Vapaa kuvaus

Retkeilyä, valokuvausta, musiikkia harrastava mies. Kuvassa näkyy delffiinejä. Ei alastonta naista, kuten jotkut väittävät.

Aloituksia

8

Kommenttia

1849

  1. Mintin+tekijäjoukon+resurssit+ovat+vähäiset.+KDE+ja+sen+QT+kirjastot+hyvin+eri+ympäristö+kuin+GTK.+KDE:n+kääntäminen+ja+sen+riippuvuudet+ovat+työläitä.+Jo+kaksi+ohjelmaa+mainitsemani+VLC+ja+Amarok+vaatii+paljon+kirjastoja+ja+paisuttaa+asennusta+jos+ei+muita+KDE+ohjelmia.+Olen+noita+kääntänyt+Gentoossa.+Itse+olen+välttänyt+KDE+ohjelmia+koneessa+jossa+ei+KDE+työpöytää.+Esim.+htpc:ssä+mediat+toistuu+kyllä+ilman+QT-kirjastoja.
  2. Samoja+tikkuja+myydään+eri+piireillä.+Itse+olen+katsonut+TV:tä+TV-kortilla+siitä+asti+kun+YLE+siirtyi+digiaikaan.+Ja+Linuxilla+siitä+syystä+koska+Windows+ei+toiminut.+Kaapelikortteja+ei+oikein+saanut+ja+tikkuja+vielä+vähemmän.+Hyvin+tuki+löytyy+YLE:n+lähetyksille+-+myös+kaapelissa.+Monelle+tikulle+ja+kortille+on+tuki+käännetty+kerneliin.+Mitään+ajuria+ei+tarvitse+asentaa.++Jos+jaksaa+säätää+Kodi+on+yksi+monipuolisimmista.+TV:tä+voi+katsoa+myös+vlc,+mplayer,+...+ja+tietysti+myös+verkon+yli+jos+verkko+löytyy+kotona.++Esim.+dmesg+kertoo+miten+tikku+tunnistetaan.