Kysy 20v tytöltä IHAN mitä vaan!

Hottis96

Eli kysykää ihan mitä vaan vaikka mun harrastuksista, perheestä, seksi elämästä tai vaikka kodista, ihan mistä ikinä haluatte! Vastaan rehellisesti kaikkiin kysymyksiin (vaitsi en anna someja tai puhelin nro)

30

632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jömppus69

      Sormetatko usein?

      • Noin kerran päivässä


    • Osoite?

      • Ahaa, en ollut tuota otsikossa huomannut 😬. Mutta en sitäkään mielellään kertoisi.
        Haluatko kysyä jotain muuta??


    • Onko sulla polkupyörä?

      • Onhan mulla


      • Hottis96 kirjoitti:

        Onhan mulla

        Onko siinä millaiset vaihteet vai vain yksi vaihde? Onko se jousitettu?


      • Hän on jopo3 eli ei jousia mutta 3 vaihdetta


      • Hottis96 kirjoitti:

        Hän on jopo3 eli ei jousia mutta 3 vaihdetta

        Ihanaa, kuva ois kiva vaikka yksityisviestinä.
        -
        Ajeletko paljon?


    • Olknoknpknp

      20-vuotias ei ole tyttö vaan pian keski-ikäinen.

    • dreamsk

      Netkö unet värillisinä vai musta,valkosina?

      • Värillisinä ainakin muistan ne


    • jomerkinsaavuttanut

      Oletko ajatellut, mitä teet 60- vuotta täytettyäsi?

      • En oikeastaan mutta onhan tässä 40v aikaa miettiä vielä


    • Ihmitsnaattori

      7 kymysystä
      1. Mitä harrastat?
      2. Mikä on sun lempiväri?
      3. Mikä puhelin? xD
      4. Mikä on sun äidinkieli?
      5. Mitä muita kieliä osaat?
      6. Minkä kokoiset rinnat sul on?
      7. Oletko hetero?

      • 1. En toistaiseksi mitään mutta olen harrastanut tennistä
        2. Vihreä
        3. Iphone 6s xD
        4. Ihan suomi
        5. Englantia, ruotsia ja jotain sanoja Saksasta ja ranskasta
        6. 30b
        7. En, olen bi


      • Hottis96 kirjoitti:

        1. En toistaiseksi mitään mutta olen harrastanut tennistä
        2. Vihreä
        3. Iphone 6s xD
        4. Ihan suomi
        5. Englantia, ruotsia ja jotain sanoja Saksasta ja ranskasta
        6. 30b
        7. En, olen bi

        Pääsitkö tenniksessä pitkälle?


    • Votkaroikka

      Kumpivoittaa, sekatyomies jarvinen, vai Per Skeletor?

      • Sekatyömies jarvine XD


    • Artturi16v

      Minulla on mopo. Mikäs sinulla muukuin pyörä

    • Onkninomon

      19-vuotias ei ole enää tyttö vaan pitkälle mummoutumassa.

    • Onko sulla erikseen seksisuhde tiettyyn mieheen ja tiettyyn naiseen?

      • Kyllä


      • wanhakäpy

        Oletko ajatellut sitä , miksi olet olemassa? Ja jos olet, mihin johtopäätökseen olet päätynyt?


      • Hottis96 kirjoitti:

        Kyllä

        Tietävätkö mies ja nainen toisistaan vai oletko pariskunnan yhteishyvä?


      • wanhakäpy kirjoitti:

        Oletko ajatellut sitä , miksi olet olemassa? Ja jos olet, mihin johtopäätökseen olet päätynyt?

        Olen kuullut että paras osa minusta on anus. Sekin vain silloin kun virtaus käy sisälle päin. Ehkä minut luotiin yhteishyväksi?


    • pönttöörvelö

      Kysyn nyt minäkin. Mitä ihmettä sinä tämmöisiltä saiteilta haet? Ja saat?

    • Minkä kirjan luit viimeiksi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      829
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      62
      746
    4. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      502
    Aihe