Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Risto_
Risto_
Risto_
Vapaa kuvaus
Taaaaas se on se..........
Ihana tietenkin
<3
Aloituksia
3762
Kommenttia
8350
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Anne ei ota muutenkaan...
Juon silti ikävään...
04.10.2015 11:55
Anne ei ota muutenkaan...
Juon silti ikävään...
04.10.2015 11:55
Provo......
<3
04.10.2015 11:53
Provo......
<3
04.10.2015 11:53
Ihan ok....
Pari kävin vain ottamassa..
:)
Siellä ollessani kyllä mietin Annea..
04.10.2015 10:56
Ihan ok....
Pari kävin vain ottamassa..
:)
Siellä ollessani kyllä mietin Annea..
04.10.2015 10:56
Ei vielä nukkumaan, mutta öitä...
04.10.2015 01:17
Ei vielä nukkumaan, mutta öitä...
04.10.2015 01:17
Aijaa...
Kyytiä odotellessa...
^^
04.10.2015 01:04
Aijaa...
Kyytiä odotellessa...
^^
04.10.2015 01:04
Mitäs roolia näyttelen...
:)
Pitkään on vielä auki..
04.10.2015 00:55
Mitäs roolia näyttelen...
:)
Pitkään on vielä auki..
04.10.2015 00:55
Kohta yökerhoon...
:)
04.10.2015 00:46
Kohta yökerhoon...
:)
04.10.2015 00:46
Kiitoksia, että piditte puoliani...
<3
03.10.2015 16:00
Kiitoksia, että piditte puoliani...
<3
03.10.2015 16:00
Nimeni on Risto....
Kokemusta on tuommoisesta...
Röyhkeää..
<3
03.10.2015 14:42
Nimeni on Risto....
Kokemusta on tuommoisesta...
Röyhkeää..
<3
03.10.2015 14:42
Eikö sinulla ole todellakaan parempaa tekemistä...
03.10.2015 13:44
Eikö sinulla ole todellakaan parempaa tekemistä...
03.10.2015 13:44
Minäkin olen hylkiö.....
03.10.2015 00:35
Minäkin olen hylkiö.....
03.10.2015 00:35
:)...............
02.10.2015 23:18
:)...............
02.10.2015 23:18
:)...................
02.10.2015 22:51
:)...................
02.10.2015 22:51
Olet tullut takaisin....
02.10.2015 22:15
Olet tullut takaisin....
02.10.2015 22:15
Juuh.....
02.10.2015 21:40
Juuh.....
02.10.2015 21:40
Tunteet tuhosivat minut...
<3
02.10.2015 21:20
Tunteet tuhosivat minut...
<3
02.10.2015 21:20
Pikkuinen, uh.......
Ei ole kuin masennuslääkkeitä..
<3
02.10.2015 21:05
Pikkuinen, uh.......
Ei ole kuin masennuslääkkeitä..
<3
02.10.2015 21:05
:(...............
02.10.2015 19:11
:(...............
02.10.2015 19:11
Tuskin sulla niin huonosti menee, kuin mulla..
:)
02.10.2015 18:34
Tuskin sulla niin huonosti menee, kuin mulla..
:)
02.10.2015 18:34
Yli 180cm....
02.10.2015 18:19
Yli 180cm....
02.10.2015 18:19
415 / 418