mieti tätä sanoi :
Jos sitten asia, joka on totta
( lesbous) liitetään kohtaan, joka ei siihen kuulu, niin se on typerää käytöstä. Otin vastaavasti esimerkiksi sen, että kutsuisin Pertsaa hänen ONGELMANSA mukaan.
_________
Sinullahan se sisäluku ei toiminut.Itsehän rinnastat lesbouden ja kyvyttömyyden toisiinsa ja täten kummatkin ongelmiksi.
Korhosta ei siis saa kutsua ongelmansa mukaan.
boxerblock sanoi :
Voisitko sinä kertoa minulle kuinka? Miten, milloin ja missä mielentilassa sinä olit silloin?
_________
Olin aivan normaalissa mielentilassa muistaakseni juuri töistä tulleena
tupakalla.Olin kyllä kristinuskon sisällöstä jo aiemminkin perillä,mutta täysin
omatoimisesti.
Tuon uskoontuloni jjälkeen vasta aloin ottamaan selvää kaikista uskoon
liittyvistäkin asioista.

Johanneksen evankeliumi:
6:44 Ei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei Isä, joka on minut lähettänyt, häntä vedä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä

En ollut "koskaan" käynyt kirkossa enkä kuulunut mihinkään lahkoon paitsi ev.lut. kirkkoon ja istuskelin siinä kotioloissa ,kun aloin
ajattelemaan kohtaloani mikäli kuolisin nyt heti tähän paikkaan katumattomana synneissä "rypevänä."

Siinä sitten tunnustin kaikki syntini Jeesukselle ne jotka muistin plus nekin joita en muistanut.Siinä oli minun uudestisyntymäni,
ja tiesin saaneeni Pyhän Hengen ja olevani pelastettu vaikken sen kummempia Pyhän Hengen manifestaatioita kokenutkaan.

Siitä sitten alkoi kausi ja jossa kolusin jokaikisen sopukan uskonnosta , uskosta ja kirkoista ja niihin liittyvistä ihmisistä + asioista.
Järkytykseni oli suuri huomatessani ettei niistä asioista mikään ollut sitä mitä sen sanottiin olevan.Minulla oli vahva Pyhän Hengen
tuntu tuona aikana.Ihmisten on vaikea tehdä valintojaan kun heitä johtavat sokeat paimenet = ateistipapit.

Sitten yhtenä päivänä istuskelin tupakalla eteisessä ja kuulin ikäänkuin äänen :

PUHDISTAUDU!!

Se puhui tajuntaani noin parin metrin päästä etuoikealta.
Järkytyin kovasti vaikken mielestäni ole sitä ihmistyyppiä.
Kun en tiennyt miten pitäisi puhdistautua niin lopetin heti tupakoinnin ja kävin ehtoollisella ja erosin ev.lut. kirkosta koska omatuntoni
ei enää antanut lupaa tukea rahallisesti tuota porttokirkkoa.

Meni taas joku kuukausi ja minulle sanottiin :

KUOLE ITSELLESI!

Ääni tuli samaten parin metrin päästä etuoikealta.
En ymmärtänyt nyttenkään mitä olisi pitänyt tehdä,mutta aloin opiskella asiaa intensiivisesti.

Noista tapahtumista on jo muutama vuosi aikaa ja tätä nykyä tunnen sisimmässäni Pyhän Hengen olemassaolon.Sydämessä tuntuu
kaiken aikaa jokin vieras tekijä jota siellä aiemmin ollut nimittäin Rakkaus - se tarkoittaa , minua rakastetaan.

Sittemmin olen käynyt myös uskovien kasteella ennen en saanut siitä asiasta
rauhaa.
dikduk sanoi :
Eikö Jeesuskin nimenomaan ole UT:n mukaan syntynyt ilman miehen osuutta

Ron Wyatt kertoi testauttaneensa armoistuimelta otettua kuivunutta
verta.Hänen piti yrittää tunkeutua tuohon luolaan vuonna 2005,mutta
en ole kuullut sen jälkeisistä tapahtumista.

http://www.fkf.net/RonWyatt/liitonarkki/index.html

Ron Wyatt kertoi, että Liitonarkku oli sitä kosteudelta suojanneessa kivikirstussa, jonka kansi on kuitenkin haljennut niin, että Jeesuksen veri saattoi vuotaa sinne luolan katossa olevasta halkeamasta. Sen Armoistuimella on ihmisverta kuivuneena ja siellä lienee Israelin Jumalan Kirkkaus yhä läsnä. Ron Wyatt edelleen raportoi Israelissa teettämiensä testien pohjalta, että kuivuneessa veressä on 24 erilaista kromosomia, joista 23 voisi olla äidiltä (Marialta) ja yksi y-kromosomi isältä (Jumalalta). Tällaista erikoista kromosomien yhdistelmää ei voida selittää muuta kuin yliluonnollisella sikiämisellä

Professori Vendyl Jones:in (Indiana Jones) tiedettiin Israelin kansallisten uutisten 20.5.2005 ja Ilta-Sanomien 29.7.2005 mukaan yrittävän tunkeutua Liitonarkin kätköpaikkaan kabbalististen rabbien siunaamana 14 elokuuta 2005 mennessä, mitä pidetään ensimmäisen ja toisen Temppelin hävitysten vuosipäivänä
höh!
Entäs niitä Raamatun ulkopuolisia aikalaistodisteita?
_______
Jos te saisitte niitä aikalaistodisteita niin ette silti uskoisi.
Pistän tämänkin tähän vain siksi , että se saattaa olla hyödyksi
joittenkin ihmisten etsimiselle.
Tuossa kirjoituksessa on paljon erilaisia asioita.

"Huhu Jeesuksen kuolleista nousemisesta oli nyt levinnyt laajalle, ja eri maakuntain maaherrain vanhan tavan mukaan oli heidän kertominen kaikki tärkeimmät tapaukset keisarille, ettei mitään tärkeänarvoista jäisi häneltä tietämättä. Pontius Pilatus lähetti siis keisari Tiberiukselle ilmoituksen Jeesuksen ylösnousemisesta ja siinä tapahtuneista asioista, joka tapaus oli jo huhuna tunnettu ympäri Palestiinan maata. Tässä kertomuksessa hän mainitsi tietävänsä muitakin ihmetöitä, joita Jeesus oli tehnyt ja jota Jeesusta sitten hänen ylösnousemisensa jälkeen suuri rahvasjoukko piti jumalana.
Tiberius lykkäsi asian senaattiin, esitellen Jeesuksen ottamista Rooman jumalien lukuun, mutta tämä hylkäsi ehdotuksen siitä syystä, niinkuin sanottiin, ettei se itse ollut tässä asiassa ensimmäistä askelta ottanut, sillä vanhan roomalaisen lain mukaan ei ketään saatu ottaa Rooman jumalien lukuun, ennenkuin senaatti äänestyksellä oli tehnyt siitä päätöksen."
"Tiberius, jonka aikana Kristuksen nimi tuli tunnetuksi ympäri maailmaa, ilmoitti siis tästä senaatille, sitten kun hän ensin Palestiinasta tulleista ilmoituksista oli saanut tiedon kristinopista, joka selvästi näkyybhäntä miellyttäneen, mutta kun ei mainittu senaatti itse ollut tätä kysymystä nostanut, hylkäsi se keisarin ehdotuksen. Keisari pysyi kuitenkin mielipiteissään, ja uhkasi surmata kristinopin vastustajat."
trskele sanoi :
mutta onko neitsyt synnytyksestä todisteita?
_________
Neitseellinen syntymä nisäkkäillä on saatu aikaan keinotekoisesti , tarkemmin
sanottuna hiirellä.
Jumalalle ei luulisi tuottavan niin yksinkertainen asia vaikeuksia.

http://www.tiede.fi/uutiset/1758/miesta_ei_kohta_tarvita

22.04.2004 00:00
Miestä ei kohta tarvita

Hälytys miehet! Teitä ei pian enää kaivata. Tokion maatalousyliopiston tutkijat ovat tuottaneet hiiriä neitseellisesti, ilman siittiöitä ja koiraan Y-kromosomeja.

Tiede tuntee suvuttomasti lisääntyviä hyönteisiä, mutta nisäkkään partenogeneesiä on pidetty käytännössä mahdottomana. Munasolujen herättely onnistuu, mutta alkiot eivät koskaan lähde kypsymään. Nyt Tomohiro Konon työryhmä on tehnyt mahdottomasta totta, ja tuottanut hedelmöittymättömästä munasolusta terveen naaraspoikasen, joka on nyt jo aikuinen. Kaguya-hiirellä on myös omia jälkeläisiä.

Partenogeneesi saatiin käyntiin, kun tutkijat sammuttivat munasolussa tietyn geenin, joka oli ns. leimattu geeni. Sammutus sai aikaan saman kasvusysäyksen kuin siittiö. Geenien leimautumista (imprinting) tarvitaan, koska yksilö saa tavallisesti kaksi kappaletta kutakin geeniä, yhden isältä ja toisen äidiltä. Normaalisti tietyn geenin toinen alleeli suljetaan pois toiminnasta isäperäisessä tai äitiperäisessä kromosomissa. Vanhemmilta tulevien geenien erottelu ja toisen geenialleelin sammuttaminen on välttämättömyys normaalille alkionkehitykselle. Nature -lehden julkaisema tutkimus osoittaa, että geenien leimautuminen estää nisäkkäiden partenogeneesin. Leimautuminen on kenties kehittynyt takaamaan sen, ettei lisääntymistä pääse tapahtumaan ilman koiraiden geneettistä panosta.
PSARI
_______
http://www.tiede.fi/uutiset/1758/miesta_ei_kohta_tarvita

Miestä ei kohta tarvita

Hälytys miehet! Teitä ei pian enää kaivata. Tokion maatalousyliopiston tutkijat ovat tuottaneet hiiriä neitseellisesti, ilman siittiöitä ja koiraan Y-kromosomeja.

Tiede tuntee suvuttomasti lisääntyviä hyönteisiä, mutta nisäkkään partenogeneesiä on pidetty käytännössä mahdottomana. Munasolujen herättely onnistuu, mutta alkiot eivät koskaan lähde kypsymään. Nyt Tomohiro Konon työryhmä on tehnyt mahdottomasta totta, ja tuottanut hedelmöittymättömästä munasolusta terveen naaraspoikasen, joka on nyt jo aikuinen. Kaguya-hiirellä on myös omia jälkeläisiä.

Partenogeneesi saatiin käyntiin, kun tutkijat sammuttivat munasolussa tietyn geenin, joka oli ns. leimattu geeni. Sammutus sai aikaan saman kasvusysäyksen kuin siittiö. Geenien leimautumista (imprinting) tarvitaan, koska yksilö saa tavallisesti kaksi kappaletta kutakin geeniä, yhden isältä ja toisen äidiltä. Normaalisti tietyn geenin toinen alleeli suljetaan pois toiminnasta isäperäisessä tai äitiperäisessä kromosomissa. Vanhemmilta tulevien geenien erottelu ja toisen geenialleelin sammuttaminen on välttämättömyys normaalille alkionkehitykselle. Nature -lehden julkaisema tutkimus osoittaa, että geenien leimautuminen estää nisäkkäiden partenogeneesin. Leimautuminen on kenties kehittynyt takaamaan sen, ettei lisääntymistä pääse tapahtumaan ilman koiraiden geneettistä panosta.