Vapaa kuvaus




https://youtu.be/x1TXMpiqcDI

Aloituksia

13

Kommenttia

3629

  1. Ainakaan minä en sitä osta.
    Mistään en niin tykkää kuin käydä taidenäyttelyissä ja muissa sellaisissa kissanristiäisissä, mutta mitään kukkenheimia Suomeen en halua.
    Nyt jo tiputetaan nykyisiltä taidemuseoilta rahaa ja muita mahdollisuuksia, pantaisiin ne rahat nykyisten taidemuseoiden kehittämiseen. Onhan meillä oma modernin taiteen museo, kehitetään sitä, hankitaan sinne uusia hyviä teoksia ja sinne vaikka kaikki suomalaiset kerran pari kertaa vuodessa kirjastokortilla ilmaiseksi.
    Euroopassa on jo useampia kukkenheimejä ja jotkut ovat sulkeneet ovensa ja onneksi on viisaita kaupunkeja, jotka ovat hylänneet koko suunnitelman. Jos ajatellaan, että Pohjois-Amerikan mantereellakaan ei ole kuin pari ko museota ja Euroopassa jo joitakin niin pieni suomi taas innokkaana... oikea höyrypää... voi ei.
    Mitä ihmeellistä suomalainen kukkenheimeimi vois tarjota verrattuna muihin eurooppalaisiin museoihin. Matkustetaan sinne tutkimaan sitä modernia taidetta jos halutaan. Olenkohan ennakkoluuloinen mutta koko hanke kuulostaa minusta kerskalta.
    Mieluimmin piipahdan vaikka Bilbaossa jos niin innokas olisin. Eihän se jos Bilbaossa menee hyvin tarkoita, että ne taiteenkuluttajat tulisivat tänne sitä kuluttamaan samalla lailla.
    Sitä paitsi Pietariinkin on jotain yhteistyötä säätiön kanssa viritellyt ja sekin ontuu pahasti.
  2. Jumalan lahja kuulostaa kyllä aika omituisen vieraalta ja suureelliselta tässä kommentissa ainakin, mutta kehutaan.
    Tietty ekaks kehun nuo keinuvat ja runoilevat, heistä mä tykkään, tykkään ihan valtavasti, varsinkin toisesta, siitä rakkausrunoja kirjoittelevasta, suorastaan rakastan, tiedän, että ihan kiusaksi asti, onneksi hän itse ei sitä tiedä, että rakastan.

    Toki löydän palstalta monia muitakin mielenkiintoisia miehiä. Täytyy tosin tunnustaa, että joskus lukee juttuja ja hoksaa vasta myöhemmin, oliko kyseessä vaari vai muori.
    Voisinkin nyt leikkiä ajatusleikin, joudun aika usein kahvittamaan ihmisiä, niinpä ajattelin kutsua kahvit ja täältä muutaman herran pöytääni, satunnaisessa järjestyksessä mutta perustellen.
    ö-öö, mielessäni kutsun häntä DreamWeaveriksi, vaikka en tiedä onko hän hän. Olisi niiiiin mahdottoman mielenkiintoista rupatella hänen kanssaan kännyköistä, tietokoneista ja kaiken maailman aparaateista, internetistä jne tietysti vaikka potunviljelijöistäkin. - Tekniikasta tykkään.
    flegu, hänellä on sellainen poliittinen aksentti jutuissaan, joka viehättää ja josta olisi mukavaa kuulla enemmän. - Politiikasta tykkään.
    eero. Kun hän tulisi kahville niin silloin meillä olisi pöydässä iso puteli myös viskiä ja maailmaa parannettaisiin kunnolla, savvoo viännettäs ja kiännettäs, kerran olen eeron huumorin testannut ja hän lähti heti mukaan. Miehellä on 10+savolainen huumorin juoksu. - Huumorista tykkään.
    Tämmöinen ajatusleikki, kiitos herroille kun ottivat kutsun vastaan.