miksi ihmeessä? Vai lähtikö sinne yökerhoon, jossa ei todellisuudessa käy.
Kylläpä Risto yllättäen vaikeni
16
54
Vastaukset
- tanssimassa
risto lähti discoon, näyttämään uudet muuvit
- aloittajanainen
Ei, Risto ei tanssi :)
- tanssimassa
ei sitten, se sammui
- EiNiinPikkuinenAnne
aloittajanainen kirjoitti:
Ei, Risto ei tanssi :)
Ei muuten tanssikaan. Mutta Ripe on hyvä moppaamaan! Melkein tanssista menee se, pylly keikkuu ja pyörii niin vinhasti.
- aloittajanainen
EiNiinPikkuinenAnne kirjoitti:
Ei muuten tanssikaan. Mutta Ripe on hyvä moppaamaan! Melkein tanssista menee se, pylly keikkuu ja pyörii niin vinhasti.
:D Ai oot nähny monestikin?
- EiNiinPikkuinenAnne
aloittajanainen kirjoitti:
:D Ai oot nähny monestikin?
Muutama kerta on painautunut mieleeni.
- EiNiinPikkuinenAnne
aloittajanainen kirjoitti:
:D Ai oot nähny monestikin?
Ripen roskapussin vaihtaminenkin on porautunut syvälle tajuntaani.
Kohta yökerhoon...
:)- aloittajanainen
Ei Risto, se menee jo kohta kiinni :) Kauanko jaksat näytellä sellaista roolia, jota et ikinä reaalissa ottaisi?
aloittajanainen kirjoitti:
Ei Risto, se menee jo kohta kiinni :) Kauanko jaksat näytellä sellaista roolia, jota et ikinä reaalissa ottaisi?
Mitäs roolia näyttelen...
:)
Pitkään on vielä auki..- aloittajanainen
Risto_ kirjoitti:
Mitäs roolia näyttelen...
:)
Pitkään on vielä auki..No, yleensä sieltä jo kohta tullaan pois. Itse en ole mikään yökerhoissa kulkija, en ole sitä tyyppiä. Ja Risto tietää kyllä, mitä tarkoitin tuolla roolilla. Onhan se kiva edes mielikuvissaan viettää sellaista elämää, mitä ei muuten kyllä tekisi! Eihän siinä mitään pahaa oo, olet oikein lahjakas näyttelijä. :)
- KelloKäy
mee vaan sinne yökerhoon, että loppuu palstahaikailu ja itsesäälissä rypeminen.
Aijaa...
Kyytiä odotellessa...
^^- aloittajanainen
Minä lähden ajelemaan unimaahan. Mene sinäkin nukkumaan, jos voit. Hyvää yötä.
aloittajanainen kirjoitti:
Minä lähden ajelemaan unimaahan. Mene sinäkin nukkumaan, jos voit. Hyvää yötä.
Ei vielä nukkumaan, mutta öitä...
- ttikutsluomissa
Risto_ kirjoitti:
Ei vielä nukkumaan, mutta öitä...
Miten ihmeessä pystyt valvomaan öitä. Muutenkin aikaiset aamut ovat parasta vrk:ssa mun mielestäni. Nyt vain pakosta hereillä. - mä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23847Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286746- 93727
- 34638
- 109636
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550