Jumalan lahja kaikille meille naisille

Paloma.se.co

Tähän saa sitten kirjoittaa vain kehuja miehille jotka ovat jääneet ilman huomiota.

76

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuka.paras

Koskeeko vain palstan miehiä?

• "kuka.paras"

Tietysti!

:)

H.

• Saaks kehua niitäkin josta ei aina tykkää?

• ent.siivoojaparka

Onko täällä kukaan mies jäänyt ilman huomiota? Käsi ylös.
      Lutusenkin komeutta ja tukkaa on kehuttu maasta taivaisiin heti monessa kommentissa.
      Miettinyt tässä, että kuka se sitten mahtaa Paloman valokuvissa olla se vanha äijänkäppyrä, jolla on just samanlainen ohut vaalea suora tukanhaituva kuin minulla.

• kuka.paras

Rakkaansa näkee eri tavalla kuin miten muut hänet näkevät.

• wanhatotuus
        kuka.paras kirjoitti:

Kauneus on katsojan silmissä ;)

• ent.siivoojaparka
        kuka.paras kirjoitti:

Niinhän se on.
        Ja itserakas vanha kömpelö ihminen näkee itsensä rypyttömänä keijukaisena, joka liikkuu kuin vuorikauris.

• Horoskooppikauris

Olen nähnyt vilkkaitakin rollaattoristeja, niissä on ollut potkua ja sätkyä.
        Mitään Ansa Ikosia ja Tauno Paloja he eivät ole olleet, mutta eivät he näytelleetkään, että omistavat rollaattorin.

• ent.siivoojaparka
        Horoskooppikauris kirjoitti:

Olen nähnyt vilkkaitakin rollaattoristeja, niissä on ollut potkua ja sätkyä.
        Mitään Ansa Ikosia ja Tauno Paloja he eivät ole olleet, mutta eivät he näytelleetkään, että omistavat rollaattorin.

Niitä olen minäkin nähnyt. Olen nähnyt, miten on juostu bussille ja rollaattori on vaihtanut käyttäjää pysäkillä. Meillä kun saa ajaa bussissa ilmaiseksi rollaattorin, rullatuolin tai lastenvaunujen kanssa.

• Joskus.riepoo

Juuri näin ja samoja asioita olen nähnyt pyörätuolikäyttäjissä, on sellaisiakin, että pärjäisivät jopa tukisauvalla tai itse kävellen sairauden jälkeen. Mutta pyörätuoli on hyvä ilmaisväline matkustettaessa.

• Psykoterapeutitar

Jo se, että tyyppiä sanotaan lutuseksi, on vähän epäilyttävää!
        Itse en tunne yhtään kehuttavaa miestä!

• Psykoterapeutitar kirjoitti:

Jo se, että tyyppiä sanotaan lutuseksi, on vähän epäilyttävää!
        Itse en tunne yhtään kehuttavaa miestä!

Minä tunnen jonkun kappaleen. Mutta en ketään jonka voisi laskea "jumalan lahjaksi" koko naissukupuolelle. Yleensä ihmisiä ne vaan on.
        Paitsi Lutunen, joka on miehekäs enkeli.

• :D
      Ovat elämän suolaa ja pippuria
      makkaran sinappi ja ketsuppia
      isällisen ankaria
      kun naiset ovat hankalia
      ja luojan kiitos toisel puol ruutua.
      *
      Bang my head against the wall - Sia & David Guetta
      https://www.youtube.com/watch?v=qqjVwAg5fK4

• Mä kehuisin yhtä jo kadonnutta palstamiestä, hänellä oli profiilissaan kuva kasasta karhunpaskaa.
      Se on jäänyt mieleeni, rohkea ja erilainen kuva.

• 1eero

Siili on paras :)

• hetkinen ku tarkistan,onks siili mies?
        Kerrohan eero tietosi meil muillekkin.

• ent.siivoojaparka
        koti-kiusattu kirjoitti:

hetkinen ku tarkistan,onks siili mies?

Ainakin Jukka-Pekka Siili on mies.

• siilimuori3

Kiitos Eero, meinaatkos etttä mussa on niin paljon jätkää ;D.

• siilimuori3
        koti-kiusattu kirjoitti:

hetkinen ku tarkistan,onks siili mies?

Yhtä varmasti kuin sinä ja hunkz olette naisia.

• siilimuori3 kirjoitti:

Yhtä varmasti kuin sinä ja hunkz olette naisia.

ajattelin vaan ku paloma sanoi et ,vaan unohdetuille miehille kehuja ,

• silimuori3
        koti-kiusattu kirjoitti:

ajattelin vaan ku paloma sanoi et ,vaan unohdetuille miehille kehuja ,

Juu, ymmärsin. Mut Eero luulee et mie olen mies. Tai ainakin pitää sitten minua miehenä joka on jäänyt ilman huomiota :). Miks, sitä pitä kysyä häneltä itseltään.

• k-kk
        silimuori3 kirjoitti:

Juu, ymmärsin. Mut Eero luulee et mie olen mies. Tai ainakin pitää sitten minua miehenä joka on jäänyt ilman huomiota :). Miks, sitä pitä kysyä häneltä itseltään.

Jos kiireessäs huomasit niin mä kysyinkin eerolta.

• ent.siivoojaparka
        silimuori3 kirjoitti:

Siilistä hän kirjoitti eikä sinusta. Ainakin toistaiseksi nikkisi näkyy olevan siilimuori3.

• siilimuori3
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

Siilistä hän kirjoitti eikä sinusta. Ainakin toistaiseksi nikkisi näkyy olevan siilimuori3.

Ai eero itse onkin siili vai sitäkö tarkoitat, muita siilejähän tääll ei olekaan näkynyt.

• siilimuori3
        k-kk kirjoitti:

Jos kiireessäs huomasit niin mä kysyinkin eerolta.

Juu huomasin mut vaik se tietäis en usko et kertois.

• Eipä.minulla.vähempää

Komeus on koko ajan läsnä. Kas sen löydän peilistäni.

• Häpeällistä!
      Kuinka vähän ja väärin täällä äänestetään :)
      Toisaalta, kysymyksen pitäisi olla:
      ...jääneet ilman riittävää huomiota.

H.

• Sä et sitten opi millään.
        ... (välilyönti) jääneet ilman jne...
        Tahallasi taidat tehdä tuon virheen. Oikein odotat että koskahan se hömppeli tulee ja toruu ;))

• parinmuodostusta

Rosaliiin on merkannut sinut itselleen, voit jättää muut naiset rauhaan ja lopettaa lirkkuilusi. ;))))

• parinmuodostusta kirjoitti:

Rosaliiin on merkannut sinut itselleen, voit jättää muut naiset rauhaan ja lopettaa lirkkuilusi. ;))))

Tulipa mieleeni pohojalaasvitsi, kun pariskunta oli vihittävänä.
        *
        Pappi kysyi sulhaselta, jotta tahtooko tämä, sulhanen kääntyi seurakuntalaisiin päin ja kysyi:
        Onkoos muita havittelijoota?
        Kukaan ei ilmoittautunut, sulhanen teki päätöksensä ja sanoi:
        No en minäkään sitten huoli.
        *
        Kilpailu se miestä kannustaa..

• 1eero

Naisen huokaus.
      Työ ja perhe kuljettivat sankariamme tuota parrakasta punaruutupaitasta kirves olalla, tosimies. Siihen on hyvä nojata kirveet, puukot,sahat ja muutkin miehiset elementit on sankarimme sydäntä lähellä. Ei löydy sellaista asiaa tai askaretta, johon tältä mieltä ei löytyisi omakohtaista tuntumaa, vinkkiä tai kannanottoa. Tosimies menee, eikä meinaa.
      Jossain tämä mies luuraa, takametsässäkö.

• siilimuori3

• mimmimum-mi

Onhan täällä näitä luomakunnan kruunuja....komeita..
      Radiosta satuin kerran kuuntelemaan ohjelmaa ...jossa miehet puhuivat naisista....sanoipa yksi mies että....Jumalan lahja meille miehille on naisen tissivako..

• ent.siivoojaparka

Melko lahjattomaksi oli se mies jäänyt, jos se oli hänen ainut lahjansa.

• Reiluuden-puolesta

Jumalaisempitar nainen on kokonaan alastomana. Turhaa mainostaa itseään tissivakojen kustannuksella kun voi samalla kertaa esittää koko pakettinsa ilman osoitekortteja.

• mimmimum-mi
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

Melko lahjattomaksi oli se mies jäänyt, jos se oli hänen ainut lahjansa.

Äläs nyt kun kristillisten Toimi Kankaanniemikin lähetteli viestejä naisille....." tissivakosi näkyy, miksei tissit "... Oliko ne jumalan lahjaa hänellekin sitten....

• tuskin.muualta
        mimmimum-mi kirjoitti:

Äläs nyt kun kristillisten Toimi Kankaanniemikin lähetteli viestejä naisille....." tissivakosi näkyy, miksei tissit "... Oliko ne jumalan lahjaa hänellekin sitten....

Seiskastako noita tietoja löytyi?

• mimmimum-mi
        tuskin.muualta kirjoitti:

Seiskastako noita tietoja löytyi?

Aika heikosti sitten luit viimevuonna uutisia....päivän lehdistä...jos tämä meni ohi.

• tuskin.muualta
        mimmimum-mi kirjoitti:

Aika heikosti sitten luit viimevuonna uutisia....päivän lehdistä...jos tämä meni ohi.

Lukemissani asiallisissa päivälehdissä ei tissivakoja mainittu.

• mimmimum-mi

Lukemissani asiallisissa päivälehdissä ei tissivakoja mainittu.

Olikos siellä sitten mainittu ... se vähän törkeämpi viesti....heh...

• tuskin.muualta
        mimmimum-mi kirjoitti:

Olikos siellä sitten mainittu ... se vähän törkeämpi viesti....heh...

Viestit mainittiin, mutta ei niiden sisällöllä hekumoitu, noin heh heh tyylillä.

• mimmimum-mi

Viestit mainittiin, mutta ei niiden sisällöllä hekumoitu, noin heh heh tyylillä.

höpön ...höpö ja löpön löpö....

• tuskin.muualta
        mimmimum-mi kirjoitti:

Kannattaisi sinunkin lukea muutakin kuin seiskaa.

• kesivä

Kannattaisi sinunkin lukea muutakin kuin seiskaa.

Hevoselta katsotaan hampaat :)

• kesivä
        kesivä kirjoitti:

Hevoselta katsotaan hampaat :)

Oho eli anteeksi, tämän piti mennä tuonne kokonaisolemukselle. Kun hän sanoi ettei hevosen nenää katsota ;)

• mimmimum-mi kirjoitti:

Kyllä minäkin tuon jutun muistan, enkä ole seiskaa avannut kuin kerran vahingossa.

• nuormieli

"kehuja miehille jotka ovat jääneet ilman huomiota." Eihän täl palstalla ookaan sellasii miehii, nämä miehet on pelkein hemmoteltu piloille noilla kehuilla, siis nämä 60 miehet.

• nuormieli

Niin lähetin kommenttini aivan keskeneräisenä piti kirjoittaa myöskin, on aivan totta miehet on "Jumalan lahja kaikille meille naisille". Kyl ois elämämme aika tylsää ja rakkaudetonta ilman miehiä, kun ihan pelkkä vanhempien ja lasten välinen rakkaus eikä lähimmäisen rakkaus riitä, siin jää puuttumaan jotain hyvin oleellista, luoja on tehnyt hienoa työtä luodessaan meidät ihmiset kun vain muistaisimme aina olla "ihmisiksi".

• Mitä vanhempi ikäluokka, sitä harvinaisempi saman ikäinen mies on, siksi heitä pidetään kuin kukkaa kämmenellä.
      Meidänkin taloyhtiössä on suurin osa naisleskiä, yksi leskimies oli, hänkin joutui palvelutaloon.
      Jotain tuntuu palstalta puuttuvan jos iso H ei ole mollaamassa kirjoittajia. Joten ei pahaa sanottavaa hänestäkään.
      Ihan asiallisia kirjoittajia nämä miehet ovat ketkä tunnistan.

• M72v

Enpä ole tuollaista vielä havainnut omalta kohdaltani. Kai se sitten vanhempana alkaa ilmetä?

• Miehille jotka ovat jääneet ilman huomiota.
      Tänään selailin tv-kanavia aikani kuluksi, eteen tuli Harju ja Pöntinen, sieltä kuului tämä kappale.
      https://www.youtube.com/watch?v=S_zERDx4r8E
      Pitkästä aikaa tuli kaihoisa kaipuun tunne rintaan ;)
      Ihan kuin olisi ollut ikävä jotain jota toivottavasti ei ole vielä kokonaan menetetty. Nuorena tuo tunne oli hyvinkin tuttu. En edes erityisemmin ole ihaillut Dannyn laulamia kappaleita.
      En tunne olevani mitään vailla elämässäni, silti se tunne ja mies jota ei ole olemassakaan.

• Paleltunut.nuottikorva

Linkkejä en osaa enkä opettele, mutta pari laulua tuli mieleen: Mies jonka ympäriltä tuolit viedään ja Kaupungin rumin mies.

• Jumalan lahja kuulostaa kyllä aika omituisen vieraalta ja suureelliselta tässä kommentissa ainakin, mutta kehutaan.
      Tietty ekaks kehun nuo keinuvat ja runoilevat, heistä mä tykkään, tykkään ihan valtavasti, varsinkin toisesta, siitä rakkausrunoja kirjoittelevasta, suorastaan rakastan, tiedän, että ihan kiusaksi asti, onneksi hän itse ei sitä tiedä, että rakastan.

Toki löydän palstalta monia muitakin mielenkiintoisia miehiä. Täytyy tosin tunnustaa, että joskus lukee juttuja ja hoksaa vasta myöhemmin, oliko kyseessä vaari vai muori.
      Voisinkin nyt leikkiä ajatusleikin, joudun aika usein kahvittamaan ihmisiä, niinpä ajattelin kutsua kahvit ja täältä muutaman herran pöytääni, satunnaisessa järjestyksessä mutta perustellen.
      ö-öö, mielessäni kutsun häntä DreamWeaveriksi, vaikka en tiedä onko hän hän. Olisi niiiiin mahdottoman mielenkiintoista rupatella hänen kanssaan kännyköistä, tietokoneista ja kaiken maailman aparaateista, internetistä jne tietysti vaikka potunviljelijöistäkin. - Tekniikasta tykkään.
      flegu, hänellä on sellainen poliittinen aksentti jutuissaan, joka viehättää ja josta olisi mukavaa kuulla enemmän. - Politiikasta tykkään.
      eero. Kun hän tulisi kahville niin silloin meillä olisi pöydässä iso puteli myös viskiä ja maailmaa parannettaisiin kunnolla, savvoo viännettäs ja kiännettäs, kerran olen eeron huumorin testannut ja hän lähti heti mukaan. Miehellä on 10 savolainen huumorin juoksu. - Huumorista tykkään.
      Tämmöinen ajatusleikki, kiitos herroille kun ottivat kutsun vastaan.

• 1eero

Savon kieli muljahtelloo
        Savon murre ei oikeesti ole kieli, vaan tapa tuhota sivistynyt keskustelu. Ajatuksenvaihdossa on eduksi jos molemmat ovat savolaisia. Silloin esitetään kysymys, joka ei ole kysymys, ja vastaus, joka ei ole vastaus, tuloksena on keskustelu, joka ei etene mihihinkään.
        Savoksi laulettu " Don't Worry,Be Happy"
        -Elä hötkyle, ollaav vuan ku ei oltaskaa.
        Kiitos sulle ar..... skool.

• syvä.ihmettely

Voi rosaliiin, kaikki ovat rakkautesi hoksanneet ja varmasti sen kohdekin.
        Sitä mietin kuinka virtuaalihahmoon voi rakastua, eihän hänestä tiedä mitään. Kaikki täällä voi olla silmänlumetta ja todellisuus jotakin ihan muuta. Ei kai kirjoituksiin, edes runoihin voi oikeasti rakastua. Oletko sinä terve, elätkö haavemaailmassa vai missä on vika.

• 1eero kirjoitti:

Savon kieli muljahtelloo
        Savon murre ei oikeesti ole kieli, vaan tapa tuhota sivistynyt keskustelu. Ajatuksenvaihdossa on eduksi jos molemmat ovat savolaisia. Silloin esitetään kysymys, joka ei ole kysymys, ja vastaus, joka ei ole vastaus, tuloksena on keskustelu, joka ei etene mihihinkään.
        Savoksi laulettu " Don't Worry,Be Happy"
        -Elä hötkyle, ollaav vuan ku ei oltaskaa.
        Kiitos sulle ar..... skool.

Hyvä eero, ollaan just niin...skool.

• syvä.ihmettely kirjoitti:

Sitä mietin kuinka virtuaalihahmoon voi rakastua, eihän hänestä tiedä mitään. Kaikki täällä voi olla silmänlumetta ja todellisuus jotakin ihan muuta. Ei kai kirjoituksiin, edes runoihin voi oikeasti rakastua. Oletko sinä terve, elätkö haavemaailmassa vai missä on vika.

Ihanko totta, sinäkin 'syvä.ihmettely' olet huomannut, voi, hitsi. Olenpas ollut ajattelematon, taas kerran.
        En tiedä, onko rakastunut terve vai sairas, ehkä sinä tiedät. Kerro.
        Me ihmiset varmaankin rakastumme eri asioihin, niin kuin jo viisas sananlasku sanoo, että toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Olen antanut itselleni luvan rakastua, harmi jos se sinua harmittaa.
        Voin kertoa, että elän niin ruohonjuuritasolla, edes sinun ei tarvitse olla terveydestäni huolissasi. Mielestäni elämää kannattaa elää niin, että se maistuu elämältä, oikein mehevältä elämältä ja siihen kuuluu -------, ehkä arvaat minkä sanan piilotin.
        Voi hyvin. Rakastu sinäkin.

• rosaliiin kirjoitti:

Ihanko totta, sinäkin 'syvä.ihmettely' olet huomannut, voi, hitsi. Olenpas ollut ajattelematon, taas kerran.
        En tiedä, onko rakastunut terve vai sairas, ehkä sinä tiedät. Kerro.
        Me ihmiset varmaankin rakastumme eri asioihin, niin kuin jo viisas sananlasku sanoo, että toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Olen antanut itselleni luvan rakastua, harmi jos se sinua harmittaa.
        Voin kertoa, että elän niin ruohonjuuritasolla, edes sinun ei tarvitse olla terveydestäni huolissasi. Mielestäni elämää kannattaa elää niin, että se maistuu elämältä, oikein mehevältä elämältä ja siihen kuuluu -------, ehkä arvaat minkä sanan piilotin.
        Voi hyvin. Rakastu sinäkin.

Mun mielestä on hienoa kun ihminen Tuntee! Joka osaa rakastua, ei VOI olla paatunut, katkera tai sulkeutunut kuoreensa. On ihanaa nähdä sellaista.

• de-meter
        syvä.ihmettely kirjoitti:

No minä en ainakaan ole huomannut rosalinin rakkautta , "syvä.ihmettely" Tosin en ole häntä erityisesti pitänyt silmälläkään..))
        Eikö kaikki rakkaus ole jossain määrin "virtuaalista" ? Ellei ole, taitaa mennä kaupankäynnin ja laskelmoinnin puolelle. Rosalinin rakkauskuvaus oli juuri sellaista kuin rakkauden soisi olevan aina: iloista, keveätä, kiinnipitämätöntä...
        Jos sitä esiintyy palstalla niin mitäpä sitä moittimaan...

Ai niin. Miehiä piti kehua. Pidättäydyn nyt siitä. Olen mielestäni kehunut heitä silloin kun aihetta on ollut. Tämä kyllä pätee ainoastaan niihin, jotka olen oppinut tuntemaan. 1eero on tuttuuden rajamailla, verrattain uusi tulokas. Häntä voisi kehua Havukka-ahon ajattelijaksi, suoraan sanovaksi savolaiseksi... Hyvä hän...

P.s. mielsin kyllä aloituksen humoristiseksi. En minä niin tosikko ole, mutta just nyt vitsit ovat vähissä..))

• mä.luen.kaikki
        de-meter kirjoitti:

No minä en ainakaan ole huomannut rosalinin rakkautta , "syvä.ihmettely" Tosin en ole häntä erityisesti pitänyt silmälläkään..))
        Eikö kaikki rakkaus ole jossain määrin "virtuaalista" ? Ellei ole, taitaa mennä kaupankäynnin ja laskelmoinnin puolelle. Rosalinin rakkauskuvaus oli juuri sellaista kuin rakkauden soisi olevan aina: iloista, keveätä, kiinnipitämätöntä...
        Jos sitä esiintyy palstalla niin mitäpä sitä moittimaan...

Ai niin. Miehiä piti kehua. Pidättäydyn nyt siitä. Olen mielestäni kehunut heitä silloin kun aihetta on ollut. Tämä kyllä pätee ainoastaan niihin, jotka olen oppinut tuntemaan. 1eero on tuttuuden rajamailla, verrattain uusi tulokas. Häntä voisi kehua Havukka-ahon ajattelijaksi, suoraan sanovaksi savolaiseksi... Hyvä hän...

P.s. mielsin kyllä aloituksen humoristiseksi. En minä niin tosikko ole, mutta just nyt vitsit ovat vähissä..))

Kyllä rosaliini musaketjuissa rakkaudestaan kirjottaa mut antaa hänen avautuu onnee kovasti kiva kun vanhoilkin on tunteita vaik virtuaalisii olisivatkii.

• de-meter
        mä.luen.kaikki kirjoitti:

Kyllä rosaliini musaketjuissa rakkaudestaan kirjottaa mut antaa hänen avautuu onnee kovasti kiva kun vanhoilkin on tunteita vaik virtuaalisii olisivatkii.

Ihan niin "mä.luen.kaikki". Turha rakkautta on moittia. Rakastetaan mekin..))

• eppu2

Minä oikein mietin, kuka on ilman huomiota jäänyt.
      Ajattelin sitten, että sekin taitaa olla suhteellista.
      Yksi taitaa yhden lajin, toinen toisen, vaan eikös jokainen ole huomion arvoinen, niinkuin laulunkin.
      Riippuupi kai siitäkin, miten kukin kokee, toinen tyytyy vähempään, toinen ei saa kyllin koskaan.
      Se taas johtaa siihen, että, jos yksilöimään alkaa, voi joku kokea, että väärään osoitteeseen meni huomio.

• Kokonaisolemus

Hevonen on kaunis eläin, ihailen sitä aina. Kukaan ei katso, onko mascarat ripsissä hyvin, tai varjoskukset luomissa, onko nenä kapea vai konko.

Haluan syntyä uudelleen hevoseksi tai gaselliksi, impala haluankin ola.

Sen olemus on voimakas, kaunis ja onnellinen.

• kesivä

Minulla muljahtelee nyt sydämessä sellainen olo, että kohta julistan suomimiehen suojelukohteeksi. Onhan hää semmonen, mussukka :)

• Husuterveisin

Minulla muljahtelee jo siihen malliin, että siirryn tuonne pöntölle täysistuntoon...

• @rosaliin:
      sinä ihmettelit aloituksen sananmuotoa.
      Suurellista?
      Humoristiseksi se oli vain tarkoitettu.
      Jätin teeman tarkoituksellisesti auki eli siis sen voi tulkita noin yleensä tarkoittamaan miehiä jotka olisivat ansainneet enemmän kiitosta tai huomiota.
      Tai sitten palstan miehiä jotka ovat jääneet (mielestään) vähälle huomiolle.
      Saa rönsyillä.
      Keskustelufoorumeilla pyrkii menemään silleen että se kissa on nostettava itse pöydälle; ei sitä kukaan tee puolestasi. Onhan noita kissoja ollutkin pöydillä ihan kiitettävästi.

• korpikirjailija

Aloitus ei ollut selkeästi muotoiltu. Siitä sai käsityksen, että se oli naisille ja piti olla joku huomiotta jäänyt mies jota kehuisi.

Ei tullut mieleen yhtään onnetonta.

• korpikirjailija kirjoitti:

Aloitus ei ollut selkeästi muotoiltu. Siitä sai käsityksen, että se oli naisille ja piti olla joku huomiotta jäänyt mies jota kehuisi.

Ei tullut mieleen yhtään onnetonta.

Sait oikean käsityksen. Niin se oli alunperin tarkoitettu, mutta sitten kun luin sen uudelleen tajusin että sen voi myös lukea tarkoittamaan ei-palstalaisia.
        Skitsamma. Eli miten vain.

• Aloituksesi kyllä mielestäni oikein käsitin, ei siinä mitään, mutta koen jotenkin kiusalliseksi kirjoittamisen kolmannesta nimimerkistä. Vaikka olen niin monisanainen näissä jutuissani, niin silti voi joku käsittää väärin ja selittelyihin on aina vielä kiusallisempaa joutua, kun ei voi toista ottaa käsipuolesta ja sanoa, että kuule, tätä tarkoitin.

• Ihastunut2011

Uskon, että KK on saanut humoristisella kirjoustaidollaan monen palstalaisnaisen haaveilemaan hänen kaltaisesta miehestä. Minullakin on yksi miesihanne jonka haluaisin tavata, ennen kuin joku nainen hänen olinpaikkansa selvittää ja kaappaa hänet. >Vinkkejä: Erittäin hyväkäytöksinen, kauniisti/asiallisesti kirjoittava mies.
      Koskaan ei ole toiminut niin, että palstakäyttäytymisessä olisi huomautettavaa.

• minäkin.pidän.hänestä

K-kotton :)

• NeitiCotton

Onko vapaa??!!!

• yks.tykkääjä
        NeitiCotton kirjoitti:

Onko vapaa??!!!

Käsittääkseni on leski.

• niin.että.mitenkä

Jumalan lahja?

Höpöhöpö. Kaakana.

• lmkloiu

Atte vai?

• Viatonsivullinen

Minä kehun kaikki miehet joita en ole vielä kehunut. Niitäkin joita olen
        kehunut ja rakastanut ja rakastan yhä!
        " Olette ihania, ilman teitä ei olisi yhtään kivaa"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1260
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      25
      521
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      24
      500
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      22
      467
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    10. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    Aihe