
Kehaisen+heti+aluksi+itseäni,+että+ei+unohdu😁
Olen+hyvä+organisoija.+
Eilen+sain+mökin+pihan+siihen+kuntoon,+että+oli+helppo+ajella+kirkolle.+Tänä+aamuna+taas+kaupunkikotini+pihan+hoidin+siistiksi.+Nyt+juuri+pesukone+pesee+toista+satsia+ja+toinen+on+ulkona+narulla+kuivumassa,+ukkospilviä+kiertää+lähialueilla.+Toistaiseksi+puolipilvistä+ja+poutaa.+
Kehumiseksi+kuvaukseni+päivän+töistäni+tulkittiin+ja+psykopaatiksi+julistettiin+tuolla+siistissä+vanhassa+ketjussa,+jossa+ei+ollut+yhtään+poistoa+🤔+
No,+huvittihan+se+minua+ja+varmaan+muitakin+normaalilla+älyllä+varustettuja.+
Eilinen+helteiden+loppujuhlinta+kirkonkylän+laivaterassilla+ja+ruokailu+Sulo-ravintolassa+onnistuivat+hyvin.+Kävimme+lopuksi+Citymarketissa+ostamassa+jäätelöä+ja+Alkosta+pullon+valkkista.+Kotimatkalla+istahdimme+kirkkopuiston+penkille,+jossa+vanhojen+aikojen+kunniaksi+otimme+hörpyt+lämpimää+valkkista+kylmän+jäätelön+kyytipojaksi.+
Kotipihalla+muistelimme+kuinka+vielä+joku+vuosi+sitten+hypättiin+Haagissa+liikkuvaan+junaan,+nyt+tuumattiin,+että+ei+onnistuisi+enää.+Mutta+vaalimme+perinteitä+ja+toteutamme+erilaisia+hullutuksia+niin+kauan+kun+ne+onnistuvat+ja+tekevät+meidät+iloisiksi+🤣
29.07.2021 12:06
Mielenkiintoista+luettavaa.+Huomasin+yhden+yhtäläisyyden+ajatuksissanne+kun+haluatte+vertailla+itseänne+muihin+otatte+vertailukohdakseen+itseänne+muistuttavat+henkilöt+ja+pariskunnat.+Luonnollisesti+itsellänikin+katse+kiinnittyy+pitkiin+ihmisiin.+Pitkä+kaunis+nainen+ja+komea+mies.+Pieni+siro+nainen+ja+solakka+mies+😁
+Kuopukseni+oli+muuttanut+tyyliään,+hänellä+on+nyt+poninhäntä.+Pitkä+tukka+miehellä+kuten+naisellakin+lie+sitä+perään+kuulutettua+tasa-arvos.
Eilen+olimme+"ulkona"+eli+teimme+kierroksen+kirkolla.+Laivaterassilla+tapasimme+serkkuni.+Hän+istui+syömässä+miesystävänsä+kanssa. +No,+ei+siinä+mitään+muuta+kuin,+että+emme+tienneet+hänen+seurustelusuhteestaan.+
Yksin+ei+ole+hyvä+olla
seiten-,+ja+kahdeksankymppinen+totesivat+ja+siihen+lauseeseen+oli+ilo+yhtyä.+
Kun+löytyy+sielunkumppani+ulkonäkö+ei+välttämättä+ulkopuolisia+miellytä,+mutta+ei+tarvitsekaan.+Kahden+kauppa+ja+kolmannen+korvapuusti.
29.07.2021 11:29
Kaupungissa+sijaitsee+minun+vakituinen+asuntoni.+Johon++nyt+kahvituksen+jälkeen+ajelen.
On+niin+monta+paikkaa+missä+voisin+talvia+viettää.+Katsotaan+minne+Finnair+vie+ensi+talvena+😁
28.07.2021 14:44
107 / 372