Vapaa kuvaus

Jouni Ylönen Olen Jumalan ARMOSTA uudestisyntynyt, eli nöyrä mies . . . Jeesuksen oma. Olen - JUMALAN - lähettämä . . . Johannes. Jumala SANOI ---> SINÄ olet MINULLE nyt RAAMATUN henkilönä: *** Pyhä Johannes Kastaja *** ---> TOTEUTAN . . . Jumalan tahtoa . . . ! NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . ! ******************************************** Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1-9 ---> Sana tuli ihmiseksi Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala. Jo alussa Sana oli Jumalan luona. Kaikki syntyi Sanan voimalla. Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman häntä. Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo. Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa. Tuli mies, Jumalan lähettämä, hänen nimensä oli Johannes. Hän tuli todistajaksi, todistamaan valosta, jotta kaikki uskoisivat siihen. Ei hän itse ollut tuo valo, mutta valon todistaja hän oli. Todellinen valo, joka valaisee jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan. ******************************************************************** ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ******** Minun tehtäväni on . . . . . . TODISTAA JUMALAN OLEMASSA OLO. . . . TODISTAA RAAMATUN TAPAHTUMIA TOSIKSI. ******************************************************************** Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:19-23 --->Johannes Kastajan todistus Tämä on todistus, jonka Johannes antoi, kun juutalaiset lähettivät Jerusalemista pappeja ja leeviläisiä kysymään häneltä: "Kuka sinä olet?" Johannes tunnusti totuuden, hän ei sitä kieltänyt. Hän sanoi: "En minä ole Messias." "Mikä sitten?" he kysyivät. "Oletko Elia?" "En ole", Johannes vastasi. "Oletko se luvattu profeetta?" Hän vastasi: "En." Silloin he sanoivat: "Kuka sitten olet? Meidän on vietävä vastaus niille, jotka meidät lähettivät. Mitä sanot itsestäsi?" Johannes vastasi: "Minä olen ääni, joka huutaa autiomaassa: 'Tasoittakaa Herralle tie!' Niinhän profeetta Jesaja on ennustanut." -------- Jesaja 40:3-5 ---> Huutavan ääni kuuluu Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme. Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi. Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut." ********************************************************************** Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. Matt. 5:17 Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan. [email protected] Siunausta ja Herran rauhaa ! ------------------------------------------------------ FRANSISKUS ASSISILAINEN - Jumalan pieni köyhä Fransiskuksen rukous oli: Anna minulle oikea usko ja täydellinen rakkaus. ------------------------------------------------------ ******** Franciscus Assisilaisen rukous ******** Vapahtaja, tee minusta rauhasi välikappale, niin että sinne, missä on vihaa, toisin rakkauden, missä loukkausta, toisin anteeksiannon, missä epäsopua, toisin yksimielisyyden, missä erehdystä, osoittaisin totuuden, missä epäilystä, auttaisin uskoon, missä epätoivoa, nostaisin luottamukseen, missä pimeyttä, loisin sinun valoasi, missä surua, virittäisin ilon ja lohdutuksen. Niin että, oi Mestari, en yrittäisi niin paljon etsiä lohdutusta kuin lohduttaa muita, hakea ymmärtämystä kuin ymmärtää toisia, pyytää rakkautta kuin rakastaa muita, sillä antaessaan saa, kadottaessaan löytää, unohtaessaan saa anteeksi, kuollessaan nousee iankaikkiseen elämään.

Aloituksia

11

Kommenttia

321

1. Rakkaat uskon siskot ja veljet !

Olen - JUMALAN - lähettämä . . . Johannes.

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1-9 ---> Sana tuli ihmiseksi

Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

Jo alussa Sana oli Jumalan luona.

Kaikki syntyi Sanan voimalla.

Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman häntä.

Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo.

Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa.

Tuli mies, Jumalan lähettämä, hänen nimensä oli Johannes.

Hän tuli todistajaksi, todistamaan valosta, jotta kaikki uskoisivat siihen.

Ei hän itse ollut tuo valo, mutta valon todistaja hän oli.

Todellinen valo, joka valaisee jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan.

******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

Minun tehtäväni on . . . TODISTAA JUMALAN OLEMASSA OLO.

Minun tehtäväni on . . . TODISTAA RAAMATUN TAPAHTUMIA TOSIKSI.

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:19-23 --->Johannes Kastajan todistus

Tämä on todistus, jonka Johannes antoi, kun juutalaiset lähettivät Jerusalemista pappeja ja leeviläisiä kysymään häneltä: "Kuka sinä olet?"

Johannes tunnusti totuuden, hän ei sitä kieltänyt. Hän sanoi:

"En minä ole Messias." "Mikä sitten?" he kysyivät. "Oletko Elia?" "En ole", Johannes vastasi. "Oletko se luvattu profeetta?" Hän vastasi: "En."

Silloin he sanoivat: "Kuka sitten olet? Meidän on vietävä vastaus niille, jotka meidät lähettivät. Mitä sanot itsestäsi?"

Johannes vastasi: "Minä olen ääni, joka huutaa autiomaassa: 'Tasoittakaa Herralle tie!' Niinhän profeetta Jesaja on ennustanut."

Jumalan_henkäys 21.8.2015 12:17

Kaikkivaltiaan Jumalan käskystä ja ohjauksessa, kirjoitan tähän Herran tahdon, jota olen sitoutunut toteuttamaan . . . nimityksestä, 12.06.2015 lähtien.

Jumala on valinnut paikaksi tämän keskustelun, koska aloitusviesti osuu Herran tahdon ytimeen, muistuttamalla jokaisen uudestisyntyneen perustehtävästä . . . Jumalan sanan julistamisesta, aina ja kaikkialla!

UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME?

--------------------------------------------------------------

Jumala on ilmoittanut, heinäkuu 2015, seuraavasti:

ILMOITAN MESSIAAN TULOSTA !

UUDESTISYNTYNEIDEN ON ALOITETTAVA LÄHETYSKÄSKYN LOPPUUNVIEMISEN TOTEUTUS KAIKILLA MAHDOLLISILLA TIEDOTUSKEINOILLA . . . NIIN, ETTÄ JOKAISELLA IHMISELLÄ, JOKA YMMÄRTÄÄ ÄLYNSÄ PUOLESTA JUMALAN SANAA, ON MAHDOLLISUUS TEHDÄ PARANNUS JA SAADA SYNTINSÄ ANTEEKSI !

KAIKKI KEINOT SALLITTU . . . MYÖS RAAMATULLISTEN IHMEIDEN, JOITA JEESUS TEKI, TEKEMINEN ON SALLITTUA JA MAHDOLLISTA . . . JUMALAN NIMISSÄ !

"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen." Joh. 3:16-18

----------------------------------------------------------------

Jumala on puhunut ja minä kuuntelen!

Jumala on valinnut ilmoituspäiväksi perjantai 21.08.2015.

Uudestisyntyneiden sisäinen "Pyhä Henki" on jo aktivoinut valittunsa ja ohjannut tänne keskustelemaan, sekä toteuttamaan omaa tehtäväänsä.

Kaikkien UUDESTISYNTYNEIDEN puolesta olen pahoillani siitä, että vain harvat VALITUT, jotka ovat Jumalan tahtoa, Herran mielen mukaisesti toteuttaneet, pääsevät kohta katsomaan Jeesus Kristusta . . . kasvoista kasvoihin.

Me muut jäämme toteuttamaan Jumalan tahtoa, eli valmistelemaan . . . JEESUS KRISTUKSEN TOISTA TULEMISTA.

TÄNÄÄN ON . . . JEESUS KRISTUKSEN . . . SYNTYMÄPÄIVÄ . . . JOTEN KOKO PERJANTAI 21.08 on pyhitetty . . . Jeesus Nasaretilaiselle.

Omasta puolestani onnittelen . . . laulun sanoin:

"Try to teach my children

To recognise excuse before it acts

From love and conviction to pray

Take good care of what the priests say

After death

it's so much fun'

Little sheep

don't let your feet stray

Happiness is easy

Jesus came to Galilee

sailing on the sea

Jesus came to save our souls

and be a friend to me

Joy be written on the earth

And the sky above

Jesus star that shines so bright

Gather us in love,

Gather us in love"

Talk Talk - Happiness Is Easy

"Happiness Is Easy" as written by Mark David Hollis and Timothy Alan Friese-greene....

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13743181/unohdammeko-tehtavamme#comment-80411612

Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

Siunausta ja Herran rauhaa !
  2. Rakkaat uskon siskot ja veljet !

KIITOS AOAO... ! Hyvä ohje NIMIMERKIN rekisteröinnistä . . . :-)

-------- LISÄTIEDOKSI: Rekisteröi tunnus - lomakkeesta

>Vaihtoehtoinen sähköpostiosoite< = nykyinen sähköpostisi (ei näy kenellekkään)

>Vaihtoehtoinen sähköpostiosoite< EI OLE PAKOLLINEN, mutta jos unohdat salasanasi, NIIN ---> (Ymmärrän etten voi palauttaa unohdettua salasanaa ilman vaihtoehtoista sähköpostiosoitetta).

LISÄTIEDOKSI vielä tuosta SÄHKÖPOSTISTA, joka siis . . . valitaan lisäpalveluna, jos haluaa . . . ei pakollinen.

ÄLÄ hätäänny vaikka NIMIMERKIN perään liitetään >sähköpostiosa<.

SÄHKÖPOSTI on silti . . . vaan lisäpalvelu, joka siis . . . valitaan HETI tai myöhemmin lisäpalveluna, jos haluaa ottaa käyttöön joskus, niin on valmiina jo samalla kertaa kun rekisteröidään NIMIMERKKI.

----------------

KÄYTTÄJÄTUNNUS muodostuu seuraavasti:

NIMIMERKKI + sähköpostiosa = KÄYTTÄJÄTUNNUS =sähköposti

-------- Esimerkki:

Jumalan_henkäys + @suomi24.fi = [email protected]

----------------

Kun kirjaudutaan, kirjoitetaan ---> NIMIMERKKI = Jumalan_henkäys

tai valitaan siitä alapuolelta hiirellä ---> [email protected]

--------

JA kirjoitetaan ---> SALASANA = Xx34abC7 (siis esimerkiksi) . . . :)

tai vaihtoehtoisesti voi valita, että kirjauduttaessa . . . SALASANA TULEE AUTOMAATTISESTI . . . kun - NIMIMERKKI - valittu. (ÄLÄ käytä kun omalla TIETOKONEILLA)

Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

3. Rakas uskonveljeni "raamatusta" !

******** KIRJOITIT:

ETTE TAIDA TIETÄÄ KUKA TEILLÄ VASTASSAA!!!!??? ;)

******** VASTAAN:

Jumala sanoi ---> Hänessä on . . . Riivaaja . . . !

--------

Jumalan_henkäys 13.8.2015 14:01

"Ensin täytyy Riivaaja ajaa ulos kehosta ja Raamatullisten ihmeiden tapahtua . . . nykyhetkessä."

-------------------------------------------------------------------------

Tässä on nöyrä JUMALAN ILMOITUS, jonka kirjoitin tänne ja jota TOTEUTAN TÄÄLLÄ . . . Jumalan määräyksestä.

******** ENSIMMÄINEN VIESTINI TÄNNE ********

"Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon" Joh. 14:27

Uusi uudestisyntyneiden käsky on jo annettu ja sen toteutus alkaa . . . kun sen aika on täysi!!!

Jokainen uudestisyntynyt toimikoon siihen asti oman "Pyhän Hengen" käskynsä mukaisesti.

Uudestisyntyneet kootaan yhteisen tehtävän totetusta varten vasta sitten kun valmistelut on tehty.

Ensin täytyy Riivaaja ajaa ulos kehosta ja Raamatullisten ihmeiden tapahtua . . . nykyhetkessä.

Ensin valmistaudumme kuitenkin viettämään Jeesus Kristuksen syntymäpäivää . . . täyden viikon kuluttua.

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13743181/unohdammeko-tehtavamme#comment-80304051

----------------------------------------------------------------------------

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

4. Rakas uskonveljeni "raamatusta" !

Mene . . . Tee Parannus . . . Tule Uudessa Uskossa Takaisin . . . !

Ensimmäinen Johanneksen kirje

1 Rakkaat lapset! Kirjoitan tämän teille, jotta ette tekisi syntiä. Jos joku kuitenkin syntiä tekee, meillä on Isän luona puolustaja, joka on vanhurskas: Jeesus Kristus.

2 Hän on meidän syntiemme sovittaja, eikä vain meidän vaan koko maailman.

--- Todellinen Jeesuksen Kristuksen tunteminen

3 Siitä me tiedämme tuntevamme hänet, että pidämme hänen käskynsä.

4 Joka sanoo tuntevansa hänet mutta ei pidä hänen käskyjään, on valehtelija, eikä totuus ole hänessä.

5 Mutta joka noudattaa hänen sanaansa, hänessä Jumalan rakkaus on todella saavuttanut päämääränsä. Tästä me tiedämme olevamme hänen yhteydessään.

6 Sen, joka sanoo pysyvänsä hänessä, tulee myös elää samalla tavoin kuin hän eli.

--- Uusi käsky

7 Rakkaat ystävät! Käsky, jonka teille kirjoitan, ei ole uusi. Se on se vanha käsky, joka teillä on ollut alusta alkaen, se sana, jonka te olette kuulleet.

8 Ja kuitenkin käsky, jonka teille kirjoitan, on uusi: nyt se on toteutunut hänessä ja teissä, sillä pimeys hälvenee ja tosi valo loistaa jo.

9 Joka väittää olevansa valossa mutta vihaa veljeään, on yhä pimeydessä.

10 Joka rakastaa veljeään, pysyy valossa, eikä hänessä ole mitään, mikä veisi lankeemukseen.

11 Mutta se, joka vihaa veljeään, on pimeydessä. Hän vaeltaa pimeässä eikä tiedä, minne on menossa, sillä pimeys on sokaissut hänen silmänsä.

--- Älkää rakastako maailmaa

15 Älkää rakastako maailmaa, älkää sitä, mikä maailmassa on. Jos joku rakastaa maailmaa, Isän rakkaudella ei ole hänessä sijaa.

16 Sillä mitä kaikkea maailmassa onkin, ruumiin halut, silmien pyyteet ja mahtaileva elämä, se kaikki on maailmasta, ei Isästä.

17 Ja maailma himoineen katoaa, mutta se, joka tekee Jumalan tahdon, pysyy iäti.

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

5. Rakkaat uskon siskot ja veljet !

******** UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME? ********

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1-9 ---> Sana tuli ihmiseksi

Jo alussa Sana oli Jumalan luona.

Kaikki syntyi Sanan voimalla.

Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman häntä.

Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo.

Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa.

Tuli mies, Jumalan lähettämä, hänen nimensä oli Johannes.

Hän tuli todistajaksi, todistamaan valosta, jotta kaikki uskoisivat siihen.

Ei hän itse ollut tuo valo, mutta valon todistaja hän oli.

Todellinen valo, joka valaisee jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan.

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:19-23 --->Johannes Kastajan todistus

Tämä on todistus, jonka Johannes antoi, kun juutalaiset lähettivät Jerusalemista pappeja ja leeviläisiä kysymään häneltä: "Kuka sinä olet?"

Johannes tunnusti totuuden, hän ei sitä kieltänyt. Hän sanoi:

"En minä ole Messias." "Mikä sitten?" he kysyivät. "Oletko Elia?" "En ole", Johannes vastasi. "Oletko se luvattu profeetta?" Hän vastasi: "En."

Silloin he sanoivat: "Kuka sitten olet? Meidän on vietävä vastaus niille, jotka meidät lähettivät. Mitä sanot itsestäsi?"

Johannes vastasi: "Minä olen ääni, joka huutaa autiomaassa: 'Tasoittakaa Herralle tie!' Niinhän profeetta Jesaja on ennustanut."

Jumalan_henkäys 21.8.2015 12:17

Kaikkivaltiaan Jumalan käskystä ja ohjauksessa, kirjoitan tähän Herran tahdon, jota olen sitoutunut toteuttamaan . . . nimityksestä, 12.06.2015 lähtien.

Jumala on valinnut paikaksi tämän keskustelun, koska aloitusviesti osuu Herran tahdon ytimeen, muistuttamalla jokaisen uudestisyntyneen perustehtävästä . . . Jumalan sanan julistamisesta, aina ja kaikkialla!

UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME?

--------------------------------------------------------------

UUDESTISYNTYNEIDEN ON ALOITETTAVA LÄHETYSKÄSKYN LOPPUUNVIEMISEN TOTEUTUS KAIKILLA MAHDOLLISILLA TIEDOTUSKEINOILLA . . . NIIN, ETTÄ JOKAISELLA IHMISELLÄ, JOKA YMMÄRTÄÄ ÄLYNSÄ PUOLESTA JUMALAN SANAA, ON MAHDOLLISUUS TEHDÄ PARANNUS JA SAADA SYNTINSÄ ANTEEKSI !

KAIKKI KEINOT SALLITTU . . . MYÖS RAAMATULLISTEN IHMEIDEN, JOITA JEESUS TEKI, TEKEMINEN ON SALLITTUA JA MAHDOLLISTA . . . JUMALAN NIMISSÄ !

"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen." Joh. 3:16-18

----------------------------------------------------------------

Jumala on valinnut ilmoituspäiväksi perjantai 21.08.2015.

Uudestisyntyneiden sisäinen "Pyhä Henki" on jo aktivoinut valittunsa ja ohjannut tänne keskustelemaan, sekä toteuttamaan omaa tehtäväänsä.

Kaikkien UUDESTISYNTYNEIDEN puolesta olen pahoillani siitä, että vain harvat VALITUT, jotka ovat Jumalan tahtoa, Herran mielen mukaisesti toteuttaneet, pääsevät kohta katsomaan Jeesus Kristusta . . . kasvoista kasvoihin.

Me muut jäämme toteuttamaan Jumalan tahtoa, eli valmistelemaan . . . JEESUS KRISTUKSEN TOISTA TULEMISTA.

TÄNÄÄN ON . . . JEESUS KRISTUKSEN . . . SYNTYMÄPÄIVÄ . . . JOTEN KOKO PERJANTAI 21.08 on pyhitetty . . . Jeesus Nasaretilaiselle.

Omasta puolestani onnittelen . . . laulun sanoin:

"Try to teach my children

To recognise excuse before it acts

From love and conviction to pray

Take good care of what the priests say

After death

it's so much fun'

Little sheep

don't let your feet stray

Happiness is easy

Jesus came to Galilee

sailing on the sea

Jesus came to save our souls

and be a friend to me

Joy be written on the earth

And the sky above

Jesus star that shines so bright

Gather us in love,

Gather us in love"

Talk Talk - Happiness Is Easy

"Happiness Is Easy" as written by Mark David Hollis and Timothy Alan Friese-greene....

6. Rakkaat uskon siskot ja veljet !

MINUT OTETAAN VIHDOINKIN VAKAVASTI, koska viestejäni kopioidaan uusiksi viesteiksi ja niihin lisätään VIRHEELLISTÄ TEKSTIÄ, jota en itse ole kirjoittanut. SAATANAN apurit yrittävät TURHAAN sotkea toimintaani . . . MINUA EI VOI ENÄÄ PYSÄYTTÄÄ !!!

"Nimim. Jumalan Henkäys. Kaipaan selvennystä. Voisitko paljastaa kaikki käyttämäsi nikit? Olitko täällä jo vuonna 2010?"

EN OLE KOSKAAN AIKAISEMMIN KIRJOITTANUT TÄNNE, ja nytkin vain KESKUSTELUUN: >uskonnot-ja-uskomukset/profetiat<

JULKINEN PROFIILI: Jumalan_henkäys (tämä enää käytössä)

Jouni Ylönen

Olen Jumalan ARMOSTA uudestisyntynyt, eli nöyrä mies . . . Jeesuksen oma.

NÄITÄ OLEN KÄYTTÄNYT . . . Jumalan määräyksen mukaan.

Jumalan_nimissä (ei enää käytössä)

JumalanArmo40 (ei enää käytössä)

Tässä on nöyrä JUMALAN ILMOITUS, jonka kirjoitin tänne ja jota TOTEUTAN TÄÄLLÄ . . . Jumalan määräyksestä.

******** ENSIMMÄINEN VIESTINI TÄNNE ********

"Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon" Joh. 14:27

Uusi uudestisyntyneiden käsky on jo annettu ja sen toteutus alkaa . . . kun sen aika on täysi!!!

Jokainen uudestisyntynyt toimikoon siihen asti oman "Pyhän Hengen" käskynsä mukaisesti.

Uudestisyntyneet kootaan yhteisen tehtävän totetusta varten vasta sitten kun valmistelut on tehty.

Ensin täytyy Riivaaja ajaa ulos kehosta ja Raamatullisten ihmeiden tapahtua . . . nykyhetkessä.

Ensin valmistaudumme kuitenkin viettämään Jeesus Kristuksen syntymäpäivää . . . täyden viikon kuluttua.

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13743181/unohdammeko-tehtavamme#comment-80304051

TOTEUTAN -Jumalan tahtoa - joten olen suorassa palvelusuhteessa ja virassa Jumalalle, kuten olivat Raamatussa esiintyvät edeltäjänikin, mutta en kerro missä virassa toimin ja mihin virkaan minut on nimitetty 12.06.2015. En pidä sitä tietoa mitenkään tärkeänä, mutta Rakastan yli kaiken keskusteluja Jumalan kanssa ja sitä, että saan nöyränä palvella Kaikkivaltiasta Jumalaa ja toteuttaa Herran tahtoa.

MESSIAS on tulossa . . . valmistelen Jeesus Kristuksen toista tulemista.

MESSIAS SAAPUU = VIHON VIIMEINEN TEMPAUS, sitä valmistelemme !!!

******** UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME? ********

******** NÄIN TULEE TAPAHTUMAAN 2015-16********

TÄMÄN OSUUDEN TEEN . . . YHDESSÄ JUMALAN KANSSA.

JUMALA TEKEE KEHOLLENI IHMETEON, jonka ilmoitti, elokuu 2014.

Tulen ensin ilmoittamaan Jumalan tulevasta ihmeteosta, JULKISESTI.

Sitten ihmiset saavat keskustella siitä onko se mahdollista, että Jumala tekee tuon ihmeteon minun keholleni.

Kun Jumalan mielestä on keskusteltu riittävän paljon, eli ilosanoma -JUMALAN LUPAUS - on levinnyt KAIKILLE IHMISILLE, niin Jumala tekee sen ihmeteon kehoni kautta.

Silloin PUHEISTA tulee . . . TEKOJA . . . :)

Minkä Jumala lupaa . . . sen Herra myös tekee !

Jeesuksen Raamatullisia ihmetekoja tullaan kohta tekemään myös suuremmalle ihmismäärälle, ei pelkästään minulle.

Jeesus paransi ihmisiä, muinaisina aikoina . . . Raamattu = Jumalan sana . . . kertoo millaisia ihmetekoja Jeesus teki ihmisille . . . IHMEPARANTUMISIA.

Niitä on siis kohta tulossa lisää . . . SE ON JUMALAN TAHTO !

Toivottavasti USKOT . . . KUN NÄET TODISTEET.

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

7. Rakas "Näkökulmaa1" !

KIRJOITAT NOPEAMMIN . . . KUIN PÄÄSI . . . YMMÄRTÄÄ . . . ;-)

--------------------

NÄITÄ OLEN KÄYTTÄNYT . . . Jumalan määräyksen mukaan.

Jumalan_nimissä (ei enää käytössä, KAAPATTU)

JumalanArmo40 (ei enää käytössä, KAAPATTU)

--------------------

"Nyt paljastit että olet tehnyt katalia,ja varastellut toisten nimimerkkejä."

SINÄ SANOIT NOIN . . . VIIMEINEN TUOMIO KERTOO SINULLE TOTUUDEN ja OLET SILLOIN VASTUUSSA . . . KAIKISTA teoistasi ja sanoistasi !

Jumala sinut tuomitsee ja SINUN SUUSI . . . en minä . . . ;)

--------------------

"Jos luulet että tämä jää tähän erehdyt."

KULJET TÄÄLLÄ PALSTALLA . . . YMPÄRIINSÄ . . . ETSIEN KOHDETTA . . . KOMMENTOINNILLESI . . . VAPAA PALSTA . . . OMA SUU . . . :-D

--------------------

"Jos maallista oikeutta tahdot,sitä tulet saamaan."

ODOTTELEN, mitä jännää keksit:

JULKINEN PROFIILI: Jumalan_henkäys (tämä enää käytössä)

Jouni Ylönen

Olen Jumalan ARMOSTA uudestisyntynyt, eli nöyrä mies . . . Jeesuksen oma.

TEE SEURAAVASTI - NIIN EI TARVITSE KIUKUTELLA . . . !

----------------------

? KANNATTAISIKO - VARATA - ITSELLENSÄ JOKU MIELEINEN . . . NIMIMERKKI . . .

. . . JOTA VOISI KÄYTTÄÄ . . . PELKÄSTÄÄN ITSE . . . !

MIKSI jätätte . . . NIMIMERKKINNE . . . HEITTEILLE . . . toisten riepoteltaviksi ?

Rekisteröikää nimimerkkinne . . . :-)

8. Rakkaat uskon siskot ja veljet !

MITEN VOI . . . VARASTAA . . . NIMIMERKKEJÄ . . . joita ei kukaan omista . . . ;)

En voi mitenkään PUOLUSTELLA häntä, joka on varannut suuren määrän NIMIMERKKEJÄ, sillä hän kohdistaa VIHANSA vääriin henkilöihin, koska hän on suuttunut YHTEISKUNNALLE ja EN TIEDÄ MILLE KAIKELLE.
    ---------------------

HÄN - alunperin -"raamatusta" - NIMIMERKKI . . .

. . . ON SEKAISIN HUUMEISTA.

. . . joutuu HUUMEVIEROITUKSEEN ---> POISTETAAN PALSTALTA.

. . . PALAA TÄNNE VASTA, KUN ON HOITANUT ASIANSA KUNTOON.

Jumalan_henkäys
    11.10.2015 18:24
    Rakkaat uskon siskot ja veljet !

***** KIRJOITIN: "varastaa NIMIMERKKEJÄ" ---> LUIN . . . MITÄ KIRJOITIN . . . !

MITEN VOI . . . VARASTAA . . . NIMIMERKKEJÄ . . . joita ei kukaan omista . . . ;)

MIKSI jätätte . . . NIMIMERKKINNE . . . HEITTEILLE . . . toisten riepoteltaviksi ?

Siunausta ja Herran rauhaa !Jumalan_henkäys
    11.10.2015 18:24

***** KIRJOITIN: "varastaa NIMIMERKKEJÄ" ---> LUIN . . . MITÄ KIRJOITIN . . . !

9. Rakkaat uskon siskot ja veljet !

NIMIMERKKI: "raamatusta" = sdffsdafdsadasfads = dsfsdfadsfdsa =fsdafasdfadsaf = fgdsgfdgfdgd

. . . ON SEKAISIN HUUMEISTA ---> EI YMMÄRRÄ MITÄ KIRJOITTAA,

VAIHTAA JATKUVASTI NIMIMERKKIÄ JA TUOMITSEE KAIKKI !!!

Hän varastaa NIMIMERKKEJÄ ja sotkee toisten KESKUSTELUT.

---------------------

HÄN - alunperin -"raamatusta" - NIMIMERKKI . . .

. . . ON SEKAISIN HUUMEISTA.

. . . joutuu HUUMEVIEROITUKSEEN ---> POISTETAAN PALSTALTA.

. . . PALAA TÄNNE VASTA, KUN ON HOITANUT ASIANSA KUNTOON.

---------------------

HÄN - alunperin -"raamatusta" - NIMIMERKKI, AVASI tuon KESKUSTELUN . . .

. . . ja HÄN - "kirjoituksista" = "raamatusta" - EI OLLUT TUOLLOIN SEKAISIN !!!

******** LUE TÄMÄ - niin ymmärrät paremmin . . . mikä vaihe menossa ********

pyhitetään palsta Herralle!

kirjoituksista

15.9.2015 17:04

tehdäänkö näin?

että tästä lähin tällä palstalla otetaan seurakuntakuri käyttöön?

toimitaan palstalla kuin Herra on sanassaan ohjeet antanut ja jokainen pitää huolen siitä että niitä noudatetaan omasta puolestaan?

palstalle ei mitään turhaa tuoda ja palstalle tuodaan vain asiaa Herran käskystä ja puhutaan ja keskustellaan rakentavasti Herran johdatuksella?

tehdään tästä esimerkkipalsta tänne uskonnot ja uskomukset osioon joka toimii järjestyksesä eikä epäjärjestyksessä?

sitten semmonen sääntö että pilkkaajien viesteihin ei vastata ja noteerata heitä ollenkaan eikä lähdetä mihkään provo alotuksiin mukaan?

katsotaan mitä tapahtuu ja mitä Herra tekee? ;)

onko kaikki mukana tässä omasta puolestaan? minä ainakin olen... :)

Siunausta ja Herran rauhaa
  10. Rakkaat uskon siskot ja veljet !

Jarmo -KIRJOITIT: "Mahtaa jollain olla paljon nikkejä hallussa!"

Henkilö, joka täällä SOTKEE tällähetkellä ja varastaa NIMIMERKKEJÄ on Jumalan VALITTU - toteuttamaan . . . Jumalan tahtoa . . . kuten myös . . . sinettisormus . . . !

---------------------------------------------------

TOINEN KESKUSTELU: "Aletaan hakee turvallista palstaa kirjoittajile."

Ei nämä asiat - karkuun menemällä - tai - vaihtamalla - parane . . . tämä SOTKU selvitetään . . . !

---------------------------------------------------

Jumala valmistelee tuloansa, tälle palstalle, sillä . . .

******** JUMALA ALOITTAA TÄLLÄ PALSTALLA KOHTA TYÖNSÄ. ********

Henkilö, joka täällä SOTKEE tällähetkellä ja varastaa NIMIMERKKEJÄ on Jumalan VALITTU - toteuttamaan . . . Jumalan tahtoa . . . kuten myös . . . sinettisormus . . . !

HÄN - alunperin -"raamatusta" - NIMIMERKKI, vaihtaa nykyisin jatkuvasti NIMIMERKKIÄÄN . . .

. . . ON SEKAISIN HUUMEISTA ja joutuu HUUMEVIEROITUKSEEN ---> POISTETAAN PALSTALTA . . . PALAA TÄNNE VASTA, KUN ON HOITANUT ASIANSA KUNTOON.

HÄN - alunperin -"raamatusta" - NIMIMERKKI, on tuleva TYÖPARINI ja otan VASTUUN hänen TEKEMISISTÄÄN . . . :-)

NYT ON PALSTAN PUHDISTUS KÄYNNISSÄ . . . Jumala TEKEE ja minä avustan.

NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !

Palaan asiaan . . . :)

---------------------------------------------------------------------

HÄN - alunperin -"raamatusta" - NIMIMERKKI, AVASI tuon KESKUSTELUN . . .

. . . ja HÄN - "kirjoituksista" = "raamatusta" - EI OLLUT TUOLLOIN SEKAISIN !!!

******** LUE TÄMÄ - niin ymmärrät paremmin . . . mikä vaihe menossa ********

pyhitetään palsta Herralle!

kirjoituksista

15.9.2015 17:04

tehdäänkö näin?

että tästä lähin tällä palstalla otetaan seurakuntakuri käyttöön?

toimitaan palstalla kuin Herra on sanassaan ohjeet antanut ja jokainen pitää huolen siitä että niitä noudatetaan omasta puolestaan?

palstalle ei mitään turhaa tuoda ja palstalle tuodaan vain asiaa Herran käskystä ja puhutaan ja keskustellaan rakentavasti Herran johdatuksella?

tehdään tästä esimerkkipalsta tänne uskonnot ja uskomukset osioon joka toimii järjestyksesä eikä epäjärjestyksessä?

sitten semmonen sääntö että pilkkaajien viesteihin ei vastata ja noteerata heitä ollenkaan eikä lähdetä mihkään provo alotuksiin mukaan?

katsotaan mitä tapahtuu ja mitä Herra tekee? ;)

onko kaikki mukana tässä omasta puolestaan? minä ainakin olen... :)

******** KIRJOITIN SINETTISORMUKSELLE VASTAUKSEN ********

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13818954/pyhitetaan-palsta-herralle!#comment-80854675

Jumalan_henkäys

20.9.2015 20:57

Rakas uskonsiskoni sinettisormus1 !

TOTEUTAN -Jumalan tahtoa. Olen suorassa palvelusuhteessa ja virassa Jumalalle, kuten olivat Raamatussa esiintyvät edeltäjänikin, mutta en kerro missä virassa toimin ja mihin virkaan minut on nimitetty 12.06.2015. En pidä sitä tietoa mitenkään tärkeänä, mutta Rakastan yli kaiken keskusteluja Jumalan kanssa ja sitä, että saan nöyränä palvella Kaikkivaltiasta Jumalaa ja toteuttaa Herran tahtoa.

Minulla on kaikki valtuudet kirjoittaa . . . Jumalan nimissä.

--------------------------------------------------------

Jumalan tahto toteutuu . . . EI IHMISEN. Joten minulla ei ole mitään valtaa siihen, mitä tällä palstalla tapahtuu . . . en minä määrää yhtään mitään missään . . . TYYDYN AINA HERRAN TAHTOON, aina nöyrästi palvellen Herraani !

------------------------------------------------------------------------

Jumala on juuri ilmoittanut minulle . . . JUMALA ALOITTAA TÄLLÄ PALSTALLA KOHTA TYÖNSÄ ---> TÄÄLLÄ TEHDÄÄN NYT SUURSIIVOUS !

En itse ole vastuussa siitä, mitä Herra täällä TEKEE kun Hän suorittaa puhdistuksensa . . . joten minulle on turha, kenenkään suuttua ja kantaa kaunaa . . . ;)

Jumala on antanut minulle lupauksen . . . nöyrin palvelijani - ei sinun tarvitse kaiken saastan keskellä - Herran tahtoa - toteuttaa . . . PYYHKÄISEN PÖLYT POIS !

------------------------------------------------------------------------

En ole omalta osaltani kiinnostunut niistä henkilöistä tai valitsemassa niitä henkilöitä, joita Jumala poistaa tältä palstalta, sillä en voi mitenkään vaikuttaa Herran valintoihin, enkä siihen tapaan tai keinoon millä Jumala puhdistaa palstaa.

Olen kiinnostunut vain niistä HENKILÖISTÄ . . . jotka palstalle jäävät. . . :)

Toivottavasti, ilmaisin ASIAN riittävän selvästi, mutta tarkennan . . . tarvittaessa !

11. VIESTINI OLI TÄLLAINEN . . . ENNEN MUOKKAUSTA ja VÄÄRISTELYÄ . . .!

Jumalan_henkäys
    11.10.2015 3:01
    Rakas uskonveljeni "raamatusta" !

******** KIRJOITIT:

nytte kyllä valehtelet en ole huumeisii koskennut kuule 7 viikko ja se on SYNTIÄ EIKÄ SYNTIÄ SAA TEHDÄ!

******** VASTAAN:

ET OLE VIELÄ . . . puhdistunut HUUMEIDEN VAIKUTUKSESTA . . . ja sen kyllä HUOMAA . . . !

. . . ON SEKAISIN HUUMEISTA ja joutuu HUUMEVIEROITUKSEEN ---> käytät ilmeisesti jotain helpottavaa AINETTA, joka EI OLE HUUME.

KORJAA ASIASI KUNTOON . . . tai MUUTEN OLET ULKONA . . .

. . . Jumalan suunnitelmista . . !

-----------------------

Jumala valmistelee tuloansa, tälle palstalle, sillä . . .

******** JUMALA ALOITTAA TÄLLÄ PALSTALLA KOHTA TYÖNSÄ. ********

HÄN - alunperin -"raamatusta" - NIMIMERKKI, vaihtaa nykyisin jatkuvasti NIMIMERKKIÄÄN . . .

. . . ON SEKAISIN HUUMEISTA ja joutuu HUUMEVIEROITUKSEEN ---> POISTETAAN PALSTALTA . . . PALAA TÄNNE VASTA, KUN ON HOITANUT ASIANSA KUNTOON.

HÄN - alunperin -"raamatusta" - NIMIMERKKI, on tuleva TYÖPARINI ja otan VASTUUN hänen TEKEMISISTÄÄN . . . :-)

NYT ON PALSTAN PUHDISTUS KÄYNNISSÄ . . . Jumala TEKEE ja minä avustan.

NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !

12. Rakas uskonveljeni "raamatusta" !

Jumalan tahto toteutuu . . . EI IHMISEN . . . Jumala hoitaa sinut KUIVILLE . . . !

Jumala pystyy vaikuttamaan . . myös OIKEUDEN TUOMARIIN . . . ;)

OLET VALITTU - toteuttamaan . . . Jumalan tahtoa . . . kuten myös . . . sinettisormus . . . !

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:19, 23 --->Johannes Kastajan todistus

TIE ON AUKENEVA

........Ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman. Jes. 40:31

Jesaja 40:3-8

40:3 Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.

40:4 Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi.

40:5 Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut."

40:6 Ääni sanoo: "Julista!" Toinen vastaa: "Mitä minun pitää julistaman?" Kaikki liha on kuin ruoho, ja kaikki sen kauneus kuin kedon kukkanen:

40:7 ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, kun Herran henkäys puhaltaa siihen. Totisesti, ruohoa on kansa.

40:8 Ruoho kuivuu, kukkanen lakastuu, mutta meidän Jumalamme sana pysyy iankaikkisesti.

Jesaja 40:25-31

40:25 "Keneenkä siis te vertaatte minut, jonka kaltainen minä olisin", sanoo Pyhä.

40:26 Nostakaa silmänne korkeuteen ja katsokaa: kuka on nämä luonut? Hän, joka johdattaa esiin niitten joukot täysilukuisina, joka nimeltä kutsuu ne kaikki; suuri on hänen voimansa ja valtainen hänen väkensä: ei yksikään jää häneltä pois.

40:27 Miksi sinä, Jaakob, sanot ja sinä, Israel, puhut: "Minun tieni on Herralta salassa, minun oikeuteni on joutunut pois minun Jumalani huomasta"?

40:28 Etkö tiedä, etkö ole kuullut: Herra on iankaikkinen Jumala, joka on luonut maan ääret? Ei hän väsy eikä näänny, hänen ymmärryksensä on tutkimaton.

40:29 Hän antaa väsyneelle väkeä ja voimattomalle voimaa yltäkyllin.

40:30 Nuorukaiset väsyvät ja nääntyvät, nuoret miehet kompastuvat ja kaatuvat;

40:31 mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.

13. Rakas uskonveljeni "raamatusta" !

Moni varmasti LOUKKAANTUI . . . tuosta mitä kirjoitin !

Kirjoitit osuvasti Jarmo: "Palstalla ihan hirveitä ihmisraunioita." (5.10.2015 17:17)

PYYDÄN ANTEEKSI . . . tuota kirjoitustani, MUTTA . . .

Minä ITSE - olen TÄLLÄHETKELLÄ erittäin sairas ---> ELI >hirveä ihmisraunio<

Kehossa Freonia ---> MYRKYTYSTILA sairautena . . . :(

******** KIRJOITIT:

sinä voiti ja tahtosi toteutukoon tulen sitten joskus kun pääsen huumevierotuksesta tiedä jos pääsen? kun tuntuu että joudun muumilakksoon eli suljetulle... ;)

minulle kun tuli psykoosi diagnoosi... :(

lähden maanantaina kuntoutukseen...

******** VASTAAN:

TEE niin . . . toivottavasti onnistut . . . ja . . .

. . . PALAA TAKAISIN . . . KUN OLET KUNNOSSA . . . !

RUKOILEMME PUOLESTASI . . . KAIKKI YHDESSÄ . . . ;-)

---------------------------------------------------------

Evankeliumi Matteuksen mukaan, Matt. 18: 19-20 ---> Jumalan Lupaus

"Minä sanon teille: mitä tahansa asiaa kaksi teistä yhdessä sopien maan päällä rukoilee, sen he saavat minun Isältäni, joka on taivaissa.

Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään."

---------------------------------------------------------

******** LAINAUS:

Jumala haluaa keskinäistä sopimusta, ja siellä missä pyhät sopivat rukouksesta, Hän on luvannut vastata heidän rukouksiinsa. Katsokaa, mikä moninkertainen voima on tällaisella rukouksella!

Kun yksi toisensa jälkeen tuo Jumalan eteen voimakkaan rukouksensa,

kun monet vetävät yhdessä samaa köyttä,

kun yhdessä kolkutetaan armon ovelle,

kun palavien sydänten väkevä huuto nousee yhdessä taivaaseen,

ja kun vilpittömän, pyhän rukouksen ääni voimallaan

vavisuttaa taivaan portteja — silloin Jumala vastaa.

******** LAINAUS: Charles Spurgeon