Vapaa kuvaus

Minä olen
virtasenposti(a)suomi24.fi

Aloituksia

48

Kommenttia

2890

1. Tuntuu+hienolta+laskea+pakkasella+housut+alas.+Tuntea+kylmä+ilma+iholla+ja+kuuma+kyrpä+anaalissa.
  2. 3)+Takaapäin
  3. 1.+Miten+monella+pareista+prosentteina+on+cuckold+juttuja+?+Siis+miten+yleistä+tuo+on+?-Muista+en+tiedä+meillä+on.2.+Miten+yleistä+on+mustasukkaisuus+tuossa+tilanteessa+miehillä+?-Meillä+ei+ole.+Edetään+pikkuhiljaa+miesten+kanssa.+Ensin+kaupungilla+keilaamassa.+Sitten+laivalla.+Sitten+kotona+saunomassa.+Mies+määrää+tahdin+3.+Olenko+liian+vanha,+tai+siis+olemmeko+?-Kaikki+iät+sopii.+Me+ollaan+kuulemma+liian+nuoria.4.+Pitääkö+miehen+alistua+vai+voiko+mies+myös+nauttia+tuosta+?-Maku+kysymys.+Meillä+nauttii+myös+mies.5.+Mistä+löytää+asiallisia+kolmansia+pyöriä+?-Netistä+mutta+ei+heti.+Siksi+eka+tapaaminen+miesten+kesken+ja+silloin+ei+puhuta+seksistä.6.+Voiko+vierasta+miestä+suudella,+tuntuisi+jotenkin+vastemieliseltä+?-Minä+suutelen+kyllä.+Teen+vieraiden+kanssa+mitä+oman+miehenikin+kanssa.7.+Osallistuuko+mies+yleensä+vai+katseleeko+vain+?-Osallistuu+kyllä.+Ei+välttämättä+koko+ajan.+Mitä+vieraat+toivoo.8.+Olemme+katselleet+kymmeniä+elokuvia+ja+niissä+kaikki+sujuu,+onko+todellisuudessa+näin+?-Joskus+menee+hyvin+joskus+ei.+Ihan+kuin+kahden+välisissä+M+N+jutuissa.9.+Pukeutuminen,+mitä+päälle,+vai+ei+mitään+?-Tapaamme+kaupungilla.+Sitten+meillä+kaikki+pois.10.+Missä,+kotona,+mökillä+vai+hotellissa+?-Ehkä+ekakerta+Omena+hotellissa.11.+Onnistuuko+koko+juttu+täysin+anonyyminä+?-Kyllä,+katso+edellinen+vastaus.12.+Aina+saman+vieraan+kanssa+vai+joka+kerta+eri+kumppani,+kumpi+on+parempi+?-Sekä+että.+Tutut+sopii+hyvin.+Ei+mene+etsimiseen+aikaa.13.+Mitä+muuta+kuin+pelkkä+akti+?-Juttelua,+ihon+rasvausta.+hively+ja+sively.+Telkkaa+katsotaan+samassa+kasassa.14.+Pitääkö+käyttää+kondomia+ja+lasketaanko+yleensä+sisään+?-Järki+käteen.+Aluksi+mies+laittaa+vieraille+kumit.+Sitten+myöhemmin+tutut+laskee+sisälle.15.+Mitä+muuta+vielä+?-Nauttikaa+kivojen+ihmisten+kesken.