Yhden yön seksiä ilman kumia

näinsekäy

71

841

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemustaon

Suomi-naisilta saa paljaalla vieläkin helpommin

• kukaan-usko

Kertoi ikisinkku neitsyt myhäillen tyytyväisenä herättyään krapulaisena iltapäivällä.

• Näin_on

Ei tarvi kuunnella pelkästään ikineitsyitä, kyllä sen voi käydä ihan itse toteamassa esim. seksiaiheisilta palstoilta, kun miehet ihmettelevät mikä on naisiin mennyt kun haluavat ilman kumia.

• Todellakin_on
        Näin_on kirjoitti:

Ei tarvi kuunnella pelkästään ikineitsyitä, kyllä sen voi käydä ihan itse toteamassa esim. seksiaiheisilta palstoilta, kun miehet ihmettelevät mikä on naisiin mennyt kun haluavat ilman kumia.

Yli puolet naisista naisista tuntuu ensitapaamisesta lähtien olevan okei sen ajatuksen kanssa että harrastetaan seksiä ilman kumia. Vähän on yllättänyt kuinka yleistä se kumittoman seksin harrastaminen on. Mielellään sitä kumitonta seksiä haluais itsekin, mutta vain tuttujen naisten kanssa eikä minkään satunnaisten baaripokausten ettei tarvitse jälkikäteen katua.

• Kumillavarminta
        Todellakin_on kirjoitti:

Yli puolet naisista naisista tuntuu ensitapaamisesta lähtien olevan okei sen ajatuksen kanssa että harrastetaan seksiä ilman kumia. Vähän on yllättänyt kuinka yleistä se kumittoman seksin harrastaminen on. Mielellään sitä kumitonta seksiä haluais itsekin, mutta vain tuttujen naisten kanssa eikä minkään satunnaisten baaripokausten ettei tarvitse jälkikäteen katua.

Kyllä niillä tutuilla naisillakin voi olla tauteja ja ne voivat pamahtaa paksuiksi. Varminta on aina käyttää kumia

• Todellakin_on
        Kumillavarminta kirjoitti:

Kyllä niillä tutuilla naisillakin voi olla tauteja ja ne voivat pamahtaa paksuiksi. Varminta on aina käyttää kumia

Totta kai tutuilla naisillakin voi olla tauteja, mutta todennäköisyys on pienempi kuin jonkun täysin tuntemattoman viikosta toiseen vaihtuvan baaripokan kanssa. Myös kenen tahansa miehen vaimollakin voi olla tauteja - Olettaen ettei mies ole sitä teinineitsyttä itselleen löytänyt. Siltikin, jos joskus haluaa joko tehdä lapsia tai vaan harrastaa kumitonta seksiä, niin pitää uskaltaa ottaa se riski. Pitää vaan miettiä onko se nainen sen riskin arvoinen. Se oma vaimo varmasti on riskin arvoinen, satunnainen baaripoka luultavasti ei. Joku muu tuttu nainen saattaa olla.

Paksuksi pamahtamisen suhteen pitää myös olla sellainen nainen että sen sanaan riittävästi luottaa siitä että nainen käyttää ehkäisyä - tai sitten naisen pitää olla sellainen että sen kanssa voi tarvittaessa alkaa sitä jälkikasvua kasvattamaan - tai niitä elatusmaksuja naiselle maksaa.

• paljaallamennään

kumit on homoille

• perseeseen

Homot vetelee toisiaan paljaalla

• NoCondom
        perseeseen kirjoitti:

Homot vetelee toisiaan paljaalla

Ainakaan Yossuf ei käyttänyt kumia DF:n kanssa laivalla

• totuusesiinNyt
        NoCondom kirjoitti:

Ainakaan Yossuf ei käyttänyt kumia DF:n kanssa laivalla

Koko juttu on valhetta. Ei ole mitään Yossufia

• Varissuon_Imaami
        totuusesiinNyt kirjoitti:

Koko juttu on valhetta. Ei ole mitään Yossufia

Olet oikeassa. DarkFearin homopepun korkkaajan nimi on YUSUF. Mitään Yossufia ei siis ole ollut laivalla, ainoastaan YUSUF.

• Nosextoday

Ihan turhaan sä tuollaisia postailet tänne. Ei nää luuserit seksiä saa.

• ainapaljaalla

Kyllä täällä meitä saamamiehiäkin on

• likaiset.huorat

Saitko aidsin vai kupan?

• Olettehulluja

Hullut!

• Ex--PUA

En suosittelisi.

Joskus nuorempana tuli puikotettua aina tilaisuuden tullen paljaalla, ja voin sanoa että siitä kun selviää säikähdyksellä, oppii ettei kannata.

Etenkin suomalaisita naisista iso osa antaa vedellä, tai jopa ehdottaa paljaalla laittamista!

• Ex--PUA

Ihan samaa olen noudattanut. Ei se ole oikeasti edes vaikeaa tuota saada aikaan. Esim. Jos hukkunut kumi kesken touhujen, niin on jatkettu ilman. Kannattavaa vaan muistaa että siellä on käyty sinua aiemminkin, joten se voi kalahtaa omaan nilkkaan, ja sitten on itku pitkästä ilosta.

Se kyllä on totta, että kondomi on todella vastenmielinen esine.

• tahdintonnukke
        Ex--PUA kirjoitti:

Ihan samaa olen noudattanut. Ei se ole oikeasti edes vaikeaa tuota saada aikaan. Esim. Jos hukkunut kumi kesken touhujen, niin on jatkettu ilman. Kannattavaa vaan muistaa että siellä on käyty sinua aiemminkin, joten se voi kalahtaa omaan nilkkaan, ja sitten on itku pitkästä ilosta.

Se kyllä on totta, että kondomi on todella vastenmielinen esine.

Ex-PUA onkin tautinen huora! :D

• Ex--PUA
        tahdintonnukke kirjoitti:

Ex-PUA onkin tautinen huora! :D

En tiedä mitä päättelit tuosta "selvisin säikähdyksellä", mutta meistä sinä lienet Se huora. Mahdollisesti vielä Se tautinen.

• Ujoatm26v

Missä niitä tuollaisia naisia on joilta muka ylipäätään saa seksiä tai että tulevat sitä muka miehelle oikein suorastaan tyrkyttämään? Ei mulle ainakaan kukaan nainen ole tullut seksiä tarjoamaan. Huoria kaikki.

• at-mies
        Ex--PUA kirjoitti:

En tiedä mitä päättelit tuosta "selvisin säikähdyksellä", mutta meistä sinä lienet Se huora. Mahdollisesti vielä Se tautinen.

Elämä on epäreilua kun itse panin yhden ainoan kerran elämässäni paljaalla ja sain heti sukupuolitaudin. Se oli samalla varmaan ainut kerta elämässäni kun sain edes seksiä ja heti onnistuin taudin hankkimaan.

• AS-mies

Eskokaan ei käytä, joten en minäkään

• en.tunne

Kuka niistä?

• Täänäin

• odota.Eskoa

Taidat valehdella. Laitanpa Eskolle viestin, että kirjoittelit paskaa siitä täällä netissä. Saattaa tulla vielä käymään teillä.

• EiKäytä
        odota.Eskoa kirjoitti:

Taidat valehdella. Laitanpa Eskolle viestin, että kirjoittelit paskaa siitä täällä netissä. Saattaa tulla vielä käymään teillä.

Ainakin Esko on perustanut ryhmän "Panen aina paljaalla"

• Etkö.TAJUA

Paljaalla maalla. Voi tehdä sen sullekin.

• ytrgvhhj

• hehhehhee
        ytrgvhhj kirjoitti:

Kyllä on täyspaska toi jätkä

Esko on pelimies!

• Ätmionpaska
        hehhehhee kirjoitti:

Esko on pelimies!

Ja tuommoisia täysmulkkuja tautienlevittäjiä te ihailette!

• ätmi27v
        Ätmionpaska kirjoitti:

Ja tuommoisia täysmulkkuja tautienlevittäjiä te ihailette!

Kyllä, koska he saavat naisia toisin kuin me ätmit

• Kumisucks

Ilman kumia tuntuukin joltakin

• PUAonPaska

PUA:t ei kumia käytä. Tämä ei ollut yllätys.

• Ex--PUA

Naiset eivät kumia vaadi, ja sekö ei ollut yllätys?

• mitävit
        Ex--PUA kirjoitti:

So? Naisenko tehtävä se on?

• Ex--PUA
        mitävit kirjoitti:

So? Naisenko tehtävä se on?

Oletko tyhmä?

• Kukasetyhmäon
        Ex--PUA kirjoitti:

Oletko tyhmä?

Jahas! Taas ex-pualle tyypillinen henkilöhyökkäys

• Ex--PUA
        Kukasetyhmäon kirjoitti:

Jahas! Taas ex-pualle tyypillinen henkilöhyökkäys

Miksi et vastannut kysymykseen vaan sepitit valheen minusta? Etkö pysty perustelemaan väittämiäsi?

• Tilastonikkari
        Ex--PUA kirjoitti:

Minkälainen on otantasi? 10 naista?

• Ex--PUA
        Tilastonikkari kirjoitti:

Minkälainen on otantasi? 10 naista?

En ole pitänyt kirjaa, mutta arvioisin että joka kolmas vaatii kumia. Naisten otanta on kymmenissä, ei kymmenessä, kuten tälläisellä suvaitsevaisella, kansainvälisellä nuorella miehellä pitääkin olla, että tiedäkin Sä Se!

• Ujoatm26v

Nyt paljastui minullekkin että Ex-Pua on ähkivä paska.

• Pillereillämennään

Aika harva käyttää kortsua nykyään

• tiedoksesi

Jaa. Itse olen ollut noin parinkymmenen naisen kanssa ja kahden kanssa seurustellutkin pitkään. Koskaan en ole ollut ilman kumia. Molemille naisille, joiden kanssa olen ollut suhteessa, eivät pillerit sopineet. Kondomia käytetään kyllä ehkäisyvälineenä ihan parisuhteessakin.

• Oletkomieslainkaan

Vaikuttat pillunnuolijalta, joka kiltisti alistuu naisen tahtoon

• NauttivaNainen_
        Oletkomieslainkaan kirjoitti:

Vaikuttat pillunnuolijalta, joka kiltisti alistuu naisen tahtoon

Ei vaan kuulostaa harvinaisen fiksulta mieheltä. ja fiksut miehethän pitävät kyllä huolta, että nainenkin saa nautintoa......

• Vinnie

Helevetinmoinen aivopierukirjoitus. Parikymmentä kumppania paljaalla niin takuuvarmasti on jo ensimmäinen herpes- tai kondyloomatartunta.
      Tosin nykyaikana nämä on niin tavallisia ettei näitä edes noteerata - alan miehet ja naiset vetävät huoleti kumitta silti hyvällä omalla tunnolla.
      Kuuluu vissin em. pöpöt ihan perussettiin.

• Goon

Tauteja saa vain huorilta

• Elämäntapasinkku

Jaa jaa. Minkähänlaisia känniääliöitä on tämän ketjun pojat nussineet, mutta minulle on kyllä kaikki naiset sanoneet jo etukäteen, et käytetään sit kumia taikka vaihtoehtoisesti mustaa valkoisella ja tämähän nyt on itsestään selvää minullekkin.
      Taitaapa olla fantasiaa enempi monen jutut näillä palstoilla. En ole moiseen törmännyt.

• pelailija

Eipä paljon kumien perään naiset kysele. Aina on saanut vetää paljaalla, jos on vain uskaltanut

• sincyan

Hyi helvetti.
      Jos ukko koittaa vetää paljaaltaan, se tekee sitä varmasti muidenkin kanssa. Yhtään kuppasta kikkeliä ei muhun tule. Jos kumi on ongelma niin menköön hinkkaamaan tautista tattiaan ihan keskenään.

• Käykö michelin ukkelit usein vierassa teillä päin? ;D

Tsori, mutta en voinut välttää kiusausta, kiusalliseen kysymykseen, muistathan olla rehellinen vastauksessasi....

• sincyan
        MGTOW kirjoitti:

Käykö michelin ukkelit usein vierassa teillä päin? ;D

Tsori, mutta en voinut välttää kiusausta, kiusalliseen kysymykseen, muistathan olla rehellinen vastauksessasi....

Koitan välttää michelinmallin miehiä. ;)

• sincyan kirjoitti:

Koitan välttää michelinmallin miehiä. ;)

Tiedät kuitenkin mitä tarkoitin, mutta olitpas nokkela nainen. ;)

Tajusin, tajusin, vastaus oli suomeksi, "mitäs "piip" se sulle kuuluu".... :D

• kakkossmies

Kyllä minulle on tullut yllätyksenä kuinka harvat naiset kumin ottavat puheeksi. Minulla vuoden aikana vain yksi n. Parista kymmenestä naisesta otti kumin itse puheeksi. Aika monen kanssa olen ollut jo kalu pilden huulilla niin, että olisi vain pitänyt työntää sisään.

Yksi jopa vähän loukkaantui, kun kaivoin kumin esiin. Luuli, että ajattelin hänen valehtlevan ehkäisystä.

• kiinnostunut_mies_

Mistä saat noita naisia?

• M37_v

Ilman kumia mennään. Ei tässä mitään teinipoikia olla

• aikuinennainen_

Yhtä tyhmä olet kuin teinipoika

• Ujoatm26v

Niin kertokaa nyt että mistä ja miten naisia saatte noin paljon?

• sensuuriiski

Afrikkalaismiehiä ja Suomi-naisia käsittelevät kommentit ovat näköjään poistettu. Ilmeisesti aihe on moderaattoreille tabu

• puhdasrotukoira

no, ei kai rodulla ja seksillä ole mitään tekemistä keskenään.

• faktatfaktoina

Totta kai. Sen sanominen, että HIV-riski on suurempi afron kanssa nussitaessa on näiden mielestä rasismia

• tunnelmallinen_mies

Kumi pilaa tunnelman

• tervekikkeli

Itse otan mieluummin vähän huonomman tunnelman kuin sp-taudin

• pelurip
        tervekikkeli kirjoitti:

Itse otan mieluummin vähän huonomman tunnelman kuin sp-taudin

Se ei pelaa joka pelkää

• Tämäkin pitäisi olla ihan itsestään selvyys, jos ei ole, niin on "ei jatkoon" materiaalia.....tai siis minun mielipide, eläimet tehkööt eläinten juttuja, kunhan muistaa tämänkin asian sitten rehellisesti kertoa.

• vitunpelimiehet

Pelimies ei kumin kanssa pelleille. Sen tuosta blogitekstistä opin

• setiedetään

PUA:t levittää tauteja

• Kumimies_

Sairasta touhua!

• valitettavasti_

Naiset on helppoja kaatoja pelimiehille

• Anonyymi

Hyvät vinkit

• Anonyymi

Apinarokkoooh

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2582
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      325
      2268
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      32
      2002
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1645
    5. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      47
      1616
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1519
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      44
      1396
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1369
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1325
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1116
    Aihe