käyttäjille. "risto" multinicci palsta trolli..On elänyt palstalla vuosia. Omii muiden kirjoituksia, niccejä, varastaa kokonaisia lauseitakin omiin kirjoituksiinsa. Suomi24:ssä useita rekisterötyjä profiileja. Esiintyy sekä naisena että miehenä ja eri ikäisinä. Haalii suomi24 käyttäjiä chat ja treffit osioista ja alkaa stalkkaan niitä. Stalkkaa myös nicillä keskustelupalstoilla kirjoittelevia. Jos ette halua päätyä uhriksi välttäkää vakituisella nicillä kirjoittelua ja pitääkää alaikäiset lapsenne poissa chateista. Irstas ukko tekeytyy nuoreksikin ja houkuttelee luokseen.
asuu milloin jyväskylässä, oulussa, vantaalla ja tampereella.
Varoitus treffit, chatin ja keskustelupalstojen
9
<50
Vastaukset
- varoitus
Älkää myöskään kertoko liikaa itsestänne treffit profiileissanne tai yksityiskeskusteluissa jonkun chatti tai treffit tuttavuuden kanssa. Kaikki lähtee tänne trollaus käyttöön. Varokaa sanomasta omaa oikeaa nimeänne sillä sitten hän alkaa stalkkaan teitä facebookin ja instagrammin kautta. Varokaa tarkasti mitä kerrotte.
Eikö sinulla ole todellakaan parempaa tekemistä...
- vaarallinen
Eikö itselläs ole? Et oo terve. Tein sinun niceistä jo ilmoituksia nettipolisiille ja ylläpitöön. Laitoin kaikki sekä huumeisenkäyttö ja hallussapito epäilyn ja alaikäisten jo kotiis houkuttelu epäilyn nettipoliisille eteenpäin. Tämä saa loppua.
- hulluionmonenlaisii
vaarallinen kirjoitti:
Eikö itselläs ole? Et oo terve. Tein sinun niceistä jo ilmoituksia nettipolisiille ja ylläpitöön. Laitoin kaikki sekä huumeisenkäyttö ja hallussapito epäilyn ja alaikäisten jo kotiis houkuttelu epäilyn nettipoliisille eteenpäin. Tämä saa loppua.
On se hienoa et jollain on aikaa seurata muiden tekemisiä vuosikaudet alstallla.
Uskallat itse esiintyä omalla nimelläsi.
Kai sulla on jotain oikeita todisteita ilmiantosi tueksi?
Kai se joillekki on vaikea ymmärtää et netti on täynnä paskanuhujia.
Sulla pitäis olla jotain konkreettista näyttöä rikoksista.
Onko sanonta syytön kunnes toisin todistetaan tuttu?
Toivottavasti et itse joudu syytteeseen tämän touhusi takia. - Enymmärränoita_
hulluionmonenlaisii kirjoitti:
On se hienoa et jollain on aikaa seurata muiden tekemisiä vuosikaudet alstallla.
Uskallat itse esiintyä omalla nimelläsi.
Kai sulla on jotain oikeita todisteita ilmiantosi tueksi?
Kai se joillekki on vaikea ymmärtää et netti on täynnä paskanuhujia.
Sulla pitäis olla jotain konkreettista näyttöä rikoksista.
Onko sanonta syytön kunnes toisin todistetaan tuttu?
Toivottavasti et itse joudu syytteeseen tämän touhusi takia.Mä oon kanssa samaa mieltä,täällä on noita kyseisiä kyttäreitä jotka kyttää ilmeisesti päivästä toiseen ja ovat menneet jo ihan sekaisin tästä nettimaailmasta,kuvittelee ihan hulluja. Ei taida aloittajalla olla kaikki ihan kotona.
- varoitus
Enymmärränoita_ kirjoitti:
Mä oon kanssa samaa mieltä,täällä on noita kyseisiä kyttäreitä jotka kyttää ilmeisesti päivästä toiseen ja ovat menneet jo ihan sekaisin tästä nettimaailmasta,kuvittelee ihan hulluja. Ei taida aloittajalla olla kaikki ihan kotona.
Poliisi päättäköön sen ip:t selvittäessä. Se mihin niccien ip.t menee kertoo kaiken,
- elluhallo
Risto.
Ai laav juu
Kiva kiva oot! - kerrolisääsopaa
varoitus kirjoitti:
Poliisi päättäköön sen ip:t selvittäessä. Se mihin niccien ip.t menee kertoo kaiken,
IP ei kerro oikeastaan mitään.
Sellaiset joilla oikeasti on jotain salattavaa osaavat käyttää IP:n jäljittämisen estäviä välitysalvelimia.
Vaikka tyyillä olisi kiinteä IP osoite ei sitä vielä vi äätellä kuka sitä liittymää käyttää.
Esimerkiksi avoin wlan on todellakin avoin kaikille ja sitä voi käyttää kuka tahansa kunhan on kantaman sisäuolella. Lisäksi langattoman verkon saa auki 5min sisään esimerkiksi puhelimella. Tämän jälkeen voit käyttää esimerkiksi naaurisi internet yhteyttä millä tahansa laitteella kun tiedät käyttäjätunnuksen ja salasanan.
Ohjeet tähänlöytyy helposti netistä. Käytännössä IPosoite ei siis kerro yhtään mitään. Mutta kuvitella voi aina kaikenlaista.
Kiitoksia, että piditte puoliani...
<3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23847Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286746- 93727
- 34638
- 109636
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550