Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. Eli kemioiden kohdatessa ja molempien halutessaan toistaan myös fyysiseen kontaktiin tarkoittaa sitä, että jännämies ja jännänainen ovat kohdanneet toisensa?

Noh, onhan se toisaalta ihan jännääkin molemminpuolin varmasti, että siltä pohjalta ajatellen.... ;P
  2. Nämä naiset ovat sitten niitä naisia, jotka ovat "niitä" naisia, jos kokevat että se ei ole huomioimista vaan vain velvollisuutta.........voihan se olla, että on enemmän tai vähemmän yhteinen talous, jolloin sillä ei ole edes väliä kuka maksaa tai tekee mitäkin tilanteen ja voimavarojen mukaan...

Läheistensä ja muiden puolustaminen tilanteissa joissa heitä on kohdeltu epäasiallisesti tjms. on ihan normaalia sekin, mutta ei ehkä kaikille......eikä tämäkään ole sukupuoliasia.......tosin toki aina täytyy huomioida tilanteet, eli mitä on tapahtunut ja miksi, eikä puolustaa vain puolustamisen takia välittämättä siitä mitä "puolustettava" on itse tehnyt ja miksi.........esim, voihan joku loukata sanallisestikin paljastamalla jotain tekoja, joita toinen on tehnyt.....pettäminen, varkaus tai joku muu teko, jonka toinen yrittää peittää, jolloin tilanne on hieman eri, joillekin tosin "kuplien" puolustaminenkin on tärkeää ihan tietoisesti ja joillekin ehkä tiedostamatta, jos ovat sellaisessa tilassa/asemassa, että nielevät kaiken mitä toinen sanoo, syystä tai toisesta......yms...yms..

Ne taas jotka ihan tietoisesti käyttävät toista hyväksi ja manipuloivat toista (narsistit yms.) sukupuolesta riippumatta, ovat alinta pohjasakkaa ainakin minun mielestäni......tosin jokainen voi miettiä omalla kohdallaan mitä ja millainen itse ensinnäkin on ja sen jälkeen miettiä millaisia persoonia/luonteita lähipiirissä oleilee, sekä kuinka vastavuoroinen suhteiden perusta on.........vai onko itse tai lähipiirissä joku/jotkut hyväksikäyttäj(i)ä vai hyväksikäytettäv(i)ä.......jos on kykyä edes pienen pieneen itsetutkiskeluun ja tietynlaiseen havannointikykyyn voi huomata kuNmallisia asioita... ;P
  3. Jeps, mitä enemmän yritetään pimittää kaikenmaailman tietoja, eikä olla niistä avoimia ja rehellisiä, sekä estää sananvapautta koskien näitä asioita, niin se ei aiheuta muutakuin sen, että paine kattilassa vain kasvaa kiihtyvällä vauhdilla.........miten niiden kenen pitäisi olla viisaita tai olisi ainakin suotavaa ihan jo asemansa takia, ovat jostain syystä monesti jotain aivan muuta.......

Hetken aikaa sitten vielä koko Eurooppa ja osittain muu maailma huusivat ja vannoivat sananvapauden puolesta....jesus sitä ja tätä.........