Kävin kaverin luona viikonloppuna. Kaikkien piti käydä alasti saunassa? Onko se yleistä?
Vastaukset 7
- Kasvain
On. Saunassa kuuluu olla alasti.
Kaveri lähti ekana saunasta. Mä jäin niiden muiden kanssa sinne yksin. Ne halus pestä mun selän.
Pesi ja pesivät paljon muutakin.
Mentiin sitten lopulta yläkertaan. Kaveri oli sielä katsomassa videoita. Se selitteli jälkikäteen että ne oli pyytänyt sitä tuomaan mut sinne niille saunomaan kun sen vanhemmat olivat poissa. Mä kuulemma tykkään sellaisesta. Ei se sanonut millaisesta enkä minä kertonut sille.
- hhhheee
Saunominen on yleistä vain jos sen jälkeen saa juoda Muumi-pillimehua ja syödä nakkeja ketsupilla. Muuten se on epänormaalia toimintaa.
Pojat lämmittää saunan melkein aina bileissä. Tiiän että parilla kertaa siellä on ollut tyttöjäkin saunomassa niiden kanssa, mutta en sinne kenenkään oo pakko lähtee jos ei halua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistoliitto esittää rikkaille veronkiristyksiä, mutta kansalle ei kelpaa
Miksi? Haluaako taviskansa lisää leikkauksia peruspalveluihin? Pääsettekö liian helposti vielä terveyskeskukseen tai ham571170- 1201129
- 821018
- 88993
- 58872
Meistä puhutaan
Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni57857- 136801
Uunimakkara koululaisten suosikki
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p277738- 18588
- 69586