Varoitus treffit, chatin ja keskustelupalstojen

vaarallinen

käyttäjille. "risto" multinicci palsta trolli..On elänyt palstalla vuosia. Omii muiden kirjoituksia, niccejä, varastaa kokonaisia lauseitakin omiin kirjoituksiinsa. Suomi24:ssä useita rekisterötyjä profiileja. Esiintyy sekä naisena että miehenä ja eri ikäisinä. Haalii suomi24 käyttäjiä chat ja treffit osioista ja alkaa stalkkaan niitä. Stalkkaa myös nicillä keskustelupalstoilla kirjoittelevia. Jos ette halua päätyä uhriksi välttäkää vakituisella nicillä kirjoittelua ja pitääkää alaikäiset lapsenne poissa chateista. Irstas ukko tekeytyy nuoreksikin ja houkuttelee luokseen.

asuu milloin jyväskylässä, oulussa, vantaalla ja tampereella.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varoitus

      Älkää myöskään kertoko liikaa itsestänne treffit profiileissanne tai yksityiskeskusteluissa jonkun chatti tai treffit tuttavuuden kanssa. Kaikki lähtee tänne trollaus käyttöön. Varokaa sanomasta omaa oikeaa nimeänne sillä sitten hän alkaa stalkkaan teitä facebookin ja instagrammin kautta. Varokaa tarkasti mitä kerrotte.

    • Eikö sinulla ole todellakaan parempaa tekemistä...

      • vaarallinen

        Eikö itselläs ole? Et oo terve. Tein sinun niceistä jo ilmoituksia nettipolisiille ja ylläpitöön. Laitoin kaikki sekä huumeisenkäyttö ja hallussapito epäilyn ja alaikäisten jo kotiis houkuttelu epäilyn nettipoliisille eteenpäin. Tämä saa loppua.


      • hulluionmonenlaisii
        vaarallinen kirjoitti:

        Eikö itselläs ole? Et oo terve. Tein sinun niceistä jo ilmoituksia nettipolisiille ja ylläpitöön. Laitoin kaikki sekä huumeisenkäyttö ja hallussapito epäilyn ja alaikäisten jo kotiis houkuttelu epäilyn nettipoliisille eteenpäin. Tämä saa loppua.

        On se hienoa et jollain on aikaa seurata muiden tekemisiä vuosikaudet alstallla.
        Uskallat itse esiintyä omalla nimelläsi.

        Kai sulla on jotain oikeita todisteita ilmiantosi tueksi?
        Kai se joillekki on vaikea ymmärtää et netti on täynnä paskanuhujia.
        Sulla pitäis olla jotain konkreettista näyttöä rikoksista.
        Onko sanonta syytön kunnes toisin todistetaan tuttu?
        Toivottavasti et itse joudu syytteeseen tämän touhusi takia.


      • Enymmärränoita_
        hulluionmonenlaisii kirjoitti:

        On se hienoa et jollain on aikaa seurata muiden tekemisiä vuosikaudet alstallla.
        Uskallat itse esiintyä omalla nimelläsi.

        Kai sulla on jotain oikeita todisteita ilmiantosi tueksi?
        Kai se joillekki on vaikea ymmärtää et netti on täynnä paskanuhujia.
        Sulla pitäis olla jotain konkreettista näyttöä rikoksista.
        Onko sanonta syytön kunnes toisin todistetaan tuttu?
        Toivottavasti et itse joudu syytteeseen tämän touhusi takia.

        Mä oon kanssa samaa mieltä,täällä on noita kyseisiä kyttäreitä jotka kyttää ilmeisesti päivästä toiseen ja ovat menneet jo ihan sekaisin tästä nettimaailmasta,kuvittelee ihan hulluja. Ei taida aloittajalla olla kaikki ihan kotona.


      • varoitus
        Enymmärränoita_ kirjoitti:

        Mä oon kanssa samaa mieltä,täällä on noita kyseisiä kyttäreitä jotka kyttää ilmeisesti päivästä toiseen ja ovat menneet jo ihan sekaisin tästä nettimaailmasta,kuvittelee ihan hulluja. Ei taida aloittajalla olla kaikki ihan kotona.

        Poliisi päättäköön sen ip:t selvittäessä. Se mihin niccien ip.t menee kertoo kaiken,


      • elluhallo

        Risto.
        Ai laav juu
        Kiva kiva oot!


      • kerrolisääsopaa
        varoitus kirjoitti:

        Poliisi päättäköön sen ip:t selvittäessä. Se mihin niccien ip.t menee kertoo kaiken,

        IP ei kerro oikeastaan mitään.
        Sellaiset joilla oikeasti on jotain salattavaa osaavat käyttää IP:n jäljittämisen estäviä välitysalvelimia.

        Vaikka tyyillä olisi kiinteä IP osoite ei sitä vielä vi äätellä kuka sitä liittymää käyttää.
        Esimerkiksi avoin wlan on todellakin avoin kaikille ja sitä voi käyttää kuka tahansa kunhan on kantaman sisäuolella. Lisäksi langattoman verkon saa auki 5min sisään esimerkiksi puhelimella. Tämän jälkeen voit käyttää esimerkiksi naaurisi internet yhteyttä millä tahansa laitteella kun tiedät käyttäjätunnuksen ja salasanan.
        Ohjeet tähänlöytyy helposti netistä. Käytännössä IPosoite ei siis kerro yhtään mitään. Mutta kuvitella voi aina kaikenlaista.


    • Kiitoksia, että piditte puoliani...
      <3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe