Vapaa kuvaus

Aloituksia

136

Kommenttia

624

  1. tosiasialla tarkoitan teollisuutta, teollisuuden kehittämisen resurseja kauppameriliikennettä lentoliikennettä, öljyn ja muiden raaka-aineiden hintoja saatavuutta ja tarvetta. Onko kuitenkin niin, että Läsni-Euroopan rauhan tae ei olekaan USA:N ohjukset, vaan kansainvälinen pörssi? Sitä on syytä ajatella. Ei Putinin eikä muidenkaan rahavirat ehdy, kun sen minkä menettävät se he ottavat takaisin käyttäen hyödyksi apulaisten loputonta armeijaa ja lisäävät palkkaansa yhdellä nollalla lisää.

    -masson

    http://www.saul-masson.info
  2. https://wikileaks.org/plusd/cables/09HELSINKI141_a.html

    Joo ja nykyaikaisessa sodassa, ottaen huomioon maastomme, ryssä ei pysty ottamaan Suomea itselleen, kuin yhtä vähä USA:n-valtamaan ISIS alueita joilla on vain jotkut K-47 rynkyt ja pari panssarivaunua. Ne mulkut kyllä USA saa eliminoida vaikkemme liitykään Natoon.

    ISIS on tehnyt propagandaa itse, itsestään, koska eivät liene järjen riemuvoittoja ja barbaareitahan nuo on.

    Suomessa on laskutavasta riippuen, jos määrä on 250 000 – 9 000 00 sotilasta. Siis 9-30 kertaa enemmän, kuin ISIS:kselle jotka toimivat, kuin Anarkistit.

    USA ja Venäjäkin yhdessä hädin tuskin saisi pidettyä maatamme, kuin niitä resursseja tarvitaan muuallakin. Yhdestä kaatuneesta maksetaan sisäpoliittinen ja miksei ulkopoliittinenkin tappio ja dollareita ja ruplia menee, joten ei tänne kukaan järki johtajan armeija tule silvotuksi. Eikö ole näin muka?
    Suuret armeijat on edelleen pieniä armeijoita parempia, kysymys onkin kyetäänkö ne riittävän hyvin ja modernisti varustamaan tai sisäpoliittinen sietokykymme sodassa on rajaton, ja jos näin on maata ei voi vallata ja pitää sitä hallussaan ilman jatkuvia ja tuntuvia tappioita.
    USA:n kipukynnys ylittyi 5 000 kaatuneesta ja isosta pinosta dollareita. Vielä Vietnamin sodassa kipukynnys USA:lle tuli vasta kun 50 000 kaatunutta oli kaatunut. Toisessa maailmansodassa USA menetti monta sataatuhatta miestä ja hyvin kuulemma meni.
    Eli USA ja makeaan opetteleva Venäjä ei kestä suuria tappioita ja ne pyrkivät toimiaan mahdollisimman hyvin varustetuilla joukoilla, joiden sotilas määrä noin maan kokoja ajatellen on varsin vaatimattomia.

    Me pelaamme suurilla panoksilla. mm. Saksan armeija (vuodesta 2011, palkallinen, vain 200 000 sotilasta) on pienempi, kuin liikekannallepantu armeijamme. ja eikö suomalainen sotilas ole ensiluokkainen? Ne ensimmmäiset 250 000 sotilasta.

    -masson.
  3. Lisään ja korjaan.

    Ei täällä pakosta meidän "puoliaasialaisten" keskellä tarvitse kenenkään olla. Saksalaisten mielestä me oltiin vielä parempia, kuin ns. "arjalaiset" sanoivat sanatarkasti "sankarikansaksi", jota arvoa, ei tosiaankaan saanut kukaan heidän "germaanisista" sukulaiskansoistaan, sodan missään vaiheessa.

    Norjalaiset olivat kuulemma "kirkkaita nollia" ja "suomalaiset kymppejä" ja "ruotsalaiset näiden kahden äärimmäisyyden välimuodossa"- 12.12.1940, Berliini.

    Valtakunnan Marsalkka Herman Göring, Kenraali Paavo Talvelalle.

    Lähde Paavo Talvela, sotilaan elämää osa yksi.

    Tiedät aivan hyvin, ettei suomalaiset moista nimittelyä useasti hyväksy. Eikö Lähi-Itä ole muka Aasiaa Turkista lähtien? Niin ai joo, mutta Etelä-Ukraina on tosiaan Eurooppaa, sorry. En tiedä etnistä taustaasi, minä olen suomalainen Varsinais-Suomalainen melkein 100%:sesti, ei ihan, mutta jos en väärin arvioi sinä olet noita Tataareita, oikea mulkku. Et usko tätä kun sanon, että reaalimaailmassa, tulen juutalaisten kanssa erinomaisesti toimeen.

    Me ikään kuin puolin sun toisin pidämme pärstäkertoimista ja kemiat kohtaa, mutta emmemehän täällä nyt siitä keskustele.

    Vertaukseni Suomen ja Preussin ja ylipäätään Pohjois-Saksaan on historiallinen, ei niinkään etninen, kuten sinä "ymmärsit" vaikka siltäkään ei täysin voi välttyä, niin kuin varmaan tiedät, jos koskaan naisten kanssa olet ollut... Niin ikään en voi hyväksyä, jos kriittisyyteni vuoksi minut laitetaan samaan kategoriaan.... kuin nazit.... Mitä me suomalaiset olemme olleet, me olemme olleet eri heimoja. Kuten juutalaisetkin, vielä varhaisempana aikana.

    Preussin ja itsenäistyvän Suomen suhde oli reaalipoliittinen 100 vuotta sitten. Olihan jääkärimme koulutuksessa Preussissa, se oli nimeen omaan Preussilainen Jääkäripataljoona 27., ei baijerilainen tai jokin muu. Meitä myös yhdistää sama uskonto luterilaisuus. Uskonto on juutalaistenkin sidosliima.

    Ihan väkisin tulee mieleen, että sinä suhtaudut rasistisesti valtaväestöön kohden, nimittelemällä meikäläisiä mm "suomalaiset puoliaasialaiset."

    Mikä itse olet?

    Ei minulla ole mongolisia piirteitä, päinvastoin ja olen pituudeltani 190 cm, mutta sinun määrittelysi mukaan, sitten "puoliaasialainen?" Minä en häpeää, kuin sinun puolestasi, oli mitä olit. En ala näissä merkeissä sukuani esittelemään, mutta sukuni tulee Naantalista, Salosta, Mietoisista (pieni-varsinaissuomalainen kunta) , kuin myös Viipurista Viipurin haara jakaantuu kahteen Viipuriin ja Kotkaan. Ei sun tarvitse kertoa, kerroit jo itsestäsi.

    Isän Isoisä olisi vetänyt moisesta sinua turpaan, oli varsinaissuomalainen ns. "aktivisti", jonka tsaarin santarmit veivät mennessään ja jonnekin hänet tapettiin, kuin ei sen jälkeen miehestä kuulunut mitään. Vuosi taisi olla 1911. Oli kova suustaan ja ammatiltaan kelloseppä, jonka pojasta tuli kelloseppä, jonka pojan pojasta tuli kelloseppä ja minä olen tietoliikenneasentaja, kai ymmärrät etten tarkemmin ala kertomaan, en välttämättä halua potkuja. :) Liike toimii edelleen perustettu 1932.
  4. Ei tällä pakosta meidän keskellä tarvitse kenenkään olla.

    Tiedät aivan hyvin, ette suomalaiset moista nimittely useasti hyväksy. Eikö Lähi-Itä ole muka Aasiaa Turkista lähtien? Niin ai joo, mutta Etelä-Ukraina on tosiaan Eurooppaa, sorry. En tiedä entistä taustaasi, minä olen suomalainen Varsinais-Suomalainen melkein 100%:sesti, ei ihan, mutta jos en väärin arvioi sinä olet noita Tataareita, oikea mulkku. Et usko tätä kun sanon, että reaalimaailmassa, tulen juutalaiset kanssa erinomaisesti toimeen. He ikään kuin puoli sun toisin pidämme pärstäkertoimista ja kemiat kohtaa, mutta emmimmehän täällä nyt siitä keskustele. Vertaukseni Suomen ja Preussin ja ylipäätään Pohjos-Saksaan on historiallinen, ei niinkään entinen, vaikka siltäkään ei täysin voi välttyä, niin kuin varmaan tiedät, jos koska naisten kanssa ole ollut. Niin ikään en voi hyväksyä, jos kriittisyyteni vuosiksi minut laitetaan samaan kategoriaan.... .... Mitä me suomalaiset olemme olleet, me olemme olleet eri heimoja. Kuten juutalaisetkin, vielä varhaisempana aikana. Preussin ja itsenäistyvän Suomen suhde oli reaalipoliittinen 100 vuotta sitten. Olihan jääkärimme koulutuksessa Preussissa, se oli nimeen omaan Preussilainen Jääkäripataljoona 27., ei baijerilainen tai jokin muu. Meitä myös yhdistää sama uskonto luterilaisuus. Uskonto on juutalaistenkin sidosliima.

    Ihan väkisin tulee mieleen, että sinä suhtaudut rasistisesti valtaväestöön, kohden nimittelemällä meikäläisiä "suomalaiset puoliaasialaiset." Mikä itse olet? Ei minulla ole mongolisia piirteitä, päinvastoin ja olen pituudeltani 190 cm, mutta sinun määrittelysi mukaan, sitten "puoliaasialainen?" Minä en häpeää, kuin sinun puolestasi, oli mitä olit. En ala näissä merkeissä sukuani esittelemään, mutta sukuni tulee Naantalista, Salosta, Mietoisista (pieni-varsinassuomalinen kunta) , kuin myös Viipurista Viipurin haara jakaantuu kahteen Viipuriin ja Kotkaan. Ei sun tarvitse kertoa, kerroit jo itsestäsi. Isän Isoisä olisi vetänyt moisesta sinua turpaan, oli varsinassuomalainen ns. "aktivisti", jonka tsaarin santarmit veivät mennessään ja jonnekin hänet tapettiin, kuin ei sen jälkeen miehestä kuulunut mitään. Vuosi taisi olla 1911. Oli kova suustaan ja ammatilta kelloseppä, jonka pojasta tuli kelloseppä, jonka pojan pojasta tuli kelloseppä ja minä olen tietoliikenneasentaja, kai ymmärrät etten tarkemmin ala kertomaan, en välttämättä halua potkuja. :) Liike toimii edelleen perustettu 1932.