George_L

George_L profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

"Ei ole muuta Jumalaa kuin Abba,

Ja Jeesus on Hänen Poikansa;

Silti Pyhän Hengen kanssa,

Herra, meidän Jumalamme on yksi."

Liittynyt 11v sitten
121 aloitusta · 3449 kommenttia
"Tietysti+totta,+etkö+ollenkaan+tunne+sitä+miten+kristinuskoa+on+levitetty+maailmalla?Etkö+ole+lainkaan+tietoinen+esim.+Euroopan+uskonsodista+joissa+kristityt+taistelivat+toisiaan+vastaan?"-+Ero+on+siinä+että+Raamattu+ja+Jeesus+eivät+käske+moiseen+toimintaan.+Koraanissa+ja+sunnassa+on+sen+sijaan+selkeät+ohjeet+miten+toimia+vääräuskoisten+kanssa.+Niin+Muhammad+-+muslimien+kaunis+esimerkki+itsekin+toimi,+hän+oli+synnitön+teurastaessaan+ja+murhatessaan,+ja+hänen+esimerkkiään+muslimit+ovat+velvoitettuja+seuraamaan.+Kaikki+mitä+Muhammad+teki+oli+ehdottoman+oikein.+Hän+oli+Allahin+täydellisessä+johdatuksessa.
Miksi+ihmeessä+olet+koko+ajan+Paavolan+kimpussa?+Petri+opettaa+tuosta+asiasta+aivan+oikein.+Taivaassa+ei+vierailla,+varsinkaan+omasta+halusta!+Ihmisten+kirjoittamat+taivas-kirjat+ovat+suureksi+osaksi+vain+rahastusta+ja+ihmisten+huijaamista.+Ja+moni+niistä+todellakin+on+valhe+ilmestystä,+mikä+antaa+petollista+lohtua+ja+Raamatun+ulkopuolista+tietoa.+Se+että+Paavali+ja+Johannes+kävivät+kolmannessa+taivaassa+Hengessä,+ei+tarkoita+sitä,+että+kaikki+jotka+niin+väittävät+tehneensä+todella+olisivat.On+aivan+oikein+sanottu:+"Taivaskäynnit+ja+matkakertomukset+taivaasta,+missä+ihminen+on+fyysisesti+syntiinlankeemuksen+ruumiissa+käynyt+taivaassa+ovat+joko+riivaajahenkien+antamia+valheellisia+ilmestyksiä+tai+saatanan+luoma+valheilluusio+taivaasta+tai+sitten+ihminen+keksii+niitä+itse+pönkittääkseen+omaa+"asemaansa"..."Jeesus+itse+sanoi:+"Ei+kukaan+ole+noussut+ylös+taivaaseen,+paitsi+Hän,+joka+taivaasta+tuli+alas,+Ihmisen+Poika,+joka+on+taivaassa.""Pitäkää+kielenne+kurissa,+ettei+teille+käy+samalla+tavalla,+mitä+Petri+Paavolalle+tulee+käymään."-+Jätä+Paavolan+tuomitseminen+Jumalalle.+Itse+varmasti+olet+Jumalasta+seuraava?_________Tässä+yksi+"taivaassa+kävijä"+paljastaa+valheensa:""Ajattelin+saavani+huomiota"+-+6-vuotias+Alex+ei+käynytkään+taivaassa"http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015011619034467_ul.shtml"Taivaassa+käyneenä+poikana+tunnettu+poika+paljastaa,+ettei+oikeasti+käynytkään+taivaassa."Samasta+asiasta:http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/poika-ei-kaynytkaan-taivaassa/