Kamalat kamalat

Hjkllll

Yyhoot!! Miksi ensi. Ootte tehneet kakaran,sitten eroatte lapsen isästä ,ja sen jälkeen tuutte treffi palstoille vinkumaan aisuria itsellenne!!ei ketään sinkkumiestä kiinnosta nuolla pillua johon ex miehenne on mällännyt,ja vielä pitäis elättää kakru.

61

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itslskdkkd

Kuitenki joku mies aina ottaa niihi yhteyttä ...

• Mehmetti

Kannatan yhden yön avoliittoa!

• Entiiäävaaa

Kumma kun niitä aisureitakin riittää niin paljon läskejä yyhoo ämmiä auttamaan

• m-i-e-s

Miksi yh-syntyy? Alkuun hyvin ja lupaavasti alkanut parisuhde etenee liian nopeasti ja kun se max 2-vuoden hekuma vaihtuu arjeksi paljastuu jommankumman sukupuolen todelliset karvat. Toinen puolisoista saattaa olla vajaa-älyisyyden lisäksi tunnevammainen ja tällöin ei kohtuus ja realiteetti kohtaa. Toinen sukupuoli alkaa hallita ja määräämään elämää, käyttäytymään kuin orjuuttaja joka alistaa puolisonsa mieleisekseen.

Normaali parisuhde 2-vuoden jälkeen vaihtuu molempien koulutusjaksoksi, eli tällöin syntyy useammin tai ensimmäinen riita, kun oikeasti kasvetaan yhteen. Pidetäänkö julkista piereskelyä tai vastakkaisen sukupuolen liian läheisiä tervehdystapoja hyväksyttävänä. (Naapuri minnan/kallen halaaminen ja suutelu).

Molemminpuolinen terve parisuhde on kasvamista, mikä sisältää koulutusjaksoja. Alakoulun hoitaa vanhemmat, yläkoulun puoliso. Koulu loppuu kun sydän pysähtyy.
      Yh-mammat ovat joko itse surkeita parisuhteessa tai ne ex-puolisot. Vauva- ja parisuhde-arki ei ollutkaan elokuvista. Halutaan elää hetken huumassa, tuoreessa suhteessa, jossa narkkarimaisesti tyydytään aivojen välittäjäaineisiin. Ja ne miljoonat muut mahdolliset syyt, mitkä ei nyt tule ulos, kun aivolohko hirttää kiinni.

• Tuossa asiaa, seuratkaa kulissien läpi eli "pinnan" alle, niin joistakin läheisienne suhteista voitte nähdä tulevasta erosta, vaikka niitä yritettäisiin peitelläkin.

Komppaan ihan täysin, jos joku kehtaa vastustaa tätä, niin katse peiliin, olkaa raadollisen rehellisiä itsellenne ja miettikää hetki uudelleen.....

• ei.ymmärrä

Aika ylimielistä tuomita toinen ihminen täysin epäkiinnostavaksi vain siksi, että tällä on lapsi.

• Miten niin? Miksi jonkun pitäisi elättää toisen miehen äpärälapsia?

• murhaajaolet
        super-atm kirjoitti:

Miten niin? Miksi jonkun pitäisi elättää toisen miehen äpärälapsia?

Miksi yhteiskunnan pitäisi elättää tuollaista luuseria kuin super-atm, ei saa edes naista hommattua itselleen, ei pääse naisen päälle kuin autolla.

• murhaajaolet kirjoitti:

Miksi yhteiskunnan pitäisi elättää tuollaista luuseria kuin super-atm, ei saa edes naista hommattua itselleen, ei pääse naisen päälle kuin autolla.

Ei yhteiskunnan minua tarvitse elättää. Mitä naisen saaminen tähän liittyy?

Naiset etsivät elättäjää toisen miehen äpärälapsille. Myös yhteiskunta tukee yksinhuoltajien elämistä liikaa.

• tuzzutjagoon

Sitten voisi kysyä, miksi Suomessa on niin v*tusti yksinhuoltajaäitejä! Jokuhan naisissa mättää kun eivät pysty parisuhteeseen.

Ei kaikki vika miehissä ole vaikka naiset niin antaakin ymmärtää.

• en.halua.liittoon

Ei kaikki naiset halua parisuhteeseen!!!!

• ngf

tai miehissä kun hylätään lapset.

• mienaatin

Jos on YH-äitejä, niin vastaavasti on YH-isiä. Erittäin harva on totaalinen yksinhuoltaja, vaan nykyisin lähes kaikki eronneet ovat yhteishuoltajuussopimuksen piirissä, jossa etähuoltaja maksaa elatustukea lähihuoltajalle. Nykyisin myös aidosti kunnon miehet_haluavat_pitää yhteyttä lapsiinsa.

Jos sinä et halua YH-äitiä tai YH-isää puolisoksesi etkä edes yhden yön hoidoksi, niin sehän on sinun valintasi. Mitä ihmettä vikiset, kun he kuitenkin kelpaavat vallan mainiosti monelle muulle? Keskity sinä etsimään sitä, mistä olet kiinnostunut ja jätä meidät yyhoot pariutumaan keskenämme.

Jos sinua lähestyvät vain lihavat kouluttamattomat yli varojensa elävät yksinhuoltajat, niin eipä ole minun ongelmani.

Minä maksan lasteni kulut kuten olen maksanut tähänkin saakka joka sentin ihan itse. Elatusapuakaan en saa, koska olen paremmin ansaitseva kuin lasten biologinen isä. Miesystäväni ei ole tarvinnut elättää sen paremmin minua kuin lapsianikaan. Kumma juttu muuten, että kun nykyinen mieheni muutti kanssani yhteen, niin meillä_molemmilla_alkoi jäädä rahaa enemmän käteen, koska asumiskulut puolittuivat.

Ihan kiitettävästi on mies viihtynyt tuolla jalkojenikin välissä. Harmittaako?

• "Minä maksan lasteni kulut kuten olen maksanut tähänkin saakka joka sentin ihan itse."

Et varmasti maksa. Älä valehtele. Jos sinulla ei olisi lapsia, niin teillä ei tarvitsisi olla niin isoa asuntoa ja aisurimiehesi voisi maksaa vähemmän. Ja ihan varmasti nykyinen aisurimies ostaa toisen miehen äpärälapsille vaikka mitä kivaa.

"Elatusapuakaan en saa, koska olen paremmin ansaitseva kuin lasten biologinen isä."

Miksi teit lapsia jonkun köyhän jännämiehen kanssa ja erosit? Olet epäonnistunut.

"Ihan kiitettävästi on mies viihtynyt tuolla jalkojenikin välissä."

Nuolee edellisen miehen spermoja sieltä?

• Elätit

Lapsia pitäisi saada hankkia vaan avioliitossa. Suurin osa yyhoista ei ole ikinä ollut naimisissa ja lapsia on jopa yhden yön panoista. Ja sossu maksaa.

• en.halua.liittoon

Varmasti näinkin. Itselläni on 3 lasta enkä ole koskaan ollut naimisissa enkä koskaan mene. Olen vapaaehtoisesti valinnut elämän lasten kanssa ilman miestä. Sossu tosin ei ole koskaan maksanut meille mitään.

• en.halua.liittoon kirjoitti:

Varmasti näinkin. Itselläni on 3 lasta enkä ole koskaan ollut naimisissa enkä koskaan mene. Olen vapaaehtoisesti valinnut elämän lasten kanssa ilman miestä. Sossu tosin ei ole koskaan maksanut meille mitään.

Miksi tarjoat lapsillesi huonon ja epänormaalin elämän ilman isää?

• en.halua.liittoon
        super-atm kirjoitti:

Miksi tarjoat lapsillesi huonon ja epänormaalin elämän ilman isää?

Lapsilleni en ole tarjonnut huonoa tai epänormaalia elämää. Ihan tavallista, onnellista perhe-elämää. Isä olo perheessä ei automaattisesti tee elämästä hyvää ja normaalia. Isä heillä toki on.

Lapsilleni en ole tarjonnut huonoa tai epänormaalia elämää. Ihan tavallista, onnellista perhe-elämää. Isä olo perheessä ei automaattisesti tee elämästä hyvää ja normaalia. Isä heillä toki on.

Perhe-elämä ei ole normaalia, jos äitinä on feministi, joka inhoaa miehiä. Lapset saavat aivan vääränlaisen kasvatuksen. Isän olo ei tietenkään tee automaattisesti elämästä hyvää, mutta jos äiti vihaa lasten isää ja miehiä, niin lapsista tulee mielenvikaisia.

• en.halua.liittoon
        super-atm kirjoitti:

Perhe-elämä ei ole normaalia, jos äitinä on feministi, joka inhoaa miehiä. Lapset saavat aivan vääränlaisen kasvatuksen. Isän olo ei tietenkään tee automaattisesti elämästä hyvää, mutta jos äiti vihaa lasten isää ja miehiä, niin lapsista tulee mielenvikaisia.

Näin käy! Minä en vihaa kuitenkaan lasteni isää tai miehiä ylipäätään. Heillä on hyvät välit keskenään kuten minullakin.

Näin käy! Minä en vihaa kuitenkaan lasteni isää tai miehiä ylipäätään. Heillä on hyvät välit keskenään kuten minullakin.

Miksi et sitten elä ihan normaalisti lasten isän kanssa? Ei se osoita ollenkaan sitä, että sinulla olisi lasten isän tai miesten kanssa muutenkaan hyvät välit. Mitä teet sitä paitsi sinkkupalstalla kun kerran vihaat miehiä? Elä lastesi kanssa, kun niin ehdottomasti tahdot.

• en.halua.liittoon
        super-atm kirjoitti:

Miksi et sitten elä ihan normaalisti lasten isän kanssa? Ei se osoita ollenkaan sitä, että sinulla olisi lasten isän tai miesten kanssa muutenkaan hyvät välit. Mitä teet sitä paitsi sinkkupalstalla kun kerran vihaat miehiä? Elä lastesi kanssa, kun niin ehdottomasti tahdot.

En ole koskaan halunnut asua miehen kanssa. Miksi ihmeessä vihaisin miehiä? Ei se tarkoita että vihaa jos ei halua yhdessä asua, tämä on sopinut lasten isälle myös. Sinkkupalstalla olen koska olen sinkku, tosin kyllä miesystävä on kenen kanssa tapaillaan mutta emme seurustele.

En ole koskaan halunnut asua miehen kanssa. Miksi ihmeessä vihaisin miehiä? Ei se tarkoita että vihaa jos ei halua yhdessä asua, tämä on sopinut lasten isälle myös. Sinkkupalstalla olen koska olen sinkku, tosin kyllä miesystävä on kenen kanssa tapaillaan mutta emme seurustele.

Olet moraalisesti rappeutunut nainen. Et halua asua miehen kanssa, etkä halua että lapsesi saavat elää isän kanssa. Tapailet jotain miestä panokaverina, mutta et tahdo kunnolla seurustella. Tyypillinen feministi. YH = ÄO 0.

• en.halua.liittoon
        super-atm kirjoitti:

Olet moraalisesti rappeutunut nainen. Et halua asua miehen kanssa, etkä halua että lapsesi saavat elää isän kanssa. Tapailet jotain miestä panokaverina, mutta et tahdo kunnolla seurustella. Tyypillinen feministi. YH = ÄO 0.

Kyllä haluaisimme kunnolla seurustella mutta välimatka estää sen, joten tyydymme etäsuhteeseen ja tapailuun.
        Lapseni ovat todella paljon saaneet elää isänsäkin kanssa, meillä on ollut kaksi kotia. Monilla lapsilla tänä päivänä on kaksi kotia. Yhdessä olemme viettäneet lomiamme ja matkustelleet.
        Joillekin sopii eri ratkaisut kuin toisille.

Kyllä haluaisimme kunnolla seurustella mutta välimatka estää sen, joten tyydymme etäsuhteeseen ja tapailuun.
        Lapseni ovat todella paljon saaneet elää isänsäkin kanssa, meillä on ollut kaksi kotia. Monilla lapsilla tänä päivänä on kaksi kotia. Yhdessä olemme viettäneet lomiamme ja matkustelleet.

Etsit siis aisuria. En todellakaan suosittele miehille minkäänlaista suhdetta yh-naisen kanssa.

• kuismitä

Turhaa jankuttaa tuon trollin kanssa. Sillä on joku pakkomielle yh-naisista ja parisuhteista yleensäkin (parisuhdehuorat). Melkein jokaiseen viestiketjuun se vetää yh-naiset ja äpärälapset, oli ketjun aiheena mikä tahansa. Harvoin osaa ottaa kantaa muhin asioihin.

• en.halua.liittoon
        super-atm kirjoitti:

Etsit siis aisuria. En todellakaan suosittele miehille minkäänlaista suhdetta yh-naisen kanssa.

En etsi aisuria, omat lapset jo isoja, asuvat omillaan, asun yksin. En itseasiassa etsi mitään. Mieskaveri riittää minulle tällä hetkellä.

• YTMn_neuvot
        en.halua.liittoon kirjoitti:

Monilla lapsilla tänä päivänä on kaksi kotia. Tämä ei tarkoita sitä että se olisi hyvä asia. Kuka tahansa tajuaa kyllä tämän. Vaikuttaa siltä että haluat perustella asian päin persettä menemisen jälkikäteen sanomalla että "ei se mitään".

Joillekin sopii eri ratkaisut kuin toisille. Juu, joistain tulee sekakäyttäjiä, joistain HIV-positiivisia raiskareita, joistain säälittäviä ja parisuhdekelvottomia aikuisia kakaroita, joiden elämä on täynnä typeriä valintoja ja niiden puolustamista vastoin logiikkaa. Mutta toisille se sopii paremmin kuin tehdä parempia ratkaisuja tai myöntää että tuli kämmättyä aivan vitusti.

• en.halua.liittoon
        YTMn_neuvot kirjoitti:

Monilla lapsilla tänä päivänä on kaksi kotia. Tämä ei tarkoita sitä että se olisi hyvä asia. Kuka tahansa tajuaa kyllä tämän. Vaikuttaa siltä että haluat perustella asian päin persettä menemisen jälkikäteen sanomalla että "ei se mitään".

Joillekin sopii eri ratkaisut kuin toisille. Juu, joistain tulee sekakäyttäjiä, joistain HIV-positiivisia raiskareita, joistain säälittäviä ja parisuhdekelvottomia aikuisia kakaroita, joiden elämä on täynnä typeriä valintoja ja niiden puolustamista vastoin logiikkaa. Mutta toisille se sopii paremmin kuin tehdä parempia ratkaisuja tai myöntää että tuli kämmättyä aivan vitusti.

Mikä on mielestäsi päin persettä mennyt? Olen ollut tyytyväinen tilanteeseen samoin kun mies, eikä lapset ole koskaan valittaneet asuinratkaisuistamme.
        Meille on aikanaan sopinut tälläinen elämisenmuoto, meille tämä on ollut paras valinta.
        Monessa tilanteessa voi olla parempi kun lapsella on kaksi kotia.
        Tiedän etteivät useimmat kykene ymmärtämään asiaa mutta silti meille se on ollut sopivin.

• YTMn_neuvot
        en.halua.liittoon kirjoitti:

Mikä on mielestäsi päin persettä mennyt? Olen ollut tyytyväinen tilanteeseen samoin kun mies, eikä lapset ole koskaan valittaneet asuinratkaisuistamme.
        Meille on aikanaan sopinut tälläinen elämisenmuoto, meille tämä on ollut paras valinta.
        Monessa tilanteessa voi olla parempi kun lapsella on kaksi kotia.
        Tiedän etteivät useimmat kykene ymmärtämään asiaa mutta silti meille se on ollut sopivin.

Sitten olet poikkeuksellisessa tilanteessa. Teitä joille tämä järjestely sopii on osuutena niin huomattavan vähän YH:ista, että käytännössä teidän olemassa olonne unohtaa.

Jos olette kaikki aidosti tilanteeseen tyytyväisiä, niin sitten ei ole mitään valittamista. Lähtökohtaisesti monet YH:t ovat silminnähden menneet jo kauan sitten ohi järkevästi suunnitellun elämän tapahtumahorisontin, ja jäljelle jää vain lapsentasoiset perustelut siitä miksi yhtään mitään vikaa ei ole mutta miten ne kaikki olemattomat viat ovat yhteiskunnan ja miesten syytä siltikin.

Minulle ei tule ikinä kelpaamaan perusteluiksi "mutku muutkin" tai "älä valita ja oo tollainen katkera rienaaja".

• en.halua.liittoon
        YTMn_neuvot kirjoitti:

Sitten olet poikkeuksellisessa tilanteessa. Teitä joille tämä järjestely sopii on osuutena niin huomattavan vähän YH:ista, että käytännössä teidän olemassa olonne unohtaa.

Jos olette kaikki aidosti tilanteeseen tyytyväisiä, niin sitten ei ole mitään valittamista. Lähtökohtaisesti monet YH:t ovat silminnähden menneet jo kauan sitten ohi järkevästi suunnitellun elämän tapahtumahorisontin, ja jäljelle jää vain lapsentasoiset perustelut siitä miksi yhtään mitään vikaa ei ole mutta miten ne kaikki olemattomat viat ovat yhteiskunnan ja miesten syytä siltikin.

Minulle ei tule ikinä kelpaamaan perusteluiksi "mutku muutkin" tai "älä valita ja oo tollainen katkera rienaaja".

Pitää paikkaansa, en tunne toista meidänlaistamme "tapausta". Meillekin tämä vaihtoehto tuli kuin varkain. Olimme jo monet vuodet yhdessä olleet ja lähdin toiseen kaupungiin opiskelemaan. Huomasimme kuinka paljon paremmin jaksoimme. Ehti viikolla tulla kova ikävä mutta sai olla myös omaa aikaa ja ladata akkuja. Molemmat vaadeimme myös yksinoloa ja se oli vaikea järjestää lapsiperheessä. Jaksoimme keskitty toisiimme ja lapsiimme aivan uudella tavalla. Päätimme kokeilla toimisiko kaksi kotia pidemmän päälle. Vuoroviikoin toisella oli aina vetovastuu ja toinen sai keskittyä työhönsä. Vieläkin, vaikka lapset jo isoja ja molemmilla uusi suhde, on esim. molemmat kotimme edelleen molempien omistama.

• kuismitä kirjoitti:

Turhaa jankuttaa tuon trollin kanssa. Sillä on joku pakkomielle yh-naisista ja parisuhteista yleensäkin (parisuhdehuorat). Melkein jokaiseen viestiketjuun se vetää yh-naiset ja äpärälapset, oli ketjun aiheena mikä tahansa. Harvoin osaa ottaa kantaa muhin asioihin.

Oletko parisuhdehuora? Vai oletko yh?

• kuismitä
        super-atm kirjoitti:

Oletko parisuhdehuora? Vai oletko yh?

En kumpikaan.
        Epäilen, että saat jotain kicksejä näistä kirjoituksista tai runkkailet siellä yksinäsi.

• kuismitä kirjoitti:

En kumpikaan.
        Epäilen, että saat jotain kicksejä näistä kirjoituksista tai runkkailet siellä yksinäsi.

Epäilyksesi on väärä. Työnnätkö itse dildoa reikiisi ja saat tyydytystä yksinhuoltajien ja parisuhdehuorien puolustelemisesta?

• sfdgdgsfg

Avaaja on loistava esimerkki millaisella persoonalla pääsee ATM:ksi :D

• Oletko yh?

• ihqupalstaheh

Koskas otetaan käsittelyyn ne miehet jotka luikkivat vastuutaan karkuun?
      Eikös yh- isä lapsineen myös etsi aisuria, parisuhdetta halutessaan? Palsta totuuden mukaan käytetty, itseään ties missä lillutellut? Hyi..
      Vai jaetaanko miehille mitaleita sankaruudesta, lapsien kustannuksella?
      Hyvin heille yhteiskunnan etuudet kelpaavat, naisten rahat ja huolenpito ;).
      Tietäkää enemmän, luulkaa vähemmän.

• 109

Aivan, yh- tai vkl-isä haluaa parisuhteeseen, koska ei itse halua/osaa hoitaa muksujaan. Tarvitsee naisesta ilmaisen piian. Vierailkaa muillakin palstoilla, ette uraudu omaan vikinäänne.

• LapsetonNainenVastaa

Realismia on se, että suurimmalla osalla minun ikäisistä miehistä on lapsia. Osalla yhden naisen kanssa, osalla useamman. Lapset sinänsä on ok, oli ne kenen tahansa, mutta mukana raahautuu koko uusperhekuvio ja toisen perheen elämäntapa, johon minun pitäisi mukautua. Koska itse olen lapseton eikä kiinnosta viettää esim. kesälomia jonkun toisen perheen mieltymysten mukaan, niin skippaan isät haussa ja ilmoitan profiilissa, että he eivät kiinnosta. Joskus tulee viestejä inttäjiltä, mutta ne voi jättää huomiotta. En ole kokenut tätä asiaa ongelmalliseksi.

Voi olla, että olisin ihan onnellinen uusperheessä, mutta kun sinkkumiehiäkin vielä on, niin miksi en keskittyisi heihin? Eri asia jos rakastuu IRL, mutta täällä netissä on nämä hakuehdot.

• mies40-

Kerran yksi kolmen lapsen äiti halusi alkaa minun kanssa seurustelemaan koska sillä oli paska juoppo mies. Sanoin sille suoraan että ei kiinnosta kun on kolme lasta. Eikä se nainen ollut mikään nätti enää 35 vuotiaana. No siinä kävi niin huonosti että se nainen sai siltä mieheltään turpiin , makasi sairaalasaa pari kuukautta, ja lapset joutui lastenkotiin. Sitten sille naiselle tuli joku syöpäkin vielä

• vihatipunen

"Sitten sille naiselle tuli joku syöpäkin vielä"

Kannattaa valita sitten tarkkaan nainen, että sille ei vaan tule "jotain syöpää"...

• 610

Harva nainen halunnee aisuria. Kysymyksen voisikin asetella toisin, miksi ihmeessä ätmit tuutte treffipalstoille vinkumaan normaalia naista itsellenne. Ei ketään yksinhuoltajaa kiinnosta ottaa hoivattavakseen lastensa lisäksi aikuista mielenterveyspotilasta/muuten epäkypsää oliota.

• "Ei ketään yksinhuoltajaa kiinnosta ottaa hoivattavakseen lastensa lisäksi aikuista mielenterveyspotilasta/muuten epäkypsää oliota."

Ilmeisesti en ole tuollainen, koska kelpaisin joillekin yh-naisille aisuriksi. Yh-naiset ovat epäkypsiä.

• koitarauhoittua
        super-atm kirjoitti:

"Ei ketään yksinhuoltajaa kiinnosta ottaa hoivattavakseen lastensa lisäksi aikuista mielenterveyspotilasta/muuten epäkypsää oliota."

Ilmeisesti en ole tuollainen, koska kelpaisin joillekin yh-naisille aisuriksi. Yh-naiset ovat epäkypsiä.

Kyllä kun lukee tätäkin viestiketjua, niin monet ovat hyvin lapsellisia ja epäkypsiä sinä mukaan luettuna. Kuulostat muutenkin tosi katkeralta ja vihamieliseltä ihmiseltä etenkin naisia kohtaan. Elä ja anna muidenkin elää.

• koitarauhoittua kirjoitti:

Kyllä kun lukee tätäkin viestiketjua, niin monet ovat hyvin lapsellisia ja epäkypsiä sinä mukaan luettuna. Kuulostat muutenkin tosi katkeralta ja vihamieliseltä ihmiseltä etenkin naisia kohtaan. Elä ja anna muidenkin elää.

Oletko yh? Etsitkö elättäjää itsellesi ja toisen miehen äpärälapsille?

• sklfsoeijfoijf

Tuolla asenteella yh:t juuri on liikkeellä. Leikitään kovista sitä enemmän, mitä enemmän tulee pataan, ja yhteiskunta maksaa lystin.

YH on aina jotenkin asennevammainen. Ei se syyttä yksin ole.

• YTMn_neuvot
        koitarauhoittua kirjoitti:

Lässyttäjät lässyttää siinä vaiheessa kun mitään oikeasti painavaa ja totuuteen pohjaavaa sanottavaa ei ole. Halusit kuitenkin tuoda esiin mielipiteesi siitä, miten paha asia on pieksää suutaan, mutta paras mihin pystyt on yrittää vaimentaa kritiikki paheksumalla muiden ihmisten kirjoituksien epäasiallisuutta.

Lapsellisia, epäkypsiä, katkeria ja vihamielisiä... Lapsellinen siitä syystä ettei ole samaa mieltä naisten kanssa? Epäkypsä siksi ettei halua olla oikeasti tekemisissä huonoja valintoja tehneen naisen kanssa? Katkera siksi että pitää lapsien tekemistä epävaka(a/i)ssa parisuhte(e/i)ssa helvetin typeränä toimintana pitemmän päälle? Vihamielinen siksi että vastaa teille idiooteille tavalla joka toimii, eli haistattaa pitkät, kun ei teitä mikään kritiikki tavoita? YH on jotain mieltä asiasta, niin totta kai se on sitten juuri niin. Kritisoijia ei tarvitse kuunnella, koska "toisille sopii paremmin eri asiat"? Just.

Minkä vitun takia kenenkään tässä koko maailmassa pitäisi kunnioittaa ihmistä joka sikiää kuin eläin, ajattelematta tulevaisuutta kenenkään kannalta? Tuntu vaan niin hyvältä tehdä juttuja ja sitte kattoa mitä käy, gööö. Paskaa saatte niskaanne siitä hyvästä että teette asioita jotka herättävät toisten ihmisten "EI VITTU NÄIN, EI TODELLAKAAN NÄIN" -fiilikset. Ihan sama minulle mitä teette tai miten sen perustelette, mutta minä ainakaan en tunne omantunnon tuskia sen johdosta että haukun teitä täysin avoimesti ja omaa kantaani esille tuoden. Typerä paska jos olet niin saat siitä kuulla hautaasi asti, oma vikasi että sattui menemään näin, ja etten pidä sen takia sinusta.

PS. Älkää lässyttäkö leskistä tai jostain muusta marginaalisesta tilanteesta missä YH:ksi jääminen on "sallittua".

PPS. FU & HV

• YTMn_neuvot kirjoitti:

Lässyttäjät lässyttää siinä vaiheessa kun mitään oikeasti painavaa ja totuuteen pohjaavaa sanottavaa ei ole. Halusit kuitenkin tuoda esiin mielipiteesi siitä, miten paha asia on pieksää suutaan, mutta paras mihin pystyt on yrittää vaimentaa kritiikki paheksumalla muiden ihmisten kirjoituksien epäasiallisuutta.

Lapsellisia, epäkypsiä, katkeria ja vihamielisiä... Lapsellinen siitä syystä ettei ole samaa mieltä naisten kanssa? Epäkypsä siksi ettei halua olla oikeasti tekemisissä huonoja valintoja tehneen naisen kanssa? Katkera siksi että pitää lapsien tekemistä epävaka(a/i)ssa parisuhte(e/i)ssa helvetin typeränä toimintana pitemmän päälle? Vihamielinen siksi että vastaa teille idiooteille tavalla joka toimii, eli haistattaa pitkät, kun ei teitä mikään kritiikki tavoita? YH on jotain mieltä asiasta, niin totta kai se on sitten juuri niin. Kritisoijia ei tarvitse kuunnella, koska "toisille sopii paremmin eri asiat"? Just.

Minkä vitun takia kenenkään tässä koko maailmassa pitäisi kunnioittaa ihmistä joka sikiää kuin eläin, ajattelematta tulevaisuutta kenenkään kannalta? Tuntu vaan niin hyvältä tehdä juttuja ja sitte kattoa mitä käy, gööö. Paskaa saatte niskaanne siitä hyvästä että teette asioita jotka herättävät toisten ihmisten "EI VITTU NÄIN, EI TODELLAKAAN NÄIN" -fiilikset. Ihan sama minulle mitä teette tai miten sen perustelette, mutta minä ainakaan en tunne omantunnon tuskia sen johdosta että haukun teitä täysin avoimesti ja omaa kantaani esille tuoden. Typerä paska jos olet niin saat siitä kuulla hautaasi asti, oma vikasi että sattui menemään näin, ja etten pidä sen takia sinusta.

PS. Älkää lässyttäkö leskistä tai jostain muusta marginaalisesta tilanteesta missä YH:ksi jääminen on "sallittua".

PPS. FU & HV

Ihan hyviä mietteitä tässä ja hyviä perusteluja, komppaan!

• Taas yksi, joka ei osaa laittaa nettiprofiiliinsa rukseja oikeisiin kohtiin eikä hakea oikeilla kriteereillä. Tee kuule näin:
      Laita ilmoitukseesi naiselle kriteeriksi 'ei lapsia' tia lapseton tai miten se nyt onkin ilmaistu. Kirjoita lisäksi profiilitekstiisi, että olet kiinnostunut vain lapsettomista naisista etkä toivo muiden ottavan yhteyttä. Sen voi ilmaista ihan kohteliaasti ja niin, että lapsettomille naisille se on positiivinen signaali.

Kun itse selailet profiileja niin laita jälleen ruksi oikeaan kohtaan eli poimi hakuun mukaan vain lapsettomat profiilit.

Ei pitäisi kovin paljon sen jälkeen enää yksinhuoltajien profiilien sinun nettideittailuasi haitata.

• Ikis__M

Itse olen sitä mieltä että yh-nainen voi olla hyvinkin viehättävä ulkoisesti ja jopa henkisesti, se taas tekee hänen rikoksestaan kilttejä ja kunnollisia miehiä kohtaan vain entistä suuremman koska jännä-ähkijälle tehdyssä lapsessa kulkee ikuisesti mukana osoittava sormi "aisuri, aisuri" se kiljuu ilakoiden kiltille miehelle joka ilman tuota lasta voisi olla kiinnostunut naisesta.

• kaisalissu

Hahaa väitätkö, että kaikkien suomen yh:n lapset ovat tehty jännä-ähkijöille tai jännäjennoille.

• Ikis__M
        kaisalissu kirjoitti:

Hahaa väitätkö, että kaikkien suomen yh:n lapset ovat tehty jännä-ähkijöille tai jännäjennoille.

ainakin jos niiltä itseltään kysyy niin näinhän se useiimiten varmaan on koska harva nainen myöntää syyn eroon olevan itsessään. Jos myöntää niin eipä sekään häävi vaihtoehto ole koska sitten lienee kyseessä sen luokan jännyyttä kaipaava jenna joka varmaan kyllästyy kilttiin ja kunnolliseen mieheen koska kyllästyi edelliseenkin.

Ainoa vaihtoehto kiltille & kunnolliselle miehelle valtaisasta yh-massasta olisi varmaan leskeksi jäänyt kiltin ja kunnollisen miehen vaimo joka leskeytyi jonkin dramaattisen onnettomuuden seurauksena (promillen miljoonasosa) koska jos hyvän miehen on vienyt sairaus sehän on voinut periytyä lapsille ja jos ollu jännämies niin siellä varmaan vielä pahemmat periytymät taakkana. Aukotonta logiikkaa, eikö?

• vaara.on.olemassa

Voi se onnettomuusalttiuskin periytyä.

• 106
        Ikis__M kirjoitti:

ainakin jos niiltä itseltään kysyy niin näinhän se useiimiten varmaan on koska harva nainen myöntää syyn eroon olevan itsessään. Jos myöntää niin eipä sekään häävi vaihtoehto ole koska sitten lienee kyseessä sen luokan jännyyttä kaipaava jenna joka varmaan kyllästyy kilttiin ja kunnolliseen mieheen koska kyllästyi edelliseenkin.

Ainoa vaihtoehto kiltille & kunnolliselle miehelle valtaisasta yh-massasta olisi varmaan leskeksi jäänyt kiltin ja kunnollisen miehen vaimo joka leskeytyi jonkin dramaattisen onnettomuuden seurauksena (promillen miljoonasosa) koska jos hyvän miehen on vienyt sairaus sehän on voinut periytyä lapsille ja jos ollu jännämies niin siellä varmaan vielä pahemmat periytymät taakkana. Aukotonta logiikkaa, eikö?

Siinä sinulle sarkaa - löytää nainen, joka on paitsi arvoiltaan 50-lukulainen niin myös sukupuultaan ehdottoman terve.

• Ikis__M
        106 kirjoitti:

Siinä sinulle sarkaa - löytää nainen, joka on paitsi arvoiltaan 50-lukulainen niin myös sukupuultaan ehdottoman terve.

Niinpä, nyt varmaan ymmärrät miksi en edes etsi. Mission impossible :(

• 450
        Ikis__M kirjoitti:

Niinpä, nyt varmaan ymmärrät miksi en edes etsi. Mission impossible :(

Ehkä et edes itse ole sukupuultasi terve.

• 8686
        450 kirjoitti:

Ehkä et edes itse ole sukupuultasi terve.

Olisi todellakin outoa, jopa yliluonollista, ellei suvussa olisi yhtään sydärin saanutta, verenpainepotilasta, diabeetikkoa, syöpäpotilasta....

• Qwertyuyyyyiii

Kyllä se niin on että nainen on tullut kiimaan jännä ähkijän nähdessään,sitten sänkyyn ,rojut ränniin,sen jälkeen jännä ähkijän on ruvennut lyömään ja muutenkin väkivaltaiseksi tätä tulevaa yyhoota kohtaan,tuleva yyhoo ottaa eron,ja rupeaa etsimään mukavaa Ktm aisuria.....näin se vaan menee...

• Ei_millään_pahalla

Yh:t saa painua vittuun koska niitten elämänarvot on perseestä. Kun kakarat on tehty saa mieskin mennä, ja näin se käy yli puolessa liitoista nykyään.

Voimmä kyllä jotain yh:ta nussia päähän jos se on hyvä imemään ja nielee mällit.

• Uyytrrddgg

Yyhoooyyyhoooooyyyhhoooooo

• Kilttiatm

Yksinhuoltajille ei kelpaa kunnollinen mies vaan nainen ottaa jonkun uuden pulsun joka sitten onkin jännämies. Nainen ei osaa valita miestä muutenkuin ulkonäön perusteella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5077
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3322
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      3069
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      38
      2298
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1797
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1550
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      121
      1474
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      119
      1149
    9. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1109
    10. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      43
      1077
    Aihe