Tytölle sponsoria

Sponsoriksi

Haluaisko joku nuori 16v nainen/tyttö sponsoriksi varakkaan miehen?

26

540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghuyrrrrrrt

      Pedofiili kirjoita nimelläsi niin tulen käymään kylässä..!!

      • äbläwäblä

        Kirioota kuule itte nimelläs, ennen ku vaadit nimeä.


      • huhuukukuu

        Lain mukaan 16-vuotias ei ole enää seksuaalisesti alaikäinen. Joten lain mukaan tuo ei ole pedofiliaa. Eli turhaa uhootte.


      • furyter
        huhuukukuu kirjoitti:

        Lain mukaan 16-vuotias ei ole enää seksuaalisesti alaikäinen. Joten lain mukaan tuo ei ole pedofiliaa. Eli turhaa uhootte.

        Sairas olet,missä asut tuun hoitaan sua .!!


      • gfrtghy
        furyter kirjoitti:

        Sairas olet,missä asut tuun hoitaan sua .!!

        Eikun kerro sä mihinä asut, niin ei sun tartte erikseen vaivautua lähtiä.


    • mee.Ja.tumputa

      Minkälaista urheilua ajattelit sponssata? Olis tarjolla tämmönen sorja 18 v neito, jolla lajeina moderni 5 ottelu.
      Eli 5 eri tapaa päästä munista ja terveestä suusta....

      Luuletko että tosissaan vois kiinnostaa tuollaiset vanhat rasvapierut.

    • kjas

      Et saa rahallakaan naisia

    • ökyäijä

      Ei pidä paikkaansa. Rahalla on ihmeellinen vaikutus ja kaikella on hintansa!
      Eikä aina niin kovinkaan paljon, että turha puhua sellaisesta mistä ei tiedä!

    • kathmando

      Saasta. Vedä kuule vaan tumppuun. Laita ne rahas vaikka hyväntekeväisyyteen jos sulla on sitä liikaa. Ehkä sillä konstilla saat hiukan anteeksi noita inhottavia ajatuksia joita päässäsi pörrää.

      • BigDaddy54v

        kathmando, otatko suihin satasesta ?


      • kathmando

        Sinun saastaista pientä elintä,hyi. Kaikkihan sen tietää että sinulla on kuin onkimato ja olet muutenkin saastainen,siksihän sinä rahalla yrität kun et muuten saa.


      • BigDaddy54v

        Kerrohan kathmando hintasi..


    • ökyäijä

      Jotkut jopa oikein tyrkyttää itseään!

    • ökyäijä

      Kyllä se ottaa kun laitetaan tarpeeksi seteliä pöytään. Varmasti!
      Antaa vielä kakkoseenkin!

    • Kyllä_kelpais

      Haluaisi varmaankin aika moni. Mutta mistä löytyy sellainen "varakas" ja lisäksi "mies"? Sellainen nuo molemmat ehdot täyttävä ei kirjoittele tuollaisia täällä.

    • Läskille

      Etkö sinä avaaja-LÄSKI saa oikeasti naista, kun pitää täällä nuorta tyttöä houkutella?

      Eikö pikkumuna tahdo nousta?

    • sponsoriseppo

      Rahalla saa ja taksilla pääsee!

      • googletagoogleta

        Ei se noin mee... ku rahalla saa ja hevosella pääsee... ja sillä pääseekin jos hyvän saa ja rahalla senki saa eli piiri pyörii...


    • gyohari

      Älkää ny körttilääset/lestalaaset olko nuon ahdasmielisiä. Liian jyrkkä suhtautuminen asioihin nostaa verenpainettanne.

    • kjbbvc

      Miksi vanhaa miestä pitäisi ponsoroida?

    • mullevainn
    • neittineiti

      Onko 25v urheilijalikka liian vanha sponsoroitavaksi?

      • kualityvööst

        On, alakanu jo liha riippua ja persposket on ku pintavialliset appelssiinit


    • Uuuhsexybabee

      Täällä yksi nuori ja kaunis joka tykkää seksistä. Vanhoja viiltelyarpia löytyy eli en ole mikään täydellinen barbienukke ollenkaan.. Toisaalta olet kyllä aika vanha jo..

    • exoticteen
    • Kiinnostaisiko sinua nuoren pariskunnan seura?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe