Vapaa kuvaus

Retkeilyä, valokuvausta, musiikkia harrastava mies. Kuvassa näkyy delffiinejä. Ei alastonta naista, kuten jotkut väittävät.

Aloituksia

8

Kommenttia

1849

1. Mintin+tekijäjoukon+resurssit+ovat+vähäiset.+KDE+ja+sen+QT+kirjastot+hyvin+eri+ympäristö+kuin+GTK.+KDE:n+kääntäminen+ja+sen+riippuvuudet+ovat+työläitä.+Jo+kaksi+ohjelmaa+mainitsemani+VLC+ja+Amarok+vaatii+paljon+kirjastoja+ja+paisuttaa+asennusta+jos+ei+muita+KDE+ohjelmia.+Olen+noita+kääntänyt+Gentoossa.+Itse+olen+välttänyt+KDE+ohjelmia+koneessa+jossa+ei+KDE+työpöytää.+Esim.+htpc:ssä+mediat+toistuu+kyllä+ilman+QT-kirjastoja.
  2. Tässä+jotain+juttua....+https://arstechnica.com/information-technology/2017/10/how-the-krack-attack-destroys-nearly-all-wi-fi-security/WPA2+salausta+ei+ole+murrettu+ja+paljastunut+aukko+on+paikattavissa.++Aukkoa+on+hankala+hyödyntää.+Itse+käytän+ssh-yhteyksiä.+Sitten+on+vielä+vpn.+En+tiedä+miten+verkot+tehty+voimalaitoksissa+ja+pankeissa.+En+kuitenkaan+usko,+että+niihin+pääsee+tuota+heikkouttahyödyntämällä.+Inhimillinen+heikkous+lienee+edelleen+se+paras+tapa.