Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7412
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tapanani ei ole sanoa vie pois en juo, enkä maksa. Aloituksen yksi pääteemä on, uskallatko valittaa ja samalla kehittää yrityksen toimintaa siten, että muutkin yrityksen asiakkaat olisivat tyytyväisiä. Isoissa firmoissa asia on ymmärretty, niissä se toimii, mutta pienissä se ontuu. Vitun niuhottaja...
Ravintola-alan asiantuntijana osaan kysyä ja osaan vaatia.
29.07.2015 23:15
Suosittelen potunnostoa, selkälihasten vahvistamiseen.
29.07.2015 18:00
Minulla on näitä Olli Immosen kykyjä hämmentää ja nostattaa tunteita pintaan ; ). Kirjoitinpa mitä hyvejää niin sivistyneet puskalaiset alkavat kommentoimaan sivistymättömästi.
29.07.2015 17:53
Joopati joo...sinähän sen tiedät, kokemuksiasi tietty, jouduitko tiputukseen?
Kuinka monta pottumaata olet kontannut?
29.07.2015 17:30
https://www.youtube.com/watch?v=KGXwOgWlpXo
Ollille ; )
29.07.2015 17:25
Kautta ihmisen historian syyt valtakuntien konflikteihin ovat muissa kuin itse itsessä. Aatu tapatti miljoonia, persut eivät toistaiseki ole syyllistyneet henkirikoksiin.
En ymmärrä lainkaan vertaustasi eutanasiaan. Miksi lääketeollisuus valmistaisi ainoastaan kuolemanpillereitä, sehän olisi yrityksen menestyksen kanssa kuolinisku. Mitä tekemistä on kätkytkuolemalla Olli Immosen kanssa?
29.07.2015 17:19
Toinen esimerkki omistajan reagoinnista.
Espanjassa eräässä paikallisten ravintolassa söimme meren ötököitä. Annos ei ollut ulkoisesti häävin näköinen. Mutta maku oli taivaallinen. Kiitin ja kehuin annosta minkä jälkeen saimme pöytäämme ilmaiset drinkit, joissa oli minttulikööriä. Lisäksi omistaja halusi meidän peukuttavan yritystä facebookissa. No en peukuttanut koska olen karsinut etusivuni mainostarjontaa.
29.07.2015 17:02
Nukuin pari tuntia ylisillä, sade ropisi kattoon, sateen ropina on rauhoittavaa ; )
Tuotteen tarjoajan reagointiin yksi kokemus:
Olimme Petzen kanssa paikallisessa kiinalaisessa syömässä. Otin ruoan kanssa lasin punaviiniä. Viini oli kamalan makuista, vanhaa ja härskiintynyttä. Valitin tarjoilijalle joka sattui olemaan omistaja. Hän oli haluttoman näköinen keskusteluun saati vaihtamaan, mutta kun Petze sanoi hänelle, että jos vaimoni ei juo hänelle tarjottua viiniä, silloin se on ehdottomasti epäkuranttia
Mies poistui ja näimme hänen aukaisevan uuden punkkupullon ja kaatavan viiniä lasiin, tosin se ei ollut samaa merkkiä kuin aikaisempi lasillinen. Sain lasini pöytään, anteeksipyyntöä ei kuulunut.
29.07.2015 16:54
Tyypillinen ulkolainen/suomalainen asettelu. No mikäpä hänessä.
29.07.2015 13:50
Olin taas mato arvaamaan ensimmäisen kommentin sisällön. "Hyvä konsti voi tossa jekkuilla, jos niikseen on" eli suomennettuna kusettaa.
Olet kuitenkin ostanut viallisia ja saanut korvauksen takuuaikana, näin ymmärsin. Pitihän sinun näyttää toteen vika vai jekkuilitko?
29.07.2015 13:48
Hyvin tämä ketju etenee, alku nega-kommenteista huolimatta, mutta jospa ne olivat vain eduksi ja kokosivat aiheen keskustelun arvoiseksi.
Nauratti minuakin tuo avautuminen.
29.07.2015 12:36
Olitko kytiksellä, varuiksi toinen silmä koneella ja toinen, no joo jossain muualla ; )
29.07.2015 12:32
En pyytänyt avautumistasi. EVVK.
29.07.2015 12:11
Tämän päivän facebook kannanottoni.
I'm afraid that Olli Immonen will be the largest aggregator of votes in the next election. And why, as has been overdone attention.
29.07.2015 12:05
Tuon ikäisille on helppo asetella kysymykset siten, että he kertovat kotiasioita hyvin avoimesti. Tai kun he kysyvät jotain henkilökohtaista voit heittää vastakysymyksen ja he ovat valmiit kertomaan lisää.
Esim. Hilma: Miksi sinulla on vanhoja huonekaluja ja sekä värikkäitä vilttejä?
Minä: Huonekalut ovat lähtöisin syntymäkodistani. Uudet samanlaiset maksavat paljon. Miksi ostaa aina uutta ja muodin mukaista jos vanhat ovat käyttökelpoisia. Viltit antavat väriä huoneeseen, samoin räsymatot.
Hilma: Meillä kotona ei ole mitään vanhaa eikä ihanaa, aika harmaata ja mustaa.
Lapsi kertoo häntä ympäröivästä ympäristöstä ja aikuinen osaa yhdistää informaation.
27.07.2015 12:23
En ole väittänyt eläkkeeni olevan poikkeava siitä minkä olen ansainnut. Mutta tulevaisuuden näkymät yli 55-vuotiaiden pitkäaikaistyöttömilla eivät ole lupaavia. Kun leikataan leikataan tasapuolisesti myös maahanmuuttajilta.
Olli Immonen on perussuomalainen, mikä tarkoittaa, että et voi yleistää kaikkien olevan samaa mieltä kuin Immonen. Immonen ei ole yhtä kuin perussuomalaiset.
Tukeja on jos ylpeys antaa myöten hakea. Olen kertonut eläkkeensaajan asumistuen takaisin perintäprosessistani. Vuoden 2011 - 2015 välillä minulle on maksettu verotietihin nojaten noin 183 euroa liikaa. Kolmen kuukauden kirjeenvaihto on nyt ohi ja lopputulos sellainen, jonka jo etukäteen tiesin.
Luovumme takaisin perinnästä.
Joskus en jaksa ymmärtää mitä noinkin pienen summien takaisin perinnän taustalla on.
27.07.2015 12:05
googleta....
27.07.2015 10:47
En koe häntä kilpailijakseni, vaan hän kokee minut. Hän on tämä sama henkilö, joka on aloittanut nämä minua mollavat ketjut, mutta tajusi kaiketi tehneensä väärin ja yrittää nyt huumorilla saadakirjoituksestaan palstahyväksynnän. Pettuleipä ketjussahan hän sai sai pääsääntöisesti negatiivistä palautetta.
Positiivinen palaute on aina mukavampaa. Eikös ; )
27.07.2015 10:44
Viikko sitten minulla oli kaksi ihastuttavaa nuorta tyttöä kylässä. 7-vuotias Emilia ja 8-vuotias Hilma. Ikäeron, vaikka vain vuoden huomasin heidänkin käytöksessään. Hilma oli ollut vuoden koulussa ja osasi hillitä itseään. Tosin kun molemmat pääsivät yli vieraskoreuden tuli kuvaan tuhmien puhuminen ja energian purkautui riehumisena. Tupani heilui kun tytöt esittivät airopik-osaamistaan, koriste-esineet olivat pudota piirongin päältä siinä rytäkässä, joten jouduin ilmoittamaan, että minun pitää lähteä kirkolle.
Huomasin tytöissä suunnatonta uteliaisuutta, he avasivat joka laatikon ja kuikkivat vaatekaappeihin ja keittiön kaappeihin jopa jääkaappiin. He halusivat nähdä wc:n, mutta vessahätä hävisi samantien kun osoitin ulkohuonetta. Meikkejä he myös etsivät ja kysyivät eikö sinulla ole meikkejä. Onhan toki vaan en kertonut missä.
En usko, että noin pienet tytöt pystyvät pitämään salaisuuksia siis neutraaleja, mitä nyt aloittaja sillä tahtoo sanoakin. Jos salaisuus on likainen voi lasta toki uhata ja pakottaa pelotteilla olemaan vaiti.
27.07.2015 10:37
Ps. ei tää huono ole, nauratti minuakin.
27.07.2015 10:23
359 / 371