Vapaa kuvaus

https://youtu.be/x1TXMpiqcDI

Aloituksia

13

Kommenttia

3629

1. Apua, mitä mä teen
    mihin mä meen
    kaikki leikkikaverit kadonneet
    isäntäkin meni mokoma ja rakastui
    mulla on vasta kaksi kuukautta
    rakkaushöpinöitä plakkarissa
    jouluun asti olisi pitänyt riimitellä
    liirumlaarumeita
    että sen timantin.
    Voi, että...
    https://youtu.be/WPE6iRl7RI0
  2. Pappatunturi on kerran karannut ja ladon seinään sitten törmäilin. Onneksi oli laho lato ja hidas mopo.
    Muuten mopo kyllä karkailee yhtenään juuri harrastuksissa. Kommentti ettei naisen kanssa kannata lähteä rättikauppaan on hyvä, säälittää ne miehet siellä sovituskoppien ulkopuolella. Eurokankaassa ovat keksineet syvennyksen miehille, siellä on autolehtiä ja muuta paljon viihdyttävämpää, vaihtoehdoksi, kun muuten saisi kuunnella , onks tää hyvä ja sopisko tää, miehenä en kyllä jaksaisi.
    Kun oikein hyvä homma imaisee ja vie mennessään, ei silloin muista kelloa ei keittoa, sen kun vaan tekee ja jatkaa pitkälle yöhön ja uni ei meinaa tulla kun ajatuksissa vain pyörii, miten tuonkin tekisi ja mitä väriä siihen laittaisi. Flow on oikeastaan aika ihana tila ja rasittava jos kestää pitkään, mutta lopputulos on aina hyvä. Olet antanut kaikkesi ja lopussa kiitos seisoo jos nimittäin seisoo, joskus on yhden yön flowt menneen aamulla roskikseen ja uusi on alkanut tuorein kuvioin.
    Yleensä se mopo karkaa jo kangas ja lankakaupassa, entisessä elämässä oli kunnon työhuone, jonka oven saattoi sulkea ja astua muuhun elämään. Ehkä se työhuone käsillä tekemisille vielä kerran livahtaa tähänkin kuvioon kun eläkepäivät alkavat ja tilaa vapautuu. Nyt se 'moponi' asuu röykkiöissä laatikoita, joita kuskailen tarpeen mukaan, piilotan milloin minkin sängyn alle.
    Käsillä tekemisen moponi saa karkailla rauhassa ja se on pieni siivu elämäni suuressa kuviossa ja tekee osaltaan tärkeää terapiaansa ja rikastuttaa arkeani ja pyhääni ja varsinkin kun keskeneräiset ideat pyörivät päässä tuntee elävänsä, taitavansa ja osaavansa jotain itselle tärkeää.
  3. Ei kiitos, minen kehtoo seisoo kylymässä ja kuunnella joutavaa intoomista, menkee työ ja kuatakee tää suomi saman tien. Minä näitä töetä vuan teen.