Vapaa kuvaus

https://youtu.be/x1TXMpiqcDI

Aloituksia

13

Kommenttia

3629

1. Ulkona+sataa+märkää+räntääikävä+taas+sinisiipeni+liitoon+kääntää.Kiedon+käteni+vaivihkaa+kaulallesiharhailevat+ajatukseni+hapuilevat+syliisi.Hyräillen+lehahtaa+lentoon+joululaulunikuiskaten+lämpimät+onnittelut+salaa+korvaasi.<3https://youtu.be/yXQViqx6GMY
  2. Tämän+päivän+olin+reissussa+laukkuni+kanssa,+käytän+satulalaukkuja,+tänään+oli+ruskean+vuoro,+siinä+on+viisi+lokeroa,+joista+kahdessa+on+vetoketju+ja+sisältö+lojuu+nyt+pöydällä.+Helppo+kertoa+mitä+kaikkea+siinä+on+tänään+mukana+kulkenut...-Yhdessä+vetoketjullisessa+oli+reissun+jäljiltä+passi+ja+boarding+passit+ja+liput+ja+laput+oli+vielä+siellä+välissä+(Se+reissu+oli+lokakuussa)-Kaksi+ihka+uutta+kotiavainta,+piti+tänään+teettää+lisää.-kahdet+silmälasit,+ajo+ja+lukulasit-Aina+ensiapua+yhdessä+pussukassa,+on+pikkuhousunsuojia,+liuska+asperiinia,+basibactia+ja+pari+laastaria.-Kaksi+huulipunaa+ja+rajauskynä,+kynsilakka+ja+hajuvesipullo-Kuusi+kuulakärkikynää,+kaksi+lyijykynää,+ja+pieni+muistikirja+ja+A4+allakka(isoin+ja+raskain)-Tulitikut+ja+pieni+puukko+nahkaisessa+tupessa.-pohjalta+löytyi+yksi+käytetty+ja+yksi+käyttämätön+hammastikku+ja+hammasharja+kuleksi+siellä+myös-Pari+pientä+papiljottia+siltä+varalta+jos+kutrit+pääsee+oikenemaan.-kahden+euron+kolikko+ja+maasta+löydetty+pieni+kaunis+kulkunen-hiusharja+rahapussi+ja+kännykkäauton+ja+kodinavaimet+on+aina+taskussa-sitten+oli+epämääräinen+joukko+ruttuisia+lautasliinoja+ruokailujen+jäljiltä+ja+yhtä+epämääräinen+joukko+kauppakuitteja-kaiken+kruunasi+prismasta+haetut+vihon+viimeiset+joulukortit+ja+kasa+postimerkkejä,+jotka+pitäisi+saada+viimeistään+ylihuomenna+postiin.Hyvä+aloitus,+tuli+laukku+siivottua.Lähikauppaan+jos+menen+niin+ei+ole+kuin+rahapussi+ja+kasa+kasseja,+koskaan+en+ostele+muovipusseja.Sitten+muistelen+kaksikymppisen+laukkua,+eipä+ollut+käsilaukkua,+oli+vain+iso+marikassi,+joka+kätki+kaiken,+useampia+pikku+pussukoita,+ensiavussa+vähän+eri+tarvikkeita,+ei+päässyt+mikään+yllättämään+silloinkaan,silloin+oli+aina+kynät+kotelossa+ja+kunnon+muistikirjat,+oli+makulatuuria+ja+muuta+lehtiötä,+sitten+mukana+kulki+aina+virkkuu+tai+kutomus+ja+eiköhän+vaan+ollut+jotain+varavaatettakin+siinä+kassissa,+se+oli+ihanaa+aikaa.marikassi+oli+ja+on+hyvä,+mulla+on+vieläkin+ne+kassit+perunakassina+ja+eipä+petä+kahvat.
  3. Heikunkeikku+hei,++saanko+kysyä,+utelias+kun+olen,+ei+toki+pakko+vastata+jos+et+halua,+ei+liity+mitenkään+noihin+sanoihisi+tuossa+edellä.+Kiinnostaisi+tietää,+kun+opetat+soittamista+,+niin+olen+käsittänyt,+niin+näetkö+heti+oppilaistasi,+kuka+on+luova+ja+kuka+vaan+haluaa+opetella+sen+soittamisen+taidon.+Koska+nehän+ovat+kaksi+eri+asiaa,+Taito+ja+hallita+jokin+osaaminen,+sehän+tulee+kovalla+harjoittelulla,+tai+sitten+sellainen+luontainen+luovuus,++joka+pulppuaa+jostain+ihmisen+sisältä.+Näkeekö+sen+heti+lapsesta+kummasta+on+kyse,+näissä+musiikkiasioissa.