Minä, sika-Tane, eilen kirkolla käydessäni sain mies-persettä. Oli mahtava laittaa lasti sinne minne päivä ei paista. Ja siihen vielä tarjottiin täytekakkukahvit päälle.
Kyllä se kuulkaa arvoisat ihmiset on sille viisiin, jotta "kakkonen" on "ykkönen" :)
"kakkonen" on "ykkönen"
3
222
Vastaukset 3
- jakelija
Ajelin eilen raskaasti kuormatulla jakeluautolla melkein pimeään varastoon. Oli mahtavaa laittaa lasti sinne minne päivä ei paista. Tyytyväinen asiakas tarjosi vielä täytekakkukahvit päälle.
Kolmosvaihdetta ei juuri voinut käyttää, on se ihmiset niin että kakkonen on ihan ykkönen hitaassa ajossa. Olin huoltamon avajaisissa. Vaki asiakkaat saivat valita minun ja kakku kahvien väliltä. Kiitettävän moni valitsi pakaroiden välistä. Munkin jämät sisään ja aisalla tuuppaus syvemmälle ja sitten siemenet lopuksi.
Huoltamon omistaja on kaverini. Sain siltä kesätöissä. Sai vaimoltaan luvan ottaa minut. Vaimo kävi välillä katsomassa että sitä ei huijata. Pojilla ei väliä kunhan ei vieraita naisia se sanoi minulle. Näin ne oli sopinu miehensä kanssa naimisiin mennessä. Nainen tuntee mun äidin. Ne vihaa toisiaan. Siksi se sai nautintoa katsoessaan kun sen mies siemensi mua.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistoliitto esittää rikkaille veronkiristyksiä, mutta kansalle ei kelpaa
Miksi? Haluaako taviskansa lisää leikkauksia peruspalveluihin? Pääsettekö liian helposti vielä terveyskeskukseen tai ham571170- 1201129
- 821018
- 88993
- 58872
Meistä puhutaan
Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni57857- 136801
Uunimakkara koululaisten suosikki
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p277738- 18588
- 69586