Minä, sika-Tane, eilen kirkolla käydessäni sain mies-persettä. Oli mahtava laittaa lasti sinne minne päivä ei paista. Ja siihen vielä tarjottiin täytekakkukahvit päälle.
Kyllä se kuulkaa arvoisat ihmiset on sille viisiin, jotta "kakkonen" on "ykkönen" :)
"kakkonen" on "ykkönen"
3
199
Vastaukset
- jakelija
Ajelin eilen raskaasti kuormatulla jakeluautolla melkein pimeään varastoon. Oli mahtavaa laittaa lasti sinne minne päivä ei paista. Tyytyväinen asiakas tarjosi vielä täytekakkukahvit päälle.
Kolmosvaihdetta ei juuri voinut käyttää, on se ihmiset niin että kakkonen on ihan ykkönen hitaassa ajossa. Olin huoltamon avajaisissa. Vaki asiakkaat saivat valita minun ja kakku kahvien väliltä. Kiitettävän moni valitsi pakaroiden välistä. Munkin jämät sisään ja aisalla tuuppaus syvemmälle ja sitten siemenet lopuksi.
Huoltamon omistaja on kaverini. Sain siltä kesätöissä. Sai vaimoltaan luvan ottaa minut. Vaimo kävi välillä katsomassa että sitä ei huijata. Pojilla ei väliä kunhan ei vieraita naisia se sanoi minulle. Näin ne oli sopinu miehensä kanssa naimisiin mennessä. Nainen tuntee mun äidin. Ne vihaa toisiaan. Siksi se sai nautintoa katsoessaan kun sen mies siemensi mua.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1466354Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1964002PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4852807- 312761
- 2012375
- 1862089
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1471512- 581334
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371304Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?891074