Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. ....olen ikuinen optimisti tietyissä asioissa ja haluan uskoa jopa sellaisia asioita, jotka voivat olla tuhoon tuomittuja, niin kauan kuin on uskoa, on myös toivoa.......tämä yksi asia, joka on aiheuttanut itselle "ongelmia"......olen ollut liian sinisilmäinen ja naivi, nyt olen oppinut tasapainottamaan näitä asioita, ei voi auttaa, jos ei toinen itse näe ongelmia käytöksessään ja ole valmis apua/tukea ottamaan vastaan.
  2. Komppaan sinua, mutta itse en ole ollut aina sinut itseni kanssa, siis oma käytös ja ajatusmaailma on ollut vahvaa, mutta ulkopuoliset "vaateet ja ihanteet" pääsivät vaikuttamaan aikanaan, niin että ihmettelin miksi on "paha olla" ja miksi tämä ei tunnut oikealta, siis tarkoitan kovia ja liian materialistisia arvoja....

Nuo asiat eivät toki päässeet vaikuttamaan minuun, mutta "syyllistin" itseäni siitä, miksi olen erillainen ja miksi minulla on "rajoitteeni", ymmärrätkö mitä ajan takaa?