Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lomittaja
profiilit
lomittaja
lomittaja
Vapaa kuvaus
kaikesta suojaimista kiinnostunut maatalouslomittaja
Aloituksia
0
Kommenttia
113
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
voinsin+olla+pesemässä+navettaa+sun+kanssa....+ois+mahtavaa+katsoa+kun+nainen+ois+aivan+likainen+suojapuvussa...vaikka+nautittasi+siinä+välissä+suoja+asuissa+välipalaa?+antasitko+harjata+minun+sinunlta+pesu+vaiheessa+haajonvälisi?+mukava+ois+sitten+laitaa+sun+suoja+kampeet+kuivamaan,ja+en+tiedä+uskaltasinko+siinä+tilanteessa+haistella+niitä+erityisesti+sielä+märemmästä+paikasta,,,,+muuten+saisit+pestä+harjalla+mun+etumuksen+vaahdon+kanssa...suojaasun+päältä
23.01.2021 05:07
kuulolla+ollaan+oltu...+asu+rintamalla+niin+hiljaista,,,,voispa+pukeutua+kunnolla+suojapukuun+ja+olla+vaan+ja+nauttia+siinä+olosta,,,+ihan+yksistään+vain,,,+kunpa+pääsis+vain+uuteeseelantiin+töihin,,sais+olla+asuissa+navetassa+,,,+suomessa+ainaskin+täällä+katsotaan+oudosti+jos+liikaa+suojasuja+päällä
16.01.2021 13:02
Ihan+kahluu+housut(ocean),+nuissa+kaluusaappaissa+hankale+ajaa...+tänään++tyrskyjä+katsomassa+oli+kanssa+kahluuhousut+ja+varotakki,,,+mukaava+kun+tyrsykyt+löi+läpi+laiturin++kahluu+housut+aivan+kiilteli
02.11.2020 18:01
varmaan+hierot+itseäsi+asussa?..+sulla+ollut+kunnon+varusteet+päällä..+iso+peukku+siitä...+itse+pyöräilin+kahluuhousut+ja+varoitus+sadetakki+päällä+10km+lenkin+ihan+ihmisten+ilmoilla...ai+että+teki+kutaa+..+oistko+ollut+kaverina+vastaavassa+asussa+pyörälenkillä?
24.10.2020 19:30
hiki+1,5h+lenkki+tuli+tehtyä.+ei+ollut+mitään+lelua+mukana+...+oisitko+tykännyt+olla+kanssani?
10.10.2020 10:09
itsekkin+lähdössä+pyöräilemään+sadeasussa+ja+kumi+käsineissä,,+jalkaani+ajattelin+pistää+punaiset+hunter+saappaat...+mukasti+sataa+täälläkin+:-)
08.10.2020 11:09
mukavaa+ois+varmaan+tuolla+tavalla+haistella.Onnekas+mies+sinulla+on.
04.09.2020 14:57
onkos+housut+hyvät+muuten,,+itsekki+katseli+niitä...+alkaa+vain+olla+paljon+asusteita+ja+maskeja+jo+kaapissa
01.09.2020 06:06
oisko+kelvannut+aivan+vain+seura+kaveriksi+asustelemaa..harmi+kun+yksinään+itsekkin+saa+olla
02.08.2020 07:53
oispa+joutanut+tulla+kaveriksi+samanlaisessa+varustuksessa,+ois+saanut+liata+minutkin,,+ois+mukaavaa+ollut+siinä+pitämässä+edes+häntää+ylhäällä.
26.07.2020 06:31
p-pohjanmaa
20.07.2020 06:17
pyöräreissu+puolipilvisessä+säässä..rapasena+tulin+kotiin
15.07.2020 06:21
Liian+harvoin,+pääsee+käyttämään,+nyt+nautitaan+kun+pääsen+käyttää,+ellei+tulelaitettua+kahluuhousut+jalkaan,+jos+suolle+pääsee+rypemään,+ois+kiva+jos+oisit+mukana,+vois+käsine+kokeilla+sun+haaroja
09.07.2020 18:32
Oispa.+Kiinnostavaa+nähdä+puku+päälläsi,+varmasti+korostaa+muotoja+🤔
09.07.2020 18:28
olet+varmasti+juoman+asainut+...+mikä+värinen++on+latex+puku?
08.07.2020 14:49
Mitäs+tässä+lomaa+odotellessa+,+moottori+pyöräilty++vahvassa+sadehaalarissa,+ja+kolme+sormisisa+vss+käsineissä...+soujalasit+vielä+kypärän+sisällä+apuna,,+300km+sateessa++tuli+matkattua++eikä+yhtään+kastunut.+suoja+haalari+päällä+kahvilla+tuli+istuttua+kahvilassa.+viikonloppuna++tarkoitus+lähteä+metsään+sadeasussa+satoi+tai+paistoi..+jalkaani+taitaa+mennä+kahluusaappat+jotka+tuli+ostettua...+käsiin+pitkä+kumi+suojakäsineet.
08.07.2020 14:48
kyllä+minäkin+jos+näin+mukavalla+kelillä+naisella+on+tuonlainen+varustus+,+voispa+ruveta+kyselemään++vaikka+mitä,+harvoin+täällä+on+tunmmoista+silmän+ruokaa.
20.06.2020 08:11
ei+ne+niin+suuret+ole,pystysit+käyttämään+esim+navetalla+niitä,ja+leikkeissä+tietenki.+varsia+voi+kääntää+jos+osuisi+arkaan+paikkaan...+silloin+tällöin+jalassa+ovat,,,+nyt+kaapissa+hyvin+suojattuna+ja+kiiloitettuna+kylläki,,+ois+ne+komeet+latex+housujen+päällä+sinulla...
22.05.2020 08:07
voispa+tulla+pitämään+kivaa+sun+kanssa+,saisit+valita+asun+mulle+sinne+leikkeihin..+Haluaisko+ne+kahluusaappaat+sinulle+jalkaa,+voisin+kyllä+ne+ottaa+messiin+mukaani?
01.05.2020 12:36
puhut+asiaa+sama+täällä,asut+kaapissa+tai+jokus+saa+niissä+oleilla+vaan,,,+ei+edes+töissäni++navetalla+saa+niitä+käyttää..kun+paikat+on+semmoisia,,,+kerran+paressa+lypsyllä+laitoin+fiiliksen+vuoksi+sadehousut+jalkaani,,+ai+että+oli+mukavaa,,+Oon+kade+lomittajanalle+kun+päivät++saa+(joutuu)+olla+niissä+töissä..+eikä+tää+korona+aika+tuonut+kasvomaskia+työhönmme+joka+oli+mun+toive,,+kuvia+on+jo+näkynyt+jossa+tilatyöntekijät+ovat+sonnistatuneet+niihin+töissään...
01.05.2020 10:19
2 / 6