Vapaa kuvaus

"Ei ole muuta Jumalaa kuin Abba,

Ja Jeesus on Hänen Poikansa;

Silti Pyhän Hengen kanssa,

Herra, meidän Jumalamme on yksi."

Aloituksia

121

Kommenttia

3449

1. Taidat+olla+näitä+yhden+jakeen+ihmisiä?+-+jotka+mielellään+ottavat+minkä+tahansa+jakeen+Raamatusta+mikä+itseään+vain+miellyttää+ja+mikä+sopii+omaan+agendaan.+Tietenkin+se+pitää+repiä+omasta+asiayhteydestään+irti+ja+selittää+sen+merkitys+sitten+uudestaan.Ongelma+on+vain+siinä+ettei+Jeesus+koskaan+kutsunut+edes+juutalaisia+veljikseen,+saatikka+sitten+kaikkia+ihmisiä!!!+Ja+sen+huomaa+tuolta+kyseisen+lauseen+asiayhteydestäkin+ettei+vähimmät+veljet+voi+tarkoittaa+kaikkia+vähäosaisia.+Ei+ihminen+pelastu+teoilla+-+teoista!
  2. Kyllä.
  3. ”Rasismi+käsitteenä+tarkoittaa+oletetun+IHMISRYHMÄN+ARVOTTAMISTA+esimerkiksi+etnisen+alkuperän,+ihonvärin,+kansalaisuuden,+kulttuurin,+äidinkielen+tai+uskonnon+perusteella+ALEMPIARVOISEKSI+KUIN+MUUT+ihmisryhmä…”"-+Uskonnon+arvosteleminen+ei+ole+rasismia+-+koska+uskonto+ei+ole+rotu+eikä+edes+ihminen+-+ja+varsinkaan+se+ei+ole+rasismia+jos+uskonnon+perusteella+EI+LEIMATA+KETÄÄN+IHMISTÄ+HUONOMMAKSI+kuin+muut.+Tässähän+ei+ole+arvioitu+ketään+ihmistä+HUONOMMAKSI+tai+ALEMPIARVOISEMMAKSI+uskonnon+takia,+vaan+kritiikki+kohdistuu+pelkkään+uskontoon.+Mutta+tätähän+tämä+vihervasemmiston+"poliittinen+korrektius"+on;+islamia+suojellaan+kritiikiltä+ja+otetaan+rasismikortti+välittömästi+esille+jos+islamia+arvostellaan."Kritisoin+itsekin+sitä+islamia,+joka+tuottaa+kurjuutta+–+Fundamentalismia+joka+tiukasti+pitäytyy+vanhoissa+tavoissa+ja+patriarkaalisuudessa.+Tämä+koskee+myös+muiden+uskontojen+vastaavia+suuntauksia."-+Koko+Islam+on+kurjuutta;+kaikki+islam+tuottaa+kurjuutta+(siinä+mielessä+mitä+se+tekee+yhteiskunnalle),+paitsi+tietenkin+tämä+maltillisten+ns.+perinnemuslimien+uskonto+tai+toiminta,+mutta+he+eivät+harjoitakkaan+islamia+niin+kuin+profeetta+Muhammad+itse+on+siihen+ohjeistanut.+Mutta+moni+näistä+ns.+maltillisistakin+muslimeista+kannattaa+homojen+heittämistä+katolta+alas+ja+islaminuskon+hylkäävien+surmaamista+jne.+Islamissa+uudempi+on+aina+parempi+ja+uudempi+ilmoitus+kumoaa+vanhan.+Ja+uudempaa+ilmoitusta+ovat+nimenomaan+tämä+väkivaltainen+toiminta+ja+vääräuskoisten+tappaminen.+ISIS:ksen+toiminta+on+puhtaasti+sitä+toimintaa+mihin+Koraani,+Sunna+ja+Hadithit+velvoittavat+ihan+käytännössä.+Ja+islamissa+ei+tietenkään+ole+varmaa+pelastusta+paratiisin+muuta+kuin+marttyyrikuoleman+kautta,+joten+jo+sekin+houkuttelee+kuolemaan+väkivaltaisessa+taistelussa.+Tavallisella+muslimilla+ei+ole+mitään+pelastuksen+varmuutta,+kaikki+riippuu+siitä+millä+päällä+Allah+sattuu+tuomiopäivänä+olemaan.No+enpä+jatka+enempää+tätä,+ettei+lähde+sivuraiteilla+aloituksesta..._________"Kyllä+se+vain+liittyy.+Muutamia+esimerkkejä."-+Mutta+lainat+eivät+ole+avustuksia.+Eivätkä+avustukset+nostaneet+Suomea+hyvinvointiyhteiskunnaksi.
  4. "En+vain+ymmärrä,+miksi+tällaisen+rasistin+videon+siihen+linkitit?"-+Rasistin?+Nyt+en+minä+ymmärrä...?+Islam+EI+OLE+rotu+ja+islamia+ja+sen+aiheuttamaa+takapajuisuutta+ja+väkivaltakulttuuria+saa+todellakin+arvostella.________"Ei+kaikki+apu+ole+pahasta+–+etenkään+katastrofiapu."-+Ei,+mutta+videolla+ei+käsiteltykkään+katastrofiapua?+Aiheen+rajauksenahan+on+kehitysapu+ja+"avustaminen"+että+länsimaat+maksaisivat+hyvinvointiyhteiskunnan+Afrikkaan.________"Eiköhän+se+viimein+olisi+niin,+että+annetaan+tukea+siihen,+mihin+sitä+tarvitaan.+Esim.+vaikka+tarvittavina+luottoina,+heidän+itsensä+määrittelemien+kehityskohteiden+apuna+ja+tukena+ja+niin+edespäin."-+Usein+nämä+rahat+menevät+vain+johtajien,+eliitin+ja+sotaherrojen+taskuun.+Kyllähän+he+kovasti+osaavat+kertoa+mihin+rahaa+tarvitsevat,+mutta+todellisuudessa+rahat+eivät+tarkoituskohteisiinsa+mene,+vaan+kansan+alistajien+ja+sortajien+pohjattomaan+pussiin.________"Erityisesti+sitä,+mitä+Jeesus+sanoikaan+auttamisesta?"-+Niin,+mitä+Jeesus+sanoikaan?+Mutta+"auttamisen"+seuraukset+on+todellakin+otettavat+huomioon.+Se+että+auttaja+saa+hyvää+mieltä+ja+moraalista+tyydytystä+ei+oikeuta+sulkemaan+silmiä+auttamisen+seuraukselta,+kuten+tuolla+videolla+hyvin+esiin+tuotiin+esim.+vaate+avustukset,+jotka+romahduttivat+Afrikan+oman+vaatetuotannon+ja+sitä+kautta+myös+työllisyyttä.Raamatussa+on+kuitenkin+selkeä+malli+ahkeralla+työnteolle.+Eikä+ihmisiä+pidä+rohkaista+laiskottelemaan+ja+olemaan+avuttomia+ja+elämään+avustusten+varassa.________"Miten+olisi+käynyt+suomen,+jos+kukaan+ei+olisi+avustanut+maatamme+toisen+maailmansodan+aikana?+"-+Tuo+ei+nyt+vain+oikein+tähän+asiaan+liity+mitenkään.+Sodan+jälkeen+Suomea+ei+avustuksilla+nostettu+nykyiseksi+hyvinvointiyhteiskunnaksi,+eikä+niin+ole+tapahtunut+missään+muuallakaan.
  5. Keitä+ovat+Jeesuksen+vähemmät+veljet?+-+No+Jeesuksen+seuraajia,+Hänen+opetuslapsiaan+tietysti.+Tulevassa+kansojen+tuomiossa+kansat+jaetaan+vuohiin+ja+lampaisiin+sen+mukaan+miten+he+ovat+kohdelleet+Jeesuksen+vähimpiä+veljiä+eli+Jeesuksen+seuraajia,+kristittyjä.+Vähimmät+veljet+eivät+siis+ole+koko+maailma+-+tai+koko+maailman+huono+osaiset.+Jeesuksen+veljiä+ovat+vain+Hänen+seuraajansa+-+Hänen+opetuslapsensa."Mutta+kun+Ihmisen+Poika+tulee+kirkkaudessaan+ja+kaikki+enkelit+Hänen+kanssaan,+silloin+Hän+istuu+kirkkautensa+valtaistuimelle.+Ja+Hänen+eteensä+kootaan+KAIKKI+KANSAT,+ja+Hän+EROTTAA+toiset+toisista,+niinkuin+paimen+erottaa+lampaat+vuohista.+Ja+Hän+asettaa+lampaat+oikealle+puolelleen,+mutta+vuohet+vasemmalle.+Silloin+Kuningas+sanoo+oikealla+puolellaan+oleville:+'Tulkaa,+Minun+Isäni+siunatut,+ja+omistakaa+se+kuningaskunta,+joka+on+ollut+teille+valmistettuna+maailman+perustamisesta+asti.+Sillä+Minun+oli+nälkä,+ja+te+annoitte+Minulle+syödä;+Minun+oli+jano,+ja+te+annoitte+Minulle+juoda;+Minä+olin+outo,+ja+te+otitte+Minut+huoneeseenne;+Minä+olin+alaston,+ja+te+vaatetitte+Minut;+Minä+sairastin,+ja+te+kävitte+Minua+katsomassa;+Minä+olin+vankeudessa,+ja+te+tulitte+Minun+tyköni.'+-+-""-+-+Niin+Kuningas+vastaa+ja+sanoo+heille:+'Totisesti+Minä+sanon+teille:+kaikki,+mitä+olette+TEHNEET+yhdelle+näistä+Minun+vähimmistä+veljistäni,+sen+te+olette+tehneet+Minulle'.+Sitten+Hän+myös+sanoo+vasemmalla+puolellaan+oleville:+'Menkää+pois+Minun+tyköäni,+TE+KIROTUT,+siihen+IANKAIKKISEEN+TULEEN,+joka+on+valmistettu+perkeleelle+ja+hänen+enkeleillensä.+-+-""-+-+Silloin+Hän+vastaa+heille+ja+sanoo:+'Totisesti+Minä+sanon+teille:+kaiken,+minkä+olette+jättäneet+tekemättä+yhdelle+näistä+vähimmistä,+sen+te+olette+JÄTTÄNEET+TEKEMÄTTÄ+Minulle'.+Ja+nämä+menevät+pois+IANKAIKKISEEN+rangaistukseen,+mutta+vanhurskaat+iankaikkiseen+elämään."