Eli kysykää ihan mitä vaan vaikka mun harrastuksista, perheestä, seksi elämästä tai vaikka kodista, ihan mistä ikinä haluatte! Vastaan rehellisesti kaikkiin kysymyksiin (vaitsi en anna someja tai puhelin nro)
Kysy 20v tytöltä IHAN mitä vaan!
30
632
Vastaukset
- Jömppus69
Sormetatko usein?
Osoite?
Ahaa, en ollut tuota otsikossa huomannut 😬. Mutta en sitäkään mielellään kertoisi.
Haluatko kysyä jotain muuta??
Onko sulla polkupyörä?
Hottis96 kirjoitti:
Onhan mulla
Onko siinä millaiset vaihteet vai vain yksi vaihde? Onko se jousitettu?
Hottis96 kirjoitti:
Hän on jopo3 eli ei jousia mutta 3 vaihdetta
Ihanaa, kuva ois kiva vaikka yksityisviestinä.
-
Ajeletko paljon?
- Olknoknpknp
20-vuotias ei ole tyttö vaan pian keski-ikäinen.
- dreamsk
Netkö unet värillisinä vai musta,valkosina?
- jomerkinsaavuttanut
Oletko ajatellut, mitä teet 60- vuotta täytettyäsi?
- Ihmitsnaattori
7 kymysystä
1. Mitä harrastat?
2. Mikä on sun lempiväri?
3. Mikä puhelin? xD
4. Mikä on sun äidinkieli?
5. Mitä muita kieliä osaat?
6. Minkä kokoiset rinnat sul on?
7. Oletko hetero?1. En toistaiseksi mitään mutta olen harrastanut tennistä
2. Vihreä
3. Iphone 6s xD
4. Ihan suomi
5. Englantia, ruotsia ja jotain sanoja Saksasta ja ranskasta
6. 30b
7. En, olen biHottis96 kirjoitti:
1. En toistaiseksi mitään mutta olen harrastanut tennistä
2. Vihreä
3. Iphone 6s xD
4. Ihan suomi
5. Englantia, ruotsia ja jotain sanoja Saksasta ja ranskasta
6. 30b
7. En, olen biPääsitkö tenniksessä pitkälle?
- Votkaroikka
Kumpivoittaa, sekatyomies jarvinen, vai Per Skeletor?
- Artturi16v
Minulla on mopo. Mikäs sinulla muukuin pyörä
- Onkninomon
19-vuotias ei ole enää tyttö vaan pitkälle mummoutumassa.
Onko sulla erikseen seksisuhde tiettyyn mieheen ja tiettyyn naiseen?
- wanhakäpy
Oletko ajatellut sitä , miksi olet olemassa? Ja jos olet, mihin johtopäätökseen olet päätynyt?
Hottis96 kirjoitti:
Kyllä
Tietävätkö mies ja nainen toisistaan vai oletko pariskunnan yhteishyvä?
wanhakäpy kirjoitti:
Oletko ajatellut sitä , miksi olet olemassa? Ja jos olet, mihin johtopäätökseen olet päätynyt?
Olen kuullut että paras osa minusta on anus. Sekin vain silloin kun virtaus käy sisälle päin. Ehkä minut luotiin yhteishyväksi?
Tuletko viikonloppu http://goexpo.messukeskus.com/ messuille?
- pönttöörvelö
Kysyn nyt minäkin. Mitä ihmettä sinä tämmöisiltä saiteilta haet? Ja saat?
Minkä kirjan luit viimeiksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm91829- 62746
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18538
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502